Meni itsellä nyt Malenia läpi, tuntui että lopussa oli maagilla aika helppo kunhan vaan eurojaska osui kohdalleen ja kuut olivat oikeassa asennossa. Se waterfowl dance - onnistuin kyllä ehkä 3/10 kertaa dodgeamaan täydellisesti, mutta usein olin juuri ampumassa Ranni's Dark Moon taikaa joten ei ollut sitten minkäänlaisia mahdollisuuksia. Muuten en kyllä yleensä edes kuollut siihen kokonaan. Ensimmäinen osuus alkoi olla jo aika läpihuutojuttu, toisessa osuudessa taas kirosin PS5:n padin ristiohjaimeen bindattujen flaskien ja spellien vaihtelun kankeutta hirveässä hässäkässä..monesti joutunut etusormella ohjaamaan kameraa samalla kun käyttää ristiohjainta peukalolla. Toisessa osuudessa myös tuntui että tuuri oli jotenkin aina vastaan tai sitten oli vaan jotenkin liian koomassa kun pelasi sitä. Noh tubessahan maagin ohje on odottaa sitä kukka-splashia, jos nyt sattuu sen tekemään tuurilla eikä kuole ennen sitä johonkin muuhun.
Mutta joo, vielä olisi loppupomot käymättä läpi. Itse kyllä tiesin ennen pelin aloitusta mitä tämän pelin kanssa tapahtuu: jos jokin bossi osoittautuu vaikeaksi eikä mene yhdessä illassa läpi, mietin sitä koko ajan että ei jumalauta ei helvetti koska pääsen (tai oikeastaan joudun) taas pelaamaan että menee läpi. Käsittämätön ongelma tässä iässä. Ei kovin rentouttava pelisarja. Sama oli aikoinaan DS3:n ja Nameless Kingin kanssa. Silloin vannoin, että sai olla viimeinen sarjan peli.
Mutta joo, vielä olisi loppupomot käymättä läpi. Itse kyllä tiesin ennen pelin aloitusta mitä tämän pelin kanssa tapahtuu: jos jokin bossi osoittautuu vaikeaksi eikä mene yhdessä illassa läpi, mietin sitä koko ajan että ei jumalauta ei helvetti koska pääsen (tai oikeastaan joudun) taas pelaamaan että menee läpi. Käsittämätön ongelma tässä iässä. Ei kovin rentouttava pelisarja. Sama oli aikoinaan DS3:n ja Nameless Kingin kanssa. Silloin vannoin, että sai olla viimeinen sarjan peli.