Elden Ring (PC, PS4/PS5, Xbox One/X/S)

Liittynyt
03.04.2019
Viestejä
526
Vähän perspektiiviä mukaan. Ei nyt kuka vaan maks kahdessa tunnissa juokse läpi. Sinulla on reilusti enemmän kokemusta kuin varmaan kellään muulla tahansa tässä ketjussa.
Eihän siinä tarvii kuin niittaa Margit-> Godrick -> Rennala -> Makar (jos ei hae Dectusta) -> Draconic Tree Sentinel -> Goldfrey -> Morgott -> Firegiant -> Godskin Duo ->Maliketh -> Gideon -> Hoarah Loux -> Radabeast ja sulla on valmiiksi buildi millä olet nuo jo lyönyt eikä ne ole kuin pikkuisen vaikeampia, saat kuitenkin vähintään 2x runet joka vihusta ja bossista joten sinä vahvistut nopeammin kuin mitä bossit vaikeutuu (fextralife wiki:"The increase for NG+ depends on the enemies and bosses and varies between a 5x increase for earlier enemies and bosses to a 2x increase for later enemies and bosses.")
Nuo pomot on siis helpompia ja sinä olet ne jo piessyt eikä sinun tarvii edes ketään tuossa välissä hakata jos ei huvita, väittäisin että 2h on ihan mahdollinen ilman monien satojen tuntien kokemustakin. Tämä nyt ei edes kovin olennaista ole koska ei peliä pidä uudestaan läpi pelata muutenkaan että DLC aukeaa.

LilAggy sanoi juuri streamissaan että ilmeisesti Radahn ja Mogh pitää olla lyöty että DLC:n pääsee, ei tiennyt miksi mutta ilmeisesti big man oli jossain haastattelussa näin kertonut.

Köntsä-Ana katsoppa vaikka fextralifen wikistä miten Moghille pääsee, ei todellakaan tarvii Castle Solille asti päästä, periaatteessa kun Altukselle pääset niin reitti on enää pienen vaivan jälkeen auki. Luulisin että ne uudet aseet on siellä uudessa maassa.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 814
Sitä tässä itse pohdin, että pelaisiko hahmon valmiiksi lisäriä varten vai aloittaisiko vasta sitten? Tuleekohan nämä uudet aseet ym. heti "löydettäviksi" vai vasta uudessa kartassa? Mitenköhän on aikaisemmin ollut? Onhan tonne Moghille matkaa kun pitää Castle Solit ym. käydä läpi.
Varren tehtävän kautta pääset Moghille. Sinne aika nopeaa kyllä pelaa, jos tietää miten mennä. Sitten riippuu itsestä, miten pääsee Moghin.
 
Liittynyt
20.08.2018
Viestejä
171
Eihän siinä tarvii kuin niittaa Margit-> Godrick -> Rennala -> Makar (jos ei hae Dectusta) -> Draconic Tree Sentinel -> Goldfrey -> Morgott -> Firegiant -> Godskin Duo ->Maliketh -> Gideon -> Hoarah Loux -> Radabeast ja sulla on valmiiksi buildi millä olet nuo jo lyönyt eikä ne ole kuin pikkuisen vaikeampia, saat kuitenkin vähintään 2x runet joka vihusta ja bossista joten sinä vahvistut nopeammin kuin mitä bossit vaikeutuu (fextralife wiki:"The increase for NG+ depends on the enemies and bosses and varies between a 5x increase for earlier enemies and bosses to a 2x increase for later enemies and bosses.")
Nuo pomot on siis helpompia ja sinä olet ne jo piessyt eikä sinun tarvii edes ketään tuossa välissä hakata jos ei huvita, väittäisin että 2h on ihan mahdollinen ilman monien satojen tuntien kokemustakin. Tämä nyt ei edes kovin olennaista ole koska ei peliä pidä uudestaan läpi pelata muutenkaan että DLC aukeaa.

LilAggy sanoi juuri streamissaan että ilmeisesti Radahn ja Mogh pitää olla lyöty että DLC:n pääsee, ei tiennyt miksi mutta ilmeisesti big man oli jossain haastattelussa näin kertonut.

Köntsä-Ana katsoppa vaikka fextralifen wikistä miten Moghille pääsee, ei todellakaan tarvii Castle Solille asti päästä, periaatteessa kun Altukselle pääset niin reitti on enää pienen vaivan jälkeen auki. Luulisin että ne uudet aseet on siellä uudessa maassa.
Itse uskallan kans epäillä, että ei monikaan joka on esim. pari vuotta sitten pelannut pelin kerran läpi, juokse parissa tunnissa peliä läpi. Todennäköisesti tuossa ajassa on kerennyt unohtaa jo tuon maailman ja bossit ym. aika perusteellisesti, niin en usko että ihan läpijuoksua tulisi olemaan. Ja mielestäni tämä on hyvin suhteellista sillä meitä pelaajia on moneen lähtöön.
 
Liittynyt
03.04.2019
Viestejä
526
Itse uskallan kans epäillä, että ei monikaan joka on esim. pari vuotta sitten pelannut pelin kerran läpi, juokse parissa tunnissa peliä läpi. Todennäköisesti tuossa ajassa on kerennyt unohtaa jo tuon maailman ja bossit ym. aika perusteellisesti, niin en usko että ihan läpijuoksua tulisi olemaan. Ja mielestäni tämä on hyvin suhteellista sillä meitä pelaajia on moneen lähtöön.
Onko sinusta 4kk ylitsepääsemätön aika saada peli NG+:ssa tai ihan vanillassa siihen pisteeseen että Mogh (ja Radahn) on tapettu? Siitähän tässä pohjimmiltaan oli kyse. Ihmeellisiä ongelmia tuntuu jengillä olevan varsinkin kun peliä ei edes läpi tarvitse pelata että DLC aukeaa. Radahn ja Mogh pitää siis hoitaa, ei muuta. Youtubesta varmaan löytyy huomiseen mennessä jo 10 videota missä kerrotaan miten tuo helpoiten käy, jos joku ei viitsi omillaan pelata.
Ja jos on PC:llä ja tämä kaikki on ylivoimaisen vaikeaa niin ihan varmasti saa impattua savefilen netistä missä kaikki on sinulle jo tehty valmiiksi. Siinä tapauksessa voi varmaan melkein säästää ne rahatkin ja katsoa kun joku muu pelaa tuon läpi, ei varmasti ole puutetta streameista jos Juhannuksen haluaa siihen käyttää.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 814
Onhan tässä aikaa eikä ongelmia ole, mutta tulihan nuo max kahdessa tunnissa peli läpi jutut vähän yleistäen. :D Sillä itse, kun pirun osaava kyllä varmasti olet, mutta joskus se perspektiivi siinä hukkuu.

No eipä tätä kai enempää tarvitse. Kukin pääsee miten pääsee jne. Pitää itse ehkä kuitenkin Dragon's Dogma 2 pelata ensin. Kesäkuun aluilla viimeistään aloittaa Elden Ring.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.04.2019
Viestejä
526
Onhan tässä aikaa eikä ongelmia ole, mutta tulihan nuo max kahdessa tunnissa peli läpi jutut vähän yleistäen. :D Sillä itse, kun pirun osaava kyllä varmasti olet, mutta joskus se perspektiivi siinä hukkuu.

No eipä tätä kai enempää tarvitse. Kukin pääsee miten pääsee jne. Pitää itse ehkä kuitenkin Dragon's Dogma 2 pelata ensin. Kesäkuun aluilla viimeistään aloittaa Elden Ring.
Otin härkää sarvista ja otin satunnaisen hahmoni jolla oli peli lähes läpi että oli helppo alottaa uus NG +.
NG +6 siis aloitin hahmolla joka lvl 280, eli varsin alhainen leveli toiseksi suurimpaan NG+:n, toinen hahmoni NG+6 missä tullut enempi pomoja niitattua on joku lvl450.
Aseena Moghwyns Sacred Spear ja Dragon Communion Seal luonnollisesti +10 molemmat, buildi Arc 80, Vig 60, Mind 38 jne... asianmukaiset talismanit ja Physick juomat ja otin vielä Mimic Tear +10 jotta varmasti menee pomot äkkiä.
Margit 5min
Godrick 8
Rennala 20
Makar 28
Draconic Tree Sentinel 38
Goldfrey 42
Morgott 45
Firegiant 59
Duo 1.05
Maliketh 1.11
Gideon 1.13
Hoarah Loux 1.16
Radabeast 1.19
ja kun lopputekstit rullas ni just tuli 1.20 täyteen.
Tämä siis ulkomuistista ilman mitään älytöntä optimointia, Fire Giant ja Duo käytin Ancient Lightning Spearia kaikki muut tuo edellä mainittu.
Jos vedät noi samat ilman Mimic niin ehkä 20-30 minsaa saattaa tulla lisää, toki sitten ehkä kandee paremmin ottaa pomojen resistansseja huomioon ja enempi vaihdella aseita.
Enkä siis harrasta mitään speed runnausta, eka kerta kun kokeilin. Jos minä pääsen 1.20h NG+6 läpi niin ihan varmasti muutkin pääsee NG+ kahteen tuntiin (tai ei ainakaan radikaalisti enempää) olettaen toki että reitti on tuttu ja pitäisihän sen olla kerran on jo läpi pelattu, jos ei niin runsaasti (lyhyitäkin) videoita löytyy youtubesta missä näytetään mitä tarvitsee tehdä että pääsee eteenpäin.
 
Liittynyt
20.08.2018
Viestejä
171
Onko sinusta 4kk ylitsepääsemätön aika saada peli NG+:ssa tai ihan vanillassa siihen pisteeseen että Mogh (ja Radahn) on tapettu? Siitähän tässä pohjimmiltaan oli kyse. Ihmeellisiä ongelmia tuntuu jengillä olevan varsinkin kun peliä ei edes läpi tarvitse pelata että DLC aukeaa. Radahn ja Mogh pitää siis hoitaa, ei muuta. Youtubesta varmaan löytyy huomiseen mennessä jo 10 videota missä kerrotaan miten tuo helpoiten käy, jos joku ei viitsi omillaan pelata.
Ja jos on PC:llä ja tämä kaikki on ylivoimaisen vaikeaa niin ihan varmasti saa impattua savefilen netistä missä kaikki on sinulle jo tehty valmiiksi. Siinä tapauksessa voi varmaan melkein säästää ne rahatkin ja katsoa kun joku muu pelaa tuon läpi, ei varmasti ole puutetta streameista jos Juhannuksen haluaa siihen käyttää.
Lähinnä tuo kahden tunnin pelin läpäiseminen vain iski itsellä silmään ja tartuin siihen. Ihan hyvin perusteltuja ovat pointtisi aiheesta, mutta kuten sanoin meitä pelaajia on moneen lähtöön. Ja vaikka joskus jokin asia tuntuu itsestä päivän selvältä asialta, ei se välttämättä toisen kohdalla mene aina niin. Ei tästä sen enempää. Onneksi jokaisella saa olla oma mielipide asiasta:tup:
 
Liittynyt
11.04.2018
Viestejä
804
Jahas ajattelin pistää Elden Ringin tulille, taukoa on ollut kesästä 22, nyt vähän korpee ku pelissä ei oo markkereita et mitä on tappanut ja mitä ei. Taitaa käydä niin et menee startti uudella ukolla.
 
Liittynyt
11.04.2018
Viestejä
804
Jahas sehän meni kivasti, olin tappamas dragonlord placidusax black knifen kanssa ja kuolin samaan aikaan bossin kans, no sitten spawnasin tietty great bridgelle ja olin lähös juoksee takas ni olin unohtanut et se helvetin hissi oli alhaal ni putosin siihen kuoppaan gracen vieres :D Hyvästi runet, miten meni noin omasta mielestä. Ku ne bossin tappo runet kerkes tulee samal ku kuolin, ton wikin mukaan siis 280K runeja meni, no eipä se nyt montaa hetkeä kestä farmaa se takas mutta kysymys kuuluu et saiko siltä mitään muuta, onko jotain chestiä tms?

Edit: Itselleni vastaten sai siltä remembrancen.
 
Liittynyt
11.04.2018
Viestejä
804
Onko muilla kadonnut tuo great grave gloveworthin bell bearing invistä? En nyt sit pysty antaa sitä vendorille, senhän sai samasta mestasta mis millicentin questi oli.

Edit: Olikin joku bugi, uudestaan loggaamal rupes tapahtuu :)
 

neg0t

Tukijäsen
Team Ryzen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
541
Nuohonnut ng+ lävitse lisäriä ootellen. 220 on tasoja ja ns dragon knight buildilla meen. Mimic tearin kanssa peli alkaa menemään vähän helpoksi. +10 dragon seal, vigor 60, fth 60, arc 60 ja roar medallion sekä godfrey icon käytössä. Buffeina flame grant me strenght ja golden wow. Mohg kaatuu aika nopsaan jos mimic tankkaa. :hmm: Rotten breath on aika rikki kyllä. Välillä käytössä gravel seal jos käyttää lightning incantationeita enemmän. Samoin aseina dual wieldaan kahta blood godskin sticheriä +25 versiona. Skaalaa kuitenkin arcanesta ihan ok. Dexaa ja strenaa saa muutenkin nostella seuraavaksi.

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.03.2022
Viestejä
807
Mitä toi NG+ tässä tekikään? Resetoituuko maailma jotenkin, hahmon skillit yms. jää? Entä kamat?

Pelasin tän silloin aikoinaan läpi ja jätin hahmon "roikkumaan" enkä aloittanut NG+ vielä, kun en muistanut oliko jotain jäänyt tekemättä (varmasti oli, mutta nyt muistaa vielä vähemmän).
 

neg0t

Tukijäsen
Team Ryzen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
541
Mitä toi NG+ tässä tekikään? Resetoituuko maailma jotenkin, hahmon skillit yms. jää? Entä kamat?

Pelasin tän silloin aikoinaan läpi ja jätin hahmon "roikkumaan" enkä aloittanut NG+ vielä, kun en muistanut oliko jotain jäänyt tekemättä (varmasti oli, mutta nyt muistaa vielä vähemmän).
Kamat ja spellit jää, maailma resetoituu. Laakerit jää merchantille auki.

edit: niin ja vaikeustaso nousee jonkin verran.
 
Liittynyt
09.02.2024
Viestejä
23
Vasta aloitin toissa päivänä pelaa ja yks kaveri aloitti myös. Ei tuo summoning toimi. En näe hänen merkkejä eikä hän mun. Meillä on se Furlcalling Finger Remedy: ja se toinen ja sit joku Small Golden Effigy. Ei vaan onnistu mitenkään. Todella ärsyttävä ongelma
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 814
Vasta aloitin toissa päivänä pelaa ja yks kaveri aloitti myös. Ei tuo summoning toimi. En näe hänen merkkejä eikä hän mun. Meillä on se Furlcalling Finger Remedy: ja se toinen ja sit joku Small Golden Effigy. Ei vaan onnistu mitenkään. Todella ärsyttävä ongelma
Käytättekö salasanaa?
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 814
Joo kyllä mä salasanan laitoin ja sitten kokeilin summoning merkin laittaa mut ei auta yhtään jos se oikein nyt tehtiin.
Molemmilla siis salasana on sama? Kutsuja käyttää fingerin ja kutsuttava small golden effigyä? Olette samassa paikassa?
 
Liittynyt
09.02.2024
Viestejä
23
Molemmilla siis salasana on sama? Kutsuja käyttää fingerin ja kutsuttava small golden effigyä? Olette samassa paikassa?
Se remedy finger vai se Tarnished pitää käyttää? Voi olla että ei olla.noin kokeiltu että fingeri ja small golden. Kyllä mä salasanan sille ainakin kerroin. Joo samassa paikassa ollaan aina kun pelataan silein yhtä matkaa
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 814
Se remedy finger vai se Tarnished pitää käyttää? Voi olla että ei olla.noin kokeiltu että fingeri ja small golden. Kyllä mä salasanan sille ainakin kerroin. Joo samassa paikassa ollaan aina kun pelataan silein yhtä matkaa
Eli kutsuja käyttää Furlcalling Finger Remedyn ja sitten se, joka haluaa tulla auttamaan käyttää Small Golden Effigyn. Varmistakaa, että salasana on tasan sama molemmilla. Pelaatte varmaan myös samalla alustalla?
 
Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
1 655
Vasta aloitin toissa päivänä pelaa ja yks kaveri aloitti myös. Ei tuo summoning toimi. En näe hänen merkkejä eikä hän mun. Meillä on se Furlcalling Finger Remedy: ja se toinen ja sit joku Small Golden Effigy. Ei vaan onnistu mitenkään. Todella ärsyttävä ongelma
Itsellä oli (ilmeisesti NAT ongelmat) sitä luokkaa etten saanut ikinä summoning toimimaan (sen takia jäi Varren questline tekemättä)
 
Liittynyt
09.02.2024
Viestejä
23
Eli kutsuja käyttää Furlcalling Finger Remedyn ja sitten se, joka haluaa tulla auttamaan käyttää Small Golden Effigyn. Varmistakaa, että salasana on tasan sama molemmilla. Pelaatte varmaan myös samalla alustalla?
Siis joo pleikka 5 molemmilla. Ei toimi summoning
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 814
Siis joo pleikka 5 molemmilla. Ei toimi summoning
Larsin mainitsema nat-ongelma voi olla myös. Oliko se nyt nat2 joka pitäisi olla.

Oletko kokeillut, että löydätkö muita pelaajia kuin kaverisi? Salasana pois ja käytä vaikka small golden effigy ja odottele tai sitten fingeriä jonkun loparin ovella.
 
Liittynyt
09.02.2024
Viestejä
23
Larsin mainitsema nat-ongelma voi olla myös. Oliko se nyt nat2 joka pitäisi olla.

Oletko kokeillut, että löydätkö muita pelaajia kuin kaverisi? Salasana pois ja käytä vaikka small golden effigy ja odottele tai sitten fingeriä jonkun loparin ovella.
Joo voi olla. Kaverilla nat 2 ja mulla Nat 3. Mulla on reititin jossa SIM kortti ni pohdin et pääsenköhän jotain kautta sen asetuksiin muuttaa nat 2. En ole sillein kokeillut vielä .
 
Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
1 655
Larsin mainitsema nat-ongelma voi olla myös. Oliko se nyt nat2 joka pitäisi olla.

Oletko kokeillut, että löydätkö muita pelaajia kuin kaverisi? Salasana pois ja käytä vaikka small golden effigy ja odottele tai sitten fingeriä jonkun loparin ovella.
Mulla oli juuri noi oireet, odottelin joskus aika pitkäänkin summonia monessa paikkaa ja yhtään ei tullut. Yritin vaihtaa NAT tyyppiä ja availla varovasti muutamia suositeltuja portteja mutta ei ainakaan itsellä taidot riittäneet tuon korjaamiseen. Nytkin esim Destiny 2 huomattaa "Strict NAT, may affect jne" mutta siinä löytyy kyllä seuraa, itsellä ongelma oli tasan vain Elden Ringissä.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 814
Joo voi olla. Kaverilla nat 2 ja mulla Nat 3. Mulla on reititin jossa SIM kortti ni pohdin et pääsenköhän jotain kautta sen asetuksiin muuttaa nat 2. En ole sillein kokeillut vielä .
Okei voih. From Softwaren peleissä kaverin kanssa (sillä oli joskus nat3) huomattiin ettei onnistu. Itse en noiden muuttamisesta tiedä.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 743
Joo voi olla. Kaverilla nat 2 ja mulla Nat 3. Mulla on reititin jossa SIM kortti ni pohdin et pääsenköhän jotain kautta sen asetuksiin muuttaa nat 2. En ole sillein kokeillut vielä .
Eikö nuo mobiiliyhteydet ole ihan oma juttunsa, että se IP vaihtuu toisen kerran vielä operaattorin päässä eikä siihen voi kotikonstein vaikuttaa? Muistelen että joskus 10 vuotta sitten piti soittaa asiakaspalveluun, joka sitten muutti syrjäisen talon wlan-mobiili-yhteyden "toimivaksi". En ole ekspertti ja oikeat termi on hukassa, mutta uskoisin että näistä p2p-yhteysongelmista soitellaan paljon asiakaspalveluun ja ymmärtävät heti mistä on kyse.
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 931
Joo voi olla. Kaverilla nat 2 ja mulla Nat 3. Mulla on reititin jossa SIM kortti ni pohdin et pääsenköhän jotain kautta sen asetuksiin muuttaa nat 2. En ole sillein kokeillut vielä .
Julkinen dynaaminen IP käyttöön, niin saattaa vaihtua NAT 2:ksi. Elisalla ja DNA:lla tuo oli ainakin ilmainen lisäpalvelu. DNA:lla riittää kun lyö APN-osoitteeksi: julkinen.dna.fi
Elisalla taas pitää tilata tuo erikseen käyttöön: Mobiililaajakaistan julkinen IP-osoite -ohjeet - Elisa

Telialla taisi mennä nimellä Yhteyspiste, mutta ei ymmärtääkseni ole ilmainen.
 
Liittynyt
09.02.2024
Viestejä
23
Joo mulla puhelimessa Elisan ja DNA:n kortit. DNA:lla tulee Nat 2. Odottelen että kaveri pääsee töistä niin pääsee testaamaan.

Oon nyt testannut että näenkö kenenkään merkkejä ja pelin asetuksissa on perform matchmaking mikä tarkoittanee et näkee merkit riippumatta siitä missä maassa pelaajat on. Margitin edessä siinä missä sumu oli oon koittanut lähinnä mut ei oo merkkejä näkynyt vielä. Ehkä kukaan ei enää kaipaa siinä apua paitsi se mun kaveri kun ei meinaa millään saada tapettua sitä.
 
Liittynyt
09.02.2024
Viestejä
23
Nyt nään kaverin merkin mut tulee hetken päästä että unable to summon cooperator :D Se kyllä näkee mun hahmon siinä edessänsä mut ei kuitenkaan päästä samaan peliin ja sit mun hahmo katoaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 814
Joo mulla puhelimessa Elisan ja DNA:n kortit. DNA:lla tulee Nat 2. Odottelen että kaveri pääsee töistä niin pääsee testaamaan.

Oon nyt testannut että näenkö kenenkään merkkejä ja pelin asetuksissa on perform matchmaking mikä tarkoittanee et näkee merkit riippumatta siitä missä maassa pelaajat on. Margitin edessä siinä missä sumu oli oon koittanut lähinnä mut ei oo merkkejä näkynyt vielä. Ehkä kukaan ei enää kaipaa siinä apua paitsi se mun kaveri kun ei meinaa millään saada tapettua sitä.
Oletko kokeillut siinä Marika patsaalla, joka ihan siinä lähellä? Kokeile itse laittaa merkki, että pääsetkö jonkun peliin.
 
Liittynyt
09.02.2024
Viestejä
23
Oletko kokeillut siinä Marika patsaalla, joka ihan siinä lähellä? Kokeile itse laittaa merkki, että pääsetkö jonkun peliin.
Nyt se toimi mut kaverin piti mennä eka sumusta läpi. Kuoltiin siihen molemmat :D niin sitte se Furlcalling remedy oli hävinnyt kaverilta eli ilmeisesti kun sen kerran käyttää onnistuneesti niin pitää hankkia uus? Eli niitä Furlcallingeja pitää olla paljon ? :D

Myös siten toimi et päästiin samaan peliin kun kokeiltiin siellä Ellenin kirkolla että kaveri laitto eka sen merkin sillä Tarnished fingerillä ja mä käytin Furlcallingin. Varmaan tuolla keinoin pääsee myös pomojakin vastaan taistelee yhdessä?
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 814
Nyt se toimi mut kaverin piti mennä eka sumusta läpi. Kuoltiin siihen molemmat :D niin sitte se Furlcalling remedy oli hävinnyt kaverilta eli ilmeisesti kun sen kerran käyttää onnistuneesti niin pitää hankkia uus? Eli niitä Furlcallingeja pitää olla paljon ? :D

Myös siten toimi et päästiin samaan peliin kun kokeiltiin siellä Ellenin kirkolla että kaveri laitto eka sen merkin sillä Tarnished fingerillä ja mä käytin Furlcallingin. Varmaan tuolla keinoin pääsee myös pomojakin vastaan taistelee yhdessä?
Niitä kannattaa craftata. Siellä alkualueella on kukkia, joista tehdä. En nyt muista nimiä tarkalleen. Elden Ring Wiki kertoo. :)

Tosiaan tarvitsette niitä mahdollisesti reilusti, kun vasta aloititte niin kuolema tulee nopeaa. Pakko ei ole Margittia nyt koluta. Voitte tutkia ja selvitellä luolia ym. siellä. Levelitystä. Laittakaa energiaan reilusti pisteitä alkuun.
 
Liittynyt
09.02.2024
Viestejä
23
Niitä kannattaa craftata. Siellä alkualueella on kukkia, joista tehdä. En nyt muista nimiä tarkalleen. Elden Ring Wiki kertoo. :)

Tosiaan tarvitsette niitä mahdollisesti reilusti, kun vasta aloititte niin kuolema tulee nopeaa. Pakko ei ole Margittia nyt koluta. Voitte tutkia ja selvitellä luolia ym. siellä. Levelitystä. Laittakaa energiaan reilusti pisteitä alkuun.
Joo piti näköjään craftin kit ostaa ja niitä keltaisia kukkia hankkia
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 814
Joo piti näköjään craftin kit ostaa ja niitä keltaisia kukkia hankkia
Esim. etelään päin voitte lähteä. Yhdessä kohtaan ei toinna vääntää nyt ellei välttämättä halua. Lääniä on aika pirusti. Margitia ihan hyvä yksinkin treenata niin yhdessä olette sitten valmistautuneempia. Mutta nauttikaa! :)
 
Liittynyt
09.02.2024
Viestejä
23
Esim. etelään päin voitte lähteä. Yhdessä kohtaan ei toinna vääntää nyt ellei välttämättä halua. Lääniä on aika pirusti. Margitia ihan hyvä yksinkin treenata niin yhdessä olette sitten valmistautuneempia. Mutta nauttikaa! :)
Joo siis kyllä siitä et jos ottaa sen NPC:n avuksi minkä siitä saa niin on parempi apu kuin mä :D mä pääsin sen läpi lukuisten yritysten jälkeen kun oli se NPC apuna ja sit käytin myös apuna skeletal ashesia. Ite pelaan samuraina ja kaverilla on astrologer
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 814
Joo siis kyllä siitä et jos ottaa sen NPC:n avuksi minkä siitä saa niin on parempi apu kuin mä :D mä pääsin sen läpi lukuisten yritysten jälkeen kun oli se NPC apuna ja sit käytin myös apuna skeletal ashesia. Ite pelaan samuraina ja kaverilla on astrologer
Samurai on lähtökohta. Voit pelata muutenkin kuin vain lähitaistelua halutessasi. Faithin kautta tulee hyviä buffeja, tulipalloja ym. Toki lähellä opit väisteleen ja kaveris ampuu sillä aikaa kaukaa taikoja. :D
 
Liittynyt
09.02.2024
Viestejä
23
Oli kyllä hauskaa kun olin kaveria auttamassa yhdessä kohdassa ja sitten jostain ilmestyy yhtäkkiäjoku pelaaja joka tappaa meidät nopeasti . Vielä 2 kertaa sama pelaaja tunkeutui.

Siihen ehti osumaan toisella kertaa kun se tuli mutta ei siltä lähtenyt pois juuri mitään HP:sta :D Tuntu et se on max.levelinen vaikka tietääkseni siinä on joku raja et esim. 200 levelinen ei voi tunkeutua 20 levelisen hostin peliin.

Netistä luin että jotkut tekee silein että hankkii mahdollisimman pian mid ja end game varusteita ym. ja alhaisella leveillä kokoajan pysyen jotta voivat tunkeutua aloittelijoiden peliin.


Onhan niitä pelaajia mitä netistä luin ketkä level 1:llä menny pelin läpi summoning apuja tietenkin käyttäen. Eipä nuo meidän peli iloa onnistu latistamaan mutta oli aikamoinen yllätys kun ei tiedetty et joku voi tunkeutua vaikka ois salasana :D Pelästyin kun se ekan kerran tuli et mikä hitto toi oli ja mistä se tuli kun ei ehditty mitään tekee.

Päästiin se Margit kaverille läpi. Kaveri kuoli ja margitilla oli HP:ta enää sen verran että siinä kun kuolee niin menee aina pieni hetki ennenkuin peli sitten heittää mut takas omaan maailmaani niin ehdin just ja just kauheella raivolla tappaa sen. Meni niin tiukille että epäiltiin jo ettei peli hyväksynyt tappoa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.12.2020
Viestejä
922
Oli kyllä hauskaa kun olin kaveria auttamassa yhdessä kohdassa ja sitten jostain ilmestyy yhtäkkiäjoku pelaaja joka tappaa meidät nopeasti . Vielä 2 kertaa sama pelaaja tunkeutui.

Siihen ehti osumaan toisella kertaa kun se tuli mutta ei siltä lähtenyt pois juuri mitään HP:sta :D Tuntu et se on max.levelinen vaikka tietääkseni siinä on joku raja et esim. 200 levelinen ei voi tunkeutua 20 levelisen hostin peliin.

Netistä luin että jotkut tekee silein että hankkii mahdollisimman pian mid ja end game varusteita ym. ja alhaisella leveillä kokoajan pysyen jotta voivat tunkeutua aloittelijoiden peliin.


Onhan niitä pelaajia mitä netistä luin ketkä level 1:llä menny pelin läpi summoning apuja tietenkin käyttäen. Eipä nuo meidän peli iloa onnistu latistamaan mutta oli aikamoinen yllätys kun ei tiedetty et joku voi tunkeutua vaikka ois salasana :D Pelästyin kun se ekan kerran tuli et mikä hitto toi oli ja mistä se tuli kun ei ehditty mitään tekee.
Pelissä on useita paikkoja joissa NPC tunkeutuu peliin (tulee teksti ”invaded by xxxx”), oliskohan ollut kyse siitä?
 
Liittynyt
09.02.2024
Viestejä
23
Pelissä on useita paikkoja joissa NPC tunkeutuu peliin (tulee teksti ”invaded by xxxx”), oliskohan ollut kyse siitä?
Voi sekin olla. Se tuli siellä Stormvell castlessa ekan kerran siellä missä on muutama lintu jotka heittää räjähtäviä tynnyreitä ja niiden jälkeen on ne pari sinistä pitkää kattoa niin sillä.toisella katolla mistä menee pitkät tikkaat alas.

Toisen kerran siellä alhaalla missä on onko se nyt joku iso rapu kilven ja jonku miekan kanssa. Se hyökkäs jollain tulipalloilla eli jos siellä linnassa on semmonen NPC nii se oli sitten se.

Kaveri sano et se tunkeutuja ois ollu 63 levelinen. Ite en huomannut mitään invaded by ilmoitusta enkä ehtinyt katsomaan mitä sen nimessä lukee enkä sen leveliä. Kaveri sano et sillä on kerran aikaisemminkin tullu kun yksin pelasi joku punainen hahmo ja tappanut kaverin
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 814
Siellä linnassa ei muistaakseni npc-invaderia ole, joten pelaajia olleet. Salasanalla ei ole väliä. Jos pelaa cooppia niin aukeaa invadereille mahdollisuus.
 
Liittynyt
09.02.2024
Viestejä
23
74 tuntia oon pelannu ja ne limgraven pomot tappanut vasta linnasta ja jokusen pienemmän pomon sieltä sun täältä. Tuntuu etten oo paljoa edennyt. Niin paljon tutkittavaa ja sit yritän löytää reittiä tuonne mt gemlir kartalle mut en löytänyt vaikka eilen tosi kauan etin reittiä sinne :D
 

Hellsinki

Kapteeni pienkonekorjaaja
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 125
juuriLehmä malenia vei kyllä koko maun peliin. Ihan järjetöntä että pitäisi opetella youtubesta uusi pelityyli ja kattoo toimintavideoita miten se lehmä kuolee ennen itseä.
Uskomatonta paskaa sanon minä. Sitte löytyy 1 ase joka tappaa sen sekunneissa, eipä siinäkään ideaa ole. Parin osuman päähän olen sen lentävän torakanpaskan saanu. Nyt loppu.
 
Liittynyt
09.02.2024
Viestejä
23
Joo aikamoinen piikki lihassa se malenia oli. Ite yritin todella kauan sitä ja sit palo käpy ja otin apuja et pari tyyppiä sain auttaa ja saatiin se malenia mullan alle. Pelin oon menny läpi tai en oo vielä sitä yhtä juttua tehny mikä pitää tehdä jotta peli päättyy ja voi aloittaa ng+ mut pääpomot oon menny ja oon levelillä 148. Nyt autan muita pelaajia ja käyn tappamassa sivupomoja mitkä on jääny huomaamatta. Sit meen pelin vielä ng+ läpi et käyn vaan kaikki pomot mahdollisimman suoraan nirhaamassa. Kesäkuussa sit tulee se lisäosa niin alkaa sen jauhaminen.
 

Hellsinki

Kapteeni pienkonekorjaaja
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 125
Joo aikamoinen piikki lihassa se malenia oli. Ite yritin todella kauan sitä ja sit palo käpy ja otin apuja et pari tyyppiä sain auttaa ja saatiin se malenia mullan alle. Pelin oon menny läpi tai en oo vielä sitä yhtä juttua tehny mikä pitää tehdä jotta peli päättyy ja voi aloittaa ng+ mut pääpomot oon menny ja oon levelillä 148. Nyt autan muita pelaajia ja käyn tappamassa sivupomoja mitkä on jääny huomaamatta. Sit meen pelin vielä ng+ läpi et käyn vaan kaikki pomot mahdollisimman suoraan nirhaamassa. Kesäkuussa sit tulee se lisäosa niin alkaa sen jauhaminen.
eipä ne levelit mitään tossa auta. Itsellä 224. Lähes kaikki muut pääjehut jo tapettu. malenia ja 1-2 muuta olis jäljellä, siihen taitaa jäädä
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 465
Viestejä
4 200 287
Jäsenet
70 910
Uusin jäsen
Dewlin9000

Hinta.fi

Ylös Bottom