Elite: Dangerous

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
272
Moro,

Enne 2000 lukua muroon rekannut ja harvoin kirjoitellut ikä-ihminen luuli että uutta rekkausta ei tarvita uusiin "peliforumeihin" mutta väärässä olin jälleen ja siitä syystä tänne uuteen foorumiin piti rekata ja taas apua pyytäen.

Katkeroituminen johtuu tästä hienosta - mutta niin vihaa herättävästä pelistä. Vihaan grindaamista, mutta teen sitä silti.

Sain elite arvon tutkimusmatkailijana noin kk sitten. Sen jälkeen ollut synkkää..halusin sol:n ja voi pojat mitä paskaa. Boom tehtäviä etc kuljetuksia kerta toisensa jälkeen...ja sain sen permission...mutta itse asiaan.

Minun pitää jotenkin hilata itseni taistelu arvoissa "vaaralliseksi" olen nyt expert ja haluan avata lisää insinöörejä auki, mutta häiritsee nuo cz taistelut..pitäisi valita puoli, eli minun tapauksessa fed, mutta ne kaikki ovat samaa, en tiedä kuka on federation puolella, vaikka kuinka skannaan. Luin että pitää olla fed systeemi ja missä state war, mutta ei onnistu, eli jotain teen väärin?

T. Turhautunut :)
Kun saavut cz:lle, katso oikeasta paneelista (olikos nyt siellä järjestelmät-välilehdellä, se mistä puoli valitaan), että mitkä kaksi factiota siellä sotii. Sitten katsot oikeasta paneelista välilehden, jolla näkyy reputationisi systeemin faktioissa ja etsit, kumpi sotivista faktioista on federaation puolella, mikä selviää faktion nimen vieressä näkyvästä logosta.

Olikohan tarpeeksi epäselvästi kerrottu... :) En ole koneella ja yllättävän hankala muistaa esim. nuiden välilehtien nimiä...
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 074
Jos haluat vain Fed rankia nostaa, niin boom datan roudaus Sothiksen ja Ceosin välillä on varmasti yksi tehokkain ja nopein keino.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
272
Livestreamissa puhuivat, että ei olis pelkästään tappelua luvassa Thargoidien kanssa. Mielenkiinnolla odotan, että mitä se muu sitten tulee olemaan :think:
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
272
Kun saavut cz:lle, katso oikeasta paneelista (olikos nyt siellä järjestelmät-välilehdellä, se mistä puoli valitaan), että mitkä kaksi factiota siellä sotii. Sitten katsot oikeasta paneelista välilehden, jolla näkyy reputationisi systeemin faktioissa ja etsit, kumpi sotivista faktioista on federaation puolella, mikä selviää faktion nimen vieressä näkyvästä logosta.

Olikohan tarpeeksi epäselvästi kerrottu... :) En ole koneella ja yllättävän hankala muistaa esim. nuiden välilehtien nimiä...
Kiitän. Sekavalta kuullostaa, mutta täytyy testata koska nyt alkoi uusi GC missä tietääkseni bountut haetaan juuri cz alueelta.
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 074
Kiitän. Sekavalta kuullostaa, mutta täytyy testata koska nyt alkoi uusi GC missä tietääkseni bountut haetaan juuri cz alueelta.
Kyllä, siellä on Fed vs Imp cg, mutta nuo eivät tietääkseni nosta military rankia, niin älytöntä kuin se onkin.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
272
Jos haluat vain Fed rankia nostaa, niin boom datan roudaus Sothiksen ja Ceosin välillä on varmasti yksi tehokkain ja nopein keino.
Kävin myös siellä, mutta yllättävän vähän oli boom data keikkojan näiden kahden systeemin välillä. Mutta olen saanut sen Petty officerin rankin niin riittää. Saisi enemmän olla niitä raha lahjoitus keikkoja, mutta FD ei halua tätä liian helpoksi. Nostan hattua heille joilla fed/emp rankki tapissa, mun mielen terveys oli jo koetuksella Petty Officer hankkimisessa ja ne rankit saa vähäksi aikaan jäädä.

Nyt vain täytyisi tosiaan se combat rankki nostaa hampaat irvessä "vaaralliseksi" niin cz kutsuvat....
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 131
Minun pitää jotenkin hilata itseni taistelu arvoissa "vaaralliseksi" olen nyt expert ja haluan avata lisää insinöörejä auki
Minä sain tuosta lainauksesta käsityksen että @virveli76 halusi nimenomaan combat rankkia, eikä Federation rankkia. Tämähän nousee yhtä lailla CZ:llä kuin RESseilläkin, tai missä tahansa muuallakin.

Pitää vaan tuhota aluksia. Kannattaa muistaa että oman ja kohteen combat rankin erotuksella on vaikutusta siihen minkä verran oma rank nousee. (Combat)
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
272
Minä sain tuosta lainauksesta käsityksen että @virveli76 halusi nimenomaan combat rankkia, eikä Federation rankkia. Tämähän nousee yhtä lailla CZ:llä kuin RESseilläkin, tai missä tahansa muuallakin.

Pitää vaan tuhota aluksia. Kannattaa muistaa että oman ja kohteen combat rankin erotuksella on vaikutusta siihen minkä verran oma rank nousee. (Combat)
Jep, juuri combat rankkia tarkoitan. Tietoinen olen myös siitä että novice rankien kanssa ei kannata juuri taistella kun nousu on niin tuskaisen hidasta. Toisaalta tulee vain suru puseroon Elite npc alusten kanssa, koska huomannut että hekin käyttävät välillä modifoituja ammuksia jotka sotkee mun pyyttonin järjestelmät täysin :beye: Vaikka pyyttonini on multi-role vessel niin joutunut tätä grindausta varten muuttamaan sitä entistä enemmän taistelu alukseksi. Hieno alus, ei siinä mitään mutta nautin enemmän A-rated ja modifoidun ASP- X kanssa lentelystä.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
272
Joo nyt löyty toi cz tiimin valitseminen, olipa taas tehty simppeli asia vaikeaksi. Function alle mistä määritellään mm. Ajovalot ja mahdollisten turrettien tulitus modi:tdown:.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
308
Joo nyt löyty toi cz tiimin valitseminen, olipa taas tehty simppeli asia vaikeaksi. Function alle mistä määritellään mm. Ajovalot ja mahdollisten turrettien tulitus modi:tdown:.
Siellä se on alusta asti ollut, ei sitä edes enää ihmettele. Sitten kun opettelee oikeasti hyvät wingikäytännöt, eli käyttämään "target wingmate 1/2/3" ja "target wingmates target"-nappeja ja pitämään sen mielessä että tärkein tehtävä kaikille siellä on pitää ne kaverit hengissä, osaa jo homman paremmin kuin suurin osa pelaajabasesta.

Wingissä on kiva pelata, mutta kun bountyt/bondit/Powerplay meritit saa vain ne wingissä, jotka ovat osuneet vähintään kerran tuhottuihin aluksiin, ei siinä ole kamalasti varaa lähteä sooloilemaan. Itse lentelen lähinnä Corvetella ja sillä on aika hidasta lähteä pelastamaan kaveria jostain 8km päästä, toisaalta sieltä sen kaverin on hirmu hankala jakaa tapettujen vihujen palkkioita kumpaankin suuntaan tai käydä listimässä se sitkeä perskärpänen, johon kiinni pääsemiseksi pitää muuten käyttää reverskiä ja FA-off-taktiikkaa.

PP:ssähän wingi on suorastaan loistava, koska kaikki saa täydet meritit tapetuista vihuista, eli se efektiivisesti moninkertaistaa palkinnot. (kai se vieläkin on niin?) Muissa palkkiot menee jakoon.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
272
Siellä se on alusta asti ollut, ei sitä edes enää ihmettele. Sitten kun opettelee oikeasti hyvät wingikäytännöt, eli käyttämään "target wingmate 1/2/3" ja "target wingmates target"-nappeja ja pitämään sen mielessä että tärkein tehtävä kaikille siellä on pitää ne kaverit hengissä, osaa jo homman paremmin kuin suurin osa pelaajabasesta.

Wingissä on kiva pelata, mutta kun bountyt/bondit/Powerplay meritit saa vain ne wingissä, jotka ovat osuneet vähintään kerran tuhottuihin aluksiin, ei siinä ole kamalasti varaa lähteä sooloilemaan. Itse lentelen lähinnä Corvetella ja sillä on aika hidasta lähteä pelastamaan kaveria jostain 8km päästä, toisaalta sieltä sen kaverin on hirmu hankala jakaa tapettujen vihujen palkkioita kumpaankin suuntaan tai käydä listimässä se sitkeä perskärpänen, johon kiinni pääsemiseksi pitää muuten käyttää reverskiä ja FA-off-taktiikkaa.

PP:ssähän wingi on suorastaan loistava, koska kaikki saa täydet meritit tapetuista vihuista, eli se efektiivisesti moninkertaistaa palkinnot. (kai se vieläkin on niin?) Muissa palkkiot menee jakoon.
Aivan ja näin se on jos combat kiinnostaa elitessä - mutta kun se ei minua kiinnosta. Oma mielipiteeni on on että eliten combatit ovat vain arcadea vrt IL2 battle of moscow yms. Aseiden puhtaalla duunaamisella voit voittaa "ässän" ja ainut taitoa tarvittava ominaisuus on FA on tai off...siinä se.
 

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 993
Siellä se on alusta asti ollut, ei sitä edes enää ihmettele. ...
Niin no looginen paikka sille nyt kumminkin olisi joko radion tai tutkan asetusten yhteydessä, vaikuttaa lähinnä siltä että tuota loogista sijaintia ei olla ollenkaan ajateltu vaan se ominaisuus on satunnaisesti tökätty sinne mikä sattui juuri silähetkellä olemaan kehityksenalla kun tuo toiminto tehtiin.

Tuo ei muuten ole ainoa epäloogisuus ED:ssä, kun itse yleensä opettelen pelit yritys erehdys menetelmällä etsien toimintoja sen mukaan mistä niiden luulisi loogisin perustein löytyvän niin tämä ei usean jutun kohdalla ED:ssä toimi kun jutut ei löydy sieltä missä niiden luulisi olevan eli joutuu hakemaan ohjeita pelin ulkopuolelta että saisi tehtyä jonkin periaateessa yksinkertaisen säädön.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
14
Ei Elite vieläkään ole helppoo vaikka helpotettu on, virheestä maksat aluksen uudestaan tai takas sidewinderiin
 

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 993
Ei Elite vieläkään ole helppoo vaikka helpotettu on, virheestä maksat aluksen uudestaan tai takas sidewinderiin
No ei se siinämielelssä saakkaan liian helppo olla kun sitten se muutuisi törmäilyauto FPS peliksi kun kukaan ei välitäisi pätkääkään siitä mitä alukselle tapahtuu.

Tämä on ongelma kun pelistä on sekä PC että konsoliversiot niin se konsolipelien mentaliteeti että pelaajan pitää "menestyä" ja"edetä" pelissä vaikka tyrisi kaiken ja kuolemalla ei saisi olla mitään seurausta vaan pelin pitäää jatkua just siitä kohdasta missä kuoli.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
272
Jep, osa asioista ui:ssa on kummallisilla paikoilla, mutta minusta tuo cz:n puolen valinta on sinänsä looginen. Sehän on aluksen järjestelmä, "beacon" joka ilmoittaa muille aluksille millä puolella pilotti taistelee. Samoin kuin wing beacon ilmoittaa muulle wingille aluksen sijainnin.

Mutta esim. Engineers- ja holo-me nappulat on ihan typerässä paikassa, aivankuin niitä tarvitsisi kokoajan näpytellä.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
272
Jep, osa asioista ui:ssa on kummallisilla paikoilla, mutta minusta tuo cz:n puolen valinta on sinänsä looginen. Sehän on aluksen järjestelmä, "beacon" joka ilmoittaa muille aluksille millä puolella pilotti taistelee. Samoin kuin wing beacon ilmoittaa muulle wingille aluksen sijainnin.

Mutta esim. Engineers- ja holo-me nappulat on ihan typerässä paikassa, aivankuin niitä tarvitsisi kokoajan näpytellä.

Mielipide, minusta puoli pitäisi valita vasemman contacts- välilehdeltä missä se "beacon" ja muuta systeemin jutut ovat, mutta joo mielipide. Ei Elite vaikea ole, siis voisi olla vaikeampi, mutta loogisuus puuttuu. Liikaa jo helpotettu. Pelin pitäisi olla nimensä mukainen.
Nykyään vaarallisuus on siinä että olet tutkimusmatkalla ja tuhoat koneesi paluumatkalla jossain 5Kly kotoa ja olet kerännyt sen +100Mcred + plus oma tägätyt EWL. Nääkin yleensä omia huolimattomuuksia.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
272
Niin ja mita ihmettä cz tarkoittaa cheasefire! Siis toki tiedän mitä se suomennettuna tarkoitaa, mutta nyt ollaan kaikki frendejä vai! En tajuu.
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 074
Niin ja mita ihmettä cz tarkoittaa cheasefire! Siis toki tiedän mitä se suomennettuna tarkoitaa, mutta nyt ollaan kaikki frendejä vai! En tajuu.
Ceasefire exists when there was recently conflict in a system and it recently ended.
Väliaikainen tila siis. Pitää odotella jokunen tunti, tai pahimmassa tapauksessa seuraavaan päivään kun bgs tick pyörähtää ja system statejen tila päivittyy.
 

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 993
Niin ja mita ihmettä cz tarkoittaa cheasefire! Siis toki tiedän mitä se suomennettuna tarkoitaa, ...
Tulitauko

Mutta Elitessä se ei tarkoita lähellekkään samaa kuin mitä oikealla Englannin ja Suomen kielisellä tulitauolla tarkoitetaan siksi olisi ehkä ollut parempi keksiä tuolle Eliten systeemille ihan oma terminsä.

Esimerkiksi Pohjois- ja Etelä-Korean välinen sota ei ole koskaan virallisestil oppunut vaan on olemassa ainoastaan tulitaukosopimus.

Elitessähän konfliktin osapuolien väline sota jatkuu jatkuvasti se on vain siirtynyt jollekkin toiselle CZ alueella eili kyseessä ei ole tulitauko vaan keinotekoisen "rintamalinja" keinotekoinen siirtyminen jonnekkin muualle.

Niin CZ tarkoittaa Conflict Zonea tuo koko CZ systeemi on yksi sellainen juttu joka eniten ED:ssä minua ärsyttää kun niiden CZ alueiden sijainti ja rajat on niin hirveän keinotekoisia ne ei koskaan sijaitse missään loogisesti starategiselta tai taktiselta kannalta merkittävässä paikassa (ts ne ei ole lähellä aurinkoja johon systeemiin hyppäävät alukset ilmestyy eikä ne ole tärkeiden raaka-aine lähteiden lähellä eikä ne ole merkittävien liikenteen solmujen (kuten asemat) lähellä vaan ne on jossain satunnaisessa paiksssa tyhjässä avaruudessa ja taistelu pysyy sillä keinotekoissti rajatulla alueella eikä liiku systemin sisällä "rintamalinjojen" mukana niin kuin todellisessa sodassa tapahtuisi".
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
105
Nykyään vaarallisuus on siinä että olet tutkimusmatkalla ja tuhoat koneesi paluumatkalla jossain 5Kly kotoa ja olet kerännyt sen +100Mcred + plus oma tägätyt EWL. Nääkin yleensä omia huolimattomuuksia.
Yleensä, joo, mutta osaa se Elite välillä yllättää ihan omastakin puolestaan... Tästä aikanaan joskus Muron puolella kerroinkin, mutta oma tutkimusreissu Elite-statuksen viimeistelyksi (yli 100 miltsiä explo-dataa, omiin nimiin mm. yksi Ringed ELW) meinasi tyssätä loppumetreillä kun joku NPC interdiktasi aseistamattoman, lähestulkoon kilvettömän (ja taatusti rahdittoman) tutkimuspaattini about 0,3Ls etäisyydellä ekasta mahdollisesta asemasta. Alus kesti kurmootuksen, samaten onneksi myös komentajan pumppu. 'Engage' on maailman kaunein sana...

