Elcare (InfoCare) kokemuksia.

Osnow

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
31.10.2018
Viestejä
2 017
Kone tällä hetkellä mukavasti 2 kertaa huollossa infocarella.... Itsellä siis on todella huonot kokemukset kyseisestä huollosta. Mitkäs on teidän kokemukset :)?
 
Viimeksi muokattu:
Itsellä ei kokemuksia, mutta googlettelin huvikseni, eikä näytä kauhean lupaavalta.

Infocare Oy - Vantaa - Tietokoneen korjauspalvelu | Facebook

upload_2018-11-12_15-3-56.png
 
Aikaisemmassa työpaikassa sai aina pitää sormia ristissä meneekö huoltopyyntö läppärin korjauksesta Infocarelle vaiko jollekkin joka saisi kerralla koneen kuntoon. Useaan otteeseen koneeseen ilmaantui jokin aivan muunlainen ongelma kun mikä koneessa alunperin oli. Klassinen esimerkki on "löysät" näyttökaapelit emolevyn vaihtamisen jälkeen jonka seurauksena näyttö sammuilee (näitä korjattiin itse kun ei kiinnostanut enää tehdä uutta huoltokutsua korjaamaan näin yksinkertaista vikaa).

Lisäksi muutamaan otteeseen koneesta on jäänyt "ylimääräisiä" ruuveja ja eri komponentteja jäänyt kytkemättä. Hirveellä kiireellä tuntuvat tekevän josta nämä ongelmat sitten todennäköisesti johtuvat.

Paras varmaan oli se kun vaihtoivat koneesta "kaikki osat" eikä ongelma (akun lataaminen) korjaantunut ollenkaan. Paljastui lopuksi että huoltohepulta oli mennyt ekalla kerralla koneeseen rikkinäinen akku jossa oli sama ongelma (ts. vaihdettavia varaosia ei testata)
 
Oma kannettava kävi pariin otteeseen muutama vuosi takaperin siellä takuu"huollossa". Ensimmäisellä kerralla "vikaa ei löytynyt" ja toisella kertaa tuli sentään kuntoon, mutta kanteen oli ilmestynyt n.15cm naarmu, jonka väittivät olleen koneessa jo aikaisemmin.
 
Aikaisemmassa työpaikassa sai aina pitää sormia ristissä meneekö huoltopyyntö läppärin korjauksesta Infocarelle vaiko jollekkin joka saisi kerralla koneen kuntoon. Useaan otteeseen koneeseen ilmaantui jokin aivan muunlainen ongelma kun mikä koneessa alunperin oli. Klassinen esimerkki on "löysät" näyttökaapelit emolevyn vaihtamisen jälkeen jonka seurauksena näyttö sammuilee (näitä korjattiin itse kun ei kiinnostanut enää tehdä uutta huoltokutsua korjaamaan näin yksinkertaista vikaa).

Lisäksi muutamaan otteeseen koneesta on jäänyt "ylimääräisiä" ruuveja ja eri komponentteja jäänyt kytkemättä. Hirveellä kiireellä tuntuvat tekevän josta nämä ongelmat sitten todennäköisesti johtuvat.

Paras varmaan oli se kun vaihtoivat koneesta "kaikki osat" eikä ongelma (akun lataaminen) korjaantunut ollenkaan. Paljastui lopuksi että huoltohepulta oli mennyt ekalla kerralla koneeseen rikkinäinen akku jossa oli sama ongelma (ts. vaihdettavia varaosia ei testata)
Monet noista ongelmista kuullostaa tutulta :D
 
Oma kannettava kävi pariin otteeseen muutama vuosi takaperin siellä takuu"huollossa". Ensimmäisellä kerralla "vikaa ei löytynyt" ja toisella kertaa tuli sentään kuntoon, mutta kanteen oli ilmestynyt n.15cm naarmu, jonka väittivät olleen koneessa jo aikaisemmin.
Okei. Ei ihme että saavat naarmuja tietokoneisiin .
 
Samsungin ja HP:n tuotteet ovat olleet boikotissa siitä lähtien, kun ulkoistivat huoltonsa Infocarelle. Turvallisempaa asioida ulkomaisten nettikauppojen kanssa, kun eivät voi vahingossakaan lähettää omaisuttasi Infocaren tuhottavaksi.

Bergsalan huollosta kuullut myös vastaavia kauhukokemuksia.
 
Oma kannettava kävi pariin otteeseen muutama vuosi takaperin siellä takuu"huollossa". Ensimmäisellä kerralla "vikaa ei löytynyt" ja toisella kertaa tuli sentään kuntoon, mutta kanteen oli ilmestynyt n.15cm naarmu, jonka väittivät olleen koneessa jo aikaisemmin.

Tämä. Kaverin uusi vahvistin kävi tuolla huollossa ja oli kuin hiekkapaperilla vetästy. Sai lopulta uuden 4kk sodan jälkeen koska vika ei koskaan korjaantunut, onneksi , muuten varmaan olisi se hiekkapaperitettu versio jäänyt käyttöön. Jos tuonne epäonnekseen joutuu jotain viemään niin kannattanee napata arvokkaammista laitteista kuvat ensin niin pystyt todistamaan laitteen ollen ulkoisesti uutta vastaava.

Itselläni niin pitkältä ajalta paljon huonoja kokemuksia tuolta (työasioissa joutunut aikanaan toimittamaan tavaraa sinne takuuhuoltoon) että koetan välttää minkään tavaran vientiä InfoCarelle. Kestää pitkään, ei tule kuntoon, tulee uusia vikoja, tympeä asiakaspalvelu, jne.
 
Joskus oli takuuhuollossa läppäri sielä, kauan se ainakin kesti ja vähän väkivaltaisesti oli auottu kone...
 
Aika paljon huonoja kokemuksia täältä, joten jaetaan yksi InfoCaren osalta hyväkin kokemus.

Viime vuoden Black Fridayn aikoihin ostetusta Philipsin telkkarista (55PUS7272) hajosi wifi-adapteri. Otin 6.9.2018 yhteyttä Gigantin chattiin, että tämmönen homma ja takuutakin vielä jäljellä. Kehottivat laittamaan viestiä suoraan Philipsille, jonne jätinkin vielä samana iltana yhteydenottopyynnön.

Ensimmäinen vastaus tuli seuraavana iltapäivänä 7.9. sisältäen erilaisia ohjeita ongelman ratkaisemiseksi. Noudatin ohjeita ja vastasin, että ei auttanut, sillä adapteri oli selkeästi ihan oikeasti rikki. Pallottelimme viestejä suuntaan ja toiseen kunnes lopulta 2.10. Philips luovutti ja tilasi minulle InfoCaren huollon. Tähän asti olin kohteliaasti leikkinyt mukana, sillä hermostuminen näissä tilanteissa harvoin auttaa. Viestejä tuli Philipsin kanssa vaihdettua yhteensä 4 kappaletta, vähän reilu 1 viikossa. Samana päivänä InfoCare otti minuun yhteyttä koskien noutoa. Olin tuolloin lomamatkalla, joten sovimme, että InfoCare tilaa television noudon minulle 16.10.

Televisio lähti postelijoonin matkaan 16.10. ja 26.10. sain sähköpostin, että televisio on korjattu ja matkalla takaisin minulle. Televisio oli takaisin olohuoneessani 29.10. InfoCare lupasi (muistaakseni), että huolto kestää max. 5 arkipäivää + kuljetukset 2-3 arkipäivää suuntaansa. Noiden aikamääreiden alle päästiin ja television wifi toimii, joten olen tyytyväinen. Ainoa harmituksen aihe oli verrattaen hidas Philipsin asiakaspalvelu, jolla kesti aina useampi päivä vastata, mutta ymmärrän kyllä heitä, sillä varmasti jos jonkinlaista vikaviestiä hekin vastaanottavat ihan päivittäin.

Plussana InfoCarelle vielä, että olivat lisänneet television ympärille kuljetuksen ajaksi antistaattisen hupun, joka minulta puuttui. Muuten kuljetus tapahtui alkuperäisessä laatikossa alkuperäisillä styrokseilla, vaikka InfoCare ehdotti, että he voivat toimittaa tarvittaessa myös uuden pahvilaatikon.

Mulla ei siis ole pahaa sanottavaa kyseisestä puljusta. Tuote toimii ja luvatuissa aikamääreissä pysyttiin, joten kuluttajana olen tyytyväinen.
 
Viimeksi muokattu:
Tuoreita omia kokemuksia Gigantista ostetun Sonyn TV:n kanssa. Osittain kokemukset osuu myös Sonyn tuotetukeen ja postiin.
12.8.2018, kysyin Sonyn tuesta TV:n asetuksista pystyykö niillä korjaamaan ongelmaa jonka huomasin
27.8.2018, oli käyty kaikki perus vianhaut läpi sähköpostin välityksellä ja Sonyn asiakaspalvelija sanoi että menee tarkempiin tutkimuksiin, odota 24-48 h.
25.10.2018, Kun olin useampaan kertaan kysellyt mikä tilanne niin ehdottavat lopulta TV:n vaihtoa johon suostun.
30.10.2018, Infocaresta ollaan yhteydessä ja kysellään laatikosta ym. Pyytävät pakkaamaan TV:n sekä sanovat että uusi tulee viikon kuluessa ja posti hakee vanhan seuraavana päivänä klo 14-16.
5.11.2018, Kyselen mikä meininki kun Postista ei olla oltu yhteydessä.
6.11.2018, Infocaresta vastataan että Posti tulee samana päivänä hakemaan klo 14-16. Vastaan etten ole kotona mutta seuraavana päivänä aamulla käy. Tämä luvataan ilmoittaa Postille.
7.11.2018, Kyselen mikä meininki kun Postista ei olla oltu yhteydessä.
8.11.2018, Infocaresta vastataan että taas samalle päivälle klo 13-15 nouto. Posti tuli hakemaan TV:n iltapäivällä.
9.11.2018, Postista soitellaan että tultaisiin hakemaan se TV :facepalm:
13.11.2018, Kyselen mikä on tilanne sen korvaavan TV:n suhteen. Infocaresta vastaavat että viikko vielä menee.

Jännityksellä nyt odotellaan tuleeko ruutu tänä vuonna vai jatketaanko 32" Mirain kanssa vielä juhannukseen.
 
Minä sain infocaren jäljeltä puhelimen jonka virtanäppäin ei toiminut. Oli siis gigantin tiskiltä noudettaessa päällä ja kun rupesin sammuttamaan sitä niin virtanäppäin ei tehnytkään enää mitään. Oli kyllä mukana paperit että testattu valmistajan ohjeiden mukaan ja kaikki ok :D Kesti noin 2 minuuttia ja sai kirjata puhelimen takaisin takuuhuoltoon.
 
Paska puljuhan IC on. Oon ollut aiemmin töissä siellä vaikkakaan en rautahuollossa mutta tiedän miten tuon lafkan sisällä on toimittu. Eli ei yllätä että homma kusee kun ketään ei kiinnosta ja huoltojampoilta vaaditaan mahdotonta tahtia eikä mikään sais maksaa puljulle mitään. Ovat tainneet tehdä niin paskoja soppareita että palkkoihin eikä tarpeelliseen määrään työntekijöitä ei ole sitten voinut satsata..
 
Kokemuksia:

Laite lähti huoltoon vian vuoksi. Takaisin tuli laite joka ei edes enää käynnistynyt.

Vahvaa suorittamista siis. No sain sitten uudemman mallin korvaukseksi vahingosta.
Hyvä että kuitenkin korvasivat :)
 
Ongelmia tämän lafkan kanssa.


Toshiban läppäri meni sinne takuuhuoltoon välkkyvän näytön vuoksi. Kone tuli takaisin, ilmeisesti näyttö oli vaihdettu mutta vika ei korjaantunut.

Kone laitettiin sinne uudestaan ja se palautettiin takasin korjaamattomana. Tämän lisäksi siitä puuttui kiintolevy. Kiintolevy on edelleen hukassa.

Nyt liikkeestä väitetään että sitä ei edes avattu toisella korjauskäynnillä koska valmistaja oli evännyt takuun. Kuitenkin huoltolähetteessä lukee että varaosia ei saatavissa. Kysyin miten ne ovat pystyneet paikallistamaan vian ilman että konetta on edes aukaistu. Vastaus oli että vian analysointi ei vaadi koneen aukaisua.

Kysymys: Pystyykö tämmöistä vikaa analysoimaan ilman että konetta purkaa ja vaatiko vian analysointi koneen käynnistämisen? Eli tarkoitan tällä sitä että pitääkö koneessa olla kovalevy paikallaan että vian voi määrittää.

En ole tämän alan asiantuntijoita niin kiitän ja kumarran jos joku pystyy jeesaamaan asian kanssa.
 
Minkä ihmeen takia asioit Infocaren kanssa? Läppäri liikkeeseen ja vaadit liikkeen laittamaan sen kuntoon. Ei sinun tarvitse siitä välittää mitä InfoCare sanoo. Niin ja netistä löytyy kuluttajaneuvojan yhteystiedot, joka hoitaa asian sovittelun kun liike kieltäytyy korvaamasta läppäriä.
 
Niin no, kone on edelleen liikkeessä odottamassa. Myyjä on kaverini ja yhdessä tätä on koitettu saada eteenpäin. InfoCare ei vaan ei halua asiaa oikein selvittää.
 
Ongelmia tämän lafkan kanssa.


Toshiban läppäri meni sinne takuuhuoltoon välkkyvän näytön vuoksi. Kone tuli takaisin, ilmeisesti näyttö oli vaihdettu mutta vika ei korjaantunut.

Kone laitettiin sinne uudestaan ja se palautettiin takasin korjaamattomana. Tämän lisäksi siitä puuttui kiintolevy. Kiintolevy on edelleen hukassa.

Nyt liikkeestä väitetään että sitä ei edes avattu toisella korjauskäynnillä koska valmistaja oli evännyt takuun. Kuitenkin huoltolähetteessä lukee että varaosia ei saatavissa. Kysyin miten ne ovat pystyneet paikallistamaan vian ilman että konetta on edes aukaistu. Vastaus oli että vian analysointi ei vaadi koneen aukaisua.

Kysymys: Pystyykö tämmöistä vikaa analysoimaan ilman että konetta purkaa ja vaatiko vian analysointi koneen käynnistämisen? Eli tarkoitan tällä sitä että pitääkö koneessa olla kovalevy paikallaan että vian voi määrittää.

En ole tämän alan asiantuntijoita niin kiitän ja kumarran jos joku pystyy jeesaamaan asian kanssa.

Myyjä on vastuussa tuotteen takuusta, myös muiden myyntiportaiden antamista lupauksista. Jos valmistaja ei pysty tai halua toimittaa varaosia, eikä laitetta voida korjata, lain mukaan seuraava vaihtoehto on, että myyjä korvaa rikkinäisen vastaavalla. Valmistajan ongelmat ovat myyjän ja valmistajan välinen asia.

Jos valmistaja, huoltofirma tai myyjä taas väittää, että laite on itse rikottu tai jostain muusta syystä takuu olisi rauennut, on heillä tietenkin näyttövelvollisuus asiassa.
 
Ei omista. Infocaren omistaa norjalainen Katalysator. Katalysator taasen on norjalaisen Aars holdingyhtiön omistuksessa.
Paitsi että Infocare eriytti huoltotoiminnan Infocare Workshop -yritykseksi jonka myivät Elkjöpille.

Eli Infocare ja Infocare Workshop ovat eri yritykset, joista jälkimmäinen on huoltoliike.
 
Ostin massdropilta tuossa syyskuussa nuforce edc-3 kuulokkeet. Ongelma oli siinä että oikea puoli löystyi kuulokkeista automaattisesti ja lopulta se hävisi jonnekkin työmatkan aikana. No laitoin tästä nuforcelle viestiä ja vastauksia ei oikein tullut mutta sain sitten twitterin kautta kiinni.

Käskivät lähettää infocareen ja sieltä oltiinkin yhteydessä että näin toimitat paketin asiakasnumerolla. Kerrottiin myös että lähettävät kuulokkeet nuforcelle takaisin ja ei korjata ollenkaan. Laitoin sitten viime viikon tiistaina menemään kuulokkeet vantaalle postissa ja tämän jälkeen muutaman kerran kysellyt että saisiko jotain suunnilleen aikamäärettä milloin mahtaisin saada uudet tilalle vai saanko edes uusia. En siis tiedä muuta kun sen että he eivät huolla sitä. Nuforcen twitteristä sanotaan että ota vain yhteyttä infocareen että he ovat turha välikäsi tässä. Ongelmaksi muodostuu se ettei sieltä vastailla enää mihinkään sähköpostiin.

Mitäköhän tässä pitäisi tehdä kun vastauksia ei kuulu sähköpostiin? Marssimaan paikanpäälle ja kysymään että mikä hommassa mättää...

Ymmärrän kyllä ettei varmaan ole mahdollista että olisi nuforce näin nopeasti toimittanut uudet mutta en ymmärrä miksi ei mulle vastata ja kerrota mitä niille kuulokkeille tehdään ja kauan tässä suunnilleen kestää.

Edit. Oli näköjään kohdehenkilö lomalla kun laitoin viestiketjuun viestiä niin ei tullut automaatioviestiä. Erikseen laitettuna tuli mutta näköjään roskapostiin. Laitoin huoltoon viestiä niin katotaan jos vastaavat huomenna.

Edit2. Sanoivat että kuulokkeet saapuneet 1.2.2019 ja ensi viikolla pitäisi olla valmista. Peukut pystyyn
 
Viimeksi muokattu:
Kävin viemässä Asuksen tabletin Powerille, josta ne lähettivät sen IC:lle. Onnistuivat kuitenkin jotenkin sotkemaan tapaukseni jonkun muun kanssa ja kun menin hakemaan tablettia Powerilta niin myyjä toi jonkun läppärin. En tiedä oliko sekaannus Powerin vai IC:n päässä. Onneksi en ollut liikenteessä pelkästään tabletin hakemisen takia.
 
Noniin. Kaveri siis oli vaan lomalla ja automaattine s-posti ei toiminut jostakin syystä. Tänään tuli nopeasti vastaus että ovat lähettäneet RMA pyynnön nuforcelle ja he lähettävät sitten sieltä uudet kuulokkeet heille ja he ilmottavat kun saavat postiin uudet kuulokkeet tulemaan minulle.

Nyt toivotaan vaan että nuforce/optoma toimii nopeasti :)
 
Aika paljon huonoja kokemuksia. Noh, kaipa täytyy tasapainottaa sen verran että itse työtehtävissä huollattanut läppäreitä, jotka infocaren on-site kävi paikan päällä korjaamassa. Toki joku vähäinen kämmi taitaa olla joukossa, mutta useammasta kymmenestä kerrasta kuitenkin muutoin rautahuolto toimi hyvin.
 
Valitettavasti tuolla on suuri osa kodinkoneiden takuusoppareista. En tiedä miten ovat onnistuneet haalimaan ne kaikki itselleen.

Mutta asiaan, melkein tuli asioitua tuolla kun ostin taannoin audiovahvistimen ja se oli paketista vinkuva. No myyjän mukaan piti lähettää infocareen ja toki oletin että uusi laite eikä mitään huoltoa koska pakasta vedettynä viallinen. Lisäksi olin kuullut vain huonoa tuosta paikasta niin ei himottanut lähettää sinne mitään. Vaati vähän vänkkäystä kun ilmeisesti ko. laitteen valmistaja vaati että käytetään infocarella. Lopulta valmistaja toimitti myyjätaholle uuden laitteen ja sain sen, problem solved.

Pitää toivoa ettei laite koskaan hajoa :D Tai jos hajoaa niin voi itse korjata.
 
Moro! Oma telkkari lähti huoltoon 17.1 Infocareen. Mitenkäs tämä nykyään toimii? Pitääkö aspaa kovistella että jotain tapahtuu vai pelaako kuten pitääkin? Kauanko on korjausprosessit kestäneet?
 
Moro! Oma telkkari lähti huoltoon 17.1 Infocareen. Mitenkäs tämä nykyään toimii? Pitääkö aspaa kovistella että jotain tapahtuu vai pelaako kuten pitääkin? Kauanko on korjausprosessit kestäneet?

Oman telkkarin vein postiin 14.7 ja infocarelta tuli ilmoitus takaisin lähetyksestä 26.7. Parisen viikkoa siinä siis meni... Toki tuohon voi vaikuttaa mitä osia vaihdetaan jne. Omassa ilmeisesti vaihdettiin paljonkin, esim. piirikortti ja paneeli.
 
Moro! Oma telkkari lähti huoltoon 17.1 Infocareen. Mitenkäs tämä nykyään toimii? Pitääkö aspaa kovistella että jotain tapahtuu vai pelaako kuten pitääkin? Kauanko on korjausprosessit kestäneet?
Siellähän on se seuranta webissä mistä näkee mitä tapahtuu (odottelee varaosaa, työn alla jne.). Siihen tarvii sen huoltonumeron, minkä luultavasti sait kun lähetit huoltoon.

Itsellä OLED-telkkarin kanssa kesti pari viikkoa, siitä ainakin viikon päivät odoteltiin uutta panelia.
 
Siellähän on se seuranta webissä mistä näkee mitä tapahtuu (odottelee varaosaa, työn alla jne.). Siihen tarvii sen huoltonumeron, minkä luultavasti sait kun lähetit huoltoon.

Itsellä OLED-telkkarin kanssa kesti pari viikkoa, siitä ainakin viikon päivät odoteltiin uutta panelia.

Koetin tuota seurantaa mutta pitäisi olla jokin security code tai password lisäksi että saisi huoltotyön auki.
 
Koetin tuota seurantaa mutta pitäisi olla jokin security code tai password lisäksi että saisi huoltotyön auki.

kohtuullinen huoltoaika on 10-15 arkipäivää ja 17. ollut perjantai, eilen tai tänään saapunut huoltoon. Laita infocaren aspaan kysely tuosta seurannasta.
 
Telkkarini lähti huoltoon 20.12 ja tänään 22.1 saapui ovelle takaisin. Reilun kuukauden siis otti pyhineen ja toimituksineen. Kovasti saanut lukea huonoja kokemuksia, mutta omani tuli takaisin täysin kunnossa ja ilman naarmuja.
 
Telkkarini lähti huoltoon 20.12 ja tänään 22.1 saapui ovelle takaisin. Reilun kuukauden siis otti pyhineen ja toimituksineen. Kovasti saanut lukea huonoja kokemuksia, mutta omani tuli takaisin täysin kunnossa ja ilman naarmuja.
Täytyy muistaa että huonot palautteet kirjoitetaan yleensä herkemmin ja palveluihin tyytyväiset vain ovat tyytyväisiä ilman sen suurempaa metakkaa. Joskin Infocaren kohdalla negatiivista palautetta on melko paljon ja usealta vuodelta.
 
Kysellääs täällä vähän kokemuksia infocare workshopista. Kun tilanne on tämä vajaa 3 vuotta vanha yleiskone sanoi voimansiirron osalta itsensä irti. Takuu 2 vuotta, mutta olin OBH Nordicaan eli valmistajaan yhteydessä. Lupasivat korjata takuuna.
Lähetin tietojen kanssa laitteen vantaalle.

Niin missä ajassa edes ottavat työn alle ja onko meno muillakin laitteilla korjaus yhtä menestyksekästä kuin puhelimilla joista olen kuullut melko huonoa?

Toistaiseksi kaikki mennyt niinkuin kuuluu, mutta laite postin mukaan toimitettu jo eilen infocarelle, mutta infocaren sivujen mukaan he odottavat yhä laitetta eli eivät ole edes rekisteröineet tuotetta saapuneeksi.
 
Mun espressokone kävi infocaren huollossa. Olisiko mennyt 2 viikkoa liikkeeseen kiikuttamisesta. Ei valittamista.
 
Hyvä et jollain meni kaikki hyvin :)

infocarella on hallussa varmaan lähemmäs 3/4 suomessa myytävän elektroniikan takuuhuoltojen sopparit joten väkisin välillä ei kaikki mene kuin strömsöössä... itsekin huoltotöitä tehneenä tiedän että meiltäkin lähti tuonne päivittäin melkein rullakollinen tavaraa huoltoon ja 98% homma toimi ihan normien puitteissa.
 
Nyt ois telkkari tulossa takaisin Infocarelta. Ihmetyksekseni vain näyttäisi olevan tavallinen postipaketti. Millähän ilveellä kuvittelevat että roudaan 65" TV:n laatikoineen postista himaan pikkuautolla. Mites muilla, onko tullut kotiin saakka vai pitikö hakea postista? Pitäiskö tästä nyt marista johonkin suuntaan? Philips? Infocare?
 
Nyt ois telkkari tulossa takaisin Infocarelta. Ihmetyksekseni vain näyttäisi olevan tavallinen postipaketti. Millähän ilveellä kuvittelevat että roudaan 65" TV:n laatikoineen postista himaan pikkuautolla. Mites muilla, onko tullut kotiin saakka vai pitikö hakea postista? Pitäiskö tästä nyt marista johonkin suuntaan? Philips? Infocare?
Jos eivät toimita kotiin, otat yhteyttä (oletettavasti Philipsiin) ja pyydät kotiintoimitusta. Sen jälkeen kun kieltäytyvät, vetoat allaolevaan kuluttajan oikeuteen.

Tavara on korjattava takuuehtojen mukaisesti aiheuttamatta kuluttajalle kuluja, kuten esimerkiksi tavaran korjattavaksi toimittamisesta ja palauttamisesta aiheutuvia kuluja, varaosakuluja tai korjaajan työ- ja matkakuluja.
 
No nyt ovat suvaineet ottaa koneen jo vastaan, vaikka posti sen toimitti jo keskiviikkona heille. Tätä vauhtia saan koneen sitten jo jouluksi kotiin.
 
No nyt ovat suvaineet ottaa koneen jo vastaan, vaikka posti sen toimitti jo keskiviikkona heille. Tätä vauhtia saan koneen sitten jo jouluksi kotiin.
Mulla telkkari tulee tänään kotiin joten kolme viikkoa ja neljä päivää kesti siitä kun posti haki TV:n kotoa.
 
Jos eivät toimita kotiin, otat yhteyttä (oletettavasti Philipsiin) ja pyydät kotiintoimitusta. Sen jälkeen kun kieltäytyvät, vetoat allaolevaan kuluttajan oikeuteen.


Mobiilisovellus näytti että tulisi noudettavaksi postista mutta lähempi tarkastelu osoitti että tulee kuljetuksella kotiin.
 
Telkkari kotona ja asennettu. Laitan päälle todetakseni että Ambilight ei toimi. Tämän lisäksi telkkarin takana olevat kytkimet ei toimi. Todennäköisesti unohtaneet kytkeä piuhat piirilevylle takaisin kasatessa.
Ei tiedä oikein itkeäkö vai nauraa.
 
Telkkari kotona ja asennettu. Laitan päälle todetakseni että Ambilight ei toimi. Tämän lisäksi telkkarin takana olevat kytkimet ei toimi. Todennäköisesti unohtaneet kytkeä piuhat piirilevylle takaisin kasatessa.
Ei tiedä oikein itkeäkö vai nauraa.
Takaisin vain sinne sitten. Ei ole kauheasti korjaaja testaillut huollon jälkeen.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 278
Viestejä
4 486 107
Jäsenet
74 132
Uusin jäsen
Jaakko0000000

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom