Myydään DOS-aikakauden rautaa

Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
87
Digitalin Decpc 486DX2-66 on edelleen odottamassa kunnostusta mutta otan sen nyt työn alle. Eli se löytyy.
 
Liittynyt
29.01.2022
Viestejä
3
Ilmoituksia selaillessa silmiin osui tuo Gus PnP. Ihan mielenkiinnosta kyselen onko se vain vaihtokauppana vai onko sillä yksittäin jotain myyntihintaa?
Joskus omistinkin sellaisen vaan piti myydä silloin uudemman tekniikan rahoittamiseksi. Muistelen että aika hyvät midisoundit omasi kyseinen laite.
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
87
GUS PnP vaihtuu vain toiseen GUSiin, koska ylimääräisiä minulla ei ole ja omissa (486+) DOS-koneissa on sellainen oltava. GF4 Ti 4200 löytyy edelleen mutta sitäkin olen miettinyt, että jos sen myyn, niin se tulee jossain vaiheessa kaduttamaan. Eli voisin vaihtaa johonkin mielenkiintoiseen mutta myydä en uskalla.

Digitalin DECpc on nyt työn alla ja melko hyvässä mallissa. Tilasin siihen lisää näyttömuistia (zig-zag-koteloitua VRAMia ei niin vain löydä) kun näytönohjaimen muistiväylä näyttäisi toimivan puolitettuna kun muistia on vain oletus 512k. Eli sitä pitää nyt odotella. Muuten oikein hieno kone. Sitten kun se on valmis, niin laitan sen ensin tänne myyntiin ja jos ei mene kaupaksi, niin vasta sitten huuto.nettiin.
 

ToniJH

Tontsa80
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
157
Kyllä suosittelen pitämään sen GF4 Ti 4200 vaikka niitä nyt saa suht edullisesti vielä ebaysta, mutta kyllähän tuo on hyvä näyttis johonkin Athlon XP tai P4 kokoonpanoon. itselläni oli joskus Gainwardin GF Ti 4200 2000 luvun alkupuolella, olen nyt koittanut kaivella vastaavaa korttia nettikauppoja selailemalla, koska tavoitteena olisi rakentaa väh sama buildi kuin sillon.
 
Liittynyt
12.02.2020
Viestejä
38
Hei, löytyisikö IBM Model M näppäimistöä tai uudempaa IBM PS/2 näppäimistöä?
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
87
Ei ylimääräistä. Ymmärrän hyvin miksi myös uudemmatkin kuin Model M kiinnostavat. Minulla on yksi vuoden 98 näppis ja se on tuntumaltaan selvästi parempi kuin Keytronicit.

Käytetään samaa viestiä hyväksi ostoilmoitukseen.Ostaisin Socket 370 emolevyn, joka tukee 1GHz copperminea. Täytyy olla vähintään kaksi ISA-väylää ja 440BX-piirisarja. Myös slot 1 -emo kelpaa kunhan mukaan tulee yhteensopiva adapteri.

Osittainen vaihtokauppa vaikka siihen Digitalin 486 -koneeseen käy myös. Se on melkein valmis. Aikaa vain on ollut liian vähän viimeistelyyn.
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
87
No niin, liian kauan kesti mutta DECpc olisi vihdoin myyntikunnossa. Tässä kuvia.

Eli kyseessä on vuoden 92 lopun DECpc LP, jossa on 486DX2 66MHz prosessori. Merkittävän tuosta tekee sen ikä. Pentiumia ei vielä ollut julkaistu, eli koneessa on myyntihetkellä ollut nopein mahdollinen Intelin prosessori. Koneen tarkka malli, 466d2LP kertoo myös sen, että se nimenomaan on tullut tuon prosessorin kanssa, eikä sitä ole myöhemmin päivitetty.

Koneessa on nyt 16 MB muistia, 20 GB kovalevy (katsoin sen eräänlaiseksi kompromissiksi), 3Comin verkkokortti (jossa XTIDE Universal BIOS), Sound Blaster 16 CT2800. Integroitu näyttis on S3 924 ja sen muisti on laajennettu täyteen megaan. Lisäksi emolevyn välimuisti on laajennettu täyteen 256kiloon. Mukaan tulee myös Digitalin näppäimistö, joka on vuodelta 96, eli ei koneen alkuperäinen näppis. Tosin Windows-näppäimet voivat olla ihan hyödyksi. Hiirenä on Logitechin 3-nappinen hiiri. Viimeisenä operaationa päivitin BIOSin versioon 1.22, jonka joku oli äskettäin ladannut ultimateretroon. Alkuperäisen BIOS-piirin saa mukaan (v1.20). Se näyttää käynnistyksessä vuosilukua 92 kun tuossa uudessa versiossa on 93. Jos välttämättä haluaa 92-koneen niin onhan tuo ikävä kauneusvirhe. Voin toki vielä vaihtaa sen takaisin, jos ostaja niin haluaa.

Aloitetaan näytönohjaimesta. Muistin laajennos megaan ei tuonutkaan yhtään nopeutta lisää, eli DOS-nopeus tuossa 924:ssä on valitettavan hidas. Se on kyllä Windows-kiihdytetty, joten Windows-koneeseen ihan hyvä. Mutta se on S3, joten DOS-yhteensopivuus on kerrassaan erinomainen. Lisäksi siinä on todella hyvälaatuinen RAMDAC. Käytännössä tämä kone antaa parempaa signaalia kuin useimmat PCI-väyläiset S3 Triot ja Virget. Eli Doom-koneeksi tästä ei ole (toimii mutta vähän hitaasti) mutta muuntyyppisiin DOS-peleihin oikein hyvä ja varmaan olisi myös Win 3.x käyttöön erinomainen. Valitettavasti 95:n kanssa on ajuriongelmia. Ilmeisesti ne eivät tunnista juuri tuota RAMDACia ja siksi on tyytyminen vain 256-värisiin tiloihin. Digitalin DOS- ja Win 3.x- ajurikokoelma löytyi netistä ja ne on koneen kovalevylle tallennettuina. Valitettavasti tähän ei ole Digitalin omia Win 95 -ajureita julkaistu. Win 3.x olisi kyllä tälle koneelle oikeampi vaihtoehto mutta ajattelin, että tämä on pääasiassa DOS-kone, joten Win 95:n FAT32-tuki olisi kivempi. Muuten olisi ollut tyytyminen 2GB osioihin ja max 8GB levytilaan.

CT2800 on tähän koneeseen erinomainen äänikortti. Siinä on aito OPL3, Vibra-piirin ansiosta siinä ei ole DMA-klikkausbugia, joka vaivaisi juuri niitä pelejä joita tällä koneella olisi tarkoitus pelata. Lisäksi PnP-ongelmia ei tule kun CT2800 ei ole PnP-kortti. Lisäksi Vibrassa on hyvä äänenlaatu, eli ei kohise.

3Comin verkkokortissa on XTIDE Universal BIOS, jotta koneessa pystyisi käyttämään yli 500 megan levyjä. Valitettavasti Windows 95:llä on ongelmia yli 32 gigan levyjen (vai oliko osioiden?) kanssa, joten siksi tuo 20 GB Maxtorin kovalevy on tuossa ikään kuin kompromissinä. XUB tuossa verkkokortissa ei haittaa verkkokäyttöä lainkaan. Itse asiassa sen DOS-ajurit on asennettuna ja siirsin verkon yli kovalevylle taatusti riittävästi testimateriaalia.

Näppäimistön näppäimet on pesty, eli se on puhdas, vaikkakin kellastunut. Hiiri on hyvässä kunnossa. Molemmat ovat PS/2-liitäntäisiä, jotka menevät tähän suoraan ilman adaptereita. Poweri on luonnostaan hiljainen, eli sen tuuletin pyörii sillä nopeudella kuin kuuluukin. Laitoin siihen vain hieman öljyä puhdistuksen lisäksi. Prosessori on passiivijäähdytetty mutta vaihdoin siilin isompaan, kuten kuvista näkyy. Alkuperäinen siili kuumeni aika paljon, tosin koppa päällä ilma olisi kiertänyt paremmin sen yli. Nyt ei ainakaan tarvi murehtia. Kovalevy on siis ainoa selvästi äänekäs osa mutta ei mikään mahdottoman kovaääninen.

Kovalevylle on asennettu englanninkielinen Windows 95 OSR 2.1 siten, että DOS-käyttö on ensisijaista. DOS puolelle on tehty käynnistysvalikot ja sieltä löytyvät kaikki ajurit valmiina, myös UMB-ajuri silloin kun ei voi EMM386:tta käyttää. Tietty nämä on kaikki testimateriaalia, eli ostaja tietty ottaa ajurit ym. talteen ja laittaa oman käyttöjärjestelmän...

Näytöstä vielä, eli kuvissa on 17" Orion. Se tulee mukaan mutta sen voi jättää myös pois. Hintaan se ei vaikuta. Kyseessä on halpisnäyttö mutta DOS-käyttöön se sopii hyvin ja istuu koneen päälläkin kivasti. SVGA-resoilla on moirea vähän, joten siksi tuo olisi parempi laittaa DOS-koneeseen. Kuva on säädetty teräväksi ja kirkkaus riittäväksi. Postitusmielessä nuo kannattaisi lähettää eri paketeissa. Voin toki yrittää saada ne samaa pakettiin mutta painopiste voi olla vähän vaarallinen, eli posti pudottanee paketin helposti.

Vielä yksi asia, eli Turbo-nappia ei ole mutta ei tarvikaan. L1-välimuistin ottaminen pois päältä (esim setmulilla tai icd:llä) pudottaa nopeuden testiohjelmasta riippuen joko nopean 386:n tai hitaan 486:n tasolle, eli aika ihanteelliseen paikkaan.

Eli pyytäisin tuosta 140 euroa + postit. Noutopaikkana olisi Uusikaupunki. Viikon-pari viiveellä pystyisin varmaan tuomaan Turun seudulle, jos se helpottaisi.
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
574
Löydyykö AWE32:een sopivia 30-pin sim-moduuleita, 2x4MB olisi tarve.

Lisäksi pitäisi löytää emolevylle tuleva PS2 hiiri/taustalevy. Minulla on MSI:n AT-Pentium emo, jossa on PS2 pinnit emolla mutta tuo liitin puuttuu.

Jos oikein hifistellään niin beige CD-asema kelpaisi myös, IDE-liitännällä ja period correct vm. 97 toki.
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
87
Luulisin parista kammasta voivani luopua. Yksi tuon ikäinen CD-asema pitäisi löytyä. PS/2-liittimiä ei valitettavasti ole ylimääräisiä. Tarkistan nuo illan aikana.
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
87
Vastasin yksityisviestillä liittyen CD-asemaan ja SIMMeihin.

DECpc siis meni mutta CRT-näyttö jäi, jos joku on siitä kiinnostunut. Minä kun en ole 17" näyttöjen ystävä ja lattialla on sen lisäksi neljä muuta CRT-näyttöä, niin minun puolestani sen voi tulla vaikka kahvipakettia vastaan noutamaan.
 

jop

Liittynyt
08.09.2019
Viestejä
30
Onko PCI näyttiksiä?

Tarkennuksena että P2/P3 koneeseen tulee joten jos jotain tuon aikaista.
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
87
Valitettavasti ei ole vapaana kuin S3 Virgeä ja Trioa. Eli nuo ovat enemmänkin Pentium 1 -koneisiin.
 

Dot

Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
51
Onnittelut GUS-kaupoista huuto.netissä :) Seurasin tiiviisti kuinka korkealle tuon setin hinta nousee. Melkoinen kokoelma kyllä, varsinkin jos kaikki vielä pelittää ok. Huutamaan en itse lähtenyt yhden kortin takia (vain GUS PnP Pro olisi kiinnostanut InterWave-piirin takia, koska antaa täydet 44k mixing ratea 32-kanavalle).
 
Liittynyt
19.02.2018
Viestejä
604
Jaa täältähän se syyllinen ja kisakumppani löytyi. :D

Itse olin tuon Extremen perään, Classicceja ja MAXeja mulla on kahden käden sormille. Hinta alkoi mennä ebay-osastolle niin ei vaan pystyny.
 
Liittynyt
19.02.2018
Viestejä
604
Hyvä kysymys. Yksi syy voi olla se ettei GUSsia voi emuloida millään toisella kortilla, ei löydy GUS-yhteensopivia ei-GUS -kortteja.

Itse tykkään fiilistellä vanhoja demoja/introja joissa ei usein ole kuin GUS-tuki, tai sitten se Sound Blaster-valinta vaan kuulostaa ihan surkealta GUSsiin verrattuna.
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
87
Kiitoksia kaiketi, vähän kalliiksi vaan meni mutta lähelle sitä mitä kuvittelin, eli n. 150€ tuntuu olevan yhden GUSin suomihinta nykyään. GUS Extremen perään minäkin olin. Tuo tulee 486-koneeseen kun ISA-väylät ovat siinä jo täynnä, niin nyt saa yhden vapautettua verkkokortille. Tuossa kun on GUS ja erinomainen SBpro-yhteensopivuus samalla kortilla, ja vielä laadukkaalla, eikä ole edes PnP, niin se on tähän koneeseen varmaan paras vaihtoehto.

Retroiluun erinomaista MIDI-kamaa saa uutena, kuten X2GS tai McCake ja intelligent modea tukevia ohjainkortteja myös (eikä sitäkään enää välttämättä tarvi kun on SoftMPU). GUS-puolella GF1-piirejä ei saa uustuotantokortteihin, koska niitä ei ole ja Interwaveakin on enää käsittääkseni hyvin rajoitetusti saatavilla. Eli MIDI-kamaa riittää mutta Ultrasoundeja ei. Siinä kai se syy hintoihin. Mutta kyllä aidot Rolanditkin ovat hinnoissaan. Jos ei halua keräillä kortteja varastoon vaan käyttää niitä, niin X2GS ja McCake ovat kyllä erinomaisia, eikä tarvetta alkuperäisille ole.
 
Liittynyt
19.02.2018
Viestejä
604
Sanoisin että Classicin, MAXin ja PnP:n suomihinnat ~100€ mutta Extreme sitten loput. Itse olen noihin hintoihin ostanut ja myynyt aika paljon.

Extreme on mun kirjoissa se #1 äänikortti, mitäpä muuta DOSsikone voi tarvita kuin GUSsin ja SB PRO:n, ne vielä yhdessä ja samassa kortissa.
 
Liittynyt
13.12.2018
Viestejä
175
Mulla olisi tarkoitus alkaa streamaamaan wanhoja late 486 / early Pentium setupilla vanhoja sen aikaisia klassikoita. Vieläkö löytyisi edes joku emo+prossu+muistit -setti edes?
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
87
Lerppuasemia ei valitettavasti ole ylimääräisiä.

Yksi ihan hyvä Intel 430TX-piirisarjainen emolevy sen sijaan löytyisi. Kyllä siitä emo+prosu+muistisetin saisi. Taitaa hitain prosu siihen olla Pentium 100. Nopein olisi 166 MMX tai K6-2, tosin en ole varma tukeeko se jälkimmäistä.

Nyt kun tähän tuli vastattua, niin tarkoitus on ollut laittaa myyntiin hyvä Compaqin kone. Siinä on Gigabyten GA-5SSM-emolevy, josta konkat vaihdettu laatukonkkiin ja Compaqin BIOS kovattu Gigabyten BIOSilla, jotta saa kaikki säädöt ym. näkyviin ja tuen K6+-prosuille. Siinä on prosuna K6-2+ 570 MHz, joka on avattu K6-3+:ksi ja pyörii hyvin 600 MHz:lla vakiojännitteellä. Plussaprosu tietysti siksi, että se on hyvin helposti hidastettavissa. Se oli koko koneen pointti.

Äänikorteiksi ajattelin laittaa mukaan AWE64 valuen DOSia varten ja SB Live 5.1:n Windows 9x:ää varten (Minulla oli siinä Orpheus, GUS PnP ja vanhempi SB Live mutta ne siirtyvät toiseen koneeseen). Integroidulla näyttiksellä pärjää kyllä hyvin jos aikoo tehdä koneesta Voodoo 2 -koneen (Voodoo kakkosia minulla ei ole). Tarvittaessa voisin kyllä laittaa mukaan Permedia 3- pohjaisen PCI-näyttiksen (32MB RAM) tai Riva TNT:n (16 MB RAM). Testailin jo jokin aika sitten 3Dmarkkeja noilla ja yllättävän samannopeuksisia olivat. TNT ehkä pikkaisen nopeampi matalilla resoilla (käytin jotain 6.xx ajuria, jonka pitäisi olla nopea Super Socket 7 -koneissa).

Mukaan löytyisi Compaqin hiiri ja näppis ja myös Compaqin 17" CRT-näyttö. Näyttö toimii mutta epäilen siinä olevan pientä konkkavikaa eikä ole ollut aikaa tutkia. Siksi on jäänyt laittamatta kone myyntiin. Mutta se 486 kun meni ilman CRT-näyttöä, niin ehkä joku tämänkin haluaa ilman näyttöä. Tosin siitä 486-koneesta jäänyt 17" Orion löytyy myös edelleen.

Jos kiinnostusta on, niin yritän miettiä hintaa halutulla kokoonpanolla. Nuo PCI 3D -näyttikset tietty vaikuttavat selvästi kokoonpanon hintaan kun ne eivät ihan halpoja nykyään ole.
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
87
Päivitin aloitusviestiä ja laitoin myyntiin Opheuksen, tuon edellisessä viestissä mainitun Compaqin (sen myynti vähän jäi unohduksiin) ja juuri tarpeettomaksi jääneen 5G-modeemin (se nyt ei oikeasti kuuluisi tähän ketjuun mutta menköön). Vaihtokaupat myös mahdollisia johonkin harvinaiseen tai jännään.
 
Liittynyt
19.02.2018
Viestejä
604
Huuto.nettiin vaan tuommonen Compaq, menee isoon rahaan. Marcushg tai juha68 lyö sinne tonnin automaatin samantien. :p

Orpheus on kova mutta Orpheus II tulee olemaan niin kova että sellanen on saatava, makso mitä makso.
 
Liittynyt
22.05.2017
Viestejä
210
Itsellä löytyy compaq 5441 alkuperäisellä kokoonpanolla (näyttö+kone+näppishiiri+kaiuttimet). Tarjoon näppiksestä ja hiirestä 25€ posteineen.
On vielä alkuperäisellä asennuksellakin sen mitä se on jäänyt vuoteen x kun siirtynyt pois käytöstä.
Olin vielä penskana mukana ostamassa konetta paikalliselta expertiltä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.05.2017
Viestejä
210
STB:n Riva TNT PCI-näytönohjain 16MB tai vaihtoehtoisesti 3DLabs (Permedia 3? Täytyy tarkistaa. Nopeus vastaa TNT:tä) 32MB muistilla

tälle hintaa yksittäin?
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
87
Arvostan STB:tä selvästi enemmän ja ajattelin pitää sen itse mutta mietitään. Olisi minulla myös TNT2M64 PCI, jonka ajattelin laittaa siihen Compaqin koneeseen (yritän vihdoin ja viimein saada sen huuto.nettiin ensi viikon aikana). Mutta jos tuo M64 kiinnostaa (suunnilleen TNT:n tasoinen sen pitäisi olla) niin kaipa siitä 50 euroa pitäisi saada.
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
87
Sain Compaqin vihdoin ja viimein huuto.nettiin. Päätin laittaa TNT2:n siihen. TNT ykkösen pidän itse mutta 3Dlabsin kortin voin myydä.
 
Liittynyt
26.12.2021
Viestejä
103
CT3930 löytyy edelleen, eikä ole edes käytössä. Tuo on vain sellainen kortti, että mieluummin vaihtaisin sen johonkin kiinnostavampaan. Tuo on hyvä kortti ja jossain vaiheessa jäisi harmittamaan sen myyminen. Niin on käynyt turhan usein. Juuri nytkin harmittelen kun Matrox G200 PCI:lle olisi käyttöä mutta olin sen mennyt myymään.

64MB SIMMejä en ole koskaan edes nähnyt. 32-megaisia EDOja sentään on vähän. Simmeistä tuli mieleen, että minulla olisi käyttöä 16-megaisille 30-pin SIMMeille, niihinkään kun en ole koskaan törmännyt ja juurikin noissa SB32/AWE32-malleissa ne olisi kivoja. Voisin esimerkiksi vaihtaa tuon CT3930:n kahteen 16MB 30-pin SIMMiin.

Mutta jos pelkkä SB16 kelpaa niin olisi minulla yksi CT2800, jonka löysin tuota Digitalin DX2-66-konetta varten (se projekti ei tosin ole vieläkään edennyt yhtään). Tuossa CT2800:ssa kun on muutama hyvä puoli, eli se EI ole PnP-kortti, siinä on aito OPL3 eikä siinä ei ole DMA single cycle -klikkausbugia. Sen sijaan siinä on Vibra CT2504 ja sen bugit (ja ne Vibran bugit olisi myös siinä CT3930:ssä).
Menikö CT1750 jo etiäpäin? Mikäli löytyy vielä niin on mulla jotain ehdottaa vaihdossa.
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
87
CT1750 ja paljon muutakin meni silloin kauan sitten. Ja liian halvalla kun halusin ylimääräisistä eroon. Jälkikäteen on harmittanut muutama kortti. Eli tuota tai muita 1. sukupolven SB16-kortteja ei ole kuin yksi CT1770 mutta sen pidän itse. Siinä kun on paketti sisältöineen tallessa.

Vaihdoin äskettäin CT3600-kortteihin (eli se hyvä Vibra pro -piirinen SB32) CQM:n tilalle aidon Yamahan OPL3:n. Yhden sellaisen kortin voin myydä mutta hinta on kova 150€. Niitä YMF289B-piirejä kun ei enää ole saatavilla. Jos olisin tiennyt, että ne yhtäkkiä loppuvat, niin olisin syksyllä tilannut enemmän. Vähän kalliita olivat silloinkin.

Jos 150€ kuulostaa kalliilta, niin vaihtokauppojakin saa ehdottaa.
 
Liittynyt
14.07.2020
Viestejä
75
Moikka, olisiko jotain Ide kovalevyä ylimääräisenä, joka olisi noin 8gb kooltaan? Ilmeisesti HP vectra ve ei pysty boottimaan suoraan isommalta levyltä, ilman että asennuslevyltä valitsee käynnistys kovalevyltä. Vai olisiko tuohon jotain neuvoa tai kikka kolmosta?
 
Liittynyt
31.05.2020
Viestejä
141
Moikka, olisiko jotain Ide kovalevyä ylimääräisenä, joka olisi noin 8gb kooltaan? Ilmeisesti HP vectra ve ei pysty boottimaan suoraan isommalta levyltä, ilman että asennuslevyltä valitsee käynnistys kovalevyltä. Vai olisiko tuohon jotain neuvoa tai kikka kolmosta?
Eikö osioiminen useampaan pienempään osioon auta? Vaikka 8gb + loput. 8gb osiolle asennat järjestelmän.
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
87
Yksi 8GB Seagate olisi mutta luulisi tuon ongelman olevan korjattavissa. Mitä jos asetat CHS-parametrit manuaalisesti 8 gigaan? Jos isommassa kovalevyssä on 32GB jumpperointimahdollisuus niin kokeile sitä. Jos vaikka HP käyttää Awardin BIOSia, niin niissä oli bugeja ainakin 32 ja 64 GB paikkeilla. Sitten yksi mahdollisuus on kirjoittaa MBR uudestaan (fdisk /mbr) kun ei tiedä missä käytössä se isompi levy on ollut. Yllä mainittu ODM on ihan hyvä tai sitten parempana vaikka verkkokorttiin laitettava XTIDE Universal BIOS. En tiedä kuinka vanha kone on kyseessä mutta 486 ja vanhempiin nuo ratkaisut ovat hyviä. ISA verkkokortteja löytyy ja niihin saan laitettua XUB:n.
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
574
Suosittelen IDE-CF adapteria ja 8GB muistikorttia. Kortti löytyi viimeksi ihan Prismasta.
 
Liittynyt
10.05.2023
Viestejä
488
SeaToolsilla voi koittaa saada kiintolevyn näyttämään todellista pienemmältä: Seagate SeaTools – ymmärtääkseni pitäisi toimia muillakin kuin Seagaten levyillä, omakohtaista kokemusta ei kuitenkaan ole.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 834
Viestejä
4 205 819
Jäsenet
70 990
Uusin jäsen
BGZ

Hinta.fi

Ylös Bottom