- Liittynyt
- 27.03.2017
- Viestejä
- 3 296
Ei tuo taida liittyä frame rateen. Tuntuis että tässä pelissä komennot menee vain jonoon, eikä niitä voi enää cancelloida kun ne on kerran painanut.Juu, onhan tässä pelissä tosiaan paljon pielessäkin. 60fps lukko on ärsyttävä, koska input lag (ja mitään pelissä ei mene rikki, kun käyttää sitä, jolla saa yli 60fps). Rolli tapahtuu vasta kuin irrotat napista, niin siitä tulee hitusen lisää viivettä kanssa. Input queue välillä kusee muroihin ja pahasti (esim. otan iskun, koska painoin rollia hitusen myöhässä ja ta-da, rollaan sen iskun jälkeen koska menin painamaan rollia). Heppataistelut on kauheeta kuraa, päätin heti alussa jo etten käytä heppaa kuin liikkumiseen ja pakollisiin "haha, nyt on pakko käyttää heppaa, että pääset liikettä pakoon" juttuihin. Ja pelissä on monia isoja pomoja, joita vastaan on vaan ärsyttävä taistella, koska isoin osa taistelusta on kameraa vastaan.
Ite en huomannnu tuota nopeilla aseilla, mutta kun aloin käyttämään colossal-luokan aseita niin niihin iskuihin menee reilut 5s ja todennäköisesti kuolee.
"Väärät inputit" loppuu ku lopettaa nappien naputuksen ja painelee harkittuja iskuja. Alussa tuli kaksoisnapautettua lyöntejä aina väistöjen jälkeen mutta enää ei kun aina tuli kuolema.
Toisaalta! Tuli mieleen että joissain harvinaisissa tilanteissa ukkeli ei vain ole väistäny, vaikka siihen ei ole ollu mitään syytä. Toisaalta mulla frame rate droppailee harvoin niin hankala sanoa liittyykö inputit siihen? Katoavatko vain jonku mikrodropin sattuessa? Saattaa tässä olla jotain bugia, mutta 99% ukkeli tekee mitä haluaa. Siksi epäilen että huomaamattaan tulee vain paineltua nappeja turhaan.
Viimeksi muokattu:






