Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Ilmeisesti jotkut valeseinät vaativat useita iskuja, että ne häviää! Julkaisijan mukaan seinillä olisi 9999 hp:ta:
Mieleni räjähti.

Ilmeisesti jotkut valeseinät vaativat useita iskuja, että ne häviää! Julkaisijan mukaan seinillä olisi 9999 hp:ta:
Mieleni räjähti.
Vaikka periaatteessa tykkään ideasta, niin on tuossa valeseinä-asiassa myös aika vahva keskisormen näyttämisen tunnelma.
Terve, onko mitään mahdollisuutta voittaa tuota Godrick bossia? olen level 48, olen yrittänyt online tilassasummojen kans saada sen nurin mutta ei sitten millään kaadu![]()
kehitänkö ukkelia viellä vai luovutanko?
![]()
Itellä kaatu kun levut 30, tosin maagilla. Sudet ehdottomasti käyttöön. Onko sulla npc apuna?Terve, onko mitään mahdollisuutta voittaa tuota Godrick bossia? olen level 48, olen yrittänyt online tilassasummojen kans saada sen nurin mutta ei sitten millään kaadu![]()
![]()
Voin vaan kuvitella, kuinka tuotantotiimi on nauranu noita tehdessään, että ei varmaan ihan heti oo 100% läpäisyä kaikkien salaisuuksien osalta.No voi helvetti. Kaikki ne messaget..en varmasti rupea hakkaamaan![]()
Minäki olin Godrickissa jumissa silloin alkupelissä kauon aikaa. Se on niitä pomoja joista kannattaa pysyä kaukana ku lähellä ollessa se alkaa hakkaamaan hankalasti väisteltävää sarjaa. Muistaakseni sitä kannatti lyödä pari kertaa vasta silloin ku se on ensin lyöny itse.Terve, onko mitään mahdollisuutta voittaa tuota Godrick bossia? olen level 48, olen yrittänyt online tilassasummojen kans saada sen nurin mutta ei sitten millään kaadu![]()
![]()
Meni hän se bossi läpi ku sai vähän kaveriaMinäki olin Godrickissa jumissa silloin alkupelissä kauon aikaa. Se on niitä pomoja joista kannattaa pysyä kaukana ku lähellä ollessa se alkaa hakkaamaan hankalasti väisteltävää sarjaa. Muistaakseni sitä kannatti lyödä pari kertaa vasta silloin ku se on ensin lyöny itse.
Nuo taiat taitaa olla turhia, vai osuuko ne ja tekee sen verran damagea että kannattaa? Jos luotat väistelytaitoihin niin kaks samantyyppistä asetta kouraan ja hyppy + L1 tekee paljon vahinkoa. Kierähdys + R1 saattaa olla myös käyttökelpoinen aseesta riippuen. Minä pelasin kilven kanssa mutta se Godricin holy weapon tekee ikävästi damagea vaikka sen torjuis.
Ootko levuttanu STR jotain asetta varten, tehoahan stasit tuo aseisiin minimaalisesti ja vasta loppupelistä aseiden skaalauksista alkaa olla hyötyä. Aseisiin saa tehoa sepän tykönä päivittämällä. Vigorin eli hp:n nosto on voittajan valinta vaikka se tuntuukin tylsältä. Äkkikuolemat katoaa kokonaan ja yleensäkin kuolee harvoin.
Ei enää ongelmiaMinäki olin Godrickissa jumissa silloin alkupelissä kauon aikaa. Se on niitä pomoja joista kannattaa pysyä kaukana ku lähellä ollessa se alkaa hakkaamaan hankalasti väisteltävää sarjaa. Muistaakseni sitä kannatti lyödä pari kertaa vasta silloin ku se on ensin lyöny itse.
Nuo taiat taitaa olla turhia, vai osuuko ne ja tekee sen verran damagea että kannattaa? Jos luotat väistelytaitoihin niin kaks samantyyppistä asetta kouraan ja hyppy + L1 tekee paljon vahinkoa. Kierähdys + R1 saattaa olla myös käyttökelpoinen aseesta riippuen. Minä pelasin kilven kanssa mutta se Godricin holy weapon tekee ikävästi damagea vaikka sen torjuis.
Ootko levuttanu STR jotain asetta varten, tehoahan stasit tuo aseisiin minimaalisesti ja vasta loppupelistä aseiden skaalauksista alkaa olla hyötyä. Aseisiin saa tehoa sepän tykönä päivittämällä. Vigorin eli hp:n nosto on voittajan valinta vaikka se tuntuukin tylsältä. Äkkikuolemat katoaa kokonaan ja yleensäkin kuolee harvoin.
Kaadoin Godrickin tänään. Oma ukko level 60 ja aseena Bloodhound's fang +4. Otin avuksi sen NPC soturinaisen ja Jellyfish summonin. Melko helposti tuo meni näillä seteillä vaikka huono olenkin näissä bosseissa, jotenka missään nimessä ei kannata luovuttaa.Terve, onko mitään mahdollisuutta voittaa tuota Godrick bossia? olen level 48, olen yrittänyt online tilassasummojen kans saada sen nurin mutta ei sitten millään kaadu![]()
![]()
Juu ei ole lempparipaikkoja pelissä, vielä vähempi se pomo mikä siellä lopussa odottaaHuh, mikä paikka tuo lopuilla oleva H:lla alkava. Upea ja hirveä.
Ei ihan hetkessä mene. Olen siellä sisälaidalla.
Aiemmin ison FG:n voitin toisaalla.
Juu ei ole lempparipaikkoja pelissä, vielä vähempi se pomo mikä siellä lopussa odottaa![]()

Aloitin uuden pelin uudella hahmolla pelin läpäisyn jälkeen. Vaikeusastetta kohottaakseni en aio käyttää summoneita tai kilpeä ollenkaan. Koitan tällä kertaa str/faith buildia. Tarkoitus on pärjätä pelin alussa tree sentineliltä saadulla golden halberdilla ja sitten myöhemmin hankkia noita dragon incantationeita. Aloitus faith loitsut ovat melko hyödyttömiä näköjään, mutta ehkä myöhemmät spellit ovat sitten parempia. Sain jo tuon halberdin ja tarpeeksi statseja sen käyttöön, mutta nyt Margit ei suostu kaatumaan suosiolla. Ensimmäisellä läpäisykerralla päihitin Margitin summonien avulla ja nyt täytyisi oikeasti opetalla väistämään sen kombojaNo voitto tuntuu sitten paremmalta kun siinä onnistun. Vigori on aika alhainen kun olen joutunut laittamaan statsit kaikille muille alueille, joten sen korotus olisi seuraavana vuorossa.
Peli asennettu ja konffattu. Eiköhän huominen ole taputeltu.Opastusta mihin näpit kannattaa laitta esim. nuolista numeronäppäimiin aseet:

Lieköhän kauppiaiden taposta mitään haittaa? Jos listii kauppiaan niin siltä saa sen bell bearing. Paljon helpompaa kun kaikki myytävä roska on saman npc alla siellä roundtable holdissa.Yli sata tuntia peliä ja vieläki varmaan puolet penkomatta, on tää vaan valtava peli. Välillä ihan uupunut olo, piti tuossa pitää muutama päivä taukoaki. Tänää taas tutkinu pääkaupunkia, josta pari bossia tappanut ja puolet vielä ainaki tutkimatta. Vaihtelun vuoksi lähteny sinne korkeille vuorille kiikkumaan ja etenemään.
Mukava huomata, että vanhoja kunnon oikoreittejä löytyy avattavaksi ja useaan paikkaan maailmankartalla ja muuallakin on monesti jokin vaihtoehtoinenkin reitti. Paljon löytyy kaikkea mielenkiintosta tavaraa, vaikka ei käyttöön tulekaan. Leveleitä n. 100, jossa ajattelin pitääkin, ehkä maks 105, niin joutuu vähän miettimään buildia. Runeja vaan tulee niin paljon, että alkaa ostettavat loppua ja vituttaa metsästää näitä kauppiaita, kun ei muista kuka myy mitäkin ja kenet ostanu jo tyhjäksi.
Tuli sitten respecattua vahingossa kunnon juustobuildi, millä puottanu kaikki, kilpiä en ole käyttäny ollenkaan, joskus parryjä varten pitäny ja muuten rollia. Muuten 2h colossal aseita ja välillä värkänny noilla taioilla, mutta mukavampi se on hakata meleenä.
Mun mielestä tää on huomattavasti helpompi ja helposti lähestyttävämpi, ku muut sarjan pelit. Tässä voi hiipiä, käyttää noita spiritejä, juustottaa hevosen kanssa ja noita savepisteitä on maks kahden minuutin päässä ihan mistä vaan, kuhan vaan juoksee mobit ohi. Ei oo sellasta saman jankkaamisen turhautumista, ku 99% vihuista voi kiertää juoksemalla.
Ja mikä parasta, ikinä ei tiä, mitä tapahtuu seuraavaksi![]()
Pittää sitten ennen ng+ tappaa kaikki mahollinen ja mahoton ihan mielenkiinnon vuoksi.Lieköhän kauppiaiden taposta mitään haittaa? Jos listii kauppiaan niin siltä saa sen bell bearing. Paljon helpompaa kun kaikki myytävä roska on saman npc alla siellä roundtable holdissa.
Ei oikein nyt etene.Juokset siinä alussa heti siihen toiseen turvapaikkaan pitemmällä, odotat että chariot lähtee ylöspäin, juokset seuraavaan ja tiputtaudut siitä alas olevalle käytävälle. Juokset sinne sillalle ja siinä sillalla näät kuinka alas reunalle pystyy tiputtautua. Meet sinne ja sitä kautta saa hyvän aloitustalismanin jolla ei myöhemmin oo mitään käyttöä. (+hp, stamina ja equip load).
Ei oikein nyt etene.Eli kun tiputtaduin alas sinne "Oikealla olevalle käytävälle" niin alaspäinkö siellä jatketaan juoksemista? EN kyllä meinaa millään ehtiä sitä chariotia karkuun eikä siellä oiekin näy enää mitään suojapaikkaakaan. Eli onko suunta oikea eli alaspäin?
Onkohan tää vähän liian haastava mulle?![]()
Tuossa pääsi jostain kohdasta tiputtautumaan reunalta alas tasolle ja sieltä vielä toisen kerran alaspäin.Se on ihan paska mesta, älä mene
Ei ole helppo millään tasolla koska ne vankkurit tappaa hipaisusta ja pitää tehdä nopeasti päätöksiä. Taso toki auttaa siihen, ettei kuole niihin väijyssä oleviin henkiin.
Ei oikein nyt etene.Eli kun tiputtaduin alas sinne "Oikealla olevalle käytävälle" niin alaspäinkö siellä jatketaan juoksemista? EN kyllä meinaa millään ehtiä sitä chariotia karkuun eikä siellä oiekin näy enää mitään suojapaikkaakaan. Eli onko suunta oikea eli alaspäin?
Onkohan tää vähän liian haastava mulle?![]()
Summoneista täällä jauhettu ja vaikka toki saa pelata niin kuin itse haluaa, niin hieman alkoi ärsyttää, kun kaveri pelaa peliä läpi ja hehkuttaa että kaikki bossit on tosi helppoja ja putoaa ekalla yrittämällä. Sitten kuitenkin selvisi että aina ottaa mimic tear +10 summonin jokaiseen bossiin suoraan.
Omasta mielestä nuo monet +10 summonit, erityisesti mimic tau Oleg, ovat kyllä niin älyttömän OP että vesittävät koko pelin. Jos summonit pysyisivät sellaisina kuin alkupelissä, että häiritsevät vähän Bossia ja kuolevat ennen taistelun puoliväliä niin olisi ok, mutta tuolla Olegillakin tuntuu olevan tyyliin 10.000hp ja lyö törkeän lujaa.
Jos niiltä on jo ne tarvittavat ostanu niin eikö tuo tappaminenkin ole aika turhaaLieköhän kauppiaiden taposta mitään haittaa? Jos listii kauppiaan niin siltä saa sen bell bearing. Paljon helpompaa kun kaikki myytävä roska on saman npc alla siellä roundtable holdissa.
Mitä tämä täällä paljon puhuttu juustottaminen oikein tarkoittaa? Tarkoittaako se jotain pelin bugeista hyötymistä tms?
Kaikki aikaisemmat soulsit läpi. Tykkään kyllä tästäkin mutta jeesus että voi olla pitkä peli, kohta 100 tuntia takana ja vielä on alueita joissa en ole käynyt ja olen varmaan unohtanu puolet asioista jotka oon jättänyt tekemättä. From please, yritän olla vastuullinen aikuinen, voisko nää pelit olla vähän lyhyempiä jatkossa, kiitos. Dark souls 1 on kiva pelata välillä läpi kun on kuitenkin suht lyhyt, jos tietää missä asiat on, en usko et tätä tulee enää koskaan pelattua uudelleen.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.