Tärkeä Epärehelliset kaupankävijät ja huonot kauppakokemukset

Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
3 303
:tdown:

Ostin täältä suorittimen ja maksoin sen 30.06. Myyjä lupasi seuraavana päivänä lähettää komponentin. Nyt on15.07 ja tuote ei ole tullut. Olen yrittänyt ottaa häneen yhteyttä YV:llä. Minkäänlaista reaktiota ei ole myyjän puolelta tullut. Odottelen yhä "luvattua" suoritinta. Kuinka toimin saadakseni tällaisen henkilö banniin? Itse olen päättänyt jättää asian poliisin hoidettavaksi ensi maanantaina.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
554
:tdown:

Ostin täältä suorittimen ja maksoin sen 30.06. Myyjä lupasi seuraavana päivänä lähettää komponentin. Nyt on15.07 ja tuote ei ole tullut. Olen yrittänyt ottaa häneen yhteyttä YV:llä. Minkäänlaista reaktiota ei ole myyjän puolelta tullut. Odottelen yhä "luvattua" suoritinta. Kuinka toimin saadakseni tällaisen henkilö banniin? Itse olen päättänyt jättää asian poliisin hoidettavaksi ensi maanantaina.
Veikkaisin, että mainitsemalla kyseisen henkilön nimimerkin täällä ja raportoimalla oman viestisi selitteen kera.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 153
Kannattaa tosiaan tägätä kyseinen henkilö käyttämällä @ merkkiä ja sen perään kirjoittaa käyttäjätunnus. Mikäli kyseessä on tuo I7 4790k prosessori, jota ostit I7 4770 ketjussa, niin myyjän palautteen perusteella yhteydenpito on ollut vaikeaa ja tuotteen toimituksessa on voinut mennä yli kuukausi.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 980
Jos on pakettina tulossa, niin olisi pitänyt jo saapua. Jos kuitenkin kirjeenä laitettu tulemaan, niin kaksi viikkoa on nykyään minimi Postin kanssa. Itse pari peliä viime aikoina lähettäneenä Postilla on kestänyt kirjeen kanssa 2-3 viikkoa saada se perille.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
1 022
sivuhuomiona kandee ilman seurantaa ostettavissa romppeissa pyytää myyjää laittamaan kuva postiin menossa olevasta kirjeestä. helpottaa kadonneen kirjeen löytymistä postissa tai ainakin antaa vähän toivoa, että tavara on liikkumassa. ostin itse kirjelähetyksenä muisteja taannoin ja pyysin kuvat, myyjä lähetti kuvan, kun kirje oli jo postilla. kuoren päällä yksi postimerkki jollain MARKKAhinnalla vuodelta nakki, mutta ihmeen kaupalla se kuitenkin tuli perille. sattuu näköjään näinkin päin joskus :D
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 980
sivuhuomiona kandee ilman seurantaa ostettavissa romppeissa pyytää myyjää laittamaan kuva postiin menossa olevasta kirjeestä. helpottaa kadonneen kirjeen löytymistä postissa tai ainakin antaa vähän toivoa, että tavara on liikkumassa. ostin itse kirjelähetyksenä muisteja taannoin ja pyysin kuvat, myyjä lähetti kuvan, kun kirje oli jo postilla. kuoren päällä yksi postimerkki jollain MARKKAhinnalla vuodelta nakki, mutta ihmeen kaupalla se kuitenkin tuli perille. sattuu näköjään näinkin päin joskus :D
No ei ollut itsellä mitään ”markan merkkejä” ja vastaanottajan ja lähettäjän tiedot merkattu juuri niin kuin pitääkin ja merkkejä riittävä määrä painoon nähden.

Kyllä se Posti vaan on kirjepostissa nykyään hidas paska. Tämän vuoksi sillä ei kukaan täysijärkinen lähetä muuta kuin max. 20€:n arvoista roinaa. Kaikki muu sitten pakettina seurannalla. Hintaerokin jotain kahden euron luokkaa.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
1 022
No ei ollut itsellä mitään ”markan merkkejä” ja vastaanottajan ja lähettäjän tiedot merkattu juuri niin kuin pitääkin ja merkkejä riittävä määrä painoon nähden.

Kyllä se Posti vaan on kirjepostissa nykyään hidas paska. Tämän vuoksi sillä ei kukaan täysijärkinen lähetä muuta kuin max. 20€:n arvoista roinaa. Kaikki muu sitten pakettina seurannalla. Hintaerokin jotain kahden euron luokkaa.
näinhän se on, seurannalla mennään pääsääntöisesti. mut kaikilla ei ole jaksamista tai "kotoota löytyy postimerkkejä", kuten tässä mun muistikeississä :rofl:
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
3 303
:tdown:.

Jos on pakettina tulossa, niin olisi pitänyt jo saapua. Jos kuitenkin kirjeenä laitettu tulemaan, niin kaksi viikkoa on nykyään minimi Postin kanssa. Itse pari peliä viime aikoina lähettäneenä Postilla on kestänyt kirjeen kanssa 2-3 viikkoa saada se perille.
Tätä toivon. En mielelläni tekisi tästä poliisiasiaa.
Annan vielä vähän aikaa myyjälle. Sisareni tytär toimii Oulussa vanhempana konstaapelina ja hän on luvannut auttaa minua asian hoitamisessa.
 

Nom

homo debilis obēsus
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 818
:tdown:.



Tätä toivon. En mielelläni tekisi tästä poliisiasiaa.
Annan vielä vähän aikaa myyjälle. Sisareni tytär toimii Oulussa vanhempana konstaapelina ja hän on luvannut auttaa minua asian hoitamisessa.
Ilmeisesti tämä käyttäjä?
@shadowman84

Kannattaa kuitenkin aina Tagata tuo toinen kauppakumppani niin voi tulla selittelemään ja muut löytävät varoitukset käyttäjästä haulla. Sekä toisinaan löytyy muita saman käyttäjän uhreja, jotka samaan aikaan odottelevat tavaroitaan.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
3 303
Ilmeisesti tämä käyttäjä?
@shadowman84

Kannattaa kuitenkin aina Tagata tuo toinen kauppakumppani niin voi tulla selittelemään ja muut löytävät varoitukset käyttäjästä haulla. Sekä toisinaan löytyy muita saman käyttäjän uhreja, jotka samaan aikaan odottelevat tavaroitaan.
Millainen näkemys sinulla on hänestä myyjänä?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 184
Millainen näkemys sinulla on hänestä myyjänä?
Näin sivusta katsojana, pelkästään profiilia tarkastaessa:
- ei ole kirjautunut tänne laisinkaan heinäkuun aikana
- parit kauppiaspalautteet, joista toinen antaa selkeän kuvan ettei kauhean nopeasti ole kaupat käyneet, kun ostaja saanut reilun kuukauden päästä vasta tuotteen ja kommunikointi erittäin hidasta.
 
Liittynyt
07.10.2021
Viestejä
14
Milloin maksoit ja lupasiko milloin lähettää?
Kokeile soittaa jollain toisella numerolla ja uhkaat rikosilmoituksella. Jos ei auta, teet rikosilmoituksen. Muista jättää negatiivinen kauppiaspalaute
Tiistaina maksoin ja keskiviikkona piti olla postissa, olen jo ilmoittanut myyjälle että aion tehdä rikosilmoituksen jos ei lähetä tuotetta mutta ei vastaa mihinkään yhtedenottoihin puhelimitse, whatsappissa tai täällä sivulla
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
1 022
Tiistaina maksoin ja keskiviikkona piti olla postissa, olen jo ilmoittanut myyjälle että aion tehdä rikosilmoituksen jos ei lähetä tuotetta mutta ei vastaa mihinkään yhtedenottoihin puhelimitse, whatsappissa tai täällä sivulla
Vähän ehkä ripeetä menossa poliisille, toki voihan se kusetus olla emt. Kannattaa ilmoittaa pvm+aika mihin mennessä haluat asioiden tapahtuvan ja vasta sen jälkeen eteenpäin. Yleisesti sanoisin että 1-2vk odottelu on kohtuullinen ellei ole isompaa syytä epäillä kusetusta kuin että lähetys kestää.
 
Liittynyt
07.10.2021
Viestejä
14
Ettet vain ole pommittanut viesteillä 24/7 jos ja kun numero estetty, koska kaupasta on vasta kulunut pari päivää?
Ei kyllä kiinnosta tälläsestä alkaa vääntää, käsittääkseni maksun jälkeen myyjällä on vastuu lähettää ostettu tuote sovitusti, tai olla tavoitettavissa selittääkseen miksi ei ole tuotetta lähettänyt mutta tässä tapauksessa ei ole tapahtunut kumpaakaan
 
Liittynyt
07.10.2021
Viestejä
14
Vähän ehkä ripeetä menossa poliisille, toki voihan se kusetus olla emt. Kannattaa ilmoittaa pvm+aika mihin mennessä haluat asioiden tapahtuvan ja vasta sen jälkeen eteenpäin. Yleisesti sanoisin että 1-2vk odottelu on kohtuullinen ellei ole isompaa syytä epäillä kusetusta kuin että lähetys kestää.
Jos myyjä on luvannut postittaa tuotteen seuraavana päivänä eikä vastaa mihinkään yhteydenottoihin ja estää numeroni kahden soittoyrityksen jälkeen niin jotenkin on vaikea nähdä miten kyseessä olisi mikään muu kuin kusetus?
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
1 022
Jos myyjä on luvannut postittaa tuotteen seuraavana päivänä eikä vastaa mihinkään yhteydenottoihin ja estää numeroni kahden soittoyrityksen jälkeen niin jotenkin on vaikea nähdä miten kyseessä olisi mikään muu kuin kusetus?
Kuten sanoin emt. Syitä voi olla muitakin. Jos kyse on noista kuulokkeista niin myyjän palautteen perusteella en olis ekana epäilemässä kusetusta vaan jotain inhimillistä syytä, mutta kun ei voi tietää
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
3 303
:tdown:.



Tätä toivon. En mielelläni tekisi tästä poliisiasiaa.
Annan vielä vähän aikaa myyjälle. Sisareni tytär toimii Oulussa vanhempana konstaapelina ja hän on luvannut auttaa minua asian hoitamisessa.
Myyjä otti tänään yhteyttä YV:llä. Kertoi tilanteessa ja lupasi hoitaa asian ja palauttaa rahat. Luonnollisesti suostuin hiukan odottamaan. Toivon, että tämä päättyy hyvin.
 

juhei

Tukijäsen
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 671
Laitan neutraalin, jos saan rahat takaisin.
Palautteen idea on että se laitetaan silloin kun hommat joko onnistuu, tai silloin kun nähdään että ei ole onnistunut. Muut kaupantekijät tietää sitten millainen tyyppi siellä toisella puolella on. Sen negatiivisen saa kyllä vaihdettua jos kaikki päättyy hyvin.
 
Liittynyt
27.07.2017
Viestejä
983
Huomasin, että minulle oli ilmestynyt kauppiaspalaute, vaikka en ole edes tehnyt kauppaa kyseisen henkilön kanssa --> @Siiqz

Voisiko ylläpito siivota palautteen pois? @Sampsa @Juha Kokkonen :confused2:

EDIT: @Siiqz oli laittanut tarjouksen YV:llä johon vastasin omalla tarjouksella -- ei vastausta, pari kk sen jälkeen tullut nega, vaikka mitään kauppoja ei oltu tehty.

(Palaute varmaan mennyt väärälle henkilölle)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 167
Sattumalta osui silmiin ylemmät viestit kun itsenikin trollattiin eilen tänne sarjaspammaajan toimesta niin voisin postata myös kauppapaikat keskusteluun postaamani viestin jos se toisi hieman toivoa huijatuille kun tuota samaa aina hoetaan kuinka rikosilmoitusta ei jakseta tehdä tmv.

