Myydään DOS-aikakauden rautaa

Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
87
Myytävä tuote:
Orpheus-äänikortti. Testattu mutta muuten käyttämätön. Minulla on näitä kaksi mutta toiselle ei ole ollut tarvetta. Tässä kortissa myös PC-Midi (eli intelligent mode -yhteensopiva midiohjain) mukana. Voin myydä myös Dreamblaster X2-midikortin siihen mukaan (huom tämä siis se vanhempi malli ilman Rolandin ääniä).
Hinta: 180 € ilman X2:ta, 230 € X2:n kanssa
Tuote ostettu (mistä ja milloin): pcmidi.eu (en muista milloin)
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Saa palauttaa jos ei toimi

Sijainti: Uusikaupunki
Toimitustapa: nouto tai postitus
Maksutapa: käteinen, mobilepay, tilisiirto

Myös vaihtokaupat mahdollisia ja monesti jopa toivottavia. DOS-aikakauden rauta kiinnostaa, etenkin harvinaiset äänikortit.

---
Mihin minä näitä retrovehkeitä oikein käytän: Vaikka tähän tai tähän (vaan kun ei ole aikaa).
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
285
486DX-40 VLB-väylällä kiinnostaisi ja mitä äänikortteja löytyy?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
38
Kiinnostaisi tuo kokonainen 386 eritoten, jos se on AT-kotelossa. Lisäksi olisi tarvetta S3 Virgelle (DX?) 4 megan muistilla. Jos sattuisi olemaan SB 2.0, niin se olisi hieno, kun se oli ensimmäinen äänikorttini aikanaan (mutta meni rikki ja päätyi roskiin).
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
87
Tällä hetkellä koottuna olevat 386 että 486 ovat molemmat pöytämallisessa AT-kotelossa.

Äänikortit ovat enimmäkseen eri SB16-malleja mutta ainakin yksi AWE32 löytyy. Tarkistan illalla äänikorttien mallinumerot. Yksikään ei ole PnP-malli, sillä niitä olen välttänyt. Yksi ylimääräinen SB 2.0 muistaakseni löytyy. Se tosin on liian uutta revisiota CMS-piireille, jos sellaisia kaipaa. Yksi Virge DX -kortti löytyy. Siinä taisi olla neljä megaa muistia. Tarkistan myös sen illalla. Matrox G200 PCI löytyy myös, jos sellainen kiinnostaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
38
Tällä hetkellä koottuna olevat 386 että 486 ovat molemmat pöytämallisessa AT-kotelossa.

Äänikortit ovat enimmäkseen eri SB16-malleja mutta ainakin yksi AWE32 löytyy. Tarkistan illalla äänikorttien mallinumerot. Yksikään ei ole PnP-malli, sillä niitä olen välttänyt. Yksi ylimääräinen SB 2.0 muistaakseni löytyy. Se tosin on liian uutta revisiota CMS-piireille, jos sellaisia kaipaa. Yksi Virge DX -kortti löytyy. Siinä taisi olla neljä megaa muistia. Tarkistan myös sen illalla. Matrox G200 PCI löytyy myös, jos sellainen kiinnostaa.
Asun kyllä liian kaukana Uudestakaupungista, että voisin noutaa, mutta kyllä kai sitä kokonaisen koneenkin postittaa. Riippuu toki mihin hintaan kokonainen kone päätyy. Matroxin PCI-kortteja löytyy itseltänikin, kun niitä löytyi taannoin työpaikan romulaatikosta. Vaikka kuvanlaatu onkin hyvä, niin ne eivät vaan ole niin yhteensopivia kaikkien DOS-pelien kanssa kuin S3.
CMS-upgradea en niin kaipaa, että ei ole väliä siltä osin.

Löytyykö minkään kokoisia 30-pinnisiä SIMMejä?

Sulla ei varmaan ole intelligent MPU-401 kortteja? Sellainen olisi kova juttu.
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
87
30-pinnisiä on enimmäkseen yksimegaisia. Ainakin yhdestä 4x4 megan setistä voin luopua mutta se on sitten pariteetiton. Voi olla, että toinenkin setti löytyy. Minulla kun on noita nelimegaisia kiinni useassa äänikortissa mutta eivätpä ne dos-käytössä niissä juurikaan hyödytä.

Virge DX on 4-megainen. Midikortteja ei ole ylimääräisiä. Itsekin olisin vielä yhtä vailla.

Tässä myytävät äänikortit:
CT1350B rev 6 (Sound Blaster 2.0)
CT1740
CT1750
CT2770
CT2760 (AWE32)
CT4520 (AWE64)
CT4830 (live)
GUS PnP
Pari sound galaxyä: MM pro 16ABI ja joku kaksiosainen.
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
87
Tässä kuvia 386-koneesta. Tuo on mielestäni varsin hyvä 386sx-koneeksi. Näyttis on huomattavasti nopeampi kuin 386-koneissa yleensä. Kovalevy on 800-megainen, josta bios osaa hyödyntää 500 megaa.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
108
Voi nenä, liian myöhään apajille :)

Mutta jos nyt jotakin sattuu nurkkiin jäämään, niin itse olen vähän jahtaillut AT-poweria/koppaa (sisuksen tai ilman) ja 30- sekä 72-pinnisiä simmejä. AWE32 voisi myös innostaa hitusen.
 
Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
Jäikö mitään näistä jäljelle? :nb:

Oon varautunut maksamaan aina 300 euroon asti
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
87
386-kone, SB 2.0 ja Virge DX mennyt. Kaikki muu jäljellä.

Emolevyistä löytyy pari pikkupentiumia, 386sx-16 ja yksi XT-emo. Tarvittavat lisäkortit ym. löytyy niille kaikille. Ylimääräisiä koteloita on yksi.
 
Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
386-kone, SB 2.0 ja Virge DX mennyt.
Juuri nää kiinnosti. Niistä oisin voinu maksaa oikeeta rahaa.

Mutta ehkä voin ostaa nämäkin jos lähtee halvalla:
-Aztech MM Pro 16 ABI
-Se kaksiosainen äänikortti
-PCI näyttiksiä (paitsi Matroxit)
-ISA I/O kortteja tms. mitä ohjainkortteja tossa nyt onkaan, en oo varma
-ISA näyttiksiä (vain VGA)
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
87
AWE32:ta on paha hinnoitella kun ebayssäkin niistä pyydetään järjettömästi. Miten olisi 20 euroa aloitushinta ja korkeimman tarjouksen tehnyt saa sen? Hinta ilman lisämuistia. Kuvassa on 8 megaa kiinni kun en jaksanut irroittaa muisteja kuvan oton ajaksi. Toki saa tarjota hintaa muistienkin kanssa.

486-koneen hintapyyntö 60 euroa. Se on sentään VLB-vehje, eli I/O-kortti ja näytönohjain molemmat VLB-väyläisiä. Äänikortiksi mukaan CT1740. Siinä nyt vain on sellainen juttu, että koppa on ruosteessa mutta enköhän saa sen kunnostettua viikonloppuna. Minulla kun on pieni vajaa purkki vaaleanharmaata kalustemaalia. Kuvia täällä. Kuvissa vielä emon pikkupiuhat kytkemättä mutta kone tulee tietysti täysin koottuna ja testattuna. Muistia 8 mega ja kovalevy taisi olla 800 megaa (josta bios osaa ottaa käyttöön 500 megaa).
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
87
AWE32 + SB16 (CT1750), tarjoan näistä 30€+postit
Jos kukaan ei tämän vuorokauden kuluessa tarjoa enempää, niin lähtee tuolla. Vertailun vuoksi AWE32 + GUS PnP setistä tarjottu 75 euroa sis pk ja mielestäni on tuo AWE32 + SB16 -tarjous on järkevämpi.

edit:
Melkein heti tarjottiin pelkästä AWE32:sta 30 euroa. Odotetaan nyt vuorokausi loppuun.
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
87
AWE32 ehti jo mennä CT1740 ja CT1750 mukana.

Jäljellä seuraavat äänikortit:
CT2770
CT4520 (AWE64)
CT4830 (live)
GUS PnP
kaksiosainen Sound Galaxy

Näytönohjaimista jäljellä:
Isa-väyläiset
Matroxit
S3 Visionit ja Triot
GeForce 4 Ti 4200

Lisäksi löytyy:
486-VLB-kone
Korppuasemia
I/O-kortteja
SIMMejä ja DIMMejä
emolevyt (Turbo XT, 386sx-16 ja kaksi Pentiumia)
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
87
Yllä olevista nyt mennyt CT2770 ja toinen Pentium-emolevy.

Tässä uudet kuvat 486-koneesta. Pikkaisen meni turhan vaaleaksi mutta eipähän ole ruostetta. 5,25" paikkaan löytynee suojalevy tai sitten mukaan voi ostaa 360k lerppuaseman.

Entä kiinnostavatko vanhat tietokonelehdet? Löytyisi Tietokone-lehden vuosikerrat 2000-2001, 2003-2008. Vuoden 2002 ja 2009 lehdistä löytyy muutama. MikroPC:tä olisi 4/96-9/99.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
420
löytyskö sulta 256Mb PC100 tai PC133 kampoja? vanhaan compaq deskprohon hakusessa.
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
87
Pienempiä SDRAMeja on jonkin verran mutta noin suuria vain kaksi: 256 MB kampa, jossa 8 x 32 MB piiriä. Sitten on 512 MB ECC-kampa. Molemmat PC133 nopeudella.

Minulla on vain yksi testialusta, jossa voin SDRAMeja testata (Intel 430TX -piirisarjalla oleva Pentium-emolevy) ja 256 MB kampa ei siinä toiminut, luultavasti siksi, että se ei tue 32 MB piirejä. Tuohon isompaan kampaan en ollut mitään lappua laittanut, joten sitä ei ole varmaan testattu. Senkään ei pitäisi tuolla emolevyllä toimia, kun siinäkin on 32 MB piirit.
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
87
486-kone edelleen vapaana. Jos se ei koneena kiinnosta, niin osia voin myydä erikseenkin. Vaihtoehtoisesti koteloon saan koottua XT:n, 386sx:n (16 MHz) tai Pentiumin.

Löytyi myös Radeon HD4870:n käyttämätön referenssijäähy ja Zalmanin heatpipejäähy (ZM80A-HP, ollut käytössä muistaakseni Radeon 9700:ssa), jos jollekin löytyy niille käyttöä.
 
  • Tykkää
Reactions: T17
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
87
486:sta pyydän 50 euroa + postikulut. Se on sentään VLB-kone. Tarkemmat speksit ovat:
AMD 486DX 40 MHz
8 Megaa muistia
Vähintään gigatavun kovalevy (en muista mutta saattoi se olla 3 gigainenkin)
S3 805 -pohjainen VLB-näytönohjain
VLB-väyläinen I/O-kortti
Sound Blaster 16 (CT1740)
IDE-väyläinen CD-ROM-asema
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
87
Nosto. 486-koneen kun vielä saisi pois tilaa viemästä. Muutakin toki edelleen löytyy. Jos vaihtokauppa kiinnostaa enemmän, niin voisin vaihtaa koneen vaikkapa Creative T40 / T20 series II -kaiuttimiin (mukavat retroPC-harrastuksessa kun niihin saa kerralla kaksi äänilähdettä kytkettyä).
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
87
mulla ainakin on toiminut ihan hyvin.
Tuolla saa siis useamman äänilähteen kuulumaan yhtä aikaa? Miten vaikuttaa äänenlaatuun kun tuo on passiivinen? Olen jo pitkään havitellut oikeaa mikseriä mutta ne maksavat turhan paljon. Kaksi tuollaista kytkintä riittäisi nippa nappa kolmelle koneelle, eikä yhtäaikaisia äänikortteja tarvitse kerralla saada kuuluville kuin kaksi.

Joka tapauksella minulla on yhden kaiutinparin vajaus, joten Creativen T40 / T20 -settiä saa tarjota vaikka myytäväksi, jos vaihto 486:een ei innosta (minulla on jo yksi T40 ja yksi T20 setti, joten ulkonäöllisistäkin seikoista johtuen jatkaisin samalla hyväksi todetulla linjalla).
 
Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
Tuolla saa siis useamman äänilähteen kuulumaan yhtä aikaa? Miten vaikuttaa äänenlaatuun kun tuo on passiivinen? Olen jo pitkään havitellut oikeaa mikseriä mutta ne maksavat turhan paljon. Kaksi tuollaista kytkintä riittäisi nippa nappa kolmelle koneelle, eikä yhtäaikaisia äänikortteja tarvitse kerralla saada kuuluville kuin kaksi.
Ite kyllä veikkaan ettei saa kuulumaan samanaikaisesti ääniä useiden laitteiden kanssa vaan tarkoitus on pelkästään helpottaa siinä ettei tarvi vaihdella johtoja fyysisesti eri äänilähteiden välillä. Kuitenkin vain yhtä voi käyttää kerrallaan.
Voin tietysti olla väärässäkin mutta sen verran yksinkertaiselta toi laite näyttää.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 183
Olen käyttänyt mainitsemaani kytkintä siinä että saan pääkoneen ja 2 vanhempaa konetta liitettyä yhtiiin kaiuttimiin.
Kaikki 6 liitäntää toimii molempiin suuntiin ja liitäntöja voi kytkeä päälle ja pois etupuolella olevilla painikkeilla. Äänenlaatu on ollut mielestäni hyvä. Alla kuva kytkimestä takaata.
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
87
486-kone on myyty. Jäljellä muisteja, muutama CPU, cd-asemia, korppuasemia, I/O-kortteja ja joitain näytönohjaimia (ISA ja PCI). Äänikorteista jäljellä AWE64 ja 2-osainen Sound Galaxy.
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
87
ISA-näytönohjaimet ovat varattu. PCI-näyttikset ovat seuraavat:
S3 Trio 32 (2 kpl)
Matrox G200
S3 Vision 968
Trident 9680-1
Ati Rage II+DVD
 
Liittynyt
04.12.2018
Viestejä
1
Nosto. 486-koneen kun vielä saisi pois tilaa viemästä. Muutakin toki edelleen löytyy. Jos vaihtokauppa kiinnostaa enemmän, niin voisin vaihtaa koneen vaikkapa Creative T40 / T20 series II -kaiuttimiin (mukavat retroPC-harrastuksessa kun niihin saa kerralla kaksi äänilähdettä kytkettyä).

taerve, asun Turussa ja olen etsinyt vanhanmallisia(Windows 95 käyttöjärjestelmällä) varustettuja tietokoneita joilla voisi pela vanhempia(ms-dos) pc pelejä. löytyisikö sinulta sellaisia?
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
87
Nyt kun olen saanut pari yksityisviestiä, niin vastataan vielä yleisesti, että kesällä meni lähes kaikki kiinnostava ylimääräinen.

Pieniä kovalevyjä ja korppuasemia olisi vielä. Sitten olisi osat Pentium 133 -kokoonpanoon paitsi hiirtä ja näyttöä ei ole antaa mukaan. ISA-äänikorteista jäljellä on ylimääräisenä oikeastaan enää kolme: Sound Galaxy, Sound Blaster AWE64 value ja sitten Sound Blaster 32 (CT3930). SB32:n mieluummin vaihtaisin kuin myisin.
 
Liittynyt
28.03.2019
Viestejä
1
Moi,.
Hakusessa icl mikromikko 486 s 1992-1994 .pelkkä emolevykin..
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
87
Pistetään Sound Blaster 32 CT3930 myyntiin. Se on yksi parhaista Sound Blastereista: aito Yamahan OPL3-piiri, ei PnP:tä, Vibran ansiosta hyvä äänenlaatu ja vielä IDE-liitäntä. Hintapyyntö 30 euroa + pk. Tässä pari kuvaa kortista.
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
470
Oliko enää mitään 486-rautaa myynnissä? Hakusessa olisi hyvä 486 -pelisetup, eikö se olisi jotain 486DX4 -luokkaista sitten..?
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
87
Minulla olisi itse asiassa yksi Digitalin Decpc 486DX2-66 prosulla. Se piti ottaa työn alle ja kunnostaa myyntikuntoon mutta en ole ehtinyt. Diskettiasema pitää vaihtaa ja tarkoitus oli laittaa XTIDE universal bios koneen ROM-piirille (onnistui hienosti toisessa koneessa jossa niin ikään oli VGA-bios ja bios samalla piirillä). Jos kiinnostaa niin voin tuota projektia yrittää kiiruhtaa. CRT-näyttökin tarvittaessa löytyy mukaan.
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
87
Digitalille en osaa vielä hintaa sanoa. Tarkoitus oli laittaa pienellä lähdöllä huuto.nettiin ja luottaa siihen, että hyvä kone menee hyvään hintaan.

Ylimääräiset äänikortit ovat vähän vähissä. Menin turhan helpolla myymään aiemmin ylimääräisiä kun luulin ettei niille ole itselle käyttöä. Ja tietty jonkin ajan kuluttua olisi ollut.

Yksi CT3930 vielä olisi. Hyvä kortti Creativen kortiksi. Voi olla etten omaan koneeseen enää laittaisi mutta tuollainen minulla oli aikoinaan niin siksi olisi kiva pitää tämä yksi. Sitten minulla olisi yksi erittäin hyvä-ääninen CT2290, jossa paras mahdollinen piirikonfiguraatio. Tietty SB16-bugit vaivaavat, joten tuota en enää välttämättä omaan koneeseen laittaisi etenkin kun löytyy (samoilla bugeilla tietty) oleva CT3900, joka on sentään Creativen ei PnP huippumalli. Tuohon Digitalin koneeseen meinasin ALS100-piirillä olevaa SB16-kloonia, joka kohisee pirusti. Tarkoitus oli laittaa laatukonkat tilalle ja testata uudestaan. Joillain uudet konkat ovat auttaneet. ALS100 olisi hyvä piiri, jos vain muu kortti olisi kunnollisella tasolla. Sitten olisi yksi ylimääräinen Labwayn Yamaha YMF-71x -pohjainen kortti. Siihen olisi tarkoitus tehdä lowpass-modi ja korjata wavetable-liitännän stereoäänet oikein päin. Osat olisi valmiina mutta aikaa ei ole ollut.

Mielelläni en myisi äänikortteja mutta vaihtaa voisin. Nykyhinnat kun ovat niin pielessä, että suosin vaihtokauppoja. Kaikki GUSit kiinnostavat mutta ei kukaan tietty sellaista vaihda Sound Blasteriin tai klooniin. Ehdottaa toki saa muutakin.

CRT-näyttöjä löytyy muutama, joista osan pidän itse mutta joistain on jo tilanpuutteen takia luovuttava.

14" näytöistä löytyy Nec Multisync 2A ja Hyundai HCM-421E. Luultavasti Necistä luovun kun tuo Huyndai on jotenkin sirompi. Tarkoitus oli pistää joskus vierekkäin ja tehdä kunnon vertailu.

15" näyttöjä on seuraavia:
Forefront DH-1570
Compaq MV520
Belinea 10 50 35
ICL VE15C (kuvakoko varmaan lähempänä 14" näyttöjä)

Belineassa on hämmästyttävän terävä kuva DOS-resoilla, joten pidän sen luultavasti itse, vaikka 800x600 ei kummalliseltä näyttänyt. Forefront minulla oli aikoinaan, joten sekin olisi kiva pitää. Compaq vaurioitui postituksessa. Siinä on todennäköisesti juotoksia murtunut kun lämpenemällä alkaa toimimaan. Ei vain ole aika riittänyt korjaamiseen. ICL:ssä on pelikäyttöön erittäin miellyttävällä tavalla pehmeä kuva. En ole yrittänyt säätää terävämmäksi. Tuosta joukosta pitäisi yksi tai ehkä kaksi saada pois.

17" näyttöjä:
Compaq MV720
Orion

En ole 17" näyttöjen ystävä, joten molemmat saisi lähteä. Compaqissa on iso pistekoko, joten hyvä DOS-pelikäyttöön. Orioniin pitäisi ehtiä joskus kolvaamaan lisää vastusta, sillä kuva on liian tumma, eikä flybackissä ole sille säätöä. Netistä löytyi kuitenkin ohjeita mutta aikaa ei ole ollut. Ja oikeastaan tilan puutekaan ei ole innostanut CRT-projekteihin.
 
Liittynyt
26.12.2021
Viestejä
103
Myytkö vielä soundblaster CT3930 mallia voisin ostaa pois?
Sitten jos löytyy 64mb SIMM muistikampoja 72 pinnisiä olisi tarve 2kpl
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
87
CT3930 löytyy edelleen, eikä ole edes käytössä. Tuo on vain sellainen kortti, että mieluummin vaihtaisin sen johonkin kiinnostavampaan. Tuo on hyvä kortti ja jossain vaiheessa jäisi harmittamaan sen myyminen. Niin on käynyt turhan usein. Juuri nytkin harmittelen kun Matrox G200 PCI:lle olisi käyttöä mutta olin sen mennyt myymään.

64MB SIMMejä en ole koskaan edes nähnyt. 32-megaisia EDOja sentään on vähän. Simmeistä tuli mieleen, että minulla olisi käyttöä 16-megaisille 30-pin SIMMeille, niihinkään kun en ole koskaan törmännyt ja juurikin noissa SB32/AWE32-malleissa ne olisi kivoja. Voisin esimerkiksi vaihtaa tuon CT3930:n kahteen 16MB 30-pin SIMMiin.

Mutta jos pelkkä SB16 kelpaa niin olisi minulla yksi CT2800, jonka löysin tuota Digitalin DX2-66-konetta varten (se projekti ei tosin ole vieläkään edennyt yhtään). Tuossa CT2800:ssa kun on muutama hyvä puoli, eli se EI ole PnP-kortti, siinä on aito OPL3 eikä siinä ei ole DMA single cycle -klikkausbugia. Sen sijaan siinä on Vibra CT2504 ja sen bugit (ja ne Vibran bugit olisi myös siinä CT3930:ssä).
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
87
Oikeastaan tämän pitäisi olla vaihdetaan-puolella mutta kun tämä ketju on jo olemassa. Laitoin äsken huuto.nettiin emolevyn, jossa K6-2+ ja tuli mieleen, että olisi minulla vielä yksi ylimääräinen plus-prosu, nimittäin se paras eli K6-2+ 570 MHz.

Mutta kun sekin on sellainen, että mieluummin vaihtaisin sen johonkin harvinaiseen, niin ajettelin ainakin ensin yrittää vaihtokauppoja. Etenkin kun laitoin kasaan juuri Voodoo 1:lle hienon Pentium 233 MMX -koneen, niin siihen voisi vielä löytää paranneltavaa, kuten vaikka PCI-väyläinen S3 Savage -näytönohjain (sellaista kun minulla ei ole koskaan ollut) tai sitten joku nVidian PCI-näyttis. Tai sitten joku paremman pään Intelin 430HX -piirisarjainen AT-emolevy, niin saisi enemmän premiumin tuntua.

GUS Extreme olisi myös kiva mutta en usko kenenkään sellaisesta K6-2+:lla luopuvan. Itse vaihtoin sellaisen aikoinaan GUS PnP:n ja johonkin ja jäi harmittamaan. Jos joku haluaa Extremestä luopua, niin löytyisi GUS PnP ja sen seuraksi vaikka AWE64 value CT4520 tai ehkä vielä hienompi setti olisi GUS PnP + toinen näistä. Saisi aidon OPL3:n, jota extremessä ei ole ja noista YMF71x-korteista on juuri konkat vaihdettu, lowpass-modi tehty ja waveblaster-liitännän kanavat korjattu.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 819
Viestejä
4 205 117
Jäsenet
70 989
Uusin jäsen
BGZ

Hinta.fi

Ylös Bottom