Dustinhome tilaaminen

Viestiketju alueella 'Yleinen rautakeskustelu' , aloittaja chrisse93, 25.10.2017.

  1. chrisse93

    chrisse93

    Viestejä:
    170
    Rekisteröitynyt:
    26.02.2017
    Onko kellään kokemuksia kyseisestä putiikista, onko luotettava?
     
  2. J4soni

    J4soni

    Viestejä:
    163
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Ssd:n tilasin alkuvuodesta eikä ollut mitään ongelmia, noppeesti tuli paketti perille.
     
  3. krjalone

    krjalone

    Viestejä:
    24
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    On tullut tilailtua useammankin kerran ja hyvin on toiminut. Varasto tosin on ruotsissa? Niin kestää muutaman päivän pidempään toimitus.
     
  4. chrisse93

    chrisse93

    Viestejä:
    170
    Rekisteröitynyt:
    26.02.2017
    selvä, meshify c kopan haluaisin mutta kenelläkään ei näytä olevan varastossa.
     
  5. zaik

    zaik

    Viestejä:
    3
    Rekisteröitynyt:
    23.10.2017
    Yrityspuolen asiat toimivat hyvin. Suomen osalta Dustin on entinen BusinessForum.
     
  6. allapo

    allapo

    Viestejä:
    186
    Rekisteröitynyt:
    24.10.2016
    Ite tilaukset toimii hyvin, nopeesti tulee tavarat kotiin. Ongelmat alkaa jos tulee takuun kanssa hoidettavaa. Ei taida Dustinin suomen numero vastata ollenkaan.
     
  7. Pekonijuhla

    Pekonijuhla

    Viestejä:
    116
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Kyllä aspa vastaa ja toimii hyvin. Tais olla ruotsalainen joka kyllä puhui ja ymmärti suomea. Nopea toimitus kyllä noilla.
     
  8. VÄPÄ

    VÄPÄ BANNATTU BANNED

    Viestejä:
    356
    Rekisteröitynyt:
    24.08.2017
    Paketit tulee nopeasti. Ennen klo 15 Suomen aikaa tilatut tulevat 2. päivänä tilauksen jälkeen.

    Mitä tulee takuuvaihtoon. Nyt on ollut 1080Ti kuukauden takuuvaihtokäsittelyssä. Ostin uuden laskulla. Ilmoitin että uutta en maksa ennen kuin vanhasta on rahat takaisin. Voivat käsitellä asiaa minun puolesta vaikka juhannukseen kolmannen maailmansodan jälkeen.
     
  9. miiksu

    miiksu

    Viestejä:
    1 236
    Rekisteröitynyt:
    11.02.2017
    Mietin tilaamista täältä kun saisi ostettua näytön 300€ halvemmalla kuin Jimmsistä. Jos on kuolleita pixeleitä tai muuten vaan huono laatunen niin ainahan voi palauttaa.
     
  10. Asiantuntija

    Asiantuntija

    Viestejä:
    997
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Asiakaspalvelu perseestä, varastosaldot mitä sattuu, rahojen palautus peruutetusta tuotteesta ei ole automaattista ja väittävät viimeiseen asti, että ovat jo maksaneet. En tilaisi ellei kyseessä ole tuote, jonka parin kuukauden odottelu ei haittaa eikä ole aikomusta ottaa yhteyttä asiakaspalveluun eikä tule tarvetta takuuasioissa.
     
  11. miiksu

    miiksu

    Viestejä:
    1 236
    Rekisteröitynyt:
    11.02.2017
    En sitten tilannutkaan täältä kun olikin yritys hintoja ja ykstyis hinnat nousi kans tässä viikon kuluessa.
     
  12. jeppejehu

    jeppejehu

    Viestejä:
    347
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Harman Kardonin onyx minin tilasin. Nopeasti tuli ja hyvin oli pakattu.
    Taisin vielä ottaa varmuuden vuoksi Klarnalla, siitä ei lisämaksua tullut
     
  13. PCB

    PCB

    Viestejä:
    151
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Hyvä kauppa. Ostin modeeemin joka ei ollut ihan niin nopea kuin piti. Sain pitää laitteen ja rahat takaisin.
     
  14. Yelda

    Yelda

    Viestejä:
    187
    Rekisteröitynyt:
    23.12.2016
    Emännälle tilattiin 4tb ulkoinen kovo valokuvaus harrastukseen. Vahvasti epäilen ettei tarvitse ikinä takuuasioissa olla yhteyksissä. Tuote kyllä tuli todella nopeasti jos ruotsista lähettävät. Sunnuntai iltana tilattiin ja maksettiin ja nyt torstaina oli postissa noudettavissa.
    Suosittelen ainakin tälläisissä ostoksissa jotka tuskin hajoavat. Tämän ketjun muiden kommenttien perusteella en välttämättä näyttistä ostaisi. Näytön voisin vielä ostaa jos ei ole halvinta "paskaa". Ei taida näytöistä muuta hajota kuin virtanappi jos aina näytön sammuttaa. Kuolleita pixseleitä ei ole koskaan tullut vastaan... ehkä en ole tarpeeksi hc käyttäjä sitten.
     
  15. Nickname97

    Nickname97

    Viestejä:
    90
    Rekisteröitynyt:
    02.09.2017
    Ostin koneeni emolevyn Asus Prime X370 Pro:n DustinHomesta syyskuussa. Lähettiin ja saapui nopeasti, oli hyvin pakattu ja sitä rataa.

    Laskulla kun tilaa niin ei ole ongelmia, näin uskaltaisin väittää. Jos hajoaa joskus ja pitää lähettää takuuhuoltoon niin ehkä mielipiteeni muuttuu..
     
  16. thrill

    thrill

    Viestejä:
    317
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Takuusta täytyy sanoa positiivinen kokemus, vähän pelko perseessä miten onnistuu mutta suurin aika menikin postin kyydissä. Viime viikon tiistaina oli paketti lähetetty heiltä valmistajan valtuutettuun huoltoon eteenpäin ja eilen tuli viesti että takuu/huoltopyyntönne on hyväksytty, otatteko rahat vai uuden vastaavan tuotteen. Sähköpostiin vastailtiin hyvin, harvoin Suomessakaan välttämättä saa alle 24h vastaukset niinkuin sain itse Dustinilta.
     
  17. Stan D'By

    Stan D'By

    Viestejä:
    22
    Rekisteröitynyt:
    05.11.2017
    Myöhään torstai-iltana ennakko-bf:stä tilattu tabletti tuli maanantaina ja sunnuntaina tilattu näyttö keskiviikkona. Mielestäni erittäin ok.
     
  18. Alensia

    Alensia Custom-titteli Make ATK Great Again

    Viestejä:
    538
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Cyber Mondayna tilasin näyttiksen puolilta päivin, eilen torstaina saapui paikallispostiin. Toimitus siis kohtalaisen nopea ottaen huomioon että ulkomailta lähetetään. Pakkaustyyli jättää toivomisen varaa, kahdella sivulla oli pehmusteena rutisteltua ruskeaa paperia (ilmeisesti siis vaan pitämässä itse näyttiksen loota paikallaan laatikossa), muuten suoraan vasten laatikon reunaa. Ei tarvitse kummoista kolhua, niin vaurio tapahtuu :vihellys:
     
  19. antero

    antero

    Viestejä:
    1 355
    Rekisteröitynyt:
    29.10.2016
    Eihän pahvilaatikko ole suoja, vaa se laatikko jossa näytönohjain on.
     
    Ihmemies tykkää tästä.
  20. Jamary

    Jamary

    Viestejä:
    61
    Rekisteröitynyt:
    09.04.2017
    Keskiviikko aamuna tein tilauksen. Ei oo vielä edes lähteny tulemaan, vaikka sähköpostissa sain vastauksen, että tänään lähtis.
     
  21. aMiqqo

    aMiqqo

    Viestejä:
    23
    Rekisteröitynyt:
    15.04.2017
    Itse tilasin viikko sitten perjantai-iltana playseat challengen ja seuraavana maanantaina oli noudettavissa. Kaikki meni hyvin ja oli nopein postitus tähän mennessä.
     
  22. Alensia

    Alensia Custom-titteli Make ATK Great Again

    Viestejä:
    538
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Tiistai-iltana tilattu SSD:kin tuli tänään perjantaina postiin. Kiva :)

    No joo, totta. Tottunut liian hyvään Jimm'sin kanssa asioidessa :D

    Kokonaisuudessaan ihan kelpo kauppa tämä Dustin mielestäni, ei syrjäytä Jimm'siä ykkösputiikkinani, mutta oikein hyviin tarjouksiin tarttuminen on mahdollista, kun kerran homma toimii.
     
  23. Temesklk

    Temesklk

    Viestejä:
    54
    Rekisteröitynyt:
    16.06.2017
    Perjantaina tilasin PS4 Pro:n tarjouksesta, mutta muutama tunti sen jälkeen Amazon.de:hen tuli parempi tarjous. Peruin sähköpostilla tilauksen ja sunnuntaina vastattiin, että on peruttu. Paytrail tili piti tehdä maksun palautusta varten ja rahat tuli tilille keskiviikkona. Reilu kuukausi sitten tilasin muutamat osat koneeseen ja toimitus oli nopea. Kokonaisuudessaan jäi positiivinen kuva kyseisestä puljusta.
     
  24. IsoLuumu

    IsoLuumu

    Viestejä:
    456
    Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    Ihan samanlain tuli jimmsin pakettikin juuri. kamat laatikon pohjalla, hieman myttypaperia tyhjään kohtaan päälle ja paketti postiin?
     
  25. slayer665

    slayer665

    Viestejä:
    383
    Rekisteröitynyt:
    13.04.2017
    Tuli laitettua maanantai aamuna tilaus näyttiksestä jota oli suoraan varastossa, mutta tila näytää edelleen "vahvistettu". Sivuilla lukeva "ennen klo 15:00 tilatut lähetetään samana päivänä"- ei ainakaan tällä viikolla näytä pitävän paikkaansa.
     
    autonaamio tykkää tästä.
  26. mufasa2

    mufasa2

    Viestejä:
    28
    Rekisteröitynyt:
    26.10.2016
    Tilasin launtaina, tiistaina tuli postin seurantakoodi sähköpostiin. Taitaa olla jouluruuhkaa hieman, kun aiemmin on kyllä lähtenyt samana päivänä
     
  27. Ihmemies

    Ihmemies

    Viestejä:
    255
    Rekisteröitynyt:
    27.12.2016
    Ainakin Dustin myy käytettyä kamaa ilman että siitä mainitaan missään. Ostin uutena tavaraa, ja pakkauksesta on alkuperäinen sinetti rikottu, joku on lähminyt kamoja ja teipannut takaisin kasaan. Lähtee kyllä saman tien takaisin, täytyy tilata kamat muualta...
     
  28. sithyn

    sithyn

    Viestejä:
    2
    Rekisteröitynyt:
    08.12.2017
    Tilasin Black Fridaysta emo+prossu päivityspaketin 23.11.2017 ja tähän päivään mennessä ei ole mitään kuulunut. Alkaa pikkuhiljaa vähän vituttamaan.
     
  29. slayer665

    slayer665

    Viestejä:
    383
    Rekisteröitynyt:
    13.04.2017
    Itselle tulikin tuote perille. Seurantakoodi oli mennyt Gmailin roskapostiin :D

    No nyt kuitenkin kävi niin että tilaamani näyttis olikin rikki.

    Katsotaan seuraavaksi miten palautus toimii. Enkös ole oikeutettu perumaan kaupat ja ottamaan rahat takaisin? Vai pitääkö odottaa että näyttis kiertää Gigabyten RMA:n kautta. Joka ei suomessa edes toimi kuin myyntipaikan kautta.

    Tuossahan voi mennä viikko tolkulla aikaa....
     
  30. Jarvi

    Jarvi

    Viestejä:
    81
    Rekisteröitynyt:
    08.04.2017
    Oliko yllätys että Gigabyten näyttis lähtee takaisin :rolleyes: Minulla meni kuukausi että sain omasta näyttiksestä rahat takasi, aina piti tiedustella tämänkin tilannetta sähköpostin välityksellä itse.
    @slayer665 Jos et erikseen siis mainitse, että haluat korvaavan tuotteen niin automaattisesti he palauttavat rahat (jota kyllä itse suosittelen, tilaa komponentit mielummin jostain muualta)
     
    Ihmemies ja slayer665 tykkäävät tästä.
  31. slayer665

    slayer665

    Viestejä:
    383
    Rekisteröitynyt:
    13.04.2017
    Juurikin meinasin tuonne soittaa ja pyytää että palauttavat rahat. Miten tuossa voi kuukausi mennä!? Eikö rahojen pitäisi lähteä sillä hetkellä takaisin tililleni kun he saavat tuotteensa takaisin?

    Edit:
    Just soitin tuonne ja sain reklamaation tehtyä ja palautuslomakkeen. Lupailivat että rahat palautuu n. 4-6pankkipäivässä siitä kun saavat tuotteen takaisin.

    Täytyy tänään heittää postiin ja katsoa miten homma etenee ;)
     
    Viimeksi muokattu: 08.12.2017
  32. Ihmemies

    Ihmemies

    Viestejä:
    255
    Rekisteröitynyt:
    27.12.2016
    Itse tilasin saman tuotteen uudestaan, ja toivon, että tällä kertaa saisin uuden tuotteen samalla, kun tää nykyinen palloilee postissa. Jimmsissä esim. nää myydään "b-stock"-nimellä, verkkiksessä on käsittääkseni outlet ruoholahdessa jne. Ei mua toi hämää, jos siitä kerrotaan, ja jos asian laita näkyy hinnassa.

    Dustin vaan huijaa asiakkaita ja toivoo, ettei huomattais. Ei tullut mieleen et noin iso firma jaksais tehdä sellasta, mutta kaikki on mahdollista. Saavat kyllä maksaa tuon ekan yrityksen postit molempiin suuntiin.
     
  33. thrill

    thrill

    Viestejä:
    317
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Itsellä takuukäsittely spostin sekä itellan ja muun jakelun kautta rahanpalautukseen kesti aika lailla tasan 2 viikkoa. En itse voi moittia. Ottaen huomioon että ensimmäinen viikko melkein meni että tuote perillä heillä josta se eteenpäin lähti. Ja tuolta ja muualta näistä "naapurin" kaupoista ostaessa varaudunkin että säätämään/odottelemaan joutuu eri tavalla kuin esim Jimm's.
     
    Ihmemies tykkää tästä.
  34. sithyn

    sithyn

    Viestejä:
    2
    Rekisteröitynyt:
    08.12.2017
    Onko normaalia että toimituksessa menee puolitoista kuukautta? Muistaakseni kun tilasin tuotteen niin tilaus kohdassa luki, että toimitus 48-tunnissa. Varastostatukset eivät pidä paikkansa aina tulee lisää päiviä, kun muka varastolla pitäisi tuotteita olla. Kristus.
     
  35. Tapsa32

    Tapsa32

    Viestejä:
    89
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Perjantai-iltana tilattu virtalähde, kotelo ja emolevy saapuivat tänään perille. Erittäin nopeaa toimintaa Dustinilta ja miksei Postiltakin.
     
  36. Juki

    Juki

    Viestejä:
    3
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Sunnuntaina kolmen verkkotuotteen tilaus sisään ja keskiviikkona koko paketti kotona.
    Olin jo valmistautunut odotteluun tai jälkitoimitukseen kun yksi tuote oli tulossa varastoon arviolta ma/ti, mutta ainakin nyt kävi hyvin ja nopeasti.
     
  37. Nom

    Nom

    Viestejä:
    295
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Jumalauta, että voi olla vaikeaa palauttaa tuonne lafkaan mitään. Tilasin blackfridayna läppärin, joka saapui yllättävän nopeasti, mutta palauttaminen on osoittautunut todella hankalaksi. Palautusohjeissa pyydetään tekemään tuosta ilmoitus omien sivujen jonkin painikkeen takaa, jota ei ole edes olemassa. Tein reklamaation aiheesta, mutta sen sitä ei noteerattu lainkaan. Vasta soittaminen 11.12. asiakaspalveluun tuotti jonottamisen jälkeen pahoittelut ja asian käsittely siirtyi "aktiiviseksi". Mitään ohjeita tai postin palauttamiskaavaketta en ole vielä saanut. Nooh. Katsellaan. Eivät kuitenkaan varmaan voi vedota palautusajan umpeutumiseen... ehkä... :rolleyes:
     
  38. slayer665

    slayer665

    Viestejä:
    383
    Rekisteröitynyt:
    13.04.2017
    Joo sama nappia etsin sivuilta tuloksetta. Soittamalla sain tehtyä reklamaation ja spostiin tuli palautus ohjeet. Kannattaa tsekata roskaposti kansio jos käyttää gmailia. Paketti on nyt heillä takasin. Saa nähdä milloin rahat palautuu.
     
  39. Nom

    Nom

    Viestejä:
    295
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Kiitos tästä. Sinnehän ne oli tumpsahtanut - roskapostin sekaan. :tup:
     
    slayer665 tykkää tästä.
  40. Noddy

    Noddy

    Viestejä:
    431
    Rekisteröitynyt:
    28.10.2016
    Tuo on iso lafka joka on myynyt isoille yrityksille nimellä businessforum oy jo pitkään it-laitteita. Ei ole ollut yritystilauksissa eikä henkilökohtaisissa koskaan ongelmia. Toki yksityispuolella tuo on tuoreempi tapaus eli voi olla että ei ole aivan samalla tasolla vielä palvelutaso mitä yrityspuolella jossa käytännöt on vähän erinlaiset.
     
  41. ariman

    ariman

    Viestejä:
    72
    Rekisteröitynyt:
    29.10.2017
    Perjantaina puolelta päivin tilaus sisään, maanantaina sai noutaa postista! Nopeaa palvelua ainakin :).
     
  42. slayer665

    slayer665

    Viestejä:
    383
    Rekisteröitynyt:
    13.04.2017
    Alkukuusta tilasin GTX 1080ti näyttiksen. Oli valmiiksi rikki, tai ei ainakaan toiminut kuten luulin(korkeat lämmöt). No laitoin heti paketin saamisesta seuraavana päivänä (8.12) tuon palautukseen. Vielä tänäänkään(28.12) he eivät ole saaneet pakettia takaisin. Postin seurannan viimeisin tieto on että 15.12 "lähetetty kohdemaahan".

    Tilalle ei siis ole tulossa muuta tuotetta. Vaan tein reklamaation että ostos ei vastannut odotuksia ja haluan rahat takaisin. Maksettu verkkopankista ja luonnollisesti rahoja ei ole vielä palautettu.

    Eikös vastuu tässä kohtaa ole postilla tai DustInHomella? Eihän se minun vika ole jos paketti hukkuu tai he eivät saa sitä takaisin. Kuitti ja postin seurantahan todistaa että olen paketin laittanut matkaan.

    Onko hyviä arvauksia kauan pahimmoillaan joudun odottelemaan rahoja? Tai onko määrätty jotain aikaa missä nuo pitää palauttaa? Kysessä kuitenkin lähemmäs 800e, niin ei tässä ihan taskurahasta puhuta...

    Edit: Tänään tuli postia että asia kunnossa ja rahat palautuvat lähipäivinä.
     
    Viimeksi muokattu: 29.12.2017
  43. thrill

    thrill

    Viestejä:
    317
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Luulisin että ensiviikolla viimeistään on perillä ja asiaa voi sitten selvitellä lisää.

    Itsellä rahojen palautus sujui hyvin nopsaan kun oma takuukäsittely oli ohi.
     
    Viimeksi muokattu: 28.12.2017
    slayer665 tykkää tästä.
  44. Fenotype

    Fenotype Tukijäsen Team Retro Team AMD

    Viestejä:
    736
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Laitetaan dustinista oma SUPER positiivinen kokemus tänne. Tilasin verkkokauppa.comista 8.1 Ryzen kamat ja seuraavalla viikolla 15.1 ei kamoja ole vieläkään lähtenyt katsoin saatavuutta ja saatavuus oli siirtynyt 2 viikkoa lisää :eek:.

    Peruin verkkokaupan tilauksen ja tilasin samat osat dustinilta jotka sain noutaa 3 päivän päästä postista :tup:(vaikka rahti oli siirtynyt 1vrk, myräkän takia).
    Kaiken lisäksi dustinilla Ryzen 7 1800X maksoi vain 360€ kun verkkokauppa.comin hinta olisi ollut 520€ :jd:.
    Hyvin oli paketti pakattu, ja suomi postin seuranta päivittyi joka päivä jos oli päivittymisen aihetta.

    Tilasin myös grizzly kryonauttia dustinista (kun kaikki suomi liikkeet näytti varastoksi -0)
    ja paketti oli noudettavissa jo toisena päivänä.:tup:

    Takuupalautuksista ei ole vielä kokemuksia.
     
    Viimeksi muokattu: 20.01.2018
  45. Mewy

    Mewy

    Viestejä:
    29
    Rekisteröitynyt:
    04.12.2017
    Eiköhän tullut jo kaikille selväksi että ihan hyvä kauppa :) ite tilasin maanantaina gopro kameran, pari pv kesti eli ke niin paketti oli Suomen puolella, huomenna perjantaina varmasti perillä, en tiennyt aluksi että varasto Ruotsissa niin laitoin kyselyä tiistaina että miksei ole postille tullut lähetystietoja, vastaus tuli tunnin päästä että sikälikkin nopea asiakaspalvelu.

    Lähetetty minun XT1650 laitteesta Tapatalkilla
     
  46. Boilers

    Boilers

    Viestejä:
    75
    Rekisteröitynyt:
    07.02.2017
    Itse tilasin vuoden vaihteessa HP M130nw-monitoimitulostimen ja toimitus oli kahdessa arkipäivässä perillä.

    Valitsin Dustinin, koska tulostin oli siellä huomattavasti muita liikkeitä edullisempi tarjouksessa. Olin jo jonkin aikaa katsellut uutta mv-laseria monitoimilaitteena, jossa olisi sekä lan että wlan mahdollisuus. Tästä löytyi molemmat alle satkun hintaluokkaan. Takuusta ei kokemusta. Laite ok, joskin pitää pahaa ääntä tulostaessa.
     
  47. Karppaaa

    Karppaaa

    Viestejä:
    190
    Rekisteröitynyt:
    28.11.2017
    Huhheijaa, kuinka huono maku jäi tuosta kaupasta. Laitoin tilaukseen verkkokauppaan listatun "demo" näytön, mutta kun mitään ei näyttänyt tapahtuvan, niin soitin asiakaspalveluun.

    Vastaus oli kutakuinkin tämä hieman lyhennettynä: "Ei meillä niitä näyttöjä ole, mutta varmaan jos asiakas sellaisen palauttaa, niin lähetetään sitten sinulle". Tämä ei kyllä ihan vastaa omaa käsitystä demonäytöstä? En mä nyt herranjestas halua jonkun muun palauttamaa paskapaneelia.
     
  48. Nervous

    Nervous

    Viestejä:
    323
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Sivutkin toimivat mallikkaasti.
    Maksuvaiheessa heitti jonkun virhesivun, mutta silti ohjautui verkkopankin sivulle.
    Maksu toki meni läpi, mutta neljä sähköpostia yhden tuotteen tilaamisesta menee jo hieman spämmäämisen puolelle.
    Dustin lähetti kaksi kertaa saman maksuvahvistuksen ja yhden tilausvahvistuksen. Tämän lisäksi tietenkin tuli Paytraililta maksuvahvistus, mikä on ihan normaali käytäntö.
    Saa nähdä montako viikkoa kestää toimituksessa vaikka tuotetta pitäisi olla +10 kpl hyllyssä.
    Ei nyt muuten olisi kiinnostanut tilata, mutta kaksi terainen 2,5 tuuman levy 60e+postit on ihan ok hinta. Varsinkin kun olin katsovinani siikeitin sivuilta, että uusilla ulkoisilla levyillä on jopa kahden vuoden takuu entisen vuoden takuun sijasta. Tosin ei se paljoa lohduta, jos tuon firman kanssa pitää tapella kuukausia takuupalautusten kanssa.
     
  49. bombjack

    bombjack

    Viestejä:
    166
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Rival 310 hiiri tuli hankittua tarjouksesta. Nopea toimitus oli, perjantaina 23.2 iltapäivästä tilasin ja seuraavana tiistaina (27.2) oli noudettavissa postista. Ainoa miinus ettei saanut pakettiautomaattiin toimitusta, tai sitten en vaan osannut.
     
  50. Turang

    Turang

    Viestejä:
    123
    Rekisteröitynyt:
    03.03.2017
    Etsinnässäni on pitkään ollut mekaaninen näppis cherry mx blue kytkimillä ja valkoisella taustavalaistuksella.
    Ducky one 2 backlit tkl.
    Tilasin tuotteen Jimssistä. Muutaman päivän päästä tulee aspasta viesti että heillä on epäselvyyttä onko näppäimistö sinisellä vai valkosella taustavalaistuksella. Myöhemmin selvis että on sininen, Jimm's aspa pahoitteli asiaa, kaupat peruttiin ja sain rahat takaisin kahden päivän sisällä.
    Esimerkillistä toimintaa.

    Noh mites Dustin toimii?
    Ennen tilausta kysyin heidän asiakaspalvelusta että näppiksen tuoteselostuksessa lukee että siinä on valkoinen taustavalo, vaikka kuvissa oli sininen. Kerroin, että toimittajalla on ollut epäselvyyttä taustavalon väristä että siellä voi olla sininen valo. Voisivatko he varmistaa että näppäimistössä on valkoinen taustavalo?
    Vastauksena lyhyesti "tarkistin vielä tuoteosastoltamme väri on valmistajan antamien tietojen mukaan valkoinen". Tässä kohtaa mun olisi pitänyt tajuta sanoa että varmistakaa se älkääkä lukeko tekstiä mitä valmistaja sanoo kun siellä on virheellistä tietoa. Vaan nopealla lukemisella olin vaan ymmärtänyt että he varmistivat että kyseessä on valkoinen valo.
    Tuote tilaukseen ja muutaman päivän päästä paketti noudettavissa.
    Näppäimistössä on siniset valot.
    Lähetin asiakaspalveluun viestiä että mitä kohtaa ette ymmärtäneet mun kysymyksessä, kun pyysin varmistamaan asian ja nyt mulleon toimitettu näppäimistö sinisellä taustavalolla vaikka nimenomaan halusin valkoisen ja varmistelin ja kyselin asiasta etukäteen.
    "Ei meillä sitten taida olla valkoisella taustavalolla tuota näppäimistöä". Ei tullut pahoittelua eikä mitään vaan todettiin vaan että oho, näköjään on väärää tietoa valmistajalla.
    Kysyivät tilausnumeroa ja annoin sen heille. Nyt lähettivät palautuslomakkeen että saan tehtyä asiakaspalautuksen. Saa nähdä kauanko kestää ennenku rahat palautuu.

    Harmittaa vaan enemmänkin tämä käytännön asia, että pitkään olen jo etsinyt tämmöistä näppäimistöä ja sitten semmosta ei olekkaan. :tdown: