Meneekö tämä muitten mielestä paskemmaksi loppua kohden?
Jotenki alkanu kyllästyttään se, että vihut vaikeutuu ainoastaan sillä, että kasvatetaan niiden kokoa ja lisätään hyökkäyksiin vain sweeppiä ja aoeta. Oon nyt täällä talvipaikassa ja ei nappaa sitten vähääkään pelata, alkanu jo kattoon wikistä, että tarviiko jotain läpäistä ja saako sieltä mitään tärkeää.
Hermot vähän menny ja peli on alkanu tuntumaan jotenkin yksioikoisen epäreilulta. Tekis aivan hirveästi mieli pelata, mutta vartin jälkeen jo haluttaa laittaa konsoli kiinni, mitä lie turhautumista.
Ensinnäki kaikki lentävä on ihan anaalista, koska taioilla ei kerkeä osua ja str aseella on kohtuu toivotonta. Sitten tosiaan nuo kerrostalot, jotka vaan lakaisee lattiaa ja mietit ite, että mitähän tässä nyt tapahtuu. Aikas mätät ja voitat tai häviät, silti ei oo oikein hajua, että mitä teit oikein tai mitä väärin. Puhumattakaan siitä, että laitetaan monta yhtä vastaan.
Esim joku crusible knight gaolissa oli ihan huippu vastus, kun tiesi aina mistä rankaistaan, jos tuli osumaa. Muutenki tykkään tommosista selkeistä humanoidityylisistä vihuista, keillä on selkeät sarjat ja liikkeet, vaikka niihin kuoliski sen 40 kertaa putkeen.
Vissiin sitä uniikkia ds-kokemusta ei voi saada enää takaisin vai onko lie aika kullannu muistot. Tuntuu vähän samalta ku sekirossa, että peli anna enää niin paljoa, että jaksais nähä vaivaa sen läpi pelaamiseksi.
Paras hype ollu keskivaiheilla peliä, kun sai valita paikkoja missä kulkee ja hahmo- sekä miljöösuunnittelu oli uutta ja jännää.
Ds1 pelasin useita kertoja läpi ja pvp meni satoja tunteja, kolmonenkin muutamia kertoja ja siihenkin pvp:ssä tuli kulutettua aikaa. Bloodborne, sekiro ja ilmeisesti tämä jää loppua kohden kesken, kun peli ei vaan tarjoa mitään, mikä motivois jatkamaan.
Se mikä soulseissa oli aluksi vittumaista paskaa, niin sitä oppi jotenkin kierolla tavalla rakastamaan. Tuli autettua coopissa tuntitolkulla aina putkeen jotain samaa vaikeaa paikkaa ja tässä olen kerran pelannu moninpeliä, kun spiritit tekee sen turhaksi.
Ehkä yhteenvetona vois sanoa, että pelistä on tehty väkisin turhan laaja, jonka takia miljöö- ja vihusuunnittelu on jääny jälkeen, sitä on sitten paikattu huonosti noilla mainitsemillani konsteilla, mikä saa pelaajan kyllästymään ennen aikojaan.