Elite: Dangerous

Voiko VR:stä hypätä helposti pelaamaan näytölle, jos esim. Odysseys paketin ostaisi aikanaan, vai miten tuo toimii?

Nimimerkillä noobie jolla Oculus ja Saitek ostettu, mutta en ole ehtinyt vielä edes testaamaan....

EDIT: @Henkka77 vastasikin jo. Taitaa siis Odysseys jäädä hyllylle näin alkuun. Vaan kun peli on muutenkin uusi, niin riittäähän tässä tutkittavaa muutenkin...
 
Mites @Scratch tuo homma on menny alphassa?

Henk koht voin katsoa vielä tuon VR puutteen läpi, mutta nuo alusten sisätilojen poisjättö on itselle sen verran iso deal breaker että jää toistaiseksi ostamatta.
Devit kehtas vielä mehustella jollain videollaan "Armstrong momentista" ja sitten pelaaja teleporttaa planeetan pinnalle aluksesta. :facepalm:
Ollaan sitten Star Citizenistä mitä mieltä tahansa, mutta space legsit siinä on tehty tuhat kertaa paremmin.

Yamiksin videon ensimmäiset 8 sekuntia tiivistää omat tuntemukset hienosti..

 
Joo, en ole itse edes VR:ää kokeillut Odysseyllä, mutta juuri noin että näkyy virtuaalinäyttönä laseissa kun jalkaisin menee. Se mikä itteä häirittee tässä hommassa on se, että FDev on nähnyt vaivaa tuon 2d virtuaalinäytön tekemiseen, mutta ei jätä mahdollisuutta olla siirtymättä siihen. Nimittäin vanity camera toimii taas kävellessäkin oikeassa VR-tilassa ja kikkailemalla voi saada mastiaisia siitä, miltä Odyssey tuntuis oikealla VR:llä.

Tässä on kyse siitä, että koska virallista VR-tukea ohjaimineen ja hud-elementteineen ei aitoa VR:ää varten ole tehty, ei FDev halua julkaista puolivillaista VR-toteutusta ettei porukalla mene massu sekaisin tai tule itkupotkuraivareita foorumeilla kun VR-tuki on täysin puutteellinen.

IMHO saisivat lisätä johonkin cfg-filuun enablointimahdollisuuden käyttää aitoa VR_tilaa myös jalkaisin, sellaiselle pelaajaryhmälle, jolla VR-jalat ei notku ja oikeasti löytyy ymmärrystä, että pelissä ei ole kunnon VR-tukea, mutta haluaa silti kokeilla miltä Odysseyn meininki VR:llä maistuisi. Se ei Fdevin resursseja veisi juuri lainkaan. Siis siihen saakka että jossain välissä saavat ehkä implementoitua massojakin tyydyttävän VR-kokemuksen.

Muutoin olen Odysseyksestä ihan pähkinöinä, mahtavaa että vihdoinkin ED:ssä pääsee aluksesta ulos ja puutteineenkin Odysseyn sisältö on positiivisesti yllättänyt. Malttamattomana tässä odottelee liveä, tuntuu nimittäin nyt Horizons ihan rajoitetulta demoversiolta kun on Odysseytä päässyt maistamaan :)
 
Viimeksi muokattu:
Veikkaan, että sisätilat lisätään tulevassa lisäosassa. :hmm:

Niin jos nyt Odysseyhun viittasit niin juuri siitä puhuin. Odysseyssa ei pääse kävelemään alusten sisällä, aluksista ulos tai sisään.
Joskus tulevaisuudessa jossain laajennuksessa saattaa olla että tulee, mutta en pidätä hengitystäni sen suhteen..
 
Sisätilat ois todellakin itellekin ehkä jopa se seuraava isompi toivepäivitys, mutta aika pitkässä puussa ovat. Ehkä ensimmäinen implementaatio voisi olla liikkuminen paikallaan olevissa aluksissa, eli telakoituneet alukset ja pakkolaskun tehneet/avaruudessa leijuvat hylyt. Toisaalta avaruudessa leijuviin hylkyihin pitäisi olla avaruus EVA:kin, jota ei myöskään vielä ole.

Mutta jos nyt edes parantaisivat tuota siirtymävaihetta aluksesta ulos/sisään edes vähän. Siinäkin esimerkiksi pelkästään se, että siirtäisivät sen sinisen kehän josta pääsee sisälle, nousuportaiden yläpäähän ovelle niissä aluksissa missä sellainen on, niin olis jo iso parannus. Näkemyksen puutetta suorastaan ettei ole tehty edes noin jo alunperin. Ehkä on muutettu noin jo liveen, saamme nähdä.
 
Alusten skaala on kyllä hyvin tehty tässä Odusseuksessa tässä Corvette luokan aluksen flyby:



Monessa muussa pelissä alusten skaala on ihan päin helvettiä tehty verrattuna ihmisen kokoon, mutta tässä ne on miettiny sen tarkkaan.
 
Niin jos nyt Odysseyhun viittasit niin juuri siitä puhuin. Odysseyssa ei pääse kävelemään alusten sisällä, aluksista ulos tai sisään.
Joskus tulevaisuudessa jossain laajennuksessa saattaa olla että tulee, mutta en pidätä hengitystäni sen suhteen..
Tarkoitin tulevassa lisäosassa Odysseyn jälkeen.
 
Alusten skaala on kyllä hyvin tehty tässä Odusseuksessa tässä Corvette luokan aluksen flyby:



Monessa muussa pelissä alusten skaala on ihan päin helvettiä tehty verrattuna ihmisen kokoon, mutta tässä ne on miettiny sen tarkkaan.

Alukset on kyllä aivan pirun eeppisen näkösiä kun pääsee vihdoin läheltä kattoon. Tässä oma T-10 mineri, bongaa kuvasta pelihahmo :D (Seisoo about ohjaamon alapuolella)
20210429041102_1.jpg


Toisaalta, skaalassa on ongelmansa, osa isommista aluksista vaikuttaa skaalatun alunperin pienemmiksi tarkoitetuista malleista. Tästä on käyty keskustelua jo vuosia, sillä esim. just tuon t10:n (ja monen muunkin aluksen) ohjaamo on ihan sairaan kokonen lasipalatsi ukkoon nähden. VR:ssä myös ilmeinen. Ei mikään ohjaamo vaan komentosilta useissa kerroksissa. Mutta tuo menee vielä cool-kertoimen piikkiin, mutta esim Cutterin portaikko on about kaks kertaa isommassa skaalassa kuin mitä vieressä seisova ihminen... Eli kyllä siellä ihan suoria skaalavirheitä on.
 
Grafiikkaan on muuten luvassa kunnon modernisointiboosti, vaikka ei Odysseytä ostaiskaan :) Näyttää sukupolvea paria uudemmalta peliltä taas, vaikka ei mikään ruma ollut ennenkään. Ja vielä ei ollut alphassa edes kaikki valaistusefektit ja planeettatekniikka käytössä.

20210410042151_1.jpg


20210410042422_1.jpg


20210410060546_1.jpg


20210410061057_1.jpg


20210411091210_1.jpg
 
Steamin revikoiden mukaan ei herätä ostohaluja, sen lisäksi että ne alusten sisätilat on jätetty pois.
Pyörii luetun perusteella huonommin kuin Cyberpunk julkkarissa.. :whistling:
 
Joo, ehkä ne sisätilat tulevat sitten jossain vaiheessa. Horisonttiinkaan ei ihan julkaisun hetkellä kaikki herkut päässeet mukaan.
Itsellä sen verran mopo kone, että se tarttee päivittää ennen Odysseiaa.
 
Sitten kun Odyssey joskus saadaan toimimaan ... ovatko se ja Horizons erillisiä julkaisuja, eli Horizonsin asennuksen voi poistaa? Tiedän instanssointi- yms. rajoituksista ja oletan että Horizonsin voi poistaa ilman että Odysseyhyn on vaikutuksia, mutta onko tästä varmuutta?

En ole vielä edes avannut Odysseytä, siinä ilmeisesti aloitetaan samalla alussetillä, rankeillä etc. joka sinulla on ollut aiemmin?

@Henkka77 onko infoa? :kahvi:
 
Päivität vain pelin ja sillä selvä, sama peli se on.
Rankit ja muut pitäis olla samat mitä ennen paivitystä oli.
 
Sitten kun Odyssey joskus saadaan toimimaan ... ovatko se ja Horizons erillisiä julkaisuja, eli Horizonsin asennuksen voi poistaa? Tiedän instanssointi- yms. rajoituksista ja oletan että Horizonsin voi poistaa ilman että Odysseyhyn on vaikutuksia, mutta onko tästä varmuutta?

En ole vielä edes avannut Odysseytä, siinä ilmeisesti aloitetaan samalla alussetillä, rankeillä etc. joka sinulla on ollut aiemmin?

@Henkka77 onko infoa? :kahvi:

Paha mennä poistamaa Horizonsia kun se sulautettiin peruspeliin jo varmaa pari vuotta sitten. Ja tottakai, peli jatkuu Odysseyssa ihan normaalisti siitä mihin olet viimeks jääny.
Itehän en ole Odysseyta ostanu, enkä osta ennenkuin alusten sisätilat on pelissä. Eikä tuo umpisurkeasti mennyt launchi ainakaan lisänny ostohaluja..
 
Viimeksi muokattu:
Minä ostin aikanaan sen packin joka kattaa kaikki julkaistavat lisäosat. Harkitsen peluuta seuraavan patchin jälkeen :tdown:

Kiitän!
 
Juu, loppuvuodesta 2020 sulauttivat Horisontin peruspeliin, eli nykyään Horizons = peruspeli. Kaikki pysyy normina, ja uuden lisärin tuomat herkut tulevat siihen päälle.

Kaveri tuota on hiukan pelaillut, eikä ole huomanut omassa pelissään kummempia bugeja. Pari Hotfixiä on jo ilmestynyt, ja varmasti firmalla on kova halu pistää homma kuntoon. Ei mielestäni kuitenkaan niin paha startti kuin Cyperpunkilla, vaikka optimointia tulee vielä riittämään.
 
Itse ostin tämän (Odysseuksen) vaikka ei ole aikaa kunnolla pelata tätä ennenkuin kesälomat alkavat usean kuukauden päästä. Haluan tukea rahallisesti tämän pelin kehitystä tää on niin ainutlaatuinen pelisarja verrattuna tusina peleihin. En halua, että kehitys loppuu. Lompakolla äänestäminen on paras tapa vaikuttaa asiaan jos kehittäjille tulee rahaa ovista ja ikkunoista se motivoi jatkamaan kehitystä. Ostan aina kaiken tähän peliin tulevan sisällön julkasusta täydellä hinnalla. Ei näitä kunnollisia simulaattori pelejä ole enää nykyään kiusaksi asti.
 
Viimeksi muokattu:
Itse ostin tämän (Odysseuksen) vaikka ei ole aikaa kunnolla pelata tätä ennenkuin kesälomat alkavat usean kuukauden päästä. Haluan tukea rahallisesti tämän pelin kehitystä tää on niin ainutlaatuinen pelisarja verrattuna tusina peleihin. En halua, että kehitys loppuu. Lompakolla äänestäminen on paras tapa vaikuttaa asiaan jos kehittäjille tulee rahaa ovista ja ikkunoista se motivoi jatkamaan kehitystä. Ostan aina kaiken tähän peliin tulevan sisällön julkasusta täydellä hinnalla. Ei näitä kunnollisia simulaattori pelejä ole enää nykyään kiusaksi asti.

Normaalisti olisin samaa mieltä, mutta kun tätä Eliten kehityskaarta on ite seurannu sieltä launchista, 2014 lopulta tähän päivään saakka niin mun rahahanat on toistaiseksi kiinni.
En tiedä mitä vittua siellä oikein duunataan mutta eihän tässä Odysseyssa menny oikein mikään oikein, päällimmäisenä se että jätetään ne alusten sisätilat pois ja sitten lässytetään jostain "Armstrong momentista" :facepalm:
Toisekseen, ei Fdeviltä raha lopu ihan heti, tekivät viime vuonna 100 miljoonan liikevaihdon reilun 30 miljoonan EBITillä ja yksi omistajista on kaikkien vihaama Tencent..
 
Hienosti on koodattu head-trackingillä ympärilleen katsominen, kun liikkuu jalkamiehenä. Luodit ei menekään enää sinne minne ase osoittaa & hiirellä tähtää, vaan jonnekin sinne minne se head trackaus on kameran kääntänyt. Samaten HUD ja esim. asemilla tehtävänantajien markkerit menee ihan rikki kun kääntelee päätään. Tästä on joku tehnytkin jo bugiraportin Voisi olla mielenkiintoista, jos VR toimisi samalla tavalla :D Head trackingin saa onneksi pois päältä ja itsekin luultavasti mieluummin kääntelen päätä vain hiirellä jalkamiehenä, mutta kyllähän tuon voisi toteuttaa myös hienosti immersiota tuoden...
 
Normaalisti olisin samaa mieltä, mutta kun tätä Eliten kehityskaarta on ite seurannu sieltä launchista, 2014 lopulta tähän päivään saakka niin mun rahahanat on toistaiseksi kiinni.
En tiedä mitä vittua siellä oikein duunataan mutta eihän tässä Odysseyssa menny oikein mikään oikein, päällimmäisenä se että jätetään ne alusten sisätilat pois ja sitten lässytetään jostain "Armstrong momentista" :facepalm:
Toisekseen, ei Fdeviltä raha lopu ihan heti, tekivät viime vuonna 100 miljoonan liikevaihdon reilun 30 miljoonan EBITillä ja yksi omistajista on kaikkien vihaama Tencent..

Ei se minun kukkarossa paljoa tunnu laittaa muutama kymppi vuodessä tämän pelisarjan tukemiseen.
 
Launchissa ostin ED:n. Horizons odottelin vähän aikaa ostamista kun oli vielä lentelyt kesken. Sitten kiinnosti katsoa mitä uutta sisältöä tulee kun voi laskeutua planeetan pinnalle. Hetken huumaa se oli kunnes huomasin että aika latteaa sisältö oli. Oikeastaan ainoa mikä tuli puolipakolliseksi oli resurssien kerääminen jotta saa engineerattua aluksia.

Odysseuksen vidoita kun olen katsonut niin aika latteaksi minulle tuo uusi sisältö käy. Toivottavasti resurssien kerääminen ja niiden käyttö ei tule "pakolliseksi" niille jotka ei Odysseytä osta. Siinä kun ei vielä ole sellaista porkkanaa miksi sen haluaisin ostaa ja en haluaisi että se on pakotettu materiaalien grindaaminen.
 
Mimmonen joystic tähän oikein kuuluu ostaa jos haluaa vr-lasit päässä seikkailla? En oo koskaan pelannu tämmösiä pelejä.
 
Ei välttämättä tartte tikkua, pärjää alkuun myös hiirinäppiksellä. Immersiota tikku/Hotas toki tuo lisää ja helpottaakin aika paljon VRllä lennettäessä kun ei tartte nappeja samaan tapaan hapuilla.
Halvin Hotas taitaa olla Thrustmasterin T-Flight, joku 70e.
 
Ei välttämättä tartte tikkua, pärjää alkuun myös hiirinäppiksellä. Immersiota tikku/Hotas toki tuo lisää ja helpottaakin aika paljon VRllä lennettäessä kun ei tartte nappeja samaan tapaan hapuilla.
Halvin Hotas taitaa olla Thrustmasterin T-Flight, joku 70e.
Itsellä on Thrustmaster T.Flight Hotas X ja en voi suositella kuin varauksin. Tikussa on jäätävä deadzone ongelma. Sitä saa toki korjattua joystick curves yms. softalla, mutta suoraan pakasta vedettynä tuo deadzone aiheuttaa sen, että jos yrität tehdä tarkkaa ja pientä liikettä, ei alus reagoi ennen kuin olet vääntänyt tikkua reilummin, jolloin se tarkka ohjausliike jää tekemättä. Itsellä aiheutti harmaita hiuksia Star Wars Squadrons pelissä, missä tarkasti tähtääminen oli hankalaa/mahdotonta, kun ammukset meni "sinne päin".
 
Mimmonen joystic tähän oikein kuuluu ostaa jos haluaa vr-lasit päässä seikkailla? En oo koskaan pelannu tämmösiä pelejä.
Thrustmasterin T16000M taitaa olla parhaimpia "bang for buck" tikkuja jos sellaisen saattuu bongaamaan alennuksesta. Ergonomia voisi olla parempi mutta tikku sopiikin vasen että oikeakätisille, sitä voi myös käyttää tupla-tikku ohjaukseen näissä avaruus-simuissa.
HOTAS-bundlea saa tikusta myös: Thrustmaster T.16000M FCS HOTAS peliohjain - Peliohjaimet
 
Mimmonen joystic tähän oikein kuuluu ostaa jos haluaa vr-lasit päässä seikkailla? En oo koskaan pelannu tämmösiä pelejä.

Komppaan @eternal:ia. Minulla ollut Thrustmaster T.16000M FCS HOTAS heti kun sen sai tilattua. Toimii hyvin Elitessä. Käytän kaasuvivun pikkusormen nappia shift-nappina niin nuo napit riittää hyvin aivan kaikkeen eikä näppistä tarvitse käyttää.
 
Mimmonen joystic tähän oikein kuuluu ostaa jos haluaa vr-lasit päässä seikkailla? En oo koskaan pelannu tämmösiä pelejä.

Itsellä on Saitek X52 Pro. Kai siinäkin jonkunlainen deadzone on, tai vähän löysä. Mutta ei se ainkaan minun pelaamisessa juuri haittaa. Nappejakin on kohtuullisen paljon, tai niin paljon etten kaikkea näillä pelitunneilal varmaan koskaan muista.
 
Itsellä on Thrustmaster T.Flight Hotas X ja en voi suositella kuin varauksin. Tikussa on jäätävä deadzone ongelma. Sitä saa toki korjattua joystick curves yms. softalla, mutta suoraan pakasta vedettynä tuo deadzone aiheuttaa sen, että jos yrität tehdä tarkkaa ja pientä liikettä, ei alus reagoi ennen kuin olet vääntänyt tikkua reilummin, jolloin se tarkka ohjausliike jää tekemättä. Itsellä aiheutti harmaita hiuksia Star Wars Squadrons pelissä, missä tarkasti tähtääminen oli hankalaa/mahdotonta, kun ammukset meni "sinne päin".

Juu eihän se kummoinen ole mutta halvin Hotas mitä myynnissä on.
Ja joo, itellä oli myös T-Flight ekat 1500h ja olihan se tuon jälkeen jo melko levotonta menoa.
Nyt ollu tuo aiemmin mainittu FCS muutaman vuoden ja onhan tuo selkeästi parempi, joskin melkein tuplasti kalliimpi vaihtoehto.
 
Mimmonen joystic tähän oikein kuuluu ostaa jos haluaa vr-lasit päässä seikkailla? En oo koskaan pelannu tämmösiä pelejä.
Itse pelasin tätä vähän yli vuoden päivät Xbox Elite Controller + Voice Attack -kombolla...Jos aloittaisin nyt uudelleen, käyttäisin noita samoja. Ostin myös Hotas-ohjaimen, mutta en ikinä päässyt sen kanssa sinuiksi, johtuu varmaan siitä kun en muita lentosimuja pelaa.


Edit: Varmaan toi Voice Attack on siis hyödyllinen joka tapauksessa vaikka Hotasta käyttäisikin.
 
Itsellä on Thrustmaster T.Flight Hotas X ja en voi suositella kuin varauksin. Tikussa on jäätävä deadzone ongelma. Sitä saa toki korjattua joystick curves yms. softalla, mutta suoraan pakasta vedettynä tuo deadzone aiheuttaa sen, että jos yrität tehdä tarkkaa ja pientä liikettä, ei alus reagoi ennen kuin olet vääntänyt tikkua reilummin, jolloin se tarkka ohjausliike jää tekemättä. Itsellä aiheutti harmaita hiuksia Star Wars Squadrons pelissä, missä tarkasti tähtääminen oli hankalaa/mahdotonta, kun ammukset meni "sinne päin".
No lopultakin pääsee taas pelaamaan Eliteä ja Squadronsia. Hermo meni tuon Thrustmasterin kanssa ja pelit jäi tauolle. Mutta nyt tarttui mukaan kierrätyskeskuksesta muutamalla kolikolla vanha kunnon Microsoft Sidewinder Precision 2 -ohjain ja voi pojat mikä ero liikkeen tarkkuudessa Microsoftin hyväksi. Onnistuu taas tarkat liikkeet. HOTAS:han tuo MS tikku ei ole mutta on siinä kaasun säädolle vipu.
 
Odysseyyn ei tule sitten VR-tukea ollenkaan. Tuo yhdistettynä siihen ettei alusten sisätilojakaan ole pelissä ja liekö tuleekaan, niin henk koht se on RIP Elite.

 
Oivoi... Eliteä tullut pelattua ensimmäisestä Oculus Dev Kit 1:stä lähtien VR:nä. Tämä on tänne myös naulat arkkuun Elitelle.
 
Oivoi... Eliteä tullut pelattua ensimmäisestä Oculus Dev Kit 1:stä lähtien VR:nä. Tämä on tänne myös naulat arkkuun Elitelle.

Sain videosta käsityksen että korjaavat ainakin joitain VR bugeja, mutta lisäkehityksestä ei anneta takeita. Toisinsanoen nykyinen toiminnallisuus VR:n osalta säilyy, uusi toiminnallisuus on rajoitettua.
 
Noin viikko takana Oculuksella ja HOTASilla, ja peli maistuu TODELLA hyvin. Aikaisemmin xboxilla hieman kokeillut.

Noobie kysymys, bounty vouchereista sanotaan, että ne voi lunastaa millä tahansa asemalla, mutta minulla on 3 voucheria joita en ainakaan tässä Diaguandin lähistöllä ole saanut lunastettua. Mikä juttu näissä mahtaa olla? Mitä taas tuossa lähisysteemin RESsissä kävin hunttaamassa piraatteja, niin ne sain lunastettua ilman ongelmia.

Nykyinen näyttis on 1080 Ti, ja hieman himottaisi päivittää ihan vaan Eliteä varten. Mitään tonnin korttia en raaski ostaa, mutta olisiko suosituksia mikä olisi hyvä päivitys, jolla saisi näkyvää eroa kuvanlaadussa nykyiseen? Oculus Rift S laseina.
 
Ettet nyt sekoita combat bond vouchereita normaaliin bounty voucheriin? Combat bounty voucherit voi lunastaa vain siltä faktiolta jonka aluksia olet tappanu.


 
Hieman helppiä kaipaan.

Tuli päivitettyä HOTAS uuteen, ja nappeja bindatessa lentelin monitorilla Oculuksen sijaan, että löytää nappien paikat paremmin ennen kuin ovat ns. selkärangassa. Anyway, nyt kun siirryin takaisin Oculukseen, niin värit näyttävät todella pliisuita IPS monitoriin verrattuna. Ennen tätä oli muutama päivä pelaamisesta väliä, niin nyt en osaa oikein sanoa, että oliko näin jo ennen, vai onko tämä uusi vika? Näyttiksen ajurit päivittyi juuri kanssa (RTX 1080 Ti), voiko johtua siitä? Osaatteko muut Oculuksen käyttäjät sanoa, että kuuluuko väreissä monitoriin verrattuna olla selvä ero, vai onkohan nyt joku asetus tai näyttiksen uudet ajurit vaikuttaneet?

Toinen mikä häiritsee on se, että kun vaihtaa monitorista vr-laseihin, niin ne HOTAS bindaukset katosi samalla :rage: Tekee näemmä saman joka kerta, jos vaihtaa noiden välillä. Onko tämä normaalia?
 
Hieman helppiä kaipaan.
...

Nyt en hetkeen ole monitorilla saatikka Quest 2 pelannut. Minulla ei tuollaisia ongelmia ole esiintynyt. Kaikki bindingit säilyvät riippumatta näytöstä. Samoin värit ovat ihan samanlaiset. Horizon on itselläni ja viimeksi pelasin päivää ennen Odysseytä.

Olisiko sinulla käynyt niin että sinulla on kaksi eri versiota asennettuna. Frontoerin versio käynnistyisi kun olet flattina ja Oculus -versio kun Riftillä. Nuo asetukset eivät näiden välillä kulkisi.
 
Nyt en hetkeen ole monitorilla saatikka Quest 2 pelannut. Minulla ei tuollaisia ongelmia ole esiintynyt. Kaikki bindingit säilyvät riippumatta näytöstä. Samoin värit ovat ihan samanlaiset. Horizon on itselläni ja viimeksi pelasin päivää ennen Odysseytä.

Ok, eli siinä tapauksessa jossain lienee vikaa. Pitänee rullata näyttiksen ajurit takaisin aikaisempaan versioon, ja varmistaa että ei johtunut siitä. Horizonia vielä pelaan.

Olisiko sinulla käynyt niin että sinulla on kaksi eri versiota asennettuna. Frontoerin versio käynnistyisi kun olet flattina ja Oculus -versio kun Riftillä. Nuo asetukset eivät näiden välillä kulkisi.

Voi olla, mutta itse en ainakaan ole Oculus storesta tätä erikseen ladannut tms. Se oli vaan ilmestynyt sinne kirjastoon ikään kuin itsestään. Voisi kokeilla vielä poistaa koko Eliten, ja asentaa uudelleen kanssa.
 
Tai voisit etsiä sen bindings-tiedoston, ottaa sen talteen ja kopioida Odysseyn hakemistoon. Netistä löytyy ohje oikean tiedoston löytymiseen. Katso tiedoston muokkauspäivästä että käytät oikeaa versiota.

Bindausten varmuuskopiointi on muutenkin hyvä tapa Eliten kanssa, vähintään aina ennen major päivitystä.
 



Päätinpä sitten että en koskaan hanki Odysseytä (tähän saakka olin luullut että ase/puku päivityksiä pystyisi ostamaan samoin kuin alus päivityksiä (n. 30h grind per päivitys ei kiitos)).
 
Eihän niitä ole pakko päivittää. Sitäpaitsi valmiiksi modattuja aseita ja pukuja löytyy yksittäisiä kappaleita eri asemilta kun käy vaan shoppailemassa joka kerta kun laskeutuu uuteen paikkaan. Eikä johonkin bionäytteiden ottamiseen käymättömillä korpimailla mitään tappiin asti modattuja kamoja edes tarvitse. Tappotehtävistäkin selviää ihan peruskamoilla, kun käyttää järkeään.
 
Lienee tässäkin kohtaa enemmän hyötyä taidoista, kun modeista. Jos siis katsotaan miten pelissä pärjää.
 
Jos väkisin haluaa vääntää pvp:tä ja voittaa kaikki muut, on tietty haalittava kaikki edut mitä voi saada. Kasuaalimpi pelaaja pärjää kyllä ostetuillakin kamoilla, kunhan opettelee käyttämään niitä ja vähän erilaisia taktiikoita.
 
Jaahas, parin kolmen kuukauden breikki pelistä, ja nyt olisi taas aikaa hypätä takaisin avaruuteen. Engineering grindiin on vissiin luvassa muutoksia, mikä on hyvä, mutta miltä Odysseyn VR tila näyttää tällä hetkellä? Olen pelannut Horizonia tähän asti, joko Odysseyn VR tila on siinä kunnossa, että 1080Ti:llä kannattaa kokeilla?

Näyttisten hinnat kun on mitä on, niin mietin että olisiko prossun päivityksestä apua, ja jos, niin kannattaako Eliten kanssa lisätä ydinten määrää nykyisestä kuudesta, vai olisiko kellotaajuuden nostosta enemmän hyötyä? Meinaan jos käytettynä löytyisi nykyiseen emoon hieman vauhdikkaampi CPU...
 
Mikä mahtaa olla kun menee settlementtiin jossa pitää viedä itemi (delivery missioni) ja uhka taso 0 niin heti kun näkee ekän äijän ja menee lähelle ni ne hyökkää instana. Mitää bountyjä sun muita ei ole ja reputationikin hyvä. Mistä mahtaa johtua?
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
258 637
Viestejä
4 494 373
Jäsenet
74 265
Uusin jäsen
Oranta

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom