- Liittynyt
- 26.02.2017
- Viestejä
- 331
Onko kellään kokemuksia kyseisestä putiikista, onko luotettava?
On tullut tilailtua useammankin kerran ja hyvin on toiminut. Varasto tosin on ruotsissa? Niin kestää muutaman päivän pidempään toimitus.Onko kellään kokemuksia kyseisestä putiikista, onko luotettava?
En sitten tilannutkaan täältä kun olikin yritys hintoja ja ykstyis hinnat nousi kans tässä viikon kuluessa.Mietin tilaamista täältä kun saisi ostettua näytön 300€ halvemmalla kuin Jimmsistä. Jos on kuolleita pixeleitä tai muuten vaan huono laatunen niin ainahan voi palauttaa.
Eihän pahvilaatikko ole suoja, vaa se laatikko jossa näytönohjain on.Cyber Mondayna tilasin näyttiksen puolilta päivin, eilen torstaina saapui paikallispostiin. Toimitus siis kohtalaisen nopea ottaen huomioon että ulkomailta lähetetään. Pakkaustyyli jättää toivomisen varaa, kahdella sivulla oli pehmusteena rutisteltua ruskeaa paperia (ilmeisesti siis vaan pitämässä itse näyttiksen loota paikallaan laatikossa), muuten suoraan vasten laatikon reunaa. Ei tarvitse kummoista kolhua, niin vaurio tapahtuu
No joo, totta. Tottunut liian hyvään Jimm'sin kanssa asioidessaEihän pahvilaatikko ole suoja, vaa se laatikko jossa näytönohjain on.
Ihan samanlain tuli jimmsin pakettikin juuri. kamat laatikon pohjalla, hieman myttypaperia tyhjään kohtaan päälle ja paketti postiin?Tiistai-iltana tilattu SSD:kin tuli tänään perjantaina postiin. Kiva
No joo, totta. Tottunut liian hyvään Jimm'sin kanssa asioidessa
Kokonaisuudessaan ihan kelpo kauppa tämä Dustin mielestäni, ei syrjäytä Jimm'siä ykkösputiikkinani, mutta oikein hyviin tarjouksiin tarttuminen on mahdollista, kun kerran homma toimii.
Tilasin launtaina, tiistaina tuli postin seurantakoodi sähköpostiin. Taitaa olla jouluruuhkaa hieman, kun aiemmin on kyllä lähtenyt samana päivänäTuli laitettua maanantai aamuna tilaus näyttiksestä jota oli suoraan varastossa, mutta tila näytää edelleen "vahvistettu". Sivuilla lukeva "ennen klo 15:00 tilatut lähetetään samana päivänä"- ei ainakaan tällä viikolla näytä pitävän paikkaansa.
Juurikin meinasin tuonne soittaa ja pyytää että palauttavat rahat. Miten tuossa voi kuukausi mennä!? Eikö rahojen pitäisi lähteä sillä hetkellä takaisin tililleni kun he saavat tuotteensa takaisin?Oliko yllätys että Gigabyten näyttis lähtee takaisin Minulla meni kuukausi että sain omasta näyttiksestä rahat takasi, aina piti tiedustella tämänkin tilannetta sähköpostin välityksellä itse.
@slayer665 Jos et erikseen siis mainitse, että haluat korvaavan tuotteen niin automaattisesti he palauttavat rahat (jota kyllä itse suosittelen, tilaa komponentit mielummin jostain muualta)
Joo sama nappia etsin sivuilta tuloksetta. Soittamalla sain tehtyä reklamaation ja spostiin tuli palautus ohjeet. Kannattaa tsekata roskaposti kansio jos käyttää gmailia. Paketti on nyt heillä takasin. Saa nähdä milloin rahat palautuu.Jumalauta, että voi olla vaikeaa palauttaa tuonne lafkaan mitään. Tilasin blackfridayna läppärin, joka saapui yllättävän nopeasti, mutta palauttaminen on osoittautunut todella hankalaksi. Palautusohjeissa pyydetään tekemään tuosta ilmoitus omien sivujen jonkin painikkeen takaa, jota ei ole edes olemassa. Tein reklamaation aiheesta, mutta sen sitä ei noteerattu lainkaan. Vasta soittaminen 11.12. asiakaspalveluun tuotti jonottamisen jälkeen pahoittelut ja asian käsittely siirtyi "aktiiviseksi". Mitään ohjeita tai postin palauttamiskaavaketta en ole vielä saanut. Nooh. Katsellaan. Eivät kuitenkaan varmaan voi vedota palautusajan umpeutumiseen... ehkä...
Kiitos tästä. Sinnehän ne oli tumpsahtanut - roskapostin sekaan.Joo sama nappia etsin sivuilta tuloksetta. Soittamalla sain tehtyä reklamaation ja spostiin tuli palautus ohjeet. Kannattaa tsekata roskaposti kansio jos käyttää gmailia. Paketti on nyt heillä takasin. Saa nähdä milloin rahat palautuu.