Luultavasti oon nyt ihan väärässä paikassa (väärä paikka = valikko & oon nyt hangarissa) sillä en löydä self destructia tuolta oikeasta valikosta. Vai onko se toi reboot/repair ? Noh, tää ei ole mulle issue kun voin tappaa itteni muillakin keinoilla@nukkesoturi Siellä oikean puolen valikoissa on myös Self Destruct
-snip-
Nyt on Horizons ostettuna. Parille planeetalle laskeuduin ja oon entistä enemmän pihalla koko pelistä Tässä ei varmaankaan ole main-questia jota voisi seurata? Jos on, missasin tuon ihan totaalisesti - siis pelasin vuosi sitten ed:tä 30 minuuttia ja nyt kun palasin pelin pariin teen vain noita tehtäviä mitä milloinkin sattuu vastaan.
Noi 200 000 + krediitin salvage missionit on aivan pirullisia. Siis tarkoitan noita "Commercial Samples Salvage" -tehtäviä. Tossa toi lootti on jonkun planeetan atmosfäärissä ja kama heiluu kuin väkkyrä mitä likemmäksi sitä meet. Sen jahtaaminen on yhtä tuskaa. Failasin ton tehtävän ~10 kertaa peräkkäin (siis rikoin ton salvagen törmäämällä siihen ja uusintayritykset on sallittu) ja meinas turhautuminen iskeä tuossa. Pääsin sen kyllä lopulta läpi itselleni hieman oudolla strategialla.
Kymmenisen kerran jäkeen vedin itseni tuon heiluvan Commercial Salvagen lentoradan alapuolelle ja jäin sinne väijymään Cargo Scoop auki. Sinnehän se Commercial Salvage sit losahti ja nyt oon 200 000 crediittiä rikkaampi.
Nyt seuraavaksi olisi varmaan toi 'Engineer' Felicity Farseer joka näyttää sijaitsevan triljoonan valovuden takana ja mun pitäisi kerätä jotain "Meta-Alloys" juttuja. Huhhuh. En ota ihan tarkkaan tolkkua tuosta tähtikartasta, kun oon sen kanssa päätynyt umpikujiin omilla reissuillani. Tähän seuraavaan matkaan menee kyllä aikaa... tää on luultavasti pitkän tähtäimen questi nyt kyseessä?
Pidän itseäni tällä hetkellä avaruus-lehmi-poikana. Siis jotenkin sellainen fiilis että oon avaruus-rekkakuski joka kuskaa karjaa sinne sun tänne, ja joka tuntuu olevan mun tyyliin sopiva veto. En ole pahemmin tappeluihin osallistunut (pari faittia lukuunottamatta joissa otin turpiin niin että losahti), joten nyt kuljen ympäri kartastoa ilman aseita tehden noita questeja ja lone-wolffina kuljen.
Viimeksi muokattu: