Elite: Dangerous

Laskin siihen kyllä uuden näyttiksenkin (GTX1080 ~550€ + Vive 750€), mikä varmaan tulee tarpeeseen jos vähänkään uudempia pelejä meinaa VR:n kautta kaikilla herkuilla pelailla. Mut kassellaan ensin... Ettei kävis kuten TrackIR-hommien kanssa, ihan kiva idea mutta pidemmissä sessioissa käytännössä paljon helpompi pelata ilman.
 
Laskin siihen kyllä uuden näyttiksenkin (GTX1080 ~550€ + Vive 750€), mikä varmaan tulee tarpeeseen jos vähänkään uudempia pelejä meinaa VR:n kautta kaikilla herkuilla pelailla. Mut kassellaan ensin... Ettei kävis kuten TrackIR-hommien kanssa, ihan kiva idea mutta pidemmissä sessioissa käytännössä paljon helpompi pelata ilman.

Ei Viveä kannata enää ostaa, kun Rift on 300€ edullisempi.
 
Te jotka pelaatte VR-lasien kanssa, riittääkö hönkä GTX970-näyttiksellä edes siedettävään kokemukseen, vai pitääkö ihan ensimmäisenä käydä näytönohjainkaupoilla?
Täällä on 970 ja rift, pääasiassa medium asetuksilla grafiikat ja on ok pelattava. Jos haluaa paremmat graffat käyttöön taitaa 980ti olla minimi vaihtoehto.

Lähetetty minun TA-1004 laitteesta Tapatalkilla
 
Mulla oli Rift, mutta koska alukset näytti kilometrin päässä pelkältä pikselimössöltä (ja liikepahoinvointikaan ei asiaa edistänyt) niin myin koko laitoksen kaverille.

Ajattelin kokeilla taas uudelleen jahka FOV on se n.180 astetta ja pikselitiheys on normaalin näytön tasolla :)
 
Nyt jos jollain on ollu mielessä Cutter tai Corvette, niin Imp ja Fed rankien nosto on äärimmäisen nopeaa uusien tehtäväpalkkioiden myötä.
Foorumilla on puheltu jopa 3 tunnin grindistä kun aiemmin hommaan meni päiviä ellei viikkoja, peliajasta riippuen.
Näitä todennäköisesti nerffataan ensi viikolla joten nyt jos koskaan kannattaa hommata rankit Cutterille ja Corvetelle.
 
Ja aiheesta kukkaruukkuun :) Mikäli olitte grindanneet modulin/modulit 5 tasolle ennen 3.0 päivitystä, ovat ne nyt tasolla 4. Esimerkiksi Cutterissa olin grindannut Prismatic Shieldin ja shield boosterit heavy dutyksi tasolle 5. Shieldit olivat 8174. Nyt kävin uudestaan nostamassa kaikki tasolle 5 ja nyt on shieldit 9103 ja vieläkin pientä hienosäätöä on jäljellä, kunhan saan vielä lisää materiaaleja kasaan.
 
Onko Elitessä ns. automaattisesti skaalautuva vaikeustaso vai pysyykö AI:n piraattialusten taso samana aina?
Kävin tuossa muutama päivä sitten kokeilemassa yhden tehtävän tekemistä ja räjähdin aina samassa paikassa, kun koetin scoopata black boxia niin paikalle tulee aina AI:n ohjaama alus joka veti meikäläisen alle 5 sekunnissa muusiksi.
Jos otan kovempaa alusta ja jytäkämpää rautaa mukaan niin onko tuo paikalle spawnaava AI:n pilotti helpompi vastus vai skaalaako peli sillekkin paremman aluksen ja paremmat vermeet?
 
Onko Elitessä ns. automaattisesti skaalautuva vaikeustaso vai pysyykö AI:n piraattialusten taso samana aina?
Kävin tuossa muutama päivä sitten kokeilemassa yhden tehtävän tekemistä ja räjähdin aina samassa paikassa, kun koetin scoopata black boxia niin paikalle tulee aina AI:n ohjaama alus joka veti meikäläisen alle 5 sekunnissa muusiksi.
Jos otan kovempaa alusta ja jytäkämpää rautaa mukaan niin onko tuo paikalle spawnaava AI:n pilotti helpompi vastus vai skaalaako peli sillekkin paremman aluksen ja paremmat vermeet?
Npc:n combat rank skaalautuu sun oman combat rankin mukaan. Se millä aluksella se pölähtää paikalle on vähän randomia mutta tuskin se anacondalla tulee jos itse on mostly harmless.
 
Oma combat rank + 2 rankkia ylöspäin pitäisi olla pahin mitä vastaan tulee.
 
Höh, en tiennyt, että Elitessä on skaalaus. Pettymys.

Nyt kotiuduin Coloniasta takaisin. Peli jäi syksyllä kesken kun tajusin mikä homma sinne on lennellä... Never again. Paluussa meni kolmisen päivää IRL, kun selasi nettiä, Youtubea, Netflixiä ja Elite oli ikkunassa ja kliksutteli seuraavaa hyppyä.

Mutta nyt ois 50 miljoonaa kasassa, mitäs seuraavaksi? Vulture löytyy taistelua varten, mutta 2 asetta mielestäni vähän nihkeästi.
 
Python, anna vulture vaihdossa.

Mitenkäs tämmöisellä kankealla jötkäleellä pitäisi taistella? Tulee pikkusittiäisiltäkin turpaan kun ei saa ikinä tähtäimiin? Vai onko se vaan tuo skaalaus, ettei paremmasta aluksesta hyödy juuri mitään...
 
Mitenkäs tämmöisellä kankealla jötkäleellä pitäisi taistella? Tulee pikkusittiäisiltäkin turpaan kun ei saa ikinä tähtäimiin? Vai onko se vaan tuo skaalaus, ettei paremmasta aluksesta hyödy juuri mitään...

Ennen engineersiä oma python tappoi mitä tahansa fixed aseilla pve rähinässä, se tekee sitä samaa engineersien jälkeen. Engineerien jälkeen joku eagle/courier on vähän hankalampi, mutta niistä ei ole oikein uhkaakaan.

Sotalaiva se ei kyllä ole, mutta pelin paras multipurpose. Medium platform, hyvä cargo kapasiteetti, sotakäyttöön siihen saa hyvät aseet ja _paljon_ shield cellejä, joten se on se romuluinen tankki, joka kestää rankaisua ja kauan.
 
Ennen engineersiä oma python tappoi mitä tahansa fixed aseilla pve rähinässä, se tekee sitä samaa engineersien jälkeen. Engineerien jälkeen joku eagle/courier on vähän hankalampi, mutta niistä ei ole oikein uhkaakaan.

Sotalaiva se ei kyllä ole, mutta pelin paras multipurpose. Medium platform, hyvä cargo kapasiteetti, sotakäyttöön siihen saa hyvät aseet ja _paljon_ shield cellejä, joten se on se romuluinen tankki, joka kestää rankaisua ja kauan.

Täytyy vähän sitten grindata noita varusteita. Ei paljon riittäny rahaa moduuleihin. Voi toki olla, että kiinnostus hiipuu taas koko peliin ennenkuin saan miljoonat kasaan sitä varten. Harmittaa kun tämän peli kehitys on niin perkeleen hidasta... tai kai tää on Frontierin mielestä jo "valmis".
 
Täytyy vähän sitten grindata noita varusteita. Ei paljon riittäny rahaa moduuleihin. Voi toki olla, että kiinnostus hiipuu taas koko peliin ennenkuin saan miljoonat kasaan sitä varten. Harmittaa kun tämän peli kehitys on niin perkeleen hidasta... tai kai tää on Frontierin mielestä jo "valmis".

Vulture on kyllä hauskempi aluksena, jos taistelusta tykkää. Tosi kestävä, hyvät aseet ja oikein ketterä. Oikeasti hauska lennettävä. Python on se jokapaikan höylä, tylsempi, mutta toisaalta sillä voi tehdä mitä tahansa. Jos vulture maistuu, niin samalta linjalta FAS tai Chieftain tarjoaa samaa hupia isompana.

Oikeasti hauskempaa oli kun aluksiin piti kerätä rahat, tavarat yms yms. Oli sitä saavutuksen tunnetta, sitten kun tilillä on oikeasti rahaa, niin huomaa helposti lentävänsä pienemmällä aluksella, kun se oli kivaa.
 
Harmittaa kun tämän peli kehitys on niin perkeleen hidasta... tai kai tää on Frontierin mielestä jo "valmis".

No et sitten hirveämmin seuraa pelin kehitystä..
Beyond julkaistu pari viikkoa sitten ja joka vuosineljänneksellä tänäkin vuonna tulee content updatea.
 
No et sitten hirveämmin seuraa pelin kehitystä..
Beyond julkaistu pari viikkoa sitten ja joka vuosineljänneksellä tänäkin vuonna tulee content updatea.

No siis mitä katsoin niin itse pelaamiseen vaikuttavia päivityksiä aika vähän ja enemmän semmosta viilausta.

Wing-missionit ainoa joka nosti kulmakarvoja.
 
No siis mitä katsoin niin itse pelaamiseen vaikuttavia päivityksiä aika vähän ja enemmän semmosta viilausta.

Wing-missionit ainoa joka nosti kulmakarvoja.

Toki, koko Beyond perustuu pääasiassa nykyisen contentin viilaamiseen ja syventämiseen, mutta joka päivityksessä pitäisi tulla myös vähän jotain uuttakin.
Ja tuolla Discossa jengi vääntää wing missioneita, eikun mukaan vaan. :)
 
Viimeksi muokattu:
Nyt taisi tulla Elitessä eka omakohtainen mahdollinen bugi vastaan. Nappasin Annien mukaan laivastostani kun halusin tehdä helpohkon ja rahalta tuoksuvan tehtävän. Matkustaja oli vain rikas turisti. Törmäsin asemalta lähtiessäni siihen vit***n postiluukuun ja en siis päässyt ulos ja tämä vielä ok, joskus annin kanssa näitä ongelmia. Aloin korjata tilannetta.(siinä on se 3 min aikaa toimia?) ok ei paniikkia, mutta alkoi tulla niitä "your module is hot/red wanted yms..en kerinnyt katsoa" eli olin yhtä äkkiä "wanted" ja asema tuhosi minut...Life sucks!
 
Nyt taisi tulla Elitessä eka omakohtainen mahdollinen bugi vastaan. Nappasin Annien mukaan laivastostani kun halusin tehdä helpohkon ja rahalta tuoksuvan tehtävän. Matkustaja oli vain rikas turisti. Törmäsin asemalta lähtiessäni siihen vit***n postiluukuun ja en siis päässyt ulos ja tämä vielä ok, joskus annin kanssa näitä ongelmia. Aloin korjata tilannetta.(siinä on se 3 min aikaa toimia?) ok ei paniikkia, mutta alkoi tulla niitä "your module is hot/red wanted yms..en kerinnyt katsoa" eli olin yhtä äkkiä "wanted" ja asema tuhosi minut...Life sucks!

Miten se bugi on jos sä törmäilet luukulla ?
 
Siis kukaan muu ei ollut tulossa sisään tai lähdössä, huomasin myös että postilaatikoa kohden mennessä mun up/down thrusterssit ei toiminut oikein mun thrustmasterissa, joten se voi olla osa syy, mutta se että jäin alle 2 min siihen luukulle rimpuilee niin teki tappo tuomion.
 
Siis kukaan muu ei ollut tulossa sisään tai lähdössä, huomasin myös että postilaatikoa kohden mennessä mun up/down thrusterssit ei toiminut oikein mun thrustmasterissa, joten se voi olla osa syy, mutta se että jäin alle 2 min siihen luukulle rimpuilee niin teki tappo tuomion.

Jep, luukulle ei passaa jäädä jumiin, asema alkaa siivoaan sitä melkein saman tien. Kokemusta on :) Condalla pitää ajaa aivan yläreunaa hipoen.
 
Pitäis olla kunnon peilit kuin rekoissa konsanaan että hahmottais kuskinpukilta missä aluksen laidat menee.
 
Joo, eivät siedä kyllä oikein edes hidastelua luukulla. Joskus jos menee liian hitaasti luukusta läpi, vaikka vastaan tulevan liikenteen tms. takia, niin alkaa tulemaan varotusta vaikka olis kokoajan eteenpäin liikkunut eikä mihinkään edes osunut.
 
Nyt saatiin vähän ensimmäisiä viitteitä siitä mitä vuoden lopussa tuleva Squadrons pitää sisällään. Edelleen WIP mutta aika perus klaanitouhultahan tuo vaikuttaa.

SQUAD GOALS
Hello Commanders,

For our first look at Squadrons we are going to cover the basics of what a Squadron is, how you create or join one and what core functionality a Squadron will provide.

Now, it’s worth mentioning that these are initial ideas and subject to change before the Q4 update (which introduces Squadrons.) Also please remember, more topics related to Squadrons will be added to this forum in the coming weeks.

What is a Squadron?

A Squadron is a group of Commanders who want to band together and organise themselves in-game. This might be to play together, or to focus on certain types of gameplay such as bounty hunting, Community Goals, or perhaps rescuing Commanders who find themselves out of fuel.

The idea of Squadrons is to provide a series of features that support multiplayer organisation and gameplay. In this Focused Feedback forum, we’ll be covering the creation and management of Squadrons.

How do I create a Squadron?

Once Squadrons are introduced they will have their own full screen GUI page. When opening this without having joined a Squadron you will have the option to search for a Squadron to join or to create your own. Creating your own Squadron will involve paying a credit fee (amount to be decided) and then setting the following values.

Squadron name: This has to be a unique name that cannot be changed once the Squadron is created.
Squadron ID: A short ID or tag.
Language: The primary language the Squadron will communicate in.
Attitude: Choose from a pre-set list of attitudes. The list is currently – Relaxed, Family, and Devoted.
Tags: Each Squadron will be able to select a few tags from a wider list. This list includes elements such as “PvP”, “Bounty Hunting” and timezones such as “UTC+3”.
Superpower: Choose one of the following: Empire, Federation, Alliance or Independent.

Our list of tags is a work in progress, what tags would you be keen to see?

Once all of these values have been set and the Commander is happy, the credit fee is paid and the Squadron is created. The Commander who creates the Squadron will be automatically assigned as the Squadron leader.

How do I find/join a Squadron?

As I mentioned previously, if a Commander accesses the Squadron page and is not currently part of Squadron, they will have the option to search for one to join. Using the same fields as listed above the Commander can search by whatever is important to them and will receive a list of Squadrons based on that criteria.

The Commander will be able to look a set of Squadron statistics and use this to decide which Squadron they want to apply to.

Once the Commander finds a Squadron they like, they can send an application. This application will include a small amount of text that, by default, will include some information on the Commander (highest Elite rank, for example) but can also be edited if required.

The Squadron Leader (and Officers) will be able to see a list of all Commander applicants and, at this point, can send the applicants an invite. Both the invitee and inviter must be online at the same time for the invitation to be sent and accepted. This option to invite will also be available on other areas of the HUD where Commanders can select other Commanders, for example a Commander’s friend list.

We are currently considering capping Squadron membership at 250 Commanders, but we’re interested to hear your feedback on the matter.

Can I leave a Squadron?

Commanders can leave a Squadron at any time. If a leader chooses to leave a Squadron then they must pass the leadership mantle onto another Commander. If all members leave a Squadron then it will be disbanded and any assets the Squadron holds will also be lost.

The only time the leader can leave and not pass on the mantle of leader is when they are the last member to leave (and the Squadron is disbanded).

The Squadron hierarchy and privileges.

You may have noticed above that I have referred to both the Squadron Leader and Officers.

There are three classes of Squadron member and these are:

Leader: The Squadron Leader has all privileges and can set which privileges officers have.
Officer: The Officers have whatever privileges the leader has set for them.
Pilot: This is the standard level, and the majority of Squadron members will be pilots. They have whatever privileges the leader has set for them.

What privileges can the leader set?

The Squadron leader can set the following privileges:

  • Officers can invite Commanders into the Squadron (yes/no) (greyed out if new members cannot join)
  • Officers can kick Pilots from the Squadron (yes/no)
  • Officers can plot a jump for a Fleet Carrier (yes/no)
  • Officers can select purchase upgrades for a Fleet Carrier (yes/no)
  • Officers can set the ‘Message of the Day’ (yes/no)

This is the current list of privileges but we expect to add more as development progresses and we discover the need for them!

Squadron communication

One of the most important features that Squadrons adds is the ability for groups of Commanders to communicate with each other. Squadron facilitates this with the following features:

Group Comms – A new feature that will be used by Squadrons is group comms, this will add channels and other functionality to the chat panel. When a Squadron is created, the Squadron channel and the Squadron officer channel (which is only available to Officers and the Leader) are automatically created and any Squadron members are added to the relevant channels. This allows Squadron members to communicate regardless of where they are in the galaxy.

The Feed – The Squadron overview page (which becomes available once a Commander joins a Squadron) will have a list of automated posts that are added to a feed. This feed will provide essential feedback on the Squadron, the fleet carrier and their activities. For example when a player joins the Squadron a message will automatically be added to the feed. The feed is limited to a certain amount of posts (amount TBD). Those members with the correct privileges will also be able to add a message of the day to the feed, the latest message will always remain stickied to the top of the feed. This provides a place for Officers to provides orders for the rest of the Squadron.

We are investigating the possibility of an external Squadrons website. We would love to hear what functionality you would like to see on a Squadrons website.

The Fleet Carrier

As you might have noticed above, it will be possible for Squadrons to possess a Fleet Carrier. We will be devoting an entire Focused Feedback thread to Squadron Fleet Carriers, so please refrain from discussing it at this time.

Squadrons and factions

We are aware that some groups will want to align their Squadron with a faction. We are currently looking at how we can make this work and allow Squadrons to ‘fly the flag’ of a faction. This is something we will be discussing during a latter Focused Feedback thread, so please avoid discussing this for now.

If you don’t know the drill, this is where you come in!

You will see a few more threads regarding Squadrons in the near future.

To keep things sane, we want you to post specific issues that you think of in the issues thread and suggestions in the suggestions and support thread. This is also the place to comment if you feel the feature is in general, an improvement.

If you can think of specific details that are not described but that you think are important, pop these requests in the detail requests thread!

We’ll let this topic stew here for a while, at least a week, but it will very much depend on the feedback.

SQUAD GOALS

Pelaajafaktio-integraatio tulee olemaan aika tärkeässä osassa tuota meidänkin factiota ajatellen, muussa tapauksessa tuo on aika meh..
 
Onko tikku välttämätön tälle pelille vai pärjääkö xbox ohjaimella tässä? Kaveri lahjoitti joku aika sitten niin olisi tarkoitus korkkaa neitsyys pelistä tänää.
 
Onko tikku välttämätön tälle pelille vai pärjääkö xbox ohjaimella tässä? Kaveri lahjoitti joku aika sitten niin olisi tarkoitus korkkaa neitsyys pelistä tänää.

Box ohjain on loistava, mutta tarvitset lisäksi näppäimistön.
 
Kyllä kai tätä pädilläkin pelaa mutta immersion kannalta Hotas on ehdoton. ;)
 
Hotas tietysti immersion kannalta. Padillä pärjää kuitenkin ihan hyvin ellei pvp:tä kauheasti himoitse. Kovimmat pvp ukot taitaa vetää hiiri+näppiksellä.
 
Onko tikku välttämätön tälle pelille vai pärjääkö xbox ohjaimella tässä? Kaveri lahjoitti joku aika sitten niin olisi tarkoitus korkkaa neitsyys pelistä tänää.

Unohtipas taas mainostaa, sigussa linkki suomalaiseen Elite-Discordiin, sieltä saa sitten neuvot reaaliajassa (kivikkoisille) ensimetreille Eliten parissa. :)
 
Torstaina siis Chapter 2 update, toinen uusista aluksista on Krait Mk 2:

 
Miten tuo Krait eikö se alkuperäisessä Elitessa ollut suhteellisesi (toisiin aluksiin verratessa) paljon pienempi kuin mitä tämä uusi ED Krait on?

Sinällään tuli houkutus Kraittiin mutta kun se expo kiinnostaa niin toi lyhyt hyppyetäisyys taitaa karsia Kraitin pois hankintalistalta.


PS En tajua miksi Frontieer ei fiksaa ED hahmojen harmaita (valaistus/varjot puuttuu) kasvoja kun muiden Frontieer pelejen perusteella ne on siihen täysin kykeneviä, tarkoitan että kasvot olisi myös itse pelissä samaa tasoa kuin tuon ylläolevan videon mainoskuvassa.
 
Viimeksi muokattu:
Toi ei olekaan se alkuperäinen Krait, vaan Krait Mk2, ominaisuuksiltaan ja kokoluokaltaan Python/Gunship-luokkaa. Todellinen massa selviää huomenna mutta Redditissä joku oli kattonu että painaa 30 tonnia vähemmän kuin Python joten hyppää Guardian FSD Boosterin kanssa exploraatiofitissä about 50ly. Ehkä vähän vähemmän, ehkä vähän enemmän.
 
Toi ei olekaan se alkuperäinen Krait, vaan Krait Mk2, ominaisuuksiltaan ja kokoluokaltaan Python/Gunship-luokkaa. Todellinen massa selviää huomenna mutta Redditissä joku oli kattonu että painaa 30 tonnia vähemmän kuin Python joten hyppää Guardian FSD Boosterin kanssa exploraatiofitissä about 50ly. Ehkä vähän vähemmän, ehkä vähän enemmän.
Joo joo ... vaikka olisi Mk2 mutta minä tarkoitin sitä että muistanko oikein että alkuperäisen Eliten Krait oli aivan eri kokoluokan alus kuin tämä ED Krait Mk2 eli kysessä ei ole mikään eriversion suureneminen tyyliin F/A 19 Hornet -> Super Hornet vaan kasvu on niin iso että käyttötarkoituskin vaihtui ts alkuperäine Eliten Kraint oli suurinpiirtein hävittäjä luokan vehje kun tämä ED Krait Mk2 on avain eri kokoluokassa kuin muut ED:n hävitäjät.
 
No, tappelufitattu Krait Mk2, kahden SLF:n fighter bayllä sun muilla boostaa ilman kevennyksiä, DD5-modattuna päälle 520. En muistanut katsoa mitä boostaa kun kävin keventämässä A-sensorit ja life supportin. Eli aika liukas peli on kyseessä joka tapauksessa.
 
No, tappelufitattu Krait Mk2, kahden SLF:n fighter bayllä sun muilla boostaa ilman kevennyksiä, DD5-modattuna päälle 520. En muistanut katsoa mitä boostaa kun kävin keventämässä A-sensorit ja life supportin. Eli aika liukas peli on kyseessä joka tapauksessa.
Joo en sitä kielläkkään mutta kun muistelisin sen alkuperäisen Eliten Kraitin olleen paljon pienempi kuin se alkuperäinen Cobra ja tämä Ed Krait on selvästi suurempi kuin Cobra Mk2 eli Krait on vaihtanut täysin kokoluokkaa.
 
Aikamoinen all-rounder alus tuli Kraitista, exploraatiofitissäkin saa hyppäämään yli 60ly jos ottaa Guardian FSD boosterin messiin.

(joka tosin poistettiin taas pelistä koska sitä ei puolen vuoden bugikorjauksesta huolimatta saatu kuntoon.. :dead: )
 
Box ohjain on loistava, mutta tarvitset lisäksi näppäimistön.
Itellä on Xbox Elite Controller, jossa kaikki lisäpaddlet kiinni, ja lisäks VoiceAttack (Riftin kanssa siis). Toi VoiceAttack on kyllä hemmetin hyvä, varsinkin tämmöisissä peleissä.

Hyvin harvoin tarvii näppikseen koskea, toki vaati ainakin alkuun lapun johon laittoi kaikki omat äänikomennot ylös, kun tarpeen tullen ei ihan heti aina muistanut jotain vähemmän käytettyjä. :D

T-Flight Hotas X löytyy myös, mutta kun padeihin on konsoleista tottunut on siinä paljon parempi tuntuma. Aika turha ostos toi Hotas X oli lopulta, mutta kerätköön nyt pölyä jos joskus innostuu vielä.
 
Itse olen pelannut ED:tä pääasissa X-Box 360 ohjaimella koska siihen saa kaikki liikesuunnat kätevästi
ja ED on muutenkin hyvin optimoitu tämänkaltaista ohjainta ajatellen,
ainut mitä toivoisi on lisätarkkuus ohjaukseen niin että tähtääminen onnistuisi kunnolla myös kiinteillä tykeillä
(tästäsyystä käytän normaalisti aina gimbal tai turret tykkejä).

Miten nuo uudemmat X-Box ohajaimet onko niillä parempi ohjaustarkkuus
ts kannattaisiko ostaa ED:tä varten
ja onko ne yhteensopivia tämän 360 PC donglen kanssa.
 
Nyt ois sitten täydelliset ohjaimet Elite Dangerousiin ja Star Citizeniin hankittavissa



Itse olen odottanut nimenomaan näitä Virpilin 6dof ohjaimia kuin ne on laadulliseti paremmat kuin Warthogit ja niissä on myös se twist.
 
Chapter 3 näköjään myös onneton pikkupätsi. Aika surullisessa jamassa koko peli, kun pari devaajaa tuhruaa jotain community goaleja ja pari uutta alusta silloin tällöin.

No, siihän sahaavat oksaansa, kun X-sarjat ja muut menee ohi.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 745
Viestejä
4 497 546
Jäsenet
74 278
Uusin jäsen
Mikat89

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom