Vähän kaksjakoiset fiilikset tällä hetkellä pelistä, haluaisin toisaalta olla spoilaamatta itseltäni asioita ja vetää blind-runin, mutta välillä tuntuu, että olisi kiva myös lukea hieman mille leveleille mikäkin alue on kohdistettu ja missä jemmoissa on kaikkea kivaa ja tärkeitä itemeitä, jotka auttais reissussa.
Nyt alkaa tuntua, että tarttis jotain kikkakolmosia taikoa mukaan, kun Stormveil Castlessa tulee vastaan näitä isompia ritareita ja mun puhdas STR-jantteri ottaa kyllä niiltä aika nopeasti selkään - tai sitten pitäis jostain löytää uus ja kovempi ase kouraan. Ja alkaa myös tuntua, että kilpi+miekka taktiikka ei ole taas se voittaja-valinta, kun kaiken maailman kotkatkin kynsii ukon repaleiksi. En ole myöskään ihan täysin vielä lämmennyt tälle avoimelle maailmalle ja sille, että "jos et pääse jossain kohtaa eteenpäin niin lähde tutkimaan muuta aluetta" - olen edellisiin Souls-peleihin peilaten hakannut päätä seinään nyt Tree Sentinelin, loharin ja Margitin kanssa, kunnes olen niistä suoraan päässyt eteenpäin - ilman että olisin ohittanut ne ja palannut myöhemmin takaisin. Tekee varmaan asioista turhaan vaikeita.
Noh ehkä huomenna uusilla silmillä ja vähän paremmilla fiiliksillä tutkimaan jotain muuta aluetta kuin tuota linnaa, ainakin hetken aikaa.