En halua mitenkään vähätellä sun henkilökohtaista mielipidettä jonkun näyttelijän hyvyydestä rooliinsa, mutta pyydän Jodieta tuomitessasi huomioimaan yhden asian. Vihareaktion määrä nykyistä tohtoria kohtaan netissä on suurta. Ei siten, että moni olisi tyytymätön, mutta tuo vähemmistö on sen verran kovaäänistä, että se peittää monien sarjaan tyytyväisien kehut alleen. Älä anna sen vaikuttaa mielipiteeseesi.
Mikä sitten saa aikaan tuon apinaraivarin? Tuota 2005 tehtyä rebuuttia ylistetään mun mielestä vähän turhaan. Davis, ja myöhemmin Moffat, muokkasivat sovinistisia ja rasistisia sävyjä sisältävän lastenohjelman aikuisten versioksi. Mutta ilman mitään muutoksia sarjan arvosisältöön. Edelleen oli kumppanina nuori nainen keski-ikäisen tohtorin kuolauksen kohteena ilman, että kumppanille annettiin mitään mahdollisuuksia kehittyä henkilönä. Jotain poliittisia teemoja kyllä käsiteltiin, mutta vain peittämään sarjan läpeensä patriarkaalinen luonne. Sitten tuli Chibnall ja Whittaker! Saatiin vahva naishahmo potkimaan vanhan vallan edustajia perseelle. Mukaan tuli rasismia ja ekologisia ongelmia käsitteleviä jaksoja. Mä olen ihan nyyh, nyyh, kun ajattelen sitä setämiesten mielipahaa, kun tohtori ei ole enää keski-ikäinen tai vanhempi WMS-äijä ja kumppani ei ole minihameeseen pakolla puettu nuori nainen.
Anna sarjalle mahdollisuus, älä usko jotain youtube-tolloja. Jos ei iske, niin OK, ei oo sun juttus.