Otin härkää sarvista ja otin satunnaisen hahmoni jolla oli peli lähes läpi että oli helppo alottaa uus NG +.Onhan tässä aikaa eikä ongelmia ole, mutta tulihan nuo max kahdessa tunnissa peli läpi jutut vähän yleistäen. Sillä itse, kun pirun osaava kyllä varmasti olet, mutta joskus se perspektiivi siinä hukkuu.
No eipä tätä kai enempää tarvitse. Kukin pääsee miten pääsee jne. Pitää itse ehkä kuitenkin Dragon's Dogma 2 pelata ensin. Kesäkuun aluilla viimeistään aloittaa Elden Ring.
NG +6 siis aloitin hahmolla joka lvl 280, eli varsin alhainen leveli toiseksi suurimpaan NG+:n, toinen hahmoni NG+6 missä tullut enempi pomoja niitattua on joku lvl450.
Aseena Moghwyns Sacred Spear ja Dragon Communion Seal luonnollisesti +10 molemmat, buildi Arc 80, Vig 60, Mind 38 jne... asianmukaiset talismanit ja Physick juomat ja otin vielä Mimic Tear +10 jotta varmasti menee pomot äkkiä.
Margit 5min
Godrick 8
Rennala 20
Makar 28
Draconic Tree Sentinel 38
Goldfrey 42
Morgott 45
Firegiant 59
Duo 1.05
Maliketh 1.11
Gideon 1.13
Hoarah Loux 1.16
Radabeast 1.19
ja kun lopputekstit rullas ni just tuli 1.20 täyteen.
Tämä siis ulkomuistista ilman mitään älytöntä optimointia, Fire Giant ja Duo käytin Ancient Lightning Spearia kaikki muut tuo edellä mainittu.
Jos vedät noi samat ilman Mimic niin ehkä 20-30 minsaa saattaa tulla lisää, toki sitten ehkä kandee paremmin ottaa pomojen resistansseja huomioon ja enempi vaihdella aseita.
Enkä siis harrasta mitään speed runnausta, eka kerta kun kokeilin. Jos minä pääsen 1.20h NG+6 läpi niin ihan varmasti muutkin pääsee NG+ kahteen tuntiin (tai ei ainakaan radikaalisti enempää) olettaen toki että reitti on tuttu ja pitäisihän sen olla kerran on jo läpi pelattu, jos ei niin runsaasti (lyhyitäkin) videoita löytyy youtubesta missä näytetään mitä tarvitsee tehdä että pääsee eteenpäin.