Hei,
Kiitos viestistä. Lähetän sinulle liitteenä huoltorahtikirjan tuotteen huoltoon lähettämistä varten. Huomioi, että tämä rahtikirja on voimassa vain 14 päivää.
Palautusrahtikirjalla on alkuperäisen omistajan osoite lähettäjänä, mutta sillä ei ole mitään väliä kun viet tuotteen postiin. On tärkeätä, että lähetät tuotteen niin täydellisenä kuin mahdollista, kaikkine tarvikkeineen alkuperäispakkauksessa. Se nopeuttaa käsittelyä.
Huomioi että jos tuotetta ei voida/kannattaa korjata, ja samanhintaista/-kaltaista korvaavaa tuotetta ei löydy, hyvitys tulee turvallisuussyistä takaisin samalle pankkitilille mistä tuote on alunperin maksettu. Eli uusi omistaja pitää pyytää rahat alkuperäiseltä omistajalta. Tämän siksi että Dustinilla on sopimus alkuperäisen omistajan kanssa. Lisäksi, Dustin ei ota kantaa vanhan ja uuden omistajan väliseen sopimukseen ja mihin hintaan tuote on vaihtanut omistajaa. Jos esim. vanha omistaja on ostanut tuotteen meiltä 250 eurolla ja myynyt sen eteenpäin 100 eurolla, tulisi heidän sopia erotuksen maksamisesta.
Tuote täytyy ennen huoltoon lähettämistä pakata huolellisesti esim. ruskeaan aaltopahviin. Tuotteet jotka lähetetään pehmustetuissa kirjekuorissa, pusseissa jne., lähetetään asiakkaalle takaisin ilman huoltotoimenpiteitä.
Kaikki vastaanotetut tuotteet testataan asiakkaan virhekuvaksen mukaisesti. Jos Dustin toteaa, että tuote on virheetön, veloitetaan asiakkaalta tapauksen käsittelystä 25 euroa + alv. Tästä syystä asiakkaan on testattava tuote mahdollisimman perusteellisesti ja kuvailtava virhetilanne mahdollisimman tarkasti ennen tuotteen lähettämistä huoltoon.
Palautusnumerosi on CAS-numero joka löytyy aihe-rivistä. Posti toimittaa tuote meidän Ruotsissa olevaan keskusvarastoon, mistä lähetämme tuote eteenpäin valmistajan/tukkurin huoltoyritykselle. Toimitus ja huolto kestää yleensä noin 3-4 viikkoa. Jos jostain syystä käsittely olisi tätä pidempi ota meihin yhteyttä niin ratkaisemme tapauksen sinulle.
Jos et ole saanut huoltorahtikirjaa tunnin sisällä, pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse (
asiakaspalvelu@dustinhome.fi) jolloin lähetämme uuden huoltorahtikirjan.
Täydelliset toimitusehdot löytyvät sivujemme
http://www.dustinhome.fi asiakaspalveluosiosta.
Autan mielelläni jos sinulla on lisäkysymyksiä.
Mukavaa päivänjatkoa!