Kun saavut cz:lle, katso oikeasta paneelista (olikos nyt siellä järjestelmät-välilehdellä, se mistä puoli valitaan), että mitkä kaksi factiota siellä sotii. Sitten katsot oikeasta paneelista välilehden, jolla näkyy reputationisi systeemin faktioissa ja etsit, kumpi sotivista faktioista on federaation puolella, mikä selviää faktion nimen vieressä näkyvästä logosta.Moro,
Enne 2000 lukua muroon rekannut ja harvoin kirjoitellut ikä-ihminen luuli että uutta rekkausta ei tarvita uusiin "peliforumeihin" mutta väärässä olin jälleen ja siitä syystä tänne uuteen foorumiin piti rekata ja taas apua pyytäen.
Katkeroituminen johtuu tästä hienosta - mutta niin vihaa herättävästä pelistä. Vihaan grindaamista, mutta teen sitä silti.
Sain elite arvon tutkimusmatkailijana noin kk sitten. Sen jälkeen ollut synkkää..halusin sol:n ja voi pojat mitä paskaa. Boom tehtäviä etc kuljetuksia kerta toisensa jälkeen...ja sain sen permission...mutta itse asiaan.
Minun pitää jotenkin hilata itseni taistelu arvoissa "vaaralliseksi" olen nyt expert ja haluan avata lisää insinöörejä auki, mutta häiritsee nuo cz taistelut..pitäisi valita puoli, eli minun tapauksessa fed, mutta ne kaikki ovat samaa, en tiedä kuka on federation puolella, vaikka kuinka skannaan. Luin että pitää olla fed systeemi ja missä state war, mutta ei onnistu, eli jotain teen väärin?
T. Turhautunut
Olikohan tarpeeksi epäselvästi kerrottu... En ole koneella ja yllättävän hankala muistaa esim. nuiden välilehtien nimiä...