"Kyllä se rikosilmoitus kannattaa aina tehdä ja asia laittaa ulosottoon. Vaikkei pelkästään itsensä takia niin muiden takia. Itse kun on tullut noin 15v tehtyä todella paljon kauppaa niin muutamiin huijauksiinkin on haksahtanut joista ekat 4 joskus 2009-2011 ja vikat kaksi nyt parin viime vuoden aikana. Olen ihan huvikseen pitänyt kirjaa asiasta kun pitää noita aina silloin tällöin muistaa ulosotosta uusia. Nykyisin tehty tosi helpoksi kaikki eikä enää tarvitse mitään papereita postitella kuten aikoinaan. Alla olevassa listassa ekana summa joka huijattu minulta.

20€ | Ulosottoon lähetykseen mennyt 3€ = 23€ | Maksanut takaisin: 1/2018: 33.53€ | Voittoa: 10.53€
20€ | Ulosottoon lähetykseen mennyt 3€ = 23€ | Maksanut 0€ | Tappio 23€
45€ | Tullut 50€ (Maksoi kuulusteluissa) | Voittoa: 5€
340€ | Tullut 19.68€ + 87,44€ + 19,68€ = 126,8€ (oikeudesta) Maksanut 2014: 90,91€, 2017: 102.55€, 2018: 52,74€ 2021: 154,80€ + 43.12€ + 38.71€ +5,69€ + 6,15€ = 621,47€ | Voittoa 281,47€ (Velkaa jäljellä noin 100€)
50€ | Tullut 0€ | Tappio 50€
60€ | Asian käsittely kesken

Huijattu yhteensä: 541€
Tullut takaisin: 705€
Voitolla 164€"
Sori kun lainaan näin vanhaa viestiä kun ei ole tullut ketjua luettua pitkään aikaan. Mutta monenkohan muun huijausuhrin kusetuksesta tuo voittosumma on mahdollisesti tullut? Sitä ei toki kukaan koskaan tiedä, mutta pointti on siinä että nämä apinat jatkavat tätä samaa elämäntyyliä siihen asti kun henki lähtee.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 285
Sori kun lainaan näin vanhaa viestiä kun ei ole tullut ketjua luettua pitkään aikaan. Mutta monenkohan muun huijausuhrin kusetuksesta tuo voittosumma on mahdollisesti tullut? Sitä ei toki kukaan koskaan tiedä, mutta pointti on siinä että nämä apinat jatkavat tätä samaa elämäntyyliä siihen asti kun henki lähtee.
Ei käsittääkseni voi olla yhdestäkään huijauksesta peräisin vaan veronpalautuksista joita ovat saaneet.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
567
Ihan mielenkiinnosta, mites asia eteni tässä @Fatal_Anoxia keississä? Ei mitään vastausta edelleen?
Ei ole tyyppi lauantain jälkeen käynyt foorumilla & 2 negaa tullu palautteisiin.
2 viikon kohdalla varmaan iste viimeistään pistäisin rikosilmoituksen.
 
Liittynyt
07.10.2021
Viestejä
14
Ihan mielenkiinnosta, mites asia eteni tässä @Fatal_Anoxia keississä? Ei mitään vastausta edelleen?
Ei ole tyyppi lauantain jälkeen käynyt foorumilla & 2 negaa tullu palautteisiin.
2 viikon kohdalla varmaan iste viimeistään pistäisin rikosilmoituksen.
Kuten palautteista voi kuvitella niin ei ole mitään vastausta kuulunut, ja on myynyt saman tuotteen mulle ja toiselle palautteen jättäjälle
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
567
Kuten palautteista voi kuvitella niin ei ole mitään vastausta kuulunut, ja on myynyt saman tuotteen mulle ja toiselle palautteen jättäjälle
Pistäkää rikosilmoitukset (jos ette ole vielä tehnyt). Helppo tehdä netissä.
 