Muissa uutisissa: FGS Blunt Force Trauma alkaa olla valmiina palvelukseen. Ihan hauska laite, varsinkin kun sisuskaluille on annettu vähän rakkautta engineerien toimesta. Aseiden (PA/Fixed Beam/Gimballed MC -combo) tuunaamiseen materiaaleja ei riittänyt, mutta kyllä tuolla ainakin High RESeillä tuntuu pärjäävän, jopa allekirjoittaneen taidoilla. Aluksi en kyllä meinannut osua fixedeillä edes siihen kuuluisaan ladon seinään (sisäpuolelta), mutta oppia ikä kaikki. BiWeave-shield on kans ihan mielenkiintoinen tuttavuus.

Nyt saa Thargoidit tulla. (Ja nehän näköjään tulee.)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
272
Kohta alkais itelläkin olla fedrankki viimein Gunshippiin riittävä, mulla on ollu siihen chromepainttikin odottamassa jo kauan :) Mutta saa nyt nähä milloin sen saa hommattua saati rakenneltua... Fedrankkia nostelen muun pelaamisen ohessa niin saattaa vielä tuokin kestää vaikka lähellä ollaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
23
Vielä kun FD saisi fixedeihin säädettyä lentosimuista tutun convergencen eli etäisyyden, jossa ammusten lentoradat kohtaavat.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
31
Kyllähän fixedeissä se on, mutta nekin kääntyy jonkun verran kohteeseen, mikä tekee sen että convergence muttuu kohteen etäisyyden mukaan itekseen. Tuo aseiden kääntyminen on niin pieni, että sen huomaa vain jos kiinnittää siihen huomiota.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
272
Tulitauko

Mutta Elitessä se ei tarkoita lähellekkään samaa kuin mitä oikealla Englannin ja Suomen kielisellä tulitauolla tarkoitetaan siksi olisi ehkä ollut parempi keksiä tuolle Eliten systeemille ihan oma terminsä.

Esimerkiksi Pohjois- ja Etelä-Korean välinen sota ei ole koskaan virallisestil oppunut vaan on olemassa ainoastaan tulitaukosopimus.

Elitessähän konfliktin osapuolien väline sota jatkuu jatkuvasti se on vain siirtynyt jollekkin toiselle CZ alueella eili kyseessä ei ole tulitauko vaan keinotekoisen "rintamalinja" keinotekoinen siirtyminen jonnekkin muualle.

Niin CZ tarkoittaa Conflict Zonea tuo koko CZ systeemi on yksi sellainen juttu joka eniten ED:ssä minua ärsyttää kun niiden CZ alueiden sijainti ja rajat on niin hirveän keinotekoisia ne ei koskaan sijaitse missään loogisesti starategiselta tai taktiselta kannalta merkittävässä paikassa (ts ne ei ole lähellä aurinkoja johon systeemiin hyppäävät alukset ilmestyy eikä ne ole tärkeiden raaka-aine lähteiden lähellä eikä ne ole merkittävien liikenteen solmujen (kuten asemat) lähellä vaan ne on jossain satunnaisessa paiksssa tyhjässä avaruudessa ja taistelu pysyy sillä keinotekoissti rajatulla alueella eikä liiku systemin sisällä "rintamalinjojen" mukana niin kuin todellisessa sodassa tapahtuisi".

Kiitos, mutta pidetään pelit peleinä. Pohjois- ja Etelä-Korean välisestä konflistista ja historiasta ei tarvitse minulle kertoa:) En ota kantaa keinotekoisuuteen, koska hyvä lore taustalla vois sitä tasoittaa. Elitessä on paljon epäloogisuuksia, mutta tällä hetkellä ainut mikä saanut jotain aikaan tämän tyyppisessä simulaatiossa - SC kun ei vielä hyvällä tahdollakaan voi ottaa tosissaan vaikka toivon että onnistuu.

Tässä cz nyt harjoitellut combattia ja kokeillut palsmaakin pyyttonilla, aika pro käyttäjä pitää olla että johonkin osuu - pysydyn 3 isossa mc ja 2 medium pulsessa. Ikävintä on nää anaconda Elitet joilta tulee niitä pikkupirulaisia, ne tuhoo mun bi-wave suojat kun taistelen emoaluksen kanssa. Joutuu buustaa lähes aina karkuun :beye:

Pitäisi varmaan lähteä kohti muro factionia tai Beagle pointtia ennen tiistaita 26.9 :nb:
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
272
Kiitos, mutta pidetään pelit peleinä. Pohjois- ja Etelä-Korean välisestä konflistista ja historiasta ei tarvitse minulle kertoa:) En ota kantaa keinotekoisuuteen, koska hyvä lore taustalla vois sitä tasoittaa. Elitessä on paljon epäloogisuuksia, mutta tällä hetkellä ainut mikä saanut jotain aikaan tämän tyyppisessä simulaatiossa - SC kun ei vielä hyvällä tahdollakaan voi ottaa tosissaan vaikka toivon että onnistuu.

Tässä cz nyt harjoitellut combattia ja kokeillut palsmaakin pyyttonilla, aika pro käyttäjä pitää olla että johonkin osuu - pysydyn 3 isossa mc ja 2 medium pulsessa. Ikävintä on nää anaconda Elitet joilta tulee niitä pikkupirulaisia, ne tuhoo mun bi-wave suojat kun taistelen emoaluksen kanssa. Joutuu buustaa lähes aina karkuun :beye:

Pitäisi varmaan lähteä kohti muro factionia tai Beagle pointtia ennen tiistaita 26.9 :nb:
Niin ja kysymys. Shield cell bank vai s- buuster, kummatkin ylikuurmittaa alukseni, käytän molempia ristiin, mutta en oikein ymmärrä mikä ero? Bank nostaa koko suojan ja booster kestävyyttä? Pitääkö heat sink käyttää enne?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
200
Niin ja kysymys. Shield cell bank vai s- buuster, kummatkin ylikuurmittaa alukseni, käytän molempia ristiin, mutta en oikein ymmärrä mikä ero? Bank nostaa koko suojan ja booster kestävyyttä? Pitääkö heat sink käyttää enne?
Shield booster nostaa kilven kokonaiskestoa jonkin verran jo pelkästään sillä että se on asennettuna alukseen ja virroissa, eikä sitten muuta. Lämpöä tämä tuottaa vain virroissa ollessaan, mutta ei mitenkään erityisesti kulutuksen ollessa melko pieni verrattuna esimerkiksi itse shield generatoriin.

Shield Cell Bank taas ei itsessään tee mitään, mutta sen yksittäisiä latauksia on mahdollista käyttää lentäessää, jolloin se nostaa nopeassa tahdissa kilpiä takaisin ylös. Tämän käyttö tuottaa huomattavasti lämpöä, ja kannattaakin aina heittää yhdessä Heat Sinkin kanssa jos vain mahdollista.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
105
OT:n rajoilla mennään, mutta mitä tököttiä te TWCS-throttlen käyttäjät ootte laittaneet noihin kahvan kiskoihin? Kun kahvan saa liikkeelle, vastus on ok, mutta lepokitka vie järjen ja hankaloittaa elämää esim. RESeillä ja muissa tarkkaa kaasunkäyttöä vaativissa paikoissa. Onhan siellä pohjassa se säätöruuvikin, mutta sen löysääminen ei tuottanut haluttua tulosta.

Silikonirasvasta taisi joku mainita, mutta onko näillä tuotteilla
1) Biltema (4,99e/100g)
vs.
2) Verkkis (19,90e/5g)
tässä tarkoituksessa muuta eroa kuin kilohinta?
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 074
Ite olen laittanu tosiaan rc-autojen diffeihin tarkoitettua jäykkää silikonirasvaa.
Silikonirasva yleisesti on ihan jees, mutta paksua se saa olla.
 

