Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Pelin virallinen paskabossi löydetty. Starskurge mikälie, tappanut nyt mut noin 37 kertaa OHKO. Ei mitään hajua miten tuossa olisi tarkoitus pysyä hengissä. Kavereita saa kourallisen mukaan mutta hyökkäykset on mahdottomia väistää. Ja tää nyt ei varmaan oo mikään "onko sulla mitään meleeasetta"-tapaus kun noin kerran päässyt "iholle" saakka...
Mä en alkuun tajunnu et tossa saa hepan mukaan, sit ku tajusin ni meni tokalla yrityksellä. Ne apurit pitää sen huomion samalla ku sä nuketat sopivan etäisyyden päästä.Pelin virallinen paskabossi löydetty. Starskurge mikälie, tappanut nyt mut noin 37 kertaa OHKO. Ei mitään hajua miten tuossa olisi tarkoitus pysyä hengissä. Kavereita saa kourallisen mukaan mutta hyökkäykset on mahdottomia väistää. Ja tää nyt ei varmaan oo mikään "onko sulla mitään meleeasetta"-tapaus kun noin kerran päässyt "iholle" saakka...
Ilmeisesti radahn kyseessä.Pelin virallinen paskabossi löydetty. Starskurge mikälie, tappanut nyt mut noin 37 kertaa OHKO. Ei mitään hajua miten tuossa olisi tarkoitus pysyä hengissä. Kavereita saa kourallisen mukaan mutta hyökkäykset on mahdottomia väistää. Ja tää nyt ei varmaan oo mikään "onko sulla mitään meleeasetta"-tapaus kun noin kerran päässyt "iholle" saakka...
Mä en alkuun tajunnu et tossa saa hepan mukaan, sit ku tajusin ni meni tokalla yrityksellä. Ne apurit pitää sen huomion samalla ku sä nuketat sopivan etäisyyden päästä.
Mua alkaa enemmän ja enemmän ottaa päähän se, kuinka huonoilta noi kevyet aseet tuntuu pelata. Iso osa pomoista nyt menee käytännössä millä vaan (tosin osa pomoista on huomattavasti vaikeampia kevyellä aseella, esim. castle mornen pomo, verrattuna isompaan), mutta staggerin puute tekee sekä clearaamisesta että shieldihemmoja vastaan pelaamisesta niin turhauttavaa.
En yhtään ihmettele, miksi pienemmistä aseista on suosittuja käytännössä vain clawit bleedin takia ja muutamat älyttömän OP:n aseskillin omaavat.
Perhana pitää itsekin kokeilla tätä taktiikkaa. Varmaan sen 20kertaa olen sillain että summoan kaverit ja lähden pieksämään sitä hengiltä. Silti se jossain välissä pääsee liian iholle ja henki pois. Tuo voisi olla kokeilemisen arvoinen kikka, vaikkakin hidas mutta pääsisi läpi tuonIlmeisesti radahn kyseessä.
Itse vaan summonasin ne apurit ja ratsastin hevosella ympäriinsä ja kävin summonaamassa ne uusiksi kun kuolivat, tulevat vähän eri paikkoihin mutta kyllä ne sieltä löytyy. Ne sitten sen Bossin aikalailla tappoivat ja itse vähän longbowilla ammuskelin
Ne rojut siellä kentällä torjuu ne nuolet, toki tuhoutuu sit. Herätät ne tyypit messiin juosten ja rollaat aina jos et oo suojan takana ku nuolta tulee ja vasta sit otat hepan kun ne ukot on sen vieressä ja se lopettaa nuolien ampumisen.Ainakin ne hakeutuvat nuolet on ihan mahdottomia väistää hevosilla. Ne tekee nopean mutkan jopa tuplahypyn perään.
Joo, tuo oli paha minullekin. Epäilemättä siihen taktiikkaa on, mutta pitää ensi kerralla alkaa hiomaan.
Minusta rollaamalla oli se kirkas nuoli kohtuu helppo väistää, kun pääsi jyvälle. Hevosella sitten ne toiset nuolet.
En tykännyt, mutta en arvioi lopullisesti vielä sitä ennen kuin treenaan kunnolla.
Ja se taas pilaa pelin kun seuraava staffi onkin juonen myötä vastaan tuleva ja viimeinen staffi mitä tarvitset joskus 60+ INT tasolla. Minkään muun fiksailu Meteoriten tasolle ei kannata kun menee nin järjettömästi materiaaleja. Ja ne INT 52 staffit on typerä kompromissi kumpikin, pieni etu valtavasta FP penaltystä. Eikä niitä sombereita riitä pitkään aikaan kuin yhteen aseeseen...
Itellä kaikki peruskivet menee kilpeen (Rennalaa ennen oleva ritari ja se no sill magic-kilveksi ashattuna). Kiva kun voi loitsuja vähän torjuakin.
Nope, Radahnista puhe. Toki ne joen rail cannon tyypit on vitun ärsyttäviäOnko tämä se bossi, mikä tulee sen jonkun jokialueen jälkeen, missä on niitä haamu jousimiehiä.
Onko tämä se bossi, mikä tulee sen jonkun jokialueen jälkeen, missä on niitä haamu jousimiehiä.
Aika pahasti välillä dropaa fps, oliko tähän jotain kikkoja mitä vois koitta? Muita kun säätämällä asetuksia alas.
![]()
Uhh Godrick kaatui toisella yrittämällä. Greatshield melkoinen easy mode, mutta se ei ole pelaamisen iloa kylläkään poistanut.
Onhan tuosta Greatshieldistä oma hintansa kun tuo giffin shieldi taitaa painaa 17.5 yksikköä eli aika varmasti on +size rollausta sitten ja 36 STR requirement. Mutta hieno käyttää useassa tilanteessa.
Tekisi mieli kokeilla tuollaista että juuri tuo giffin Greatshieldi ja sitten kaikki Barricade Ash of Warit ja Faithin shield buff taiat kylkeen.
Onhan tuosta Greatshieldistä oma hintansa kun tuo giffin shieldi taitaa painaa 17.5 yksikköä eli aika varmasti on +size rollausta sitten ja 36 STR requirement.
Jep iso kilpi (korkea Guard Boost) on hyödyllinen. Hauska ku olen lukenu wikistä taktiikoita joitain pomoja vastaan niin siellä puhutaan että "väistä tämä isku, et torjua" ja minä oon ihan rennosti torjunu ne kilvellä.Uhh Godrick kaatui toisella yrittämällä. Greatshield melkoinen easy mode, mutta se ei ole pelaamisen iloa kylläkään poistanut.
Suhnilegendiltä taas hieno minuutin mittanen taisteluvideo:
Varsinkin kun voisi luulla että ne isot karhut olisi hitaampia mutta ne liikkuu kuin rasvattu salama verrattuna vaikka niihin pienempiinAi helvetti ne mulkosilmäsammakot. Tässä ei ole maailmaa kaatanut, mutta Ds1 kokemattomana pelaajana, kun muutenkin itku silmässä pelasi siellä viemärissä niin niiden kirous kyllä huipensi kaiken.
Karhut on ärhäköitä. Yhden olen meleenä hoitanut alla pyörien.
Mulla meni peli ensimmäisen tunnin jälkeen refundiin. Ilmeisesti oli vähän väärät odotukset pelistä. Harmillista.
Mites porukalla pyörii peli PC:llä? Itsellä kaatuilee jatkuvasti niin ei oikein saa juonesta kiinni.
Mites porukalla pyörii peli PC:llä? Itsellä kaatuilee jatkuvasti niin ei oikein saa juonesta kiinni.
Lvl 1 Solo kill Malenia. Ei mitään kikkailuja tai juustoa. Helppoa kuin heinänteko.

Jaa'a, itse kyllä tykkään, kun joku lopari tulittaa ihan täysillä vaikka sun mitä opeteltavaa. Sekiron Isshin esim. aivan huikea oli/on.
Kohta menee alle puoleen tuntiin:
Menee kyllä hermo näiden NPCeiden questien tekemiseen, jatkuvasti joutuu alt-tabbailemaan wikiin että tietää yhtään mihin mennä tai mitä tehdä. Tuntuu että yleensä ei yhtään edes ohjata, mihin pitää seuraavaksi mennä, tai se on jotain niin kryptistä etten ainakaan ite ota yhtään selkoa. Tuntuu myös siltä että olen varmaan mennyt jo aikoja sitten pidemmälle kuin kuuluisi, jonka takia questeja on vielä vaikeampaa seurata, kun on varmaan skipattu steppejä sieltä sun täältä. Alan vaan olla siinä pisteessä että loppu lähenee ja pelkään että missaan todella paljon, jos tulee joku point of no return milloin questeja ei voi enää jatkaa. Varmaan iso osa NPC:eistä kokonaan vielä löytämättä, kun kartta on niin iso. Noita questeja tehdessäkin on huomannut, että vaikka omasta mielestään kolunnut joka nurkan, tottakai sinne on jäänyt joku nurkka koluamatta jota questi vaatii. Tai se, että olet kyllä käynyt paikassa, mutta sun pitää tajuta mennä sinne uudestaan tietyssä kohtaa questia...
Tiedän toki että tämä on kovin tyypillistä Fromin peleille, mutta ehkä tässä juuri tämä avoin pelimaailma tekee tästä vielä tuskasempaa. Sekirossa ja DS3:ssakin tuli wikiin turvauduttua, mutta se oli silti helpompaa ja selkeämpää.

Menee kyllä hermo näiden NPCeiden questien tekemiseen, jatkuvasti joutuu alt-tabbailemaan wikiin että tietää yhtään mihin mennä tai mitä tehdä. Tuntuu että yleensä ei yhtään edes ohjata, mihin pitää seuraavaksi mennä, tai se on jotain niin kryptistä etten ainakaan ite ota yhtään selkoa. Tuntuu myös siltä että olen varmaan mennyt jo aikoja sitten pidemmälle kuin kuuluisi, jonka takia questeja on vielä vaikeampaa seurata, kun on varmaan skipattu steppejä sieltä sun täältä. Alan vaan olla siinä pisteessä että loppu lähenee ja pelkään että missaan todella paljon, jos tulee joku point of no return milloin questeja ei voi enää jatkaa. Varmaan iso osa NPC:eistä kokonaan vielä löytämättä, kun kartta on niin iso. Noita questeja tehdessäkin on huomannut, että vaikka omasta mielestään kolunnut joka nurkan, tottakai sinne on jäänyt joku nurkka koluamatta jota questi vaatii. Tai se, että olet kyllä käynyt paikassa, mutta sun pitää tajuta mennä sinne uudestaan tietyssä kohtaa questia...
Tiedän toki että tämä on kovin tyypillistä Fromin peleille, mutta ehkä tässä juuri tämä avoin pelimaailma tekee tästä vielä tuskasempaa. Sekirossa ja DS3:ssakin tuli wikiin turvauduttua, mutta se oli silti helpompaa ja selkeämpää.
Olen tyhjentänyt esimerkiksi Castle Mornen ainakin kuudesti, koska pelasin Edgarin storylinen siihen asti ilman apuja et päätin palata takaisin Irinan luokse, joka ei myöskään ollutkaan enää siellä. Ihmettelin tovin et päättyypä se linna tökerösti ilman bossia, wiki auki ja: "Hyppää linnan takaa muurilta alas täysin saman näköiselle toiselle muurille, josta alhaallaolevan talon katolle, parkour alas, kunnes pudottaudu hiekkarannan veteen ja kävele veden päällä Leoninen portille".
Juuh
Loppuispa siihen, mutta kuinka monella pelaajalla tähdet osuisi niin kohdalleen, että aivan sattumalta Edgarin kanssa puuhastelujen jälkee löytäisi itsensä täysin toiselta puolelta koko isoa karttaa Revenge Shackista keskellä ei mitään, jossa pääsee npc taisteluun vasta kun Edgarin kryptiset pullanmurut on kaikki löydetty?
En edes aloita salaisista neliömetrin rappukäytävistä jotka ilmestyvät keskelle 100 hehtaarin ohrapeltoa ainostaan jos rollaat niiden päältä tai lyöt.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.