Kyllä ovat vähemmistö sellaiset joilla on noin pitkä työmatka. Tuo tarkoittaisi, että istuisit kaksi tuntia tai enemmän päivässä autossa pelkästään työmatkaa (koska aina siellä on niitä hitaampi edessä jne.). Sellaiset ihmiset sitten vaihtaa sitä autoa tiheämmin kuin muut. Keskiarvo on kuitenkin 14tkm/v. Runko voi tuon kestää (jos ei ruostu), mutta muuten muut osat onkin jo loppu paljon ennen tuota. Noin pitkällä työmatkalla myös arvostaa sitä luotettavuutta ja 500tkm+ ajettu ei enää ole mikään luotettavuuden perikuva. Autoista ymmärtävät tietävät senkin, että varaosat maksaa moninkertaisesti sen mitä se osa maksaa autotehtaalle, eli jos joudut sen auton rakentamaan uusiksi tulee sille paljon enemmän hintaa kuin uudelle autolle. Tähän sitten vielä se korjaamon veloitus siitä korjauksesta, niin alkaa valoittua, miksi autolla ei keskimäärin kannata ajaa miljoonaa. Sekin on harvinaista, että se ensimmäinen omistaja ajaisi sen autonsa lunastukseen asti. Kyllä ne uusilla autoilla ajavat yleensä vaihtavat ne autot uuteen aika tiheästi. Itse en ainakaan huvikseni istuisi 2h+ työmatkoja autossa joka päivä.Kaikki ei asu jossain kaupungissa, jossa tulee joku 5 km-20km / päivä ja sekään ei jokapäivä. Autoja käytetään paljon harvaanasutulla seudulla ja työmatka voi olla esim 70 km suuntaansa (+ kauppareissut (esim keskimäärin 25km suuntaansa). Muuttaakkaan ei kannata, koska työpaikoista ei todellakaan tiedä. Voi olla sama esim 15 vuotta tai voi olla että vaihtuu vuoden sisään.. Autolle voi helposti tulla 35 000 40 000 km vuoteen. Ja auton tulisi kestää se 20 vuotta, eli 800 000 olisi syytä kestää ajoa sen rungon..
Julkista liikennettä kun Suomessa ei juuri kunnolla toimivaa ole, pääkaupungin ulkopuolella, niin autolla liikkumiselle on paljon tarvetta.
Akkujen kysyntä on niin kovaa, että itse en usko ylituotantoon ainakaan seuraavaan 10v.Maailmassa ei ole montaa akkuvalmistajaa. Kunhan niita tehtaita saadaan lisaa pystyyn niin alkaa myos muodustumaan enemman kilpailua ja sen myota myos akkuvalmistuskapasiteettia jota eivat autonvalmistajat osta heti kaikkea pois vaan markkinoille paasee myos pienempia tekijoita.