Elden Ring (PC, PS4/PS5, Xbox One/X/S)

Liittynyt
28.03.2019
Viestejä
251
Alkujaan meinasin, että tekisin uuden hahmon, mutta ajanpuutteen vuoksi ja keskeneräisten pelien takia voi olla, että joutuu vaan jatkamaan jo olemassa olevalla orkkis hahmolla Lisäriin.

Tai sitten en hanki sitä Lisäriä vielä edes nytten, vaan jossain hamassa tulevaisuudessa.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 854
elden2.png


En jaksanut enää tikulla pelata niin palasin vanhoihin omiin klassikoihin. Näillä on hyvä hypätä invaderin niskaan ja iskeä tonttiin kerralla. Mohg olisi jäljellä siellä ennen lisäriä, mutta taidan pelailla vielä. Joku 60 level on nyt.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 769
Aloitan itse tänään toisen kierroksen uudella ukolla, tällä kertaa vilkuilen netistä puuttuvat sivutehtävät. Lisäriin ei vissiin ole leveli-vaatimusta, tuo Mohg toki pitää olla voitettu.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 854
Aloitan itse tänään toisen kierroksen uudella ukolla, tällä kertaa vilkuilen netistä puuttuvat sivutehtävät. Lisäriin ei vissiin ole leveli-vaatimusta, tuo Mohg toki pitää olla voitettu.
Levelivaatimuksia ei ole ikinä näissä ollut. Toki jonkinlainen mukavuustaso on aina suhteessa pääpeliin. Vissiin loppupään pelin vaikeustasoa on ainakin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
82
Ei jaksanut aloittaa uutta ukkoa, joten jatkoin vanhalla ukolla NG+ ja nyt olisi Mohg tapettu ja tie lisäriin avoin. Saas nähdä miten siellä pärjää, ukko on nyt reilu 200 levelillä ja aseena on tällä hetkellä Death's Poker. Jos lisäri osoittautuu liian helpoksi, niin kai se sitten pitää joku uusi hahmo aloittaa.
 
Liittynyt
18.10.2018
Viestejä
23
Ei jaksanut aloittaa uutta ukkoa, joten jatkoin vanhalla ukolla NG+ ja nyt olisi Mohg tapettu ja tie lisäriin avoin. Saas nähdä miten siellä pärjää, ukko on nyt reilu 200 levelillä ja aseena on tällä hetkellä Death's Poker. Jos lisäri osoittautuu liian helpoksi, niin kai se sitten pitää joku uusi hahmo aloittaa.
Mäkin lähden NG+ ukolla ja tuplakirveillä. Ei jaksa uutta tehdä. Veikkaan että se punapääbossi aiheuttaa harmaita hiuksia Malenian tapaan.
 
Liittynyt
20.08.2018
Viestejä
176
Itsellä useammalla ukolla peli läpi. Mitä on endgamea tullut pelailtua, niin itselle ollut aika soppeli level 100-150, riippuen buildista. Esim pure strenght buildilla mielestäni ihan sopiva tuo 100lvl, kun taas hybridi buildeilla tuo 150lvl. Aikalailla tuntuu, että jos vigor on 50 ja main statsit samaa luokkaa, niin pärjää.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 500
Juuri kävin tarkastamassa ukon. Lvl 155 dex/faith buildilla lähdetään menemään kohti lisäriä. Ase vielä vähän hakusessa, katsotaan mitä keksii.
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 910
Steam latasi juuri jonkun pre-patchin. Varmaan lisäri ladattava vielä myöhemmin kun tuo on sen verran pieni kooltaan:

1718869250271.png

E: Patch-notet:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
150
Pleikkarilla näyttää, että aukeaa tänään vasta klo 24:00, ei taida jaksaa valvoa, aamulla sitten heti pelit päälle :)
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 769
Videossa ääninäyttelijöitä hahmojen takaa, mielestäni Dark Soulseissa on aina ensiluokkainen työ sen osalta. Mikä mielenkiintoista koska sillä ohjaaja Miyazaki ei ole kuulemma mikään seppä Englannin suhteen. Brittiaksentti varmaan itselläni myös, mikä tuo "tyyliä" hahmoihin:).
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
79
Pikakysymys pelistä enemmän tietäville!

Olen tällä hetkellä pääpelissä Fire Giantissa.
Voinko lähteä "takaisinpäin" suorittamaan dlc-vaatimuksia vai tuleeko ne vasta tämän bossin jälkeen?

Olen pelannut aikalailla sokkona ja en tiedä bossien järjestystä.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 854
Pikakysymys pelistä enemmän tietäville!

Olen tällä hetkellä pääpelissä Fire Giantissa.
Voinko lähteä "takaisinpäin" suorittamaan dlc-vaatimuksia vai tuleeko ne vasta tämän bossin jälkeen?

Olen pelannut aikalailla sokkona ja en tiedä bossien järjestystä.
Juuri äsken itse hoidin ton jätin ja aiemmin jo dlc vaatimukset.

Toisen vaatimuksen tein npc tehtävän kautta. En muista, että onko siinä mitään aikataulua etteikö voisi enää tuossa vaiheessa tehdä. Ei kai. Mutta kaiken tietty pystyt tekemään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.08.2018
Viestejä
176
Pikakysymys pelistä enemmän tietäville!

Olen tällä hetkellä pääpelissä Fire Giantissa.
Voinko lähteä "takaisinpäin" suorittamaan dlc-vaatimuksia vai tuleeko ne vasta tämän bossin jälkeen?

Olen pelannut aikalailla sokkona ja en tiedä bossien järjestystä.
Molemmat dlc pääsyyn vaaditut bossit voi suorittaa missä vaiheessa peliä haluaa. Huoletta voi pelailla vaikka vika bossiin saakka.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 854
Joo Radahn pitää tappaa syystä tai toisesta.

Edit: Vai pitääkö sittenkään. Olisiko ollut väärää infoa aiemmin.


The Shadow of the Erdtree is the one and only DLC expansion planned for Elden Ring, and will take you to a brand new area, complete with new weapons, bosses, and much more. While the trailer indicates that all you need to do to access the new DLC is to defeat Mogh, Lord of Blood, there's much more you can do prepare yourself. Below you'll find a guide to get you geared and ready to take on Elden Ring's greatest challenge.

Tai en tiedä. :D

According to the developers, there are only two main shardbearer bosses that must be defeated to access the DLC: Starscourge Radahn, and Mogh, Lord of Blood. While you're encouraged to take on other bosses (and starting a fresh character you'll be highly encouraged to take on much more bosses), only these two are absolutely required.
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 910
Jahas ilmeisesti vasta puoliltä öin aukeaa lisäri. Steamin kello siirtyi 4h eteenpäin. o_O

 
Liittynyt
26.06.2017
Viestejä
1 676
Missään ei näytä olevan vielä ennakkomyynnissä muuta kuin itse peliä lisäosalla. Mihinköhän hintaan tämä pelkkä lisäosa irtoaa?
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 796
Missään ei näytä olevan vielä ennakkomyynnissä muuta kuin itse peliä lisäosalla. Mihinköhän hintaan tämä pelkkä lisäosa irtoaa?
Tuollahan tuo Steamissa on 39,99€ hintaan. Vai mitä tarkoitat?
 
Liittynyt
26.06.2017
Viestejä
1 676
Tuollahan tuo Steamissa on 39,99€ hintaan. Vai mitä tarkoitat?
Lähinnä jotain Gigantteja ym. ja PS5-versiota. Ainoastaan tällaista löytyy:
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 027
Viestejä
4 276 307
Jäsenet
71 592
Uusin jäsen
jermu1

Hinta.fi

Ylös Bottom