Minulla käytössä 3070ti ja tykästynyt pelaamaan maksimiasetuksilla, 4k 65" töllön kautta.
60fps tuntunut jotenkin tahmealta tässä (pelasin Halon infinityä 180fps 180hz monitorilla joten ei ihme) niin laittelin pari asetusta, modin ja Experiencen avuksi:
Tällä tavalla saan 80 fps:ää mikä tuntuvasti parempi kuin tuo 60fps tässä pelissä sekä maksimiasetukset, tuo skaalaus myöskin sellainen ettei graafisesti eroa natiiviin 4K:hon. Tuo sama resoluutio valitaan sitten pelin asetuksista. Lisäksi 3d-asetuksista pitää ottaa pystytahdistus pois jotta pelin 60fps:ää ylittyy. Voihan tuohon laittaa isomman frame-lockin riippuen näyttiksestä ja skaalauksen halusta, itse jätin tuohon niin ei repeilyä kuvassa ja jo selkeä parannus 60fps:ään. Ilman näitä apuja fps dippaili joillain alueilla 50:een, mutta nyt pysyy 80 aika hyvin, joskus 70 dippailuja. Kääntyily myös tuntuu todella smoothimmalta ohjaimella kun pääsi tuon lockin yli.
Toimii erittäin nätisti, suosittelen. Onlinen kanssa tuota ei sitten voi käyttää, itse en sitä tarvitse koska tykkään seikkailla offlinena.