Elden Ring (PC, PS4/PS5, Xbox One/X/S)

Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
4 780
Joo okei, pitää varmaan jossain vaiheessa pelailla toi ng+2, kattelen nyt aikani vielä, että tuleeko dlc että pelais sen nyt tähän varsinaiseen play throughiin. Pitää panostella leveleitä seuraavaks sitten tohon arcaneen vielä. Oliskos jotain vinkkejä, että mihin suuruusluokkaan se olis hyvä saada, että toi bleedi osuu ja uppoaa hyvin? Päivittelin nyt noi katanat maksimiin seuraavaa rundia varten, joten saa aika vapaasti valikoida sitten, että millä kombolla on parasta edetä. Aikalailla statsien perusteellahan noi vaikuttaa vertailukelpoisilta täysillä leveleillä, joten varmaan toi nagakiba, rob ja malenian miekka on ne mitkä tossa pääroolia tokalla rundilla näyttelee.
 
Liittynyt
03.04.2019
Viestejä
559
Joo okei, pitää varmaan jossain vaiheessa pelailla toi ng+2, kattelen nyt aikani vielä, että tuleeko dlc että pelais sen nyt tähän varsinaiseen play throughiin. Pitää panostella leveleitä seuraavaks sitten tohon arcaneen vielä. Oliskos jotain vinkkejä, että mihin suuruusluokkaan se olis hyvä saada, että toi bleedi osuu ja uppoaa hyvin? Päivittelin nyt noi katanat maksimiin seuraavaa rundia varten, joten saa aika vapaasti valikoida sitten, että millä kombolla on parasta edetä. Aikalailla statsien perusteellahan noi vaikuttaa vertailukelpoisilta täysillä leveleillä, joten varmaan toi nagakiba, rob ja malenian miekka on ne mitkä tossa pääroolia tokalla rundilla näyttelee.
80 on se maximi mihin kandee noita vetää, varsinkin kun NG+ saat todella vaivatta lisää runeja niin helppo nostaa leveliä.
Vigorilla sitten taas esmes 60 on se suositeltu lvl mihin vetää, Mind 38 (saa yhdellä maxatulla flaskilla sitten FP täyteen), endurancea sen verran kuin kantamasi setuppi vaatii jne..
Voit toki jos pc:llä pelaat tallentaa sen hahmon (eli teet varmuuskopion siitä) vaikkapa lvl 150 ja sitten jatkaa peliä niin pitkälle kuin haluat NG+ ja leveliä nostaa surutta, en nyt muista mistä se tiedosto löytyi mutta google auttaa tässä ja tällä tavalla sitten jatkaa sillä lvl 150 hahmolla kun DLC vihdoin tulee.
Oma eka hahmo on joku lvl 330 ja NG+4 siten että kaikki vedetty ja siitä löytyy kopiot ennenkuin aloitin kaikki nuo uudet NG+ en nyt muista mille levelille osui.
 
Liittynyt
06.12.2021
Viestejä
32
Itellä kaatuilee silloin tällöin. Enkä ole löytänyt, kaatumisille korjausta. Päivitys on auttanut, sen verran että tulee paljon harvemmin, kuin ennen.
Tasaisin väliajoin chrashaa, hyppää työpöydälle ja Event Viewer näyttää seuraavaa: Exception code: 0xc0000005.

Näyttäisi olevan muillakin kyseistä ongelmaa, mutta missä fixi..
 
Liittynyt
26.04.2022
Viestejä
11
Moro! En tiedä onko nyt ihan oikea palsta kysellä, mutta kokeillaan. Eli olin ennen hiiri+näppis pelaaja elden ringissä, mutta vaihdoin kapula pelaamiseen siitä syystä, että ihan yht äkkiä ei enään voinutkaan käyttää hiirtä eikä näppistä, koska heti kun peli käynnistyy ja tulee se kohta missä pitää painaa mitä tahansa painikketta että pääsee jatkamaan niin peli kaatuu jos painaa näppäimistöstä tai hiirestä yhtään mitään. Ps4 sekä xbox one ohjaimella peli toimii aivan normaalisti, mutta jos missään kohtaa vahingossakaan painan mitään nappia näppiksestä tai hiirestä niin peli kaatuu. olen tottakai kaikki maailman ja taivaan väliltä koittanut, ajurit ja kaikki asentanu uudestaan, poistanut pelin moneen kertaa ja ladannut takaisin, mutta ei mikään auta. muutenhan ei olisi ongelmaa, mutta nykyisellä seivillä peli vedetty ng+7 (lvl 540 :D) asti ja tekisi mieli aloittaa uusi seivi ihan nollista, muttaku ei pysty edes nimeä kirjoittamaan ilman että peli kaatuu, sekä edes ALT+TAB ei toimi, koska noh... pelihän kaatuu :D. Myöskään windowed modeen laittaminen ei onnistu edes ohjaimella, koska arvaatte varmaan... peli kaatuu.

Jos on jollai ikinä ollut samaa ongelmaa ja on saanut korjattua niin jeesit ja neuvot ois enemmön kun tervetulleita. Suur kiitoket jo etukäteen kaikille.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 864
Moro! En tiedä onko nyt ihan oikea palsta kysellä, mutta kokeillaan. Eli olin ennen hiiri+näppis pelaaja elden ringissä, mutta vaihdoin kapula pelaamiseen siitä syystä, että ihan yht äkkiä ei enään voinutkaan käyttää hiirtä eikä näppistä, koska heti kun peli käynnistyy ja tulee se kohta missä pitää painaa mitä tahansa painikketta että pääsee jatkamaan niin peli kaatuu jos painaa näppäimistöstä tai hiirestä yhtään mitään. Ps4 sekä xbox one ohjaimella peli toimii aivan normaalisti, mutta jos missään kohtaa vahingossakaan painan mitään nappia näppiksestä tai hiirestä niin peli kaatuu. olen tottakai kaikki maailman ja taivaan väliltä koittanut, ajurit ja kaikki asentanu uudestaan, poistanut pelin moneen kertaa ja ladannut takaisin, mutta ei mikään auta. muutenhan ei olisi ongelmaa, mutta nykyisellä seivillä peli vedetty ng+7 (lvl 540 :D) asti ja tekisi mieli aloittaa uusi seivi ihan nollista, muttaku ei pysty edes nimeä kirjoittamaan ilman että peli kaatuu, sekä edes ALT+TAB ei toimi, koska noh... pelihän kaatuu :D. Myöskään windowed modeen laittaminen ei onnistu edes ohjaimella, koska arvaatte varmaan... peli kaatuu.

Jos on jollai ikinä ollut samaa ongelmaa ja on saanut korjattua niin jeesit ja neuvot ois enemmön kun tervetulleita. Suur kiitoket jo etukäteen kaikille.
Kummallinen vika ja varmaanki liittyy siihen että peli yrittää laittaa input deviceksi jonku muun ku gamepadin silloin ku peli on päällä. Toimii peli jos käytät pelkkää näppishiirtä, eikä gamepadi ole mitenkään yhteydessä koneeseen? Mikä gamepadi se on?
 
Liittynyt
26.04.2022
Viestejä
11
Kummallinen vika ja varmaanki liittyy siihen että peli yrittää laittaa input deviceksi jonku muun ku gamepadin silloin ku peli on päällä. Toimii peli jos käytät pelkkää näppishiirtä, eikä gamepadi ole mitenkään yhteydessä koneeseen? Mikä gamepadi se on?
Peli ei siis toimi ollenkaan jos on pelkkä hiiri+näppis koska pienikin hipaisu jompaan kumpaan niin peli kaatuu. Ohjaimena tällä hetkellä xbox one ohjain ja sillä toimii ilman kaatumisia
 
Liittynyt
06.12.2021
Viestejä
32
Eipä tuossa muuta USB tarvikkeita oo kun näppis, hiiri ja kuuloikkeiden lähetin/vastaan otin.
Toki sillon kun käyttää ohjainta niin ohjaimen USB johto.

Auttanut osalla jengistä fiksaamaan ongelmia Elden Ringin ja muiden saman lafkan pelien kanssa.
 
Liittynyt
05.04.2017
Viestejä
445
Jos mahdollista niin kokeile vaihtaa näppistä ja/tai näppiksen johtoa eri porttiin emolla. Muutamia ilmeisesti joilla ollut sama ongelma mutta niinpäin että padi kaataa pelin.
 
Liittynyt
03.04.2019
Viestejä
559

Elden Ring Geoguessr, ihan hauskaa.

Nyt on Strenght buildi niin pitkällä kun viitin pelata eli Malikethia vastaan en mene kun muuttuu niin tylsäksi pääkaupunki.
Great Sword ja siinä Lion's Claw niin on kyllä aika pitkälti easy mode, kaikki Gargoylet, Crucible knightit, Mogh, Godskin Duo (nämä edellä mainitut paljon helpompia tällä buildillä kuin vaikka ennen nerffejä Rivers of Bloodilla tai INT buildillä) ja suurin osa muistakin pomoista ekalla yrityksellä ilman mitään ongelmia, ainoa minkä kanssa meni yli 3 yritystä oli Malenia kun ei enää ollut jokusen kuukauden tauon jälkeen sen liikkeet selkärangassa ja tietty ilman summoneita kaikki. Niin paljon poise damagea tekee että muutamaa lohharia lukuunottamatta kaikki vihut ottaa lukua jo muutaman iskun jälkeen ja siitä usein alkaa spämmi mistä vihu ei enää tokene.

Pitäsköhän seuraavaks ottaa Faith painotuksella tai Dex hahmo alusta loppuun kun ei ole tullut noi edellä vielä pelattua kertaakaan, jouskareita ei oikein huvita käyttää.
Toki vois olla hauska tehä joku summons only run missä kaikki pomot siten että vain noi summonit saa tehdä lämää ja ite vaan healaat niitä ja buffailet.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 864
Nyt on Strenght buildi niin pitkällä kun viitin pelata eli Malikethia vastaan en mene kun muuttuu niin tylsäksi pääkaupunki.
Great Sword ja siinä Lion's Claw niin on kyllä aika pitkälti easy mode, kaikki Gargoylet, Crucible knightit, Mogh, Godskin Duo (nämä edellä mainitut paljon helpompia tällä buildillä kuin vaikka ennen nerffejä Rivers of Bloodilla tai INT buildillä) ja suurin osa muistakin pomoista ekalla yrityksellä ilman mitään ongelmia, ainoa minkä kanssa meni yli 3 yritystä oli Malenia kun ei enää ollut jokusen kuukauden tauon jälkeen sen liikkeet selkärangassa ja tietty ilman summoneita kaikki. Niin paljon poise damagea tekee että muutamaa lohharia lukuunottamatta kaikki vihut ottaa lukua jo muutaman iskun jälkeen ja siitä usein alkaa spämmi mistä vihu ei enää tokene.
Pelasin samalla miekalla ja Lion's Clawinkin laitoin... Voin kertoa että oli ylivoimainen kun toisessa kädessä oli vielä iso kilpi. Leyndelin kohdalla meni jopa niin helpoksi etten jaksanut edes tutkia sitä ja mielenkiinto meni useaksi tunniksi. Kaikki loppupään pomot paitsi ihan viimeinen meni ykösellä, mutta käytin kyllä summoneita...

Pitäis kai pelata jollain muulla buildilla, kun Malenian alue jäi kokonaan tutkimatta. Isoissa curved swordeissa tais olla joku erikoisliike että pystyi väistämään kesken voimakkaan lyönnin? Se saattais olla ihan mielenkiintoinen, kun ei kaukaa ampuvat taikurit ei kiinnosta.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 950
Firegiant ja pelkästään summonit hoitaa on jotain, mitä en halua kokea ikinä. :D @R+L=J

Uutta buildia teen Butcherer knifen kanssa. Prelate's chargen laitan siihen sitten. Ideana on, että palauttelen iskuista mahdollisimman paljon takaisin energiaa.

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.03.2017
Viestejä
141
Itellä testissä nyt Iron Greatsword. Testailen eri Ashes of Wareja, mikä olisi hyvä omaan taistelu tyyliini. Pitäs vielä hieman hunttia, että sais toiseekin käteen samanlaisen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
234
Jokohan ne julkistas DLC:n Taipei Game Show:ssa parin vk päästä. Fromilla on 1h slotti varattu sinne :hmm:
 
Liittynyt
20.08.2018
Viestejä
187
Jokohan ne julkistas DLC:n Taipei Game Show:ssa parin vk päästä. Fromilla on 1h slotti varattu sinne :hmm:
Ilmeisesti varattu Armored Corelle tuo tunti.
Tulossa tunnin mittainen Armored Core 6 Showcase perjantaina 3.2.2023 klo 14.
 
Liittynyt
03.04.2019
Viestejä
559
Ylivertainen setuppi muuten luolien tutkimiseen tai legacy dungeonien on pitää oikeassa kädessä Blasphemous Blade ja vasemmassa Sword of Milos, ensimmäisestä saat HP lisää ja toisella FP:tä. Ei tarvitse oikeastaan ollenkaan käyttää puteleja ja pysyy hahmo tikissä. Tuohon päälle voi sitten vielä talismaneilla ottaa mitä tarvitseekin. Edellyttäen toki että statsit riittää noihin, talimaneilla ja gearilla kyllä yleensä onnistuu viimeistään. Toimii noi toki pomojakin vastaan kun voi tuon Milosinkin Ashillä debuffata niitä, vaikka niitä tappoja ja siten lisä FP:tä ei pomotappeluista yleensä kerry.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 950
Alkaisi kyllä lisää sisältöä jo kaipaamaan. Teen hahmoa, jolla sitten todennäköisesti menen lisärille. Muut hahmot kiertää jollain ng+5:lla tms.
 
Liittynyt
26.03.2017
Viestejä
141
Itekkin odottanut yksin peliin lisää sisältöä. Modaamalla olisi saatavilla, mutta ei oikein modaus kiinosta.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 950
18601b580fa22-screenshotUrl.jpg


Tupla Cold Great Starsit. Nämä iskee kovaa ja on hauskat.

Mt. Gelmiriltä löysin itselleni uudet pitkät tikapuut vaihtoehtoiselle reitille. Ei välttämättä muuta minulle mitään, mutta oli ihan kiva taas jotain uutta bongata.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
4 780
Toka pelikerta lähti aika nopeasti läpi ng+2 moodilla. Lähdin 141 levelisenä tokalle rundille ja nyt levelinä 190 ja puuttuu enää Radagon/Elden beast ja toki Malenia. Kummasti kaikilla muilla bosseilla tokalla rundilla meni boss fightit melkeempä ekalla kerralla läpi. Taisin Godskin Duolle kuolla kerran ja joku toinen sellanen sivujuonnebossi oli, mitä en just saa päähäni. Elden Beastille kuolinkin sitten jo muutaman kerran eilenillalla, ja malenia läksyttikin jo sitten enemmän :D. Jännä että malenia tuottaa tokallakin kerralla harmaita hiuksia, mulla on kuitenkin dexterity jo 75 (ja amuletti nostaa 80) eli olisi ns soft capissa, ja aseina on frost stomp nagakiba +25 ja toisessa kädessä ROB. Int ja Arc on molemmat tyyliin 40 eli aseiden skaalaukset osuvat suht hyvin ja saan summonin kanssa malenian ekan osan hakattua tyyliin minuutissa, mutta ongelma tulee, kun summoni tokassa vaiheessa kuolee ja malenia löylyttää :D. Ehkä se siitä vielä menee.

Taidan säästellä ng +3 odottelemaan dlc päivitystä. Eka playthrough otti n. 70h ja en edes tehnyt kovin kattavasti mitään side questeja. Nyt vikalla bossilla peliä on pelattu 25h ja oon vetänyt rannin, fia:n, alexanderin, blaiddin, sellenin side questit (toki vakoilin netistä esim sellenin questin noita lokaatioita ja steppejä) ja piessyt kaikki overworld bossit muutamaa lohikäärmettä lukuunottamatta, koska ne lohikäärmetaistelut on jotenkin vähän tylsiä ja sit oon pelannut deeprootsin, nokronin, nokstellan alueiden kaikki bossit ja osan noista kaivoksista ja sellasta läpijuoksua oon harrastanut vähemmän, kun perus vihulaiseen puree toi dual katana isolla dexillä niin rajusti, että melkein L1 triggeriä kerran ja suurin osa heittää henkensä.
 
Liittynyt
03.04.2019
Viestejä
559
Suosittelen pelaamaan bossit ilman summoneita, ainakin itselle antoisampaa näin. Tuntuu siltä että itse on saavuttanut jotain eikä vaan ole RNG kiinni miten se Mimic tai Tiche tällä kertaa onnistuu.
Toki summonia sillon tällöin tulee käytettyä jotain ärsyttäviä mobeja vastaan kun on vaikka jotain lentäviä tyyppejä mutta pomot on ainakin musta kivempi hoidella soolona. Ensin ehkä joku NG+ kun on jo ukko korkea levuinen ja sitten perään vaikka sitten läpipeluu alusta lähtien ilman.
Tämä viimeisin läpipeluu Great Swordilla oli nyt jo aika helppo mutta Mimicin kanssa ei olisi ollut sitäkään vähää haastetta.

Eilen vihdoin ite asentelin ensimmäisiä modeja, alkuun nyt tietty tuota intro skippiä ja vastaavaa perusparannusta mutta aattelin jonkun randomizer pelikerran heittää. Ekaks ehkä item randomizer jossa tosiaan kaikki itemit randomina ympäri maailmaa ja sitten varmaan seuraavaksi vihuista ja bosseista vastaava, voi olla vaikka Margitin tilalla Malenia, toki paljon pienemmällä healthilla :D

star0chris sai sitten twitchissä 10x vihut juoksun valmiiksi, kuoli pelkästään Malikethia vastaan joku 900 kertaa :D Nyt sitten alotti läpipeluun jossa saa käteen sähköshokkia joka kerta kun ottaa damagea ja max shokit kun kuolee :)
 
Liittynyt
18.08.2021
Viestejä
2 586
Olen pelannut Dässät 1-3 läpi yhden kaverin kanssa cooppina, joten oli vähintäänkin luonnollista, että ruvetaan tahkoamaan ER:ää myös yhdessä. Kerettiin kolmisenkymmentä tuntia pelaamaan ja sinä aikana alkoi jo aivan totaalisesti hajottamaan kuinka totaalisen paska, ajastaan jälkeejäänyt ja ylipäätään avoimeen maailmaan huonosti sopiva tuo Sielupelin perussapluunan mukaan menevä moninpeli on. Jatkuvasti sai olla summonoimassa uudestaan, arpoa että miksihän nyt yhtäkkiä ei summon enää toiminutkaan ja invaasioita tuli pahimmillaan viiden minsan välein, usein vieläpä sama urpo kerta toisensa jälkeen ja overworldissa liikkuminen oli ihan tuskallisen hidasta, eikä läheskään kaikkiin paikkoihin edes ilman poroa päässyt. Mystisistä disconnecteista ja muusta sekoilusta puhumattakaan.

Eilen sitten bongasin, että tuollainen Seamless co-op - modi on olemassa, tutkiskelin asiaa vähän, sitten eilen illalla pelailtiin muutama tunti tuolla ja on kyllä ihan selvää, että ei kyllä tulla vanillan pariin enää palaamaan. Kuten moni muukin on ihmetellyt: miksi vitussa tässä ei voinut vaan suoraan olla tällaista moninpeliä? Jotain pientä bugailua toki on tullut vastaan, mutta yleisellä tasolla tuo toimii hämmentävän hyvin ja on suorastaan naurettavaa, miten paljon jonkun yksinäisen kellari-autistin koodaama reilu 600 kilotavun .dll tiedosto pystyy parantamaan monenkymmenen miljoonan euron peliprojektia lähes kaikilla tavoilla ja poistaa oikeastaan jokaisen isomman vitutuksen aiheen moninpelistä.

Ainii, "mutta Miyazakin visio!!!!". Voi tunkea visionsa perseeseensä minun puolestani, koska tuo modi tekee pelaamisesta kaverin kanssa oikeasti hauskaa ja nautinnollista, eikä jatkuvaa hampaidenkiristelyä. :D
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 950
Minä tykkään invadereista, kun porukalla pelaan. Parhaita kokemuksia liittyy niiden kanssa vääntöön. On kyllä tapahtunut tunteita laidasta laitaan. :D

Mutta hyvä tuo modi toki haluaville. :)
 
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
709
Olen pelannut Dässät 1-3 läpi yhden kaverin kanssa cooppina, joten oli vähintäänkin luonnollista, että ruvetaan tahkoamaan ER:ää myös yhdessä. Kerettiin kolmisenkymmentä tuntia pelaamaan ja sinä aikana alkoi jo aivan totaalisesti hajottamaan kuinka totaalisen paska, ajastaan jälkeejäänyt ja ylipäätään avoimeen maailmaan huonosti sopiva tuo Sielupelin perussapluunan mukaan menevä moninpeli on. Jatkuvasti sai olla summonoimassa uudestaan, arpoa että miksihän nyt yhtäkkiä ei summon enää toiminutkaan ja invaasioita tuli pahimmillaan viiden minsan välein, usein vieläpä sama urpo kerta toisensa jälkeen ja overworldissa liikkuminen oli ihan tuskallisen hidasta, eikä läheskään kaikkiin paikkoihin edes ilman poroa päässyt. Mystisistä disconnecteista ja muusta sekoilusta puhumattakaan.

Eilen sitten bongasin, että tuollainen Seamless co-op - modi on olemassa, tutkiskelin asiaa vähän, sitten eilen illalla pelailtiin muutama tunti tuolla ja on kyllä ihan selvää, että ei kyllä tulla vanillan pariin enää palaamaan. Kuten moni muukin on ihmetellyt: miksi vitussa tässä ei voinut vaan suoraan olla tällaista moninpeliä? Jotain pientä bugailua toki on tullut vastaan, mutta yleisellä tasolla tuo toimii hämmentävän hyvin ja on suorastaan naurettavaa, miten paljon jonkun yksinäisen kellari-autistin koodaama reilu 600 kilotavun .dll tiedosto pystyy parantamaan monenkymmenen miljoonan euron peliprojektia lähes kaikilla tavoilla ja poistaa oikeastaan jokaisen isomman vitutuksen aiheen moninpelistä.

Ainii, "mutta Miyazakin visio!!!!". Voi tunkea visionsa perseeseensä minun puolestani, koska tuo modi tekee pelaamisesta kaverin kanssa oikeasti hauskaa ja nautinnollista, eikä jatkuvaa hampaidenkiristelyä. :D

Samaa mieltä, tosin invaderit ei itseä haittaa, mutta tuo kaverin summonoiminen toistuvasti on jokaisessa souls pelissä ollut kyllä ihan kuraa. Tuo kyseinen "Kellari-autisti" heppu teki muuten coop modin myös sekiroon :D.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 950
Item randomizer -modi on aina hauska. Siihen, kun ottaa vielä itselleen haasteen "ota kaikki mitä näet" niin hupia riittää. Ds3:ssa ainakin automaattisesti meni saadut tavarat päälle. Kännistriimiä tein parille kaverille sillä. Upeaa oli mennä Abyss Watchereita kohden oikeasti hyvän aseen kanssa, kun jouduin ottamaan nähdyn tavaran. Sitten jännitettiin mitä sieltä tulee ja sinne vaihtui tappoase varsijouseen. :D
 
Liittynyt
03.04.2019
Viestejä
559
Item randomizerilla eilen tahkosin joku 5h ja oli hauskaa. Laitoin vielä niin että koko mappi jo näkyvissä ja pari muuta parannusta/helpotusta kuten esmes että voi käyttää aseita ja spellejä ilman että täyttää niiden vaatimuksia, ei jaksa useampaa kertaa säätää hahmoa kesken kaiken, grindailut on jo suoritettu aiemmissa läpipeluissa.
Ekana aseena löytyi Fallingstar Beast Jaw ja eka kilpi oli Fingerprint Stone Shield (en kyllä käytä ikinä kilpeä eikä tätä painonsa takia voisikaan) heti Limgraven hautakivirykelmältä :D Taas hauskaa remuta ympäriinsä kun ikinä ei tiedä mitä löytyy, nyt Limgrave ja Weeping aika pitkälti tutkittu ja aika hassu arsenaali jo käytössä, toisaalta Somber ykkösiä en ole löytänyt kuin vasta yhden kappaleen.
Seuraavalle läpipeluulle sitten enemy, kenties myös bossi, randomizeria kehiin.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
4 780
Hakkasin malenian nyt ng+2 mutta otin jokusen kerran turpaan tolta radagon+elden beast kombolta. Voisikos joku selventää mulle vähän näihin aseisiin liittyen tuota mekaniikkaa? Jos mulla on nyt vaikkapa rnagakiba oikeassa kädessä ja ROB vasemmassa kädessä käytössä, mutta nagakibassa on frost stomp ash of war niin A) kertyykö sekundäärisestä aseesta eli ROB:ista nyt blood loss builduppia ja B) kertyykö sitä tuosta nagakibasta myös vaikka ash of war onkin frost? Sitten sellainen kysymys, että katsoin nyt tuolta esim elden beastia koskevia statseja ja se on immuuni noille kaikille status efekteille, niin koskeeko tuo nyt sitten esimerkiksi noita ashes of warien weapon skilssejä myös, vaikkapa bloody slash tms, vai onko toi vaan noi buildupit mitä ei kerry mitä näkyy bossin siinä health barissa niin isoina tiputuksina aika-ajoin. En jaksaisi grindata tota elden beastia montaa kertaa ja mietin nyt parasta asekomboa ja näyttäisi siltä, että mun kannattaisi ottaa kaksi katanaa, missä damage on pelkästään physical damagea, koska elden beastilla on damage absorptionia kaikille noille muille attack powereille enemmän kun physical damagelle ja valita ash of war sen mukaan, että weapon skilli on mahdollisimman helppokäyttöinen saada osumaan tuohon bossiin eli ottaa vaikkapa bloody slash vaikka keen nagakibassa olisi tuo dexterity scaling vähän parempi ja toiseen käteen sitten vaikkapa hand of malenia?
 
Liittynyt
05.04.2017
Viestejä
445
Hakkasin malenian nyt ng+2 mutta otin jokusen kerran turpaan tolta radagon+elden beast kombolta. Voisikos joku selventää mulle vähän näihin aseisiin liittyen tuota mekaniikkaa? Jos mulla on nyt vaikkapa rnagakiba oikeassa kädessä ja ROB vasemmassa kädessä käytössä, mutta nagakibassa on frost stomp ash of war niin A) kertyykö sekundäärisestä aseesta eli ROB:ista nyt blood loss builduppia ja B) kertyykö sitä tuosta nagakibasta myös vaikka ash of war onkin frost? Sitten sellainen kysymys, että katsoin nyt tuolta esim elden beastia koskevia statseja ja se on immuuni noille kaikille status efekteille, niin koskeeko tuo nyt sitten esimerkiksi noita ashes of warien weapon skilssejä myös, vaikkapa bloody slash tms, vai onko toi vaan noi buildupit mitä ei kerry mitä näkyy bossin siinä health barissa niin isoina tiputuksina aika-ajoin. En jaksaisi grindata tota elden beastia montaa kertaa ja mietin nyt parasta asekomboa ja näyttäisi siltä, että mun kannattaisi ottaa kaksi katanaa, missä damage on pelkästään physical damagea, koska elden beastilla on damage absorptionia kaikille noille muille attack powereille enemmän kun physical damagelle ja valita ash of war sen mukaan, että weapon skilli on mahdollisimman helppokäyttöinen saada osumaan tuohon bossiin eli ottaa vaikkapa bloody slash vaikka keen nagakibassa olisi tuo dexterity scaling vähän parempi ja toiseen käteen sitten vaikkapa hand of malenia?
a) Status buildupit kertyy molemmista aseista, 1. ja 2. käden, aina kun lyöt molemmilla.
b) Kertyy bleedia vaikka olisi cold/frost affinity, mutta sitä kertyy vähemmän. Frostia kertyy 105 ja bleedia 38. Keenilla kertyy bleedia 45 ja bloodilla bleedia kertyy 82.

Jos on immuuni jollekkin statukselle niin se iso miinus ei koskaan triggeröidy, oli se sitten buildup weapon artista tai passiivinen.

Jos käytät katanaa Elden Beastiin ja päädyt esim. Hand of Maleniaan niin käytä pelkästään sitä ja laita talismaneiksi kaikki mikä lisää lyöntikombojen damagea tai antaa niistä hp:ta. Jos taas Nagakiba niin ehkä mieluummin weapon artiksi Unsheathe ja talismaneiksi Shard of Alexander ja joku Ritual Sword Talisman ja Claw Talisman.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
4 780
a) Status buildupit kertyy molemmista aseista, 1. ja 2. käden, aina kun lyöt molemmilla.
b) Kertyy bleedia vaikka olisi cold/frost affinity, mutta sitä kertyy vähemmän. Frostia kertyy 105 ja bleedia 38. Keenilla kertyy bleedia 45 ja bloodilla bleedia kertyy 82.

Jos on immuuni jollekkin statukselle niin se iso miinus ei koskaan triggeröidy, oli se sitten buildup weapon artista tai passiivinen.

Jos käytät katanaa Elden Beastiin ja päädyt esim. Hand of Maleniaan niin käytä pelkästään sitä ja laita talismaneiksi kaikki mikä lisää lyöntikombojen damagea tai antaa niistä hp:ta. Jos taas Nagakiba niin ehkä mieluummin weapon artiksi Unsheathe ja talismaneiksi Shard of Alexander ja joku Ritual Sword Talisman ja Claw Talisman.
Onko yksittäinen katana parempi kuin dual wield jos miettii damagekertymää esim kombon osalta? Bloody slash nagakibassa ja hand of malenia kakkosaseena on tuntunut nyt muutamilla yrityksillä aika hyvältä että saa tarvittaessa pieneltä rangelta ton slashin osumaan ja jos kerkeää iholle, niin L1 eli kahden aseen kombopainike laulaa. Oon aika hyvä jo tuon elden beastin muuvien kanssa, mutta se iso tähti josta irtoaa niitä pienempiä lölyttää mut yleensä
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 727
Onko yksittäinen katana parempi kuin dual wield jos miettii damagekertymää esim kombon osalta? Bloody slash nagakibassa ja hand of malenia kakkosaseena on tuntunut nyt muutamilla yrityksillä aika hyvältä että saa tarvittaessa pieneltä rangelta ton slashin osumaan ja jos kerkeää iholle, niin L1 eli kahden aseen kombopainike laulaa. Oon aika hyvä jo tuon elden beastin muuvien kanssa, mutta se iso tähti josta irtoaa niitä pienempiä lölyttää mut yleensä
En tiiä onko siinä tullut jotain muutoksia, mutta viime keväänä siinä ei tarvinut kun juosta kauemmas, että vältti tähtihyökkäyksen. Itse ainakin vaan aina juuoksi kauemmas ja sitten sivulle, niin ei tuo aiheuttanut juuri ongelmia.
 
Liittynyt
05.04.2017
Viestejä
445
Kombon osalta taitaa merkata vain tehtyjen osumien määrä. Malenian weapon art tekee paljon osumia jos osuu ja on siksi vahva Rotten Sword Insignian kanssa esim. Jos lyöt powerstancesta L1:lla niin sitten tuplaase on parempi koska 2x osumat joka kerta ja damage-kertoimet nousee nopeammin.

Sen ison+pienet tähden saat juoksemalla väistettyä.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
4 780
En tiiä onko siinä tullut jotain muutoksia, mutta viime keväänä siinä ei tarvinut kun juosta kauemmas, että vältti tähtihyökkäyksen. Itse ainakin vaan aina juuoksi kauemmas ja sitten sivulle, niin ei tuo aiheuttanut juuri ongelmia.
Joo, pieni hankaluus bossiin tulee jotenkin siitä, että pleikkarilla toi enemy targetin klikkailu päälle ja pois on sen takia työlästä kun ton targetin saamiseksi takaisin pitää bossi tatilla siirrellen etsiä näkökenttään vs hiiren nopeus ja tarkkuus pc:llä ja toi elden beast on niin isokokoinen vihu, ettei toi automaattinen targetointi lähellä bossia toimi aina niin hyvin vs että kiertäisi taakse ja antaisi löylyä niin osa noista iskuista tulee vähän niinku puskista.

Vedin kyllä tuon elden beastin läpi nyt kombolla nagakiba bloody slashilla ja malenian miekka sekundäärisenä pääosin powerstance iskuilla mutta tarvittaessa slashillä pienestä välimatkasta. Toi on bossina kyllä kiva kun summonikaan ei ns auta, vitutti vaan radagonia hakata aina 5-10x että pääs ylipäänsä tota elden beastia vastaan.
 
Liittynyt
03.04.2021
Viestejä
35
Nyt tuli läpäistyä tämä ja ei voi muuta sanoa kuin että huhheijaa mikä seikkailu olikaan.

185h siihen meni ja tyyliini kuului että offline tilassa ja ilman summoneita jos mahdollista. Muutama pomo (Malenia, Radagon + Elden beast) tuotti sen verran päänvaivaa että oli pakko lopulta taipua ja käyttää summonia.

Aloitin pelin pelaamisen maaliskuun 5. päivä joten oli melko haikeat fiilikset Elden beastiä vastaan taistellessa enkelikuoron laulaessa taustalla tietäen että kohta tämä tarina on ohi..

Pelistä olisin voinut maksaa enemmän kuin 60e. Sen verran poikkeuksellinen mestariteos Elden ring on.

Ei voi muuta tehdä kuin nostaa hattua FromSoftwarelle.
 
Liittynyt
03.04.2019
Viestejä
559
Ite kokeilin randomizer runissa miten menee Rivers of Bloodilla (kun sen satuin löytämään) nyt loppupomot kun en ole kokeillut sen jälkeen sitä kun ne nerffas ja sit taas buffas sitä. Ei ole ihan parhaat mahdolliset talismanit kun ne tosiaan saattaa olla missä vaan :D Malenia oli aika helppo, staggeroituu niin helposti et 3-4 kertaa Corpse Piler niin eka vaihe ohi, toka vaihe delasin muutaman kerran mutta sitten sekin meni Corpse Pilerilla kun sai spämmittyä. Maliketh huomattavasti vaikeampi (toki sitä vastaan oon paljon vähemmän pelannut kun useimmilla buildeilla se delaa niin äkkiä ni ei oo tullu harjotusta) siin meni vähä enempi aikaa. Hoarah Loux oli aika helppo kun taas sai rytmin päälle. Vika pomo ekalla yrityksellä (itekki yllätyin) vaikka siis kumpikaan niistä ei bleedaa. Oli kyllä vääntö ku en tehny fiksua flask jakoa ni loppu FP:t jo puolessa välissä ja HP:kin lopuksi matsissa mutta kituutin loppuun ku sen hyökkäykset on melko helppoja väistää ellei se tee joku 3 niitä samaan aikaan.
Buildissa oli 65-ARC ja 40-DEX eli ei mikään ideaali ihan loppupomoja vastaan.
Ihan hyvin toimi RoB edelleen mutta itelle ainakin oli kaikki noista Great Sword + Lion's Clawlla helpompia sitten kun siihen tottui.
 
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
764
Tulipahan hakattua peli läpi reilussa 90 tunnissa offline-tilassa. Aiemmin olen pelannut Dark Souls 3:n läpi, josta en pitänyt. Elden Ring maistui huomattavasti paremmin, mutta kokonaisuus jäi kuitenkin negatiivisen puolelle.

Tämä peli on kyllä erinomainen aiheuttamaan ahdistavaa tunnetta, mikä ei yleensä ole toivottavaa, kun yrittää nauttia pelaamisesta. Muutaman ensimmäisen tunnin jälkeen meinasinkin jättää pelin kesken. Sitten vaihdoin musiikin omaan soittolistaan ja aloin metsästää wikin avulla itselleni sopivia varusteita. Kun etenemistä ei tarvinnut enää koko ajan pelätä, välillä oli sitten ihan kivaakin lätkiä hirviöitä kanveesiin.

Pelimaailma tuntui varsin tyhjältä, koska se oli täynnä vain vihollisia ja ruumiita. Maailmassa ei tuntuvut elävän ketään. Ne harvat NPC:t myöskin tuppasivat kuolemaan. Oman pelihahmon tausta ja tavoite jäi mysteeriksi. Miksi koluta vihamielistä ympäristöä, eikä vain lähteä pois? Murhaa läjä hulluja ja saavuta Elden Lordin titteli? Hallitse sitten kuoleman ja kurjuuden valtakuntaa.

Jotkut paikat kyllä näyttivät oikein hienoilta. Toisaalta varsinkin maan alla juoksentelu luolissa ja katakombeissa oli aika itseään toistavaa.

Yleisesti ottaen harmitti, että viholliset heräävät takaisin henkiin. Täten niitä tappamalla ei tuntunut saavuttavan mitään, varsinkin kun palkinto siitä oli alhainen. Usein järkevintä olikin vain juosta ohi vihollisista. Lisäksi moni vihollinen ärsytti todella nopeilla iskuillaan ja pitkillä liikesarjoillaan.

Varsinkin ennen tasojen huolellista grindaamista pelissä tuntuu lähes jatkuva kuolemanpelko. Kuolo voi korjata hyvin nopeasti pienestä virheestä tai sattumasta. Rangaistus on suuri, koska menettää progressionsa monella tavalla. Kaikki viholliset palaavat, käyttämättömät tasopisteet mahdollisesti katoavat ja lisäksi pitää juosta pitkä matka takaisin.

Peli suorastaan kerjäsi wikin käyttämiseen, ja sitä tulikin luettua huolella. Varsinkin sivutarinoissa pelihahmot pomppivat ympäri karttaa. Suurin osa lootista oli merkityksetöntä itselle, joten satunnaisten paikkojen tutkiminen ei ollut palkitsevaa. Wikistä bongattujen mieluisten varusteiden tavoittaminen oli kyllä ihan palkitsevaa.

Yksittäiset tasojen nousut tuntuivat merkityksettömiltä ja luonnollinen progressio oli liian hidasta. Tuli sitten grindattua mm. surullisen kuuluisaa lintua sen verran, että loppupomon kukistin tasolla 212 tai jotain sinne päin.

Oma eteneminen pelin parissa meni kutakuinkin näin:
-Zweihander käpäliin
-Vigor -> 40
-Ekat pomot haamususien kanssa kanveesiin
-Palloilu ympäri karttaa metsästäen päivityksiä, meno lintupaikkaan ja grindausta
-Seuraaville pomoille mentäessä taso jotain luokkaa 120, kädessä Greatsword, VIG 60 END 50, päätön haamuritari avustamassa
-Paikkojen koluamista ja tarinassa etenemistä, lisää grindausta
-Mimicin kanssa hakkasimme pomot littanaksi

Useimmat pomot menivät ekalla yrityksellä kiitos tasojen ja varustepäivitysten grindauksen. Ainostaan Maleniaa vastaan piti vaihtaa Rivers of Bloodiin, kun möhkömiekalla ei neljännelläkään yrityksellä onnistanut. Tylsin pomo oli Rykard, kun en jaksanut sitä keihästä käyttää, niin piti niin perkeleen pitkää hakata sitä matoa.

Suosikkiaseeni oli Greatsword ja Zweihander -kombinaatio, johon tajusin siirtyä yhdestä miekasta kerrallaan vasta siivottuani kartan pohjoisimman sijainnin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 086
Itselläni peli on n. 117h jälkeen vielä pahasti maagilla kesken, mutta täytyy kyllä kompata tuota että pelin pelaaminen ylipäätään on kohtalaisen ahdistavaa, mutta niin on olleet kyllä kaikki aiemmatkin Soulsit ja Bloodborne. Etenkin jos oli vähän enemmän työstressiä päällä niin en jaksanut jatkaa peliä ollenkaan, koska pelaaminen ei ole kovin rentouttavaa. Hmm, nyt voisi viimein rankan päivän päälle hieman rentoutua, mitäs pelataan....Elden Ringiä? Otanko bossilta pataan 39x ja menen lopulta vittuuntuneena nukkumaan? Ei kiitos. Kuitenkin pelin pariin jostain masokistisesta syystä silti tulee palattua, mutta peli on kyllä jo pitkään tuntunut enemmän työltä/grindaamiselta kuin pelaamiselta.

Sivutehtävistä ei pidetä mitään kirjaa ja wikiäkin selaamalla menee helposti solmuun, mikä tehtävä oli jo tehty. Käsittämätön ratkaisu tämän kokoluokan pelissä. Sekä nuo NPC:t tosiaan pomppivat ihan mihin sattuu, ja questit feilaavat jos etenet liian nopeasti. Aloin pitämään exceliä mitkä tehtävät ovat missäkin vaiheessa.

Sinänsä kyllä tässä pelissä ei ole lainkaan sellaista jatkuvaa kuolemanpelkoa mikä oli esim. ensimmäisessä Demon's Soulsissa. Siinä kun kesti pahimmillaan pari kolme varttia päästä pomolle takaisin kun kuoli, siinä vaiheessa tiesi että nyt kamppaillaan elämästä ja kuolemasta. Toisaalta tykkään kyllä enemmän että heti pääsee yrittämään uudestaan. Demon'sissa kävi aikoinaan jopa sillä tavalla, että loppupomo veti Soul Drainilla 7 tasoa hitaalta melee-hahmoltani ja sitten kuolin. Voi sitä riemun määrää.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 727
Tulipahan hakattua peli läpi reilussa 90 tunnissa offline-tilassa. Aiemmin olen pelannut Dark Souls 3:n läpi, josta en pitänyt. Elden Ring maistui huomattavasti paremmin, mutta kokonaisuus jäi kuitenkin negatiivisen puolelle.

Tämä peli on kyllä erinomainen aiheuttamaan ahdistavaa tunnetta, mikä ei yleensä ole toivottavaa, kun yrittää nauttia pelaamisesta. Muutaman ensimmäisen tunnin jälkeen meinasinkin jättää pelin kesken. Sitten vaihdoin musiikin omaan soittolistaan ja aloin metsästää wikin avulla itselleni sopivia varusteita. Kun etenemistä ei tarvinnut enää koko ajan pelätä, välillä oli sitten ihan kivaakin lätkiä hirviöitä kanveesiin.

Pelimaailma tuntui varsin tyhjältä, koska se oli täynnä vain vihollisia ja ruumiita. Maailmassa ei tuntuvut elävän ketään. Ne harvat NPC:t myöskin tuppasivat kuolemaan. Oman pelihahmon tausta ja tavoite jäi mysteeriksi. Miksi koluta vihamielistä ympäristöä, eikä vain lähteä pois? Murhaa läjä hulluja ja saavuta Elden Lordin titteli? Hallitse sitten kuoleman ja kurjuuden valtakuntaa.

Jotkut paikat kyllä näyttivät oikein hienoilta. Toisaalta varsinkin maan alla juoksentelu luolissa ja katakombeissa oli aika itseään toistavaa.

Yleisesti ottaen harmitti, että viholliset heräävät takaisin henkiin. Täten niitä tappamalla ei tuntunut saavuttavan mitään, varsinkin kun palkinto siitä oli alhainen. Usein järkevintä olikin vain juosta ohi vihollisista. Lisäksi moni vihollinen ärsytti todella nopeilla iskuillaan ja pitkillä liikesarjoillaan.

Varsinkin ennen tasojen huolellista grindaamista pelissä tuntuu lähes jatkuva kuolemanpelko. Kuolo voi korjata hyvin nopeasti pienestä virheestä tai sattumasta. Rangaistus on suuri, koska menettää progressionsa monella tavalla. Kaikki viholliset palaavat, käyttämättömät tasopisteet mahdollisesti katoavat ja lisäksi pitää juosta pitkä matka takaisin.

Peli suorastaan kerjäsi wikin käyttämiseen, ja sitä tulikin luettua huolella. Varsinkin sivutarinoissa pelihahmot pomppivat ympäri karttaa. Suurin osa lootista oli merkityksetöntä itselle, joten satunnaisten paikkojen tutkiminen ei ollut palkitsevaa. Wikistä bongattujen mieluisten varusteiden tavoittaminen oli kyllä ihan palkitsevaa.

Yksittäiset tasojen nousut tuntuivat merkityksettömiltä ja luonnollinen progressio oli liian hidasta. Tuli sitten grindattua mm. surullisen kuuluisaa lintua sen verran, että loppupomon kukistin tasolla 212 tai jotain sinne päin.

Oma eteneminen pelin parissa meni kutakuinkin näin:
-Zweihander käpäliin
-Vigor -> 40
-Ekat pomot haamususien kanssa kanveesiin
-Palloilu ympäri karttaa metsästäen päivityksiä, meno lintupaikkaan ja grindausta
-Seuraaville pomoille mentäessä taso jotain luokkaa 120, kädessä Greatsword, VIG 60 END 50, päätön haamuritari avustamassa
-Paikkojen koluamista ja tarinassa etenemistä, lisää grindausta
-Mimicin kanssa hakkasimme pomot littanaksi

Useimmat pomot menivät ekalla yrityksellä kiitos tasojen ja varustepäivitysten grindauksen. Ainostaan Maleniaa vastaan piti vaihtaa Rivers of Bloodiin, kun möhkömiekalla ei neljännelläkään yrityksellä onnistanut. Tylsin pomo oli Rykard, kun en jaksanut sitä keihästä käyttää, niin piti niin perkeleen pitkää hakata sitä matoa.

Suosikkiaseeni oli Greatsword ja Zweihander -kombinaatio, johon tajusin siirtyä yhdestä miekasta kerrallaan vasta siivottuani kartan pohjoisimman sijainnin.
Tuo pelin maailmahan onkin "kuollut", joten ei siellä hirveästi mitään muuta eloa pitäisi ollakkaan.

Miten ihmeessä osuit rykardin 2 phasessa siihen ilman sitä keihästä... Vai loitsuillako sen vedit? Itsehän en tajunnut aluksi koko keihäshommaa ja tunnin yrittämisen jälkeen sain 1 pahsen utchi katanalla läpi. Sitten 2 phasesa suu auki ihmerttelin, että miten vitussa tuoss apitöisi saada mitään osumaa siihen rykardiin. Toki itsellä ei siinä vaiheess aollut kun joku 50 leveliä varmaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
764
Tuo pelin maailmahan onkin "kuollut", joten ei siellä hirveästi mitään muuta eloa pitäisi ollakkaan.

Miten ihmeessä osuit rykardin 2 phasessa siihen ilman sitä keihästä... Vai loitsuillako sen vedit? Itsehän en tajunnut aluksi koko keihäshommaa ja tunnin yrittämisen jälkeen sain 1 pahsen utchi katanalla läpi. Sitten 2 phasesa suu auki ihmerttelin, että miten vitussa tuoss apitöisi saada mitään osumaa siihen rykardiin. Toki itsellä ei siinä vaiheess aollut kun joku 50 leveliä varmaan.
Pelimaailma kyllä hienosti kuvastaa mitä sen on tarkoitus olla, mutta minä en vaan tykkää sellaisesta. Makuasia siis.

Rykardia vastaan menin vaan sen iholle ja hakkasin sitä seisoen laavassa. Siinä sai aika rauhassa seistä miekkaa heiluttaen, ainakin kun Mimic teki samaa veti osansa aggrosta. Ei se mato tehnyt oikeastaan mitään lähietäisyydellä, eikä laavasta ollut merkittävää haittaa. Tuskin käytin puoliakaan flaskeista.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 086
Meni itsellä nyt Malenia läpi, tuntui että lopussa oli maagilla aika helppo kunhan vaan eurojaska osui kohdalleen ja kuut olivat oikeassa asennossa. Se waterfowl dance - onnistuin kyllä ehkä 3/10 kertaa dodgeamaan täydellisesti, mutta usein olin juuri ampumassa Ranni's Dark Moon taikaa joten ei ollut sitten minkäänlaisia mahdollisuuksia. Muuten en kyllä yleensä edes kuollut siihen kokonaan. Ensimmäinen osuus alkoi olla jo aika läpihuutojuttu, toisessa osuudessa taas kirosin PS5:n padin ristiohjaimeen bindattujen flaskien ja spellien vaihtelun kankeutta hirveässä hässäkässä..monesti joutunut etusormella ohjaamaan kameraa samalla kun käyttää ristiohjainta peukalolla. Toisessa osuudessa myös tuntui että tuuri oli jotenkin aina vastaan tai sitten oli vaan jotenkin liian koomassa kun pelasi sitä. Noh tubessahan maagin ohje on odottaa sitä kukka-splashia, jos nyt sattuu sen tekemään tuurilla eikä kuole ennen sitä johonkin muuhun.

Mutta joo, vielä olisi loppupomot käymättä läpi. Itse kyllä tiesin ennen pelin aloitusta mitä tämän pelin kanssa tapahtuu: jos jokin bossi osoittautuu vaikeaksi eikä mene yhdessä illassa läpi, mietin sitä koko ajan että ei jumalauta ei helvetti koska pääsen (tai oikeastaan joudun) taas pelaamaan että menee läpi. Käsittämätön ongelma tässä iässä. Ei kovin rentouttava pelisarja. Sama oli aikoinaan DS3:n ja Nameless Kingin kanssa. Silloin vannoin, että sai olla viimeinen sarjan peli.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 086
Jännä juttu käynyt pari kertaa muuten pelin kanssa, minulla ei ole mitään maksettuja PS5-jäsenyyksiä mutta silti olen pari kertaa jostain syystä päässyt pelissä online. Tänään esimerkiksi näkyy viestit lattiassa ja muiden pelaajien haamut.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
151
kirosin PS5:n padin ristiohjaimeen bindattujen flaskien ja spellien vaihtelun kankeutta hirveässä hässäkässä..monesti joutunut etusormella ohjaamaan kameraa samalla kun käyttää ristiohjainta peukalolla.
Pieni vinkki, pitämällä nuolta pohjassa pääsee aina slotissa 1 olevaan flaskiin / spelliin. Helpottaa hieman tuota paniikissa vaihtelua, kun tietää että heali löytyy aina kun pitää hetken pohjassa tai tietty spelli samalla tyylillä.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 950
Minä pidän flaskit alhaalla. Valikon takana sitten erikoispullo ja muu roju. Hyvin saanut kahden pullon kanssa sumplittua.
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 965
Peliin on nyt saatavissa first person -modi:



Tämä näytti olevan the juttu Twitchin puolella. Esim. LobosJr pelailee VR-lasit päässä :geek:
 
Liittynyt
03.04.2019
Viestejä
559
Nyt pelaan tokaa läpipeluuta randomizerilla ja tällä kertaa enemy setti kans mukana, aivan törkeän hauskaa settiä. Margitin tilalla oli heti alkuun Gideon ja Godrickin tilalla Margit :D Hauska hetki myös kun ekaa kertaa katakombissa jonkun random pikkuvihun tilalla lohhari ja toisaalta aiemmin pahan välipomon tilalla pikkunen kukka :D Tällä kertaa eka ok ase joku osui tielle oli Great Stars jolla oonkin jo lumialueilla menossa. Mitään erikoisia Asheja ei oo osunu kohalle joten Heavy affinitylla menty. Hauskoja hetkiä tulee mm. kun on niitä paikkoja missä vihut matsaa keskenään, sattui tämmöseen poppooseen Runebear, tuli aika nopeeta höttöä muista vihuista :D Hauskaa oli myös Radahnia vastaan kun hänen tilalle osui Niall (castle Sol versio) otin kaikki summonit kehiin (nämäkin randomeja) niin oli pirun hauskat myllyt, oli kyllä pirun vahva tuo endgame Niall kun oma hahmo joku 55lvl tuossa vaiheessa.
Ylivoimaisesti paras setti modeja tähän mennessä kun ikinä mennessä ei tiedä mitä vastaan osuu, aiemmin vittumainen luolasto onkin täynnä pikku kukkia ja päinvastoin.
Edellisellä kerralla randomizerilla (item only) ei edes löytynyt Mimic tearia, tällä kertaa se tippui heti ekana :)
Yllättävän ikäviä nuo näkymättömät assassinit sieltä Ordinasta, jo 2 niitä osunut kohdalle alkupään tunneleissa.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
253 164
Viestejä
4 405 751
Jäsenet
73 116
Uusin jäsen
Kaapo saarinen

Hinta.fi

Ylös Bottom