Starglazer

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 107
Laitoinpa latautumaan Oculus Homesta. En ole Riftillä pelannut, mutta olihan tämä kova sana ilman sitäkin. Aivan älyttömän hienoa oli eka telakoituminen asemalle!
Näköjään omistinkin Commander Deluxe Editionin, ihan kiva kun muistelin että ostin ihan peruspelin aikoinaan :)
Turhan korkea aloituskynnys oli itselle mutta jospa se lähtisi paremmin tällä kertaa. Edellisestä pelikerrasta on aikaa varmasti yli vuosi. Steamissa 6 tuntia takana. Tikkuna halpis Thrustmaster T16000M. Saa välillä pölyt pyyhkiä tästäkin :D
E: Eikun normiversio tää taitaa sittenkin olla. Oculus vaan näyttää mitä haluaa mutta Frontier tilillä näkyy pelkkä Elite Dangerous.
 
Viimeksi muokattu:

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 993
Pitääpä kaivella jostain tuollaista. Kiitoksia!
Ei tarvi olla mitään niin kallista kuin nimenomaan RC autokäytöön tarkoitettua muukin käy on vain hyvä varmistaa että se mitä käytät ei ola sähköä johtavaa etti tule ongelmia siinätapauksessa jos sitä päätyy siellä tikunsisällä vääräänpaikkaan.

Noissa RC auto diffirasvoissa on vielä se että osa niistä on tehty sellaiseksi että ne toimii myös tasauspyörästön kitkalukkona ja sitä ominaisuutahan ei siihen tikkuun halua eli jos ostaa sitä RC auto rasvaan on parempi katsoa että mitä ostaa eikä mitä sattuu.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 256
Ilmeisesti Thargoidit eivät ole tuoneet vielä mitään oikeaa gameplaytä? Itseä ei jaksa sykähdyttää tekstinpätkä tuhotusta laivastosta, vaikkakin devaajat ne hylyt peliin laittoivatkin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
272
Laitoinpa latautumaan Oculus Homesta. En ole Riftillä pelannut, mutta olihan tämä kova sana ilman sitäkin. Aivan älyttömän hienoa oli eka telakoituminen asemalle!
Näköjään omistinkin Commander Deluxe Editionin, ihan kiva kun muistelin että ostin ihan peruspelin aikoinaan :)
Turhan korkea aloituskynnys oli itselle mutta jospa se lähtisi paremmin tällä kertaa. Edellisestä pelikerrasta on aikaa varmasti yli vuosi. Steamissa 6 tuntia takana. Tikkuna halpis Thrustmaster T16000M. Saa välillä pölyt pyyhkiä tästäkin :D
E: Eikun normiversio tää taitaa sittenkin olla. Oculus vaan näyttää mitä haluaa mutta Frontier tilillä näkyy pelkkä Elite Dangerous.
Ei sun olis tarvinnu sitä erikseen Oculus Homeen ladata. Steamista toimii myös ihan suoraan. Mutta kyllä, Elite on vieläkin paras VR-peli mitä olen pelannut!
 

Starglazer

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 107
Ei sun olis tarvinnu sitä erikseen Oculus Homeen ladata. Steamista toimii myös ihan suoraan. Mutta kyllä, Elite on vieläkin paras VR-peli mitä olen pelannut!
Ei ollut Steamissakaan asennettuna niin sama oli imaista Oculus Homeen.
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 074
Ok. Toivottavasti tulee muutakin kuin random encountereita ja tehtäviä tyyliin "mene tuonne ja tapa 4 thargoidia".
Älä pelkää, et sinä yksinäsi tapa yhtäkään Thargoidia, jos nyt katsoit tuon narrative videon.
Thargoid-content, tai niiden tappaminen tulee olemaan tiimityöskentelyä vaativaa ja osittain tarina/episodipohjaista, joten eipä tuossa sulle varmasti mitään mielenkiintoista ole, ihan vaan jo etukäteen kerrottuna ettei tartte sitten pettyä.. ;)

Niille ketkä niitä ei halua tappaa muuten kuin pakon edessä, on olemassa vaihtoehtoisia keinoja Thargoidien kanssa kanssakäyntiin mutta se miten se toteutetaan jää nähtäväksi.
Tässä pitää tietää myös Thargoidien sisällissota, Oresrianit vs Klaxianit joten oletettavasti jossain vaiheessa pelaajat joutuvat tekemään valinnan kumpien kanssa liittoudutaan tjsp.

Mielenkiintoisia juttuja tulossa siis, ainakin meille keitä tuo Thargoid-lore kiinnostaa.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
308
Noo...video nyt oli aika kaukana siitä miten taisteluja käydään Eliteversessä. Ei kukaan ammu salvoa ohjuksia ja jää sitten sekuntiakaan pidempään odottelemaan seuraavan salvon kanssa, mikäli se ensimmäinen ei vihollista tuhonnut. "Ai kappas, sepä korjaa itseään, jäädäänpä katselemaan mitä se tykkäs siitä että tiputettiin sen hela hetkeks 50%:iin." Jos niillä uusilla ohjuksilla taas on niin pitkä reload-aika, että sitä vielä tuossa videossa odoteltiin, ei kannata paljon Lissu-tädille kiitoksia jaella niitten kehittämisestä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 131
Jos niillä uusilla ohjuksilla taas on niin pitkä reload-aika, että sitä vielä tuossa videossa odoteltiin, ei kannata paljon Lissu-tädille kiitoksia jaella niitten kehittämisestä.
CGhän on edelleen käynnissä, sinne vaan kuskaamaan Lissulle lisää materiaalia niin saadaan lisää tierejä ja parempia pyssyköitä :nb:
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
3 433
Noo...video nyt oli aika kaukana siitä miten taisteluja käydään Eliteversessä. Ei kukaan ammu salvoa ohjuksia ja jää sitten sekuntiakaan pidempään odottelemaan seuraavan salvon kanssa, mikäli se ensimmäinen ei vihollista tuhonnut. "Ai kappas, sepä korjaa itseään, jäädäänpä katselemaan mitä se tykkäs siitä että tiputettiin sen hela hetkeks 50%:iin." Jos niillä uusilla ohjuksilla taas on niin pitkä reload-aika, että sitä vielä tuossa videossa odoteltiin, ei kannata paljon Lissu-tädille kiitoksia jaella niitten kehittämisestä.
Ne on kuitenkin torbedoja. Pitää käytä asemalla kääntymässä. ;-)
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
308
Kohta on uusia Thargoidinkutittelu-ohjuksia saatavilla lähimmältä Outfitterssiltä.

Voisin tähän kohtaan heittää villin veikkauksen, että ei niitä ohjuksia edes välttämättä tarvitse thargoidien tappamiseen - mikä tahansa tarpeeksi kovan dps:n omaava loadout tulee varmaan kelpaamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
105
Itsekään en lähtisi tekemään kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä pelkän cinematic trailerin perusteella. Sinänsä loogista (ja siistiä) tietysti, jos yksinäisenkin thargoidi-aluksen pudottaminen vaatisi komentajilta koordinoitua yhteistyötä. Ainakaan aiemmin perusaseethan ei vissiin ole noihin kukkasiin purreet, joten uusia aseita ja/tai engineroutta vanhoihin lienee tiedossa.

Toi 'vaihtoehtoinen kanssakäyminen' kiinnostaa tässä vaiheessa kaikkein eniten, mielenkiintoista tosiaan nähdä miten tuo tullaan toteuttamaan, onko kyseessä esim. yhteistyö ja olisiko tälle tielle lähteville komentajille tiedossa jotain 'Traitor Of Humankind' -tyyppistä leimaa otsaan. PowerPlay ainakin saisi ihan uutta potkua kun yksi bubblen voimapelaaja oliskin alienit... :eek:

Todennäköisesti peli on joka tapauksessa tuhannen tötteröllä huomisen päivityksen jälkeen ja uuteen contenttiin pääsee kunnolla käsiksi vasta muutamaa pikapätsiä myöhemmin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
58
No mites tämän kanssa nyt sitten kävi? Onko niitä Thargoideja temmeltämässä pitkin avaruutta vai jäikö puheiden asteelle?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 402
Viestejä
4 216 729
Jäsenet
71 043
Uusin jäsen
pig

Hinta.fi

Ylös Bottom