Liittynyt
07.10.2021
Viestejä
14
Juu meinasin nyt viikonloppuna laittaa, vaikka tuskin tän tyyppisil kavereilla hirveesti veronpalautuksia tulee
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 492
Juu meinasin nyt viikonloppuna laittaa, vaikka tuskin tän tyyppisil kavereilla hirveesti veronpalautuksia tulee
Turha vitkutella, laita heti. Poliisin käsittelyjonot ovat poikkeuksetta useita kuukausia, ellei ole joku sarjahuijari kyseessä, josta on jo esitutkittuja vanhempia ilmoituksia. Rikosilmoituksen voi aina peruuttaa (mutta ei kannata, vaikka maksaisikin takaisin.)
 
Liittynyt
07.03.2019
Viestejä
32
Kaveri näyttäisi olevan online tällä hetkellä Steamissa, jos tuo käyttäjä on hänen millä myi 20% alennuksella pelejä Steamin kautta. Huijauksen makua.
 
Liittynyt
26.01.2021
Viestejä
690
Turha vitkutella, laita heti. Poliisin käsittelyjonot ovat poikkeuksetta useita kuukausia, ellei ole joku sarjahuijari kyseessä, josta on jo esitutkittuja vanhempia ilmoituksia. Rikosilmoituksen voi aina peruuttaa (mutta ei kannata, vaikka maksaisikin takaisin.)
Ei taida muutama kuukausi enää riittää, kun oma keissi vasta nyt alkoi etenemään. Toissa kesänä kuitenkin tein ilmoituksen kun tulin torissa huijatuksi. Eli kaksi vuotta mennyt poliisilla.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
948
Ei taida muutama kuukausi enää riittää, kun oma keissi vasta nyt alkoi etenemään. Toissa kesänä kuitenkin tein ilmoituksen kun tulin torissa huijatuksi. Eli kaksi vuotta mennyt poliisilla.
Pikkasen päälle vuos omassa tapauksessa. Poliisi soitteli taannoin ja kyseli, että vaadinko rangaistusta ja rahoja takas jne.
Vitutti, kun olin poistanut FB-tunnarit, olisin käynyt kommentoimassa kusettajan äidille ja isoäidille mitä mamman herttainen kullannuppu touhuaa. Oli julkisena söötti kuva ja molemmat kommentoimassa :D Ilmeisesti kusettaminen on vähän liian helppoa, kun sitä tehdään jo omalla nimelläkin. Tai sitten teinit on vaan helvetin tyhmiä nykyään.
 

Rikama

Asiaton titteli
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
397
Millainen näkemys sinulla on hänestä myyjänä?
Täysin sama nimimerkki myi mulle murossa aikoinaan emolevyä jota ei koskaan näkynyt. Rikosilmoitus ei kaveriin tehonnut millään lailla niin en jaksanut muutaman kympin takia lähteä prosessiin ja vedin sen pois. Nimikirjaimet J.A.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
3 303
Täysin sama nimimerkki myi mulle murossa aikoinaan emolevyä jota ei koskaan näkynyt. Rikosilmoitus ei kaveriin tehonnut millään lailla niin en jaksanut muutaman kympin takia lähteä prosessiin ja vedin sen pois. Nimikirjaimet J.A.
Alussa pari tapausta katsoin "sormien läpi" enkä reagoinut. Nyt olen päättänyt viedä loppuun asti nämä tapaukset. Rahojani tuskin saan takaisin, mutta petokseen syyllinen voi parhaassa tapauksessa oppia toimimaan vastaisuudessa rehellisesti kaupoissaan. Merkintä rikosrekisterissä tuottaa hankaluutta pyörittää arjen elämää. Toki on joukko vilpillisiä kauppiaita, joiden elämän hallinta täysin hukassa. Tuntuu, että hälläväliä asenteessaan heihin ei näytä mikään tehoavan. - Esivallan puolelta ehkä pitäisi jotakin muutoksia lainsäädäntöön tehdä.:hmm:
 

Rikama

Asiaton titteli
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
397
Alussa pari tapausta katsoin "sormien läpi" enkä reagoinut. Nyt olen päättänyt viedä loppuun asti nämä tapaukset. Rahojani tuskin saan takaisin, mutta petokseen syyllinen voi parhaassa tapauksessa oppia toimimaan vastaisuudessa rehellisesti kaupoissaan. Merkintä rikosrekisterissä tuottaa hankaluutta pyörittää arjen elämää. Toki on joukko vilpillisiä kauppiaita, joiden elämän hallinta täysin hukassa. Tuntuu, että hälläväliä asenteessaan heihin ei näytä mikään tehoavan. - Esivallan puolelta ehkä pitäisi jotakin muutoksia lainsäädäntöön tehdä.:hmm:
Kannattaa se rikosilmoitus nyt ainakin tehdä jos myyjän kanssa nousee täysin seinä pystyyn, se kun ei maksa mitään ja vaivakin on vielä siinä vaiheessa aika pieni. Itse taisin herralta odotella pari kuukautta sitä emolevyä, jonka jälkeen asia meni poliisille.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
3 303
Kannattaa se rikosilmoitus nyt ainakin tehdä jos myyjän kanssa nousee täysin seinä pystyyn, se kun ei maksa mitään ja vaivakin on vielä siinä vaiheessa aika pieni. Itse taisin herralta odotella pari kuukautta sitä emolevyä, jonka jälkeen asia meni poliisille.
Näin on asia. Kun nettikauppoja tekee, jossakin vaiheessa kokemus opettaa.
 
Liittynyt
07.05.2019
Viestejä
70
Sellainen vielä kantsii ottaa huomioon, että moni huijari pyrkii esittämään toista ihmistä netissä. Tämä on paha, jos huijattu lähtee vimmatusti väärän ihmisen perään.

Yksi tällainen joka koitti kusettaa meikäläistä oli XX, ja kyseessä on siis aivan mestarihuijari. Esitti toista oikeaa kitaristia, ja osasi ottaa täysin progesta diggaavan kitaristin roolin haltuun, ja juttelin reilut 20 minuuttia luurissa epäilemättä mitään. Oli aivan viittä vaille että olisin siirtänyt 2300€ kitarakaupoilla hänelle, mutta onneksi rahansiirto "lankomiehen tilille" ja puhelinnumeron salaisuus "koska on tullissa töissä" nostivat tarpeeksi isot red flagit.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
494
Tarjosin täällä yv:llä täällä kuulokkeista satasen posteineen ja melkein tuli kaupat ennen ketjuun tulleita muita tarjouksia, mutta päädyinkin ostamaan samanlaiset kuulokkeet tori.fi kautta Jassu nimiseltä käyttäjältä hieman halvemmalla, 85€. Tuo käyttäjä oli huijari ja myy nyt heti perään uudella ilmoituksella samoja kuulokkeita sekä useita muita tuotteita hieman markkinahintaa halvemmin, mikä on kuitenkin torissa aika yleistä. Älkää langetko tuohon jos tällaiset tavarat etsinnässä.

Sonyn vastamelukuulokkeet, Audi...
Käyttäjän muut ilmoitukset saa tuolta auki.

Teen asiasta rikosilmoituksen huomenna.
Sain käyttäjältä maksun yhteydessä puhelinnumeron jolla sain nimen mobilepayssa jolla tein maksun.
Kannattaako tuohon ottaa yhteyttä kun torin kautta laitettuja viestejä ei enää edes lueta?
Vai auttaako tuo vain rikosilmoituksen etenemistä kun sarjahuijarin ollessa kyseessä luultavimmin muitakin rikosilmoituksia voisi olla samasta henkilöstä...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.08.2021
Viestejä
3 477
Käyttäjä on yleensä estänyt silloin kun lähettämäsi viestit jäävät lukemattomiksi. Tämä siis siinä tapauksessa varsin selvää, jos käyttäjä on aiemmin ollut aktiivisena osapuolena keskustelemassa.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 481
Tarjosin täällä yv:llä täällä kuulokkeista satasen posteineen ja melkein tuli kaupat ennen ketjuun tulleita muita tarjouksia, mutta päädyinkin ostamaan samanlaiset kuulokkeet tori.fi kautta Jassu nimiseltä käyttäjältä hieman halvemmalla, 85€. Tuo käyttäjä oli huijari ja myy nyt heti perään uudella ilmoituksella samoja kuulokkeita sekä useita muita tuotteita hieman markkinahintaa halvemmin, mikä on kuitenkin torissa aika yleistä. Älkää langetko tuohon jos tällaiset tavarat etsinnässä.

Sonyn vastamelukuulokkeet, Audi...
Käyttäjän muut ilmoitukset saa tuolta auki.

Teen asiasta rikosilmoituksen huomenna.
Sain käyttäjältä maksun yhteydessä puhelinnumeron jolla sain nimeksi "editoitu" mobilepayssa jolla tein maksun.
Kannattaako tuohon ottaa yhteyttä kun torin kautta laitettuja viestejä ei enää edes lueta?
Vai auttaako tuo vain rikosilmoituksen etenemistä kun sarjahuijarin ollessa kyseessä luultavimmin muitakin rikosilmoituksia voisi olla samasta henkilöstä...
Editoi viestistäsi nimi pois. Niitä ei saa julkaista.

Ja muutenkin Tori jutuille on oma ketju jos ei siis mitenkään liity tämän foorumin käyttäjiin samalla.

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
70
Käyttäjä @Savonkeisari otti YV:llä yhteyttä foorumilla olevaan ostoilmoitukseeni, sovittiin kaupat action kamerasta ja maksoin tilisiirrolla, lupasi postittaa pari viikkoa sitten. Pakettia ei ole näkynyt eikä vastaa yhteydenottoihin (ollut ainakin foorumilla online viestien lähetyksen jälkeen), puhelinnumeroon ei myöskään voi soittaa.
Ilmoittelen tänne sillä hänellä on myös muita ilmoituksia foorumilla tällä hetkellä mikäli kaupankäynti ei onnistu kyseisen henkilön kanssa.

Ellei asia etene pian teen rikosilmoituksen.
 

Timo 2

Tukijäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
11 789
Käyttäjä @Savonkeisari otti YV:llä yhteyttä foorumilla olevaan ostoilmoitukseeni, sovittiin kaupat action kamerasta ja maksoin tilisiirrolla, lupasi postittaa pari viikkoa sitten. Pakettia ei ole näkynyt eikä vastaa yhteydenottoihin (ollut ainakin foorumilla online viestien lähetyksen jälkeen), puhelinnumeroon ei myöskään voi soittaa.
Ilmoittelen tänne sillä hänellä on myös muita ilmoituksia foorumilla tällä hetkellä mikäli kaupankäynti ei onnistu kyseisen henkilön kanssa.

Ellei asia etene pian teen rikosilmoituksen.
Tyyppirekistetöitynyt tänä vuonna ja kirjoitanut 3 viestiä; 2 ostetaan ilmoitusta ja 1 myynti-ilmoitus, eikä yhtään kauppiaspalautetta.

Eiköhän siellä ole taustalla joku oman elämän sankari, etkä rahoja tule näkemään. Tee jo se rikosilmoitus ja ensi kerralla olet varovaisempi. Toivottavasti ei ollut iso summa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
70
Tyyppirekistetöitynyt tänä vuonna ja kirjoitanut 3 viestiä; 2 ostetaan ilmoitusta ja 1 myynti-ilmoitus, eikä yhtään kauppiaspalautetta.

Eiköhän siellä ole taustalla joku oman elämän sankari, etkä rahoja tule näkemään. Tee jo se rikosilmoitus ja ensi kerralla olet varovaisempi. Toivottavasti ei ollut iso summa.
Kyllähän itseäni myös kyseiset seikat epäilytti. Yhteystiedot kuitenkin antoi, joilla löytyi myös muita ilmoituksia muilta kauppapaikoilta, osa noudolla, toki noitakin voi feikata...

Noh katsotaan vastaako mitään, ellei niin tosiaan rikosilmoitusta seuraavaksi.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 373
Viestejä
4 158 941
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom