Elden Ring -pelisarja (FromSoftware)

Muuten, noita myrkytyksiä, kasveja ynm vastaan ei kai ole mitään asua tyyliin Fallout, joka antaisi 100 prosentin immuniteetin? Eli vaan lääkkeitä popsien mennään?
Parista luolasta pitänyt peruuttaa kun lääkkeet loppuu ja joku 60 prossan immuuniasu ei oikein toimi. Tai sitten käsittänyt tuon systeemin väärin.

Älä rollaa myrkyssä.
 
Muuten, noita myrkytyksiä, kasveja ynm vastaan ei kai ole mitään asua tyyliin Fallout, joka antaisi 100 prosentin immuniteetin? Eli vaan lääkkeitä popsien mennään?

No poisoniin tavallaan on. Löytyy talismaani, joka regenaa hp:ta ja sen pitäis olla just sen verran vahva, että pitää poisonin aisoissa.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.



Jaa mutta onpahan maistuva! Hymy pyllyssä tulee väännettyä ja kun on pysynyt ilman spoilereita sun muuta, niin kaikkea passaa ihastella. Parit tyhmät kuolemat summasin kännykkäseksivau-videoksi!
 
Saas nähdä kun nostin uuden hahmon että sain sword of night and flame +5 ja royal remains armor setin ilman että olen vielä tehnyt mitään :)
 
Viimeksi muokattu:
Miksi nuolet osoittaa Castle Morne vaikka pieksin sieltä bossin ja tein questin?
 
Miksi nuolet osoittaa Castle Morne vaikka pieksin sieltä bossin ja tein questin?

Kartasta ei poistu ne nuolet. Sen voisi minusta pätsätä ja samoin olisi kiva, jos pelatut pienet dungeonit tulisi suoritusmerkinnäksi. Ei nyt ihan pakko, mutta toivoisin.

Alkuun pätsit varmasti suorituskykyyn liittyen ja sitten alkaa balanssipätsit aseisiin ja muihin varusteisiin. Niissä From kuuntelee pelaajia.
 
Osoittaako ne nuolet vain bossidungeonit, jotka pitää käydä kuitenkin? Alussa tulee vaikutelma, että niitä pitäisi seurata mutta ei ne mikään reittiohje ole.

Sinne ihan eteläkärjen linnaankin osoittaa eikä siellä mitään erikoista ollut.
 
Kartasta ei poistu ne nuolet. Sen voisi minusta pätsätä ja samoin olisi kiva, jos pelatut pienet dungeonit tulisi suoritusmerkinnäksi. Ei nyt ihan pakko, mutta toivoisin.

Alkuun pätsit varmasti suorituskykyyn liittyen ja sitten alkaa balanssipätsit aseisiin ja muihin varusteisiin. Niissä From kuuntelee pelaajia.

Kannattaa merkitä kartalle custom - markkereita, itse laittanut esim. pääkalloa bossien päälle jotka odottelee läpäisyä, miekan kuvaa avaamattomiin gargoyle oviin jne.
 
I did it! Reilu sata tuntia peliä takana ja se on läpi! Talviloma well spent. :rofl:

Ihan 5/5 teos ja meni heittämällä omaksi suosikki-soulssiksi. :kippis:

IMG_20220306_105932__01.jpg

Ennen NG+ pitää koluta vielä koko kartta läpi ja nirhata vaihtoehtoiset pomot. Vielä on paljon tekemistä. :comp:
 
I did it! Reilu sata tuntia peliä takana ja se on läpi! Talviloma well spent. :rofl:

Ihan 5/5 teos ja meni heittämällä omaksi suosikki-soulssiksi. :kippis:

IMG_20220306_105932__01.jpg

Ennen NG+ pitää koluta vielä koko kartta läpi ja nirhata vaihtoehtoiset pomot. Vielä on paljon tekemistä. :comp:

Paljos oli leveli lopussa?
 
Paljos oli leveli lopussa?

125 levelin maagi int/faith -buildilla. Kaikki pomosielut tuli käytettyä esineisiin ja muutaman kerran satoja tuhansia hävisi kuollessa, joten olisi voinut olla enemmänkin leveliä. Jospa pyrkisi sinne lähelle 150 ennen kuin menee Journey 2.
 
Minä pumppaan inttiä niin saa joskus nuo 70 int spellit vielä käyttöön. Tällä hahmolla, jos jokusen kierroksen pelaisi ainakin.

Ei ole kyllä mikään peli Bloodbornen jälkeen ottanut näin kokonaisvaltaisesti päätä haltuun. Kuume ja vatsatauti verotti pelaamista, mutta ajatukset oli pelissä kyllä melkein jatkuvaan.
 
Souls-peleistä oli aiemmin kokemusta vain muutaman tunnin ajan Bloodbornesta (ennen ragequitia). Huomattavasti helpommin lähestyttävä tämä on kuin se. On nyt tullut pelattua ensimmäisen linnan lisäksi se linna läpi, missä on Loretta, ja seikkailtu ympäri maailmaa tutkimassa asioita. Ja voi veljet on maistunut.
 
Viimeksi muokattu:
En tiedä olenko vuosien saatossa kehittynyt pelaajana vai antaako tämä enemmän anteeksi, mutta bloodbronen tunnin jälkeisen ragequitin jälkeen tämä on ollut yllättävän mukava kokemus. Haastava, mutta mukava. Tuntuu etten vielä ymmärrä mistään mitään, mutta otin tämän pelin työn alle ilman mitään saavutteita tai paineta. Kiertelen ja tutkin maailmaa ja koitan päästä tähän pelityyliin sisälle.

Läpäisy ei todellakaan ole tavoitteena. Nyt reilun 15h jälkeen voin sanoa, että kyllä tämä peli on antanut rahoille vastinetta kokemuksena.
 
Klassiset Souls-vitutukset: Ne kamat, joita haluat käyttää on yleensä saatanan typerän näköisiä ja kaiken kruunaa joku jättiläispää tai vastaava. Vanity slotit olisi jo tervetulleita ainakin pelaajan itsensä näytölle.
 
Jahas tulipa hiukan farmattua leveleitä. 103 tasolle taisi jäädä hahmo, kun viimeistelin "dark moon" questlinen aikana taisteltujen major bossien liitännäis alueista osan. Pitäneisi seuraavaksi aseita ja ase statteja enempi päivittää, kun ei lopussa vastaan tullleet normaali hirviöt ottaneet juurikaan damagea omista lyönneistä/spelleistä, tosin endurancea vieläkin omaan makuun liian vähän (kovin painava tuo uusi armour). Mimic spirit summon (+8) kyllä aika mukavasti tankkasi melkein mitä vain, ja varsin hyvin pysyy agrokin (hiukan vaikeuksia erään yli pitkän hirviön kanssa). Hiukan halvaksi tosin meni, kun piti damagen puutteeseen hankkia rot dot.

Tämä sivu reissu alkoi toisen greater rune bossin ovelta - piti sekin taistelu viimeistellä tämän questlinen takia.
 
Viimeksi muokattu:
Pitäisiköhän sinne linnaan vihdoin mennä. Tässä tutkin maailmaa ja satuin löytämään selkeän quest linen niin aloin sitä innolla työstämään. Se päätyi siihen että pitää tapella Radhania vastaan ja läpällä kävin kokeilemassa. Sehän kaatui melko tuskitta parin yrityksen jälkeen.

Kävin myös pieksemässä Draconic Tree Sentinelin joka on ollut kyllä pahin vihollinen tähän mennessä. Jotain random lohikäärmeitäkin on läjä tullut piestyä ympäri maailmaa.
 
Aika pahasti meinaa välillä stutteroida. RTX 3080, 4K ja asetukset medium/high, paitsi tekstuurit high:sta yksi ylöspäin. Onneksi korjaantunut yleensä pelin uudelleenkäynnistyksellä. Yllätyin Margitin vaikeusasteesta, mutta vastuksena silti miellyttävä.
 
Sain parit uudet spellit käyttöön, kun int meni 40 kohdille. Vaihtoehtoisia lopareita tullut kaadettua ja npc-tehtäviä tehdessä. Aika hurahtaa vauhdilla kyllä. :D

Useita mielenkiintoisia aseita, mutta ei minun int magelle oikein. Pitää kaverin kautta tiputella seuraavalle hahmolle. Joku iso leka tms käyttöön sitten.
 
DS1:n Capra Demon ärsytti ihan oikeasti joskus sen paskan areenan takia.

Parhaita muistoja remasterista, kun neljän pelaajan voimin astuttiin sinne. Capra kattonu vaan et voi perkele. Ei saanu mitään tolkkua siitä matsista. Kaikki hakkas vaan ja homma oli ohi sekunneissa. :D
 
Useita mielenkiintoisia aseita, mutta ei minun int magelle oikein. Pitää kaverin kautta tiputella seuraavalle hahmolle. Joku iso leka tms käyttöön sitten.
Eli pystyytkö noita tavaroita tosiaan siirtämään noin hahmolta toiselle tai onko tuohon muitakin keinoja?
 
Sellainen kilpiin iskettävä taito kuin "Barricade Shield" (En muista mistä löysin!)
Antaa vissiin +40 pistettä "Guard Boost" -stattia kilven päälle, ja kestää n. 10 sekuntia per 8 FP/käyttö.

Käytännössä tarkoittaa, että jos kilvellä on vähintään 60 "Guard Boost", ei kilvellä torjuminen vie yhtään staminaa.
 
Eli pystyytkö noita tavaroita tosiaan siirtämään noin hahmolta toiselle tai onko tuohon muitakin keinoja?

Joo siis kaverin kutsuu peliin ja tiputtaa varusteita. Kaveri ottaa itselleen ne. Sitten vaihtaa hahmon, jolle haluaa ne varusteet ja kaveri tiputtaa ne vuorostaan. Joku rajoitus on siinä että saako miten levelitetty ase olla. Ainakin aiemmin ollut soulseissa eli kun uusi hahmosi on ilman asepäivityksiä niin sinulle ei voi tiputtaa asetta, jota on päivitetty.

Pitää vielä varmistaa tarkemmin jostain.
 
Eli pystyytkö noita tavaroita tosiaan siirtämään noin hahmolta toiselle tai onko tuohon muitakin keinoja?

Kaverin kautta pystyy, muuten ei. Tosin eikös NG+ kanssa aloiteta samoilla kamppeilla anyway jolloinka siirtoa ei tarvitse?
 
Itse haluan eri hahmoja eri lähtökohdista niin kaverin kautta lähtee varusteita. Juuri sain kunnon lekan, joka pitää strength ukolle saada.
 
Rankaiseeko tämä peli kuolemasta muuten kuin ottamalla XP pisteet pois, ja antamalla ne takaisin jos pääset takaisin sinne minne kuolit? Google sanoo että ei, mutta olen aika varovaisesti googlaillut pelistä tietoa spoilereiden pelossa.
 
Rankaiseeko tämä peli kuolemasta muuten kuin ottamalla XP pisteet pois, ja antamalla ne takaisin jos pääset takaisin sinne minne kuolit? Google sanoo että ei, mutta olen aika varovaisesti googlaillut pelistä tietoa spoilereiden pelossa.

Ei tietääkseni. Paitsi että menettää Rune Arc-efektin jos sellainen on päällä, ja lisäksi Stormveil castlessa menettää osan pisteistä vaikka pääsisit takaisin sinne mihin kuolit. Nämä hävinneet ja kerääntyneet pisteet saa kyllä takaisin tiettyyn pisteeseen asti tekemällä jotain mutta itseltä meni ainakin kokonaan ohi tuo..
 
Hitto kun teksi mieli hankkia tämä peli, mutta ei ole mitään kokemusta herran aikaisemmista peleistä -eikä ylipäätään kiinnostusta pelit missä tarkkuus/ajoitus meleessä yms on se tärkein. Kiinnostaa tuo avoin maailma ja synkkyys, viimeksi jaksanut yksin pelinä witcher 3 juuri sen tarinan takia. Kai se on pakko vain hankkia tuonne kirjastoon ja kokeilla ja jää sinne pölyttymään kun kasetti ei kestä.
 
Kannattaa merkitä kartalle custom - markkereita, itse laittanut esim. pääkalloa bossien päälle jotka odottelee läpäisyä, miekan kuvaa avaamattomiin gargoyle oviin jne.
Tätäkin tullut harrastettua. Toivoisin että Markerit olisivat kuvaavampia. Esim Stonekeylle oma marker, ite niissä käyttänyt timanttia *shrug*
 
Hitto kun teksi mieli hankkia tämä peli, mutta ei ole mitään kokemusta herran aikaisemmista peleistä -eikä ylipäätään kiinnostusta pelit missä tarkkuus/ajoitus meleessä yms on se tärkein. Kiinnostaa tuo avoin maailma ja synkkyys, viimeksi jaksanut yksin pelinä witcher 3 juuri sen tarinan takia. Kai se on pakko vain hankkia tuonne kirjastoon ja kokeilla ja jää sinne pölyttymään kun kasetti ei kestä.

Mä pelaan tätä ihan puhtaasti varusteilla ja levelillä. Skillistä ei tietoakaan.

Aloitin vaan tutkimaan maailmaa ja samalla tullut aseita ja leveliä. En ole vaivautunut vielä menemään edes ekaan ns. oikeaan bossiin vaikka level alkaa lähennellä 80 kun vaan tutkin maailmaa ja kerään parempaa kamaa ja leveliä. Ei tämä ainakaan tällä tyylillä tunnu älyttömän vaikealta kun voi vaan skipata liian vaikeat kohat ja palata niihin myöhemmin.
 
Parhaita muistoja remasterista, kun neljän pelaajan voimin astuttiin sinne. Capra kattonu vaan et voi perkele. Ei saanu mitään tolkkua siitä matsista. Kaikki hakkas vaan ja homma oli ohi sekunneissa. :D
Kävin itsekkin Remasterin julkaisun aikaan cooppaamassa kaikille halukkaille ko. bossia.
 
Niin unohdin mainita, ilmeisesti steam versiossa on ns. muisti vuoto, koajan lisääntyy lukumuistin käyttö, tosin hitaasti, ja peli kaatuu, kun tarpeeksi pitkään on pelannut. Olikohan noin 25GB tms paikkeilla (64GBstä) omassa tapuksessa (windows käyttää ihan reilusti myös). Tosin vain pari stutter kohtaa taisi olla viimeisessä pitkässä peli sessiossa.
 
En tiedä olenko vuosien saatossa kehittynyt pelaajana vai antaako tämä enemmän anteeksi

Riippuu varmaan miten pelaat. Tässä vihut tuntuu olevan entistä aggressiivisempia, omaavat huomattavasti pidemmät kombot ja kenties tekevät enemmän damaakin. Tuntuu, ettei välillä ole nopeallakaan aseella aikaa kuin korkeintaan yhteen osumaan ennenkuin seuraava 8 lyönnin kombo on jo aluillaan. Yleisesti siis, sanoisin, että tää on vaikein souls fromilta. Mutta easy modella peli tuntuu olevan huomattavasti helpompi kuin ennen. Koitin esim. margitissa summoneja (ei npc tai pelaajia, vaan skeleton militia) ja koko taistelu oli yksi läppä. Ei oo tainnut yhdessäkään soulssissa olla noin helppoa pomotaistelua. Ja toki noita sorcerer-runeja hieman vilkuilleena sanoisin, ettei sillä pelityylillä kauheasti vaikeuksia löydä.
 
Riippuu varmaan miten pelaat. Tässä vihut tuntuu olevan entistä aggressiivisempia, omaavat huomattavasti pidemmät kombot ja kenties tekevät enemmän damaakin. Tuntuu, ettei välillä ole nopeallakaan aseella aikaa kuin korkeintaan yhteen osumaan ennenkuin seuraava 8 lyönnin kombo on jo aluillaan. Yleisesti siis, sanoisin, että tää on vaikein souls fromilta. Mutta easy modella peli tuntuu olevan huomattavasti helpompi kuin ennen. Koitin esim. margitissa summoneja (ei npc tai pelaajia, vaan skeleton militia) ja koko taistelu oli yksi läppä. Ei oo tainnut yhdessäkään soulssissa olla noin helppoa pomotaistelua. Ja toki noita sorcerer-runeja hieman vilkuilleena sanoisin, ettei sillä pelityylillä kauheasti vaikeuksia löydä.
Päätön Lhutel sooloaa bosseja kunhan itse pysyy hengissä ne hetket kun se teleporttaa aggrot pois.
 
Souls-peleistä oli aiemmin kokemusta vain muutaman tunnin ajan Bloodbornesta (ennen ragequitia). Huomattavasti helpommin lähestyttävä tämä on kuin se. On nyt tullut pelattua ensimmäisen linnan lisäksi se linna läpi, missä on Loretta, ja seikkailtu ympäri maailmaa tutkimassa asioita. Ja voi veljet on maistunut.


En tiedä olenko vuosien saatossa kehittynyt pelaajana vai antaako tämä enemmän anteeksi, mutta bloodbronen tunnin jälkeisen ragequitin jälkeen tämä on ollut yllättävän mukava kokemus. Haastava, mutta mukava. Tuntuu etten vielä ymmärrä mistään mitään, mutta otin tämän pelin työn alle ilman mitään saavutteita tai paineta. Kiertelen ja tutkin maailmaa ja koitan päästä tähän pelityyliin sisälle.

Läpäisy ei todellakaan ole tavoitteena. Nyt reilun 15h jälkeen voin sanoa, että kyllä tämä peli on antanut rahoille vastinetta kokemuksena.

Juu tämä on itselle toinen Fromin peli, mitä tullut pelattua. Ensimmäinen oli sekiro, joka sai oman v käyrän kyllä aivan tappiin. Tässä ei ole semmoisesta ollut vielä tietoakaan. Bossitaisteuluitakin pääsee nopeasti aina yrittämään uudelleen ja jotenkin muutenkin tämä tuntuu "reilummalle" sekiroon verrattuna.
 
Hyvä että näin isosta pelistä löytyy eri tapoja helpommasta isompiin haasteisiin. :)

Kiva kuulla, että aika monta uutta täälläkin päässyt kiinni ja tykännyt!
 
On tullut hakattua päätä seinään aika monen alkupään pomon kanssa. Hämmästys oli melkoinen, kun pääkaupungissa Godfrey ja Morgott putosivat molemmat ekalla yrityksellä. Miimikko-summoni on ehkä hiukan OP.
 
Pelini on kaukana läpäistystä uskoakseni mutta kaikista Soulseista Demons, Dark 1, 2 ja 3 sekä Bloodbornesta pleikkarilla platinat vetäneenä tämä ei tunnu turhauttavan vaikealta toisin kuin aiemmat hetkittäin. Osasyynä varmaan mahdollisuus grindata ja hakea varusteita ohi sen hetkisen pelivaiheen sekä vanha tottumus. Sekiroa en jaksanut edes läpi koska yhteen pelitapaan pakotettu putkijuoksu oli juuri sellainen väärällä tavalla liian hankala, että toista lähestymistapaa, mitä kokeilla, ei usein ollut. Eikä ollut Windowsissa edes platinaa houkuttimena vaikka trophyistä piittaaminen jäi aikaa sitten.
 
Millä levelillä yritit? itse tapoin Margitin vasta 30 levelin kohdalla, meni kolmannella yrittämällä, käytin susia ja ihan sitä Samurain alotusmiekkaa jossa plus 3 leveliä. Ainakin tuolla levelillä aika iisi jo. 2 muuta kuolemaa tuli vaan siitä kun putosin kielekkeeltä alas :D.
Aika kauan ne sudet sinnitteli siinä niin se auttaa mukavasti taistelussa.

Viikko sitten näin kuin yksi striimaaja kuoli 120 kertaa sille, jästipäänä oli levelillä 10 yrittämässä, ei halunnut antaa periksi vaikka chätti kirjoitti että melko mahdoton ellei hieman kehitä ukkoa. Tai onhan se mahdollista tosi alhasellakin ukolla mutta sitten pitää opetella vihun liikkeet ulkoa.

Olin myös lopulta joku 30-32lvl bastard tapissa voitin. Lopulta ei tarvinut edes kuin kahta fläskiä meni kohtuu helposti. Nyt on armori setti sieltä linnakkeesta. Paikoitellen löytyy jotain elder bosseja puitten alta miten vitussa niitä voittaa. Kaksi hittiä ja död ja hevosella tai ilman ei onnistu. Parempi kilpi ja ase pitäisi melkein vielä löytää. Kiinnostaisi kovasti palava miekka tms. Paljon koluttavaa ja opittavaa.
 
Juu tämä on itselle toinen Fromin peli, mitä tullut pelattua. Ensimmäinen oli sekiro, joka sai oman v käyrän kyllä aivan tappiin. Tässä ei ole semmoisesta ollut vielä tietoakaan. Bossitaisteuluitakin pääsee nopeasti aina yrittämään uudelleen ja jotenkin muutenkin tämä tuntuu "reilummalle" sekiroon verrattuna.
Tämä on kuin omasta suusta sanottu, Sekiro jäi tauolle ja kynnys palata sen pariin on todella iso. Tuo Sekiron pakotettu pelitapa oli kyllä pettymys.
 
Hitto kun teksi mieli hankkia tämä peli, mutta ei ole mitään kokemusta herran aikaisemmista peleistä -eikä ylipäätään kiinnostusta pelit missä tarkkuus/ajoitus meleessä yms on se tärkein. Kiinnostaa tuo avoin maailma ja synkkyys, viimeksi jaksanut yksin pelinä witcher 3 juuri sen tarinan takia. Kai se on pakko vain hankkia tuonne kirjastoon ja kokeilla ja jää sinne pölyttymään kun kasetti ei kestä.
Suosittelen aloittamaan Maagilla. Itsekin ensikertalainen ja maagilla olen päässyt hyvin etenemään eikä seinä ole noussut vastaan kertaakaan.
 
Päätön Lhutel sooloaa bosseja kunhan itse pysyy hengissä ne hetket kun se teleporttaa aggrot pois.

Jos käytän summonia, niin itse valitsen tosiaan noi skeletonit. Ei ne tee mitään damaa, mutta ovat käytännössä kuolemattomia, kun suurin osa pomoista ei pysty niitä tappamaan. Toki niillekin on countterinsa, ground dot varsinkin. Mutta tosiaan, margitin helppouden perusteella pyrin olemaan käyttämättä. Noi alkualueet (limgrave ja weeping peninsula) ainakin on tullut niin moneen kertaan koluttua läpi kun koitellut useita buildeja, niin siellä ainakin surutta käytän summonit tylsiin pomoihin.
 
Jos käytän summonia, niin itse valitsen tosiaan noi skeletonit. Ei ne tee mitään damaa, mutta ovat käytännössä kuolemattomia, kun suurin osa pomoista ei pysty niitä tappamaan. Toki niillekin on countterinsa, ground dot varsinkin. Mutta tosiaan, margitin helppouden perusteella pyrin olemaan käyttämättä. Noi alkualueet (limgrave ja weeping peninsula) ainakin on tullut niin moneen kertaan koluttua läpi kun koitellut useita buildeja, niin siellä ainakin surutta käytän summonit tylsiin pomoihin.

No maagi oikeastaan tarttee summoninsa. Taikojen heittäminen on hidasta eikä noita bosseja ole helppo loputtomiin väistellä vaikkei tarvitsisi edes taikoa kun etäisyyden pitäminen ei vaan onnistu. Usein ne on OHKO-meiningillä vieläpä.
 
Jos käytän summonia, niin itse valitsen tosiaan noi skeletonit. Ei ne tee mitään damaa, mutta ovat käytännössä kuolemattomia, kun suurin osa pomoista ei pysty niitä tappamaan. Toki niillekin on countterinsa, ground dot varsinkin. Mutta tosiaan, margitin helppouden perusteella pyrin olemaan käyttämättä. Noi alkualueet (limgrave ja weeping peninsula) ainakin on tullut niin moneen kertaan koluttua läpi kun koitellut useita buildeja, niin siellä ainakin surutta käytän summonit tylsiin pomoihin.

Mistä skeletoneista on kyse? Sain jengin isolla kivellä olevia kavereita ja yhden testin jälkeen isoa läjää normivihuja vastaan ne oli kyllä tajuttoman kestäviä. Tosin en täysin ymmärrä millä logiikalla spiritit katoaa sillä nämä veikot tuntuivat pysyvän vähemmän aikaa paikalla.
 
88 tuntia peliä takana ja kartta on nyt kokonaan näkyvissä. Vielä on kuitenkin koluamattomia alueita ja pari viimeistä bossia jäljellä. Menee kyllä heittämällä parhaiden pelien joukkoon mitä ikinä pelannut. :kippis:
Tuli aloitettua Prisoner-classilla int/dex -buildilla, mutta uudelleensynnyin int/faith -buildiin buffien ja skaalauksen vuoksi. Tältä oma level 100 maagi näyttää:

level100.png

Millaista buildia muilla?
@Rokkijani @Jumi
Täällä otti 49h kartan avaamiseen, tosin noita npc-questejä olen googletelut, kun ei oma kärsivällisyys riitä täysin päämäärättömään haahuiluun. Hirvittävän paljonhan tuossa on karttaa jätetty noiden npc-questien taakse. Tulee mieleen DS3 Archdragon Peak, nyt vaan paljon massiivisemmin. ja moneen kertaan
 
Mistä skeletoneista on kyse? Sain jengin isolla kivellä olevia kavereita ja yhden testin jälkeen isoa läjää normivihuja vastaan ne oli kyllä tajuttoman kestäviä. Tosin en täysin ymmärrä millä logiikalla spiritit katoaa sillä nämä veikot tuntuivat pysyvän vähemmän aikaa paikalla.

Skeleton militia tai jotain vastaavaa. Ja pääidea niiden käyttämiseen on se, että skeletoneina ne ei voi kuolla normaalilla tavalla ja syntyvät uudestaan ja uudestaan "kuollessaan".
 

Statistiikka

Viestiketjuista
296 124
Viestejä
5 063 434
Jäsenet
81 029
Uusin jäsen
Tapzu1

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom