Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo. Eivät testaile. Taitavat tietokoneistakin vaihtaa vain emolevyjäItsellä ei kokemuksia, mutta googlettelin huvikseni, eikä näytä kauhean lupaavalta.
Infocare Oy - Vantaa - Tietokoneen korjauspalvelu | Facebook
Monet noista ongelmista kuullostaa tutultaAikaisemmassa työpaikassa sai aina pitää sormia ristissä meneekö huoltopyyntö läppärin korjauksesta Infocarelle vaiko jollekkin joka saisi kerralla koneen kuntoon. Useaan otteeseen koneeseen ilmaantui jokin aivan muunlainen ongelma kun mikä koneessa alunperin oli. Klassinen esimerkki on "löysät" näyttökaapelit emolevyn vaihtamisen jälkeen jonka seurauksena näyttö sammuilee (näitä korjattiin itse kun ei kiinnostanut enää tehdä uutta huoltokutsua korjaamaan näin yksinkertaista vikaa).
Lisäksi muutamaan otteeseen koneesta on jäänyt "ylimääräisiä" ruuveja ja eri komponentteja jäänyt kytkemättä. Hirveellä kiireellä tuntuvat tekevän josta nämä ongelmat sitten todennäköisesti johtuvat.
Paras varmaan oli se kun vaihtoivat koneesta "kaikki osat" eikä ongelma (akun lataaminen) korjaantunut ollenkaan. Paljastui lopuksi että huoltohepulta oli mennyt ekalla kerralla koneeseen rikkinäinen akku jossa oli sama ongelma (ts. vaihdettavia varaosia ei testata)
Okei. Ei ihme että saavat naarmuja tietokoneisiin .Oma kannettava kävi pariin otteeseen muutama vuosi takaperin siellä takuu"huollossa". Ensimmäisellä kerralla "vikaa ei löytynyt" ja toisella kertaa tuli sentään kuntoon, mutta kanteen oli ilmestynyt n.15cm naarmu, jonka väittivät olleen koneessa jo aikaisemmin.
Oma kannettava kävi pariin otteeseen muutama vuosi takaperin siellä takuu"huollossa". Ensimmäisellä kerralla "vikaa ei löytynyt" ja toisella kertaa tuli sentään kuntoon, mutta kanteen oli ilmestynyt n.15cm naarmu, jonka väittivät olleen koneessa jo aikaisemmin.
Giganttihan omistaa nykyään Infocaren
Tää on ihan vakio noissa takuuhuoltolafkoissa. Laitteista katsotaan parit standardijutut joiden perusteella tuomio.Itsellä ei kokemuksia, mutta googlettelin huvikseni, eikä näytä kauhean lupaavalta.
Infocare Oy - Vantaa - Tietokoneen korjauspalvelu | Facebook
Hyvä että kuitenkin korvasivatKokemuksia:
Laite lähti huoltoon vian vuoksi. Takaisin tuli laite joka ei edes enää käynnistynyt.
Vahvaa suorittamista siis. No sain sitten uudemman mallin korvaukseksi vahingosta.
Ongelmia tämän lafkan kanssa.
Toshiban läppäri meni sinne takuuhuoltoon välkkyvän näytön vuoksi. Kone tuli takaisin, ilmeisesti näyttö oli vaihdettu mutta vika ei korjaantunut.
Kone laitettiin sinne uudestaan ja se palautettiin takasin korjaamattomana. Tämän lisäksi siitä puuttui kiintolevy. Kiintolevy on edelleen hukassa.
Nyt liikkeestä väitetään että sitä ei edes avattu toisella korjauskäynnillä koska valmistaja oli evännyt takuun. Kuitenkin huoltolähetteessä lukee että varaosia ei saatavissa. Kysyin miten ne ovat pystyneet paikallistamaan vian ilman että konetta on edes aukaistu. Vastaus oli että vian analysointi ei vaadi koneen aukaisua.
Kysymys: Pystyykö tämmöistä vikaa analysoimaan ilman että konetta purkaa ja vaatiko vian analysointi koneen käynnistämisen? Eli tarkoitan tällä sitä että pitääkö koneessa olla kovalevy paikallaan että vian voi määrittää.
En ole tämän alan asiantuntijoita niin kiitän ja kumarran jos joku pystyy jeesaamaan asian kanssa.
Paitsi että Infocare eriytti huoltotoiminnan Infocare Workshop -yritykseksi jonka myivät Elkjöpille.Ei omista. Infocaren omistaa norjalainen Katalysator. Katalysator taasen on norjalaisen Aars holdingyhtiön omistuksessa.
Moro! Oma telkkari lähti huoltoon 17.1 Infocareen. Mitenkäs tämä nykyään toimii? Pitääkö aspaa kovistella että jotain tapahtuu vai pelaako kuten pitääkin? Kauanko on korjausprosessit kestäneet?
Siellähän on se seuranta webissä mistä näkee mitä tapahtuu (odottelee varaosaa, työn alla jne.). Siihen tarvii sen huoltonumeron, minkä luultavasti sait kun lähetit huoltoon.Moro! Oma telkkari lähti huoltoon 17.1 Infocareen. Mitenkäs tämä nykyään toimii? Pitääkö aspaa kovistella että jotain tapahtuu vai pelaako kuten pitääkin? Kauanko on korjausprosessit kestäneet?
Siellähän on se seuranta webissä mistä näkee mitä tapahtuu (odottelee varaosaa, työn alla jne.). Siihen tarvii sen huoltonumeron, minkä luultavasti sait kun lähetit huoltoon.
Itsellä OLED-telkkarin kanssa kesti pari viikkoa, siitä ainakin viikon päivät odoteltiin uutta panelia.
Koetin tuota seurantaa mutta pitäisi olla jokin security code tai password lisäksi että saisi huoltotyön auki.
Täytyy muistaa että huonot palautteet kirjoitetaan yleensä herkemmin ja palveluihin tyytyväiset vain ovat tyytyväisiä ilman sen suurempaa metakkaa. Joskin Infocaren kohdalla negatiivista palautetta on melko paljon ja usealta vuodelta.Telkkarini lähti huoltoon 20.12 ja tänään 22.1 saapui ovelle takaisin. Reilun kuukauden siis otti pyhineen ja toimituksineen. Kovasti saanut lukea huonoja kokemuksia, mutta omani tuli takaisin täysin kunnossa ja ilman naarmuja.
Hyvä et jollain meni kaikki hyvinMun espressokone kävi infocaren huollossa. Olisiko mennyt 2 viikkoa liikkeeseen kiikuttamisesta. Ei valittamista.
Hyvä et jollain meni kaikki hyvin
Jos eivät toimita kotiin, otat yhteyttä (oletettavasti Philipsiin) ja pyydät kotiintoimitusta. Sen jälkeen kun kieltäytyvät, vetoat allaolevaan kuluttajan oikeuteen.Nyt ois telkkari tulossa takaisin Infocarelta. Ihmetyksekseni vain näyttäisi olevan tavallinen postipaketti. Millähän ilveellä kuvittelevat että roudaan 65" TV:n laatikoineen postista himaan pikkuautolla. Mites muilla, onko tullut kotiin saakka vai pitikö hakea postista? Pitäiskö tästä nyt marista johonkin suuntaan? Philips? Infocare?
Tavara on korjattava takuuehtojen mukaisesti aiheuttamatta kuluttajalle kuluja, kuten esimerkiksi tavaran korjattavaksi toimittamisesta ja palauttamisesta aiheutuvia kuluja, varaosakuluja tai korjaajan työ- ja matkakuluja.
Mulla telkkari tulee tänään kotiin joten kolme viikkoa ja neljä päivää kesti siitä kun posti haki TV:n kotoa.No nyt ovat suvaineet ottaa koneen jo vastaan, vaikka posti sen toimitti jo keskiviikkona heille. Tätä vauhtia saan koneen sitten jo jouluksi kotiin.
Jos eivät toimita kotiin, otat yhteyttä (oletettavasti Philipsiin) ja pyydät kotiintoimitusta. Sen jälkeen kun kieltäytyvät, vetoat allaolevaan kuluttajan oikeuteen.
Palvelun virheen hyvittäminen
Palvelun virheen hyvitystavat ovat virheen korjaus ja työn uusiminen, hinnan alennus ja sopimuksen purkaminen.www.kkv.fi
Takaisin vain sinne sitten. Ei ole kauheasti korjaaja testaillut huollon jälkeen.Telkkari kotona ja asennettu. Laitan päälle todetakseni että Ambilight ei toimi. Tämän lisäksi telkkarin takana olevat kytkimet ei toimi. Todennäköisesti unohtaneet kytkeä piuhat piirilevylle takaisin kasatessa.
Ei tiedä oikein itkeäkö vai nauraa.