Divinity: Original Sin 2

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
653
Joo itsekin kyllä niin hilkulla ostaa...arvostelut on melkoista hypeä ja kuulun kuitenkin aika vahvasti kohderyhmään kun RPG- taustaa on parinkymmenen vuoden ajalta ja toisaalta vuoropohjaisesta on uponnut ainakin Xcomit, vanhat Falloutit ja Jagged alliancet. Divinity- sarjaan en kuitenkaan ole vielä koskenut, joten pelimekaniikka on osittain mysteeri.

Pari kyssäriä:
- onko tässä jotain rest- systeemiä jolla resetoidaan spellejä kuten Infinity enginen peleissä? Toimiiko ne ketjussa mainitut scrollit siten että antavat vain yhden käyttökerran? Jos jonkin spellin saa jatkuvaan käyttöön niin onko se sitten ihan vain AP:sta ja cooldownista kiinni että paljonko sitä voi spämmätä?
- onko tässä mitään kaupunkeja siinä mielessä kuin BG1/BG2/PoE:ssa oli aina yksi isompi mesta? Kaikki screenshotit DOS2:sta näyttää hieman landelta.
Pari vastausta:
- Ei ole rest systeemejä. Scrollit on kertakäyttösiä. Spellien käyttö on periaatteessa AP:sta ja cooldownista kiini, joo.
- On ainakin yksi kaupunki mitä nyt itse ehtinyt pelaamaan. Kokoluokka ei ole mitään Baldur's Gatea, mutta kaikennäköstä vendoria ja tavernat sun muut löytyy.
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 067
Tämä on saanu niin kovat Metacritic-scoret että pakko oli poistaa Steamista. Hieman epäröin alkuun tosin koska ykköstä en ole pelannu ja esim Pillars Of Eternity jäi täysin pelaamatta, vaikka diggasin Baldus Gateista ja Icewind Daleista.
Mutta onhan tämä vuoropohjaisuus aika mahtavaa + tuo narrator on omiaan luomaan oikean ropen fiilistä. :)
 
A

anonyymi

Vieras (tunnus poistettu)
Pääsin ekaan isoon kaupunkiin ja vinkiksi sanon että pöllikää kaikki roina ja taulut sun muut helyt mitä tulee matkalla vastaan. Luulin että 6k olis hyvä possu mutta 1 spelli maksaa 2k. Noh saa edes jotain uutta

Välidemot sais olla kyl pitempii. Vähä lyhyitä ääni katkelmii vaan näkyy
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 067
Aika koukuttavaa menoa, varsinkin co-opina. Suurin miinus siitä että save on vain hostin koneella joten kaverit ei voi jatkaa seikkailua ilman hostia.
Yksinpelikään ei oikein maita parinkymmenen tunnin cooppauksen jälkeen.. :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 246
Tuli ostettua perjantaina ja siinähän se viikonloppu sitten menikin :comp: Jos joku on hieman arpomassa että ostaisiko vai ei niin minulta ainakin erittäin vahvat suositukset. Olen oikeastaan aika kranttu pelien suhteen, mutta tämä meni kolmessa päivässä mun Steam libraryn pelatuimpien pelien viidenneksi :D Toki tässä on 90-luvulta asti tullut pelattua kaikenlaista ja Steam kattaa siitä vain osan, mutta ihan kuvaava esimerkki kuitenkin…

Tässä on ennen kaikkea pirun hyvä immersio, joka syntyy käsikirjoittajista, graafisesta tyylistä ja sen skaalautuvuudesta, sekä suuresta määrästä erittäin huolella tehtyä sisältöä. Vastaavanlaisia pelejä on muitakin, mutta aika monessa taitaa käsikirjoittajat olla vähän sellaisia elämättömiä olmeja että se teksti on näennäisesti hyvää mutta kuitenkin vähän kliseistä. Tässä on laaja tyyliskaala ja pelimaailma tuntuu todella aidolta, siksi sinne uppoaa helposti koko päiväksi. Ehdottomasti kannattaa ottaa ”pet pal” jollekin hahmolle viimeistään tasolla 3 jotta pääsee heti juttelemaan elukoille, näissä on ääninäyttelyn taso ihan tapissa :D

Taistelusysteemiä on kehuttu paljon, minulla se on vielä vähän siinä ja siinä, toki tässä on oppimisprosessi kesken kun en ole pelannut Divinity- sarjan pelejä aiemmin. Olen oikeastaan aina vähän huono taktikoimaan tällaisissa peleissä, ja murjon väkisin läpi. Tämä classicilla pelaaminen ottaa välillä koville, mutta luulen että alin vaikeustaso heikentäisi immersiota ja fiilistä. Nyt tämä näyttäisi menevän minulla niin että save scummaan vallan perkeleesti, mutta en halua ruveta selaamaan nettiä läpi joidenkin optimaalisten buildien löytämiseksi, pitää nyt koittaa pitää se netti kiinni tämän pelin osalta ja uppoutua siihen pelimaailmaan. Ei taida paljoa olla synergioita mun nelikolla, mutta nyt alkaa pikkuhiljaa olemaan ainakin kamat ja spellsit mallillaan. Tällä tyylillä tämän eka läpipeluu taitaa olla minulla heittämällä 100+ tuntia, nyt olen 23 tunnin kohdalla eräässä sanctuaryssa.
(pelaan tätä siis ihan yksinpelinä)
 

Zerby

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
324
Tuli ostettua perjantaina ja siinähän se viikonloppu sitten menikin :comp: Jos joku on hieman arpomassa että ostaisiko vai ei niin minulta ainakin erittäin vahvat suositukset. Olen oikeastaan aika kranttu pelien suhteen, mutta tämä meni kolmessa päivässä mun Steam libraryn pelatuimpien pelien viidenneksi :D Toki tässä on 90-luvulta asti tullut pelattua kaikenlaista ja Steam kattaa siitä vain osan, mutta ihan kuvaava esimerkki kuitenkin…

Tässä on ennen kaikkea pirun hyvä immersio, joka syntyy käsikirjoittajista, graafisesta tyylistä ja sen skaalautuvuudesta, sekä suuresta määrästä erittäin huolella tehtyä sisältöä. Vastaavanlaisia pelejä on muitakin, mutta aika monessa taitaa käsikirjoittajat olla vähän sellaisia elämättömiä olmeja että se teksti on näennäisesti hyvää mutta kuitenkin vähän kliseistä. Tässä on laaja tyyliskaala ja pelimaailma tuntuu todella aidolta, siksi sinne uppoaa helposti koko päiväksi. Ehdottomasti kannattaa ottaa ”pet pal” jollekin hahmolle viimeistään tasolla 3 jotta pääsee heti juttelemaan elukoille, näissä on ääninäyttelyn taso ihan tapissa :D

Taistelusysteemiä on kehuttu paljon, minulla se on vielä vähän siinä ja siinä, toki tässä on oppimisprosessi kesken kun en ole pelannut Divinity- sarjan pelejä aiemmin. Olen oikeastaan aina vähän huono taktikoimaan tällaisissa peleissä, ja murjon väkisin läpi. Tämä classicilla pelaaminen ottaa välillä koville, mutta luulen että alin vaikeustaso heikentäisi immersiota ja fiilistä. Nyt tämä näyttäisi menevän minulla niin että save scummaan vallan perkeleesti, mutta en halua ruveta selaamaan nettiä läpi joidenkin optimaalisten buildien löytämiseksi, pitää nyt koittaa pitää se netti kiinni tämän pelin osalta ja uppoutua siihen pelimaailmaan. Ei taida paljoa olla synergioita mun nelikolla, mutta nyt alkaa pikkuhiljaa olemaan ainakin kamat ja spellsit mallillaan. Tällä tyylillä tämän eka läpipeluu taitaa olla minulla heittämällä 100+ tuntia, nyt olen 23 tunnin kohdalla eräässä sanctuaryssa.
(pelaan tätä siis ihan yksinpelinä)
Täysin samat fiilikset! Pitkään aikaan ei ole yksinpeli näin paljoa koukuttanut.

Pet pal täytyy kyllä ottaa heti, kun seuraavan kerran pääsee talentteja valitsemaan, sitä on niin monet suositelleet :D Nyt vasta 14 tuntia kellossa, pääsin juuri karkaamaan Fort Joysta, ja nyt alkaa olla semmoinen tilanne, että ihan joka taistelussa ei kuolo korjaa (toki sitä edelleen sattuu...).
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
653
Ei se Pet Pal mitenkään pelikokemusta mullista, mutta tuo ihan kivasti lisähuumoria peliin :) Yleensähän noi eläimet tuntuu tosiaan heittävän lähinnä jotain läppää tai sitten vinkkaavat tyyliin että hyhhyh kellarissa haisee kuolema, mene sinne.

Parikolme ihan hauskaa questia on tullut vastaan jotka olisi jäänyt väliin ilman Pet Palia.
 
A

anonyymi

Vieras (tunnus poistettu)
No voi prkl...löysin uusia aseita ja otin käyttöön kun korkeat dmg ja myin vanhat. Noh seuraava tappelu joskus tunti tästä ja osumatarkkuus joku 18% koska aseet oli liian iso levusia muhun nähden :facepalm:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
372
Itsellä meinaa olla ongelmana jäädä vääntämään liian vaikeita tappeluita ja siinä on hitaissa taisteluissa helposti puolesta tunnista tuntiin tärvätty turhaan ennen kuin voi myöntää että nyt pitää lähteä etsimään helpompaa vastusta. Ensimmäisellä saarellakin tuli tehtyä tuota samaa ja vasta myöhemmin tarkemmin paikkoja tutkittaessa löytyi niitä helppoja tappeluita mistä olisi kannattanut käydä keräämässä expat talteen ennen kuin olisi lähtenyt vääntämään väkisin niitä isomman levelin vihuja nurin.
 
A

anonyymi

Vieras (tunnus poistettu)
Itsellä meinaa olla ongelmana jäädä vääntämään liian vaikeita tappeluita ja siinä on hitaissa taisteluissa helposti puolesta tunnista tuntiin tärvätty turhaan ennen kuin voi myöntää että nyt pitää lähteä etsimään helpompaa vastusta. Ensimmäisellä saarellakin tuli tehtyä tuota samaa ja vasta myöhemmin tarkemmin paikkoja tutkittaessa löytyi niitä helppoja tappeluita mistä olisi kannattanut käydä keräämässä expat talteen ennen kuin olisi lähtenyt vääntämään väkisin niitä isomman levelin vihuja nurin.
Joo varsinkin kakkos saarella tulee tätä koko ajan vastaan kun saa exploorata mitä haluu niin äijät on 5 levua isompia. Menee välillä juoksemiseksi
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
653
Erikoisessa järjestyksessä onnistutte kyllä menemään jos "koko ajan" tulee vastaan tommosta ongelmaa. Tasan 2 "bossia" Reaper's Coastilla osu ittellä kohdalle jotka tuntu sillä hetkellä liian kovilta kun lähdin vähän turhan itäpainotteisesti tutkimaan, ja piti palata myöhemmin:

Se ristillä lentelevä palava noita, ja white magisterit siellä blackpitsin satamassa

Protip jos tuntuu että usein käy tuota: Mouseoveratkaa niitä vihollisia välillä seikkaillessa niin näette niiden levelit. Jos levelit alkaa käymään selvästi teitä isommaksi ko. alueella, niin kannattaa suunnata muualle.

Tänään meni itsellä peli läpi Classicilla. Lopputaistelu oli kyllä varsin eeppinen vääntö :)
 
A

anonyymi

Vieras (tunnus poistettu)
Nyt sain summoning level 10. Saadaan vähän isompaa mörköä kentälle :lol:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
653
Paljonko meni tunneissa?
70h 31min näyttää save game, aika lattiasta kattoon kolusin kaiken mutta on tossa vähän afkilisääkii mukana. Ehkä n. 60 - 65h voisi olla semmonen oikeasti realistinen tuntimäärä mitä ihan pelattua tuli.

Steam tosin väittää 97 hours played, tiedä sitten kumpi on lähempänä totuutta.
 
A

anonyymi

Vieras (tunnus poistettu)
Itse aloitin dual undead lone wolfeille pelin, Fort Joyssa pääsi jo pistelemään isoa kaveria kentälle. Kerrassaan hilpeätä nuijimista :D
Toi undead on kyl ollu melkone vitsi itselläni. Mitään vaikutusta sillä ei oo kyl ollu muutakun healit on vaikeempaa. Fanea on kiva selvitellä kun otin valmiin hahmon.

Onkos näillä muilla pyro ect kun saa 10 asti pojot niin jotain ultra epic spellejä? Ei oo viel näkyny
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 246
70h 31min näyttää save game, aika lattiasta kattoon kolusin kaiken mutta on tossa vähän afkilisääkii mukana. Ehkä n. 60 - 65h voisi olla semmonen oikeasti realistinen tuntimäärä mitä ihan pelattua tuli.

Steam tosin väittää 97 hours played, tiedä sitten kumpi on lähempänä totuutta.
Itse tulkitsen noita siten että tuo eka eli savessa näkyvä aika ei huomioi "uusia yrityksiä" ja muita re-loadeja. Eli jos nysvää yhtä vaikeaa taistelua tunnin niin steamin luku kasvaa sen tunnin kun taas pelin sisäinen ehkä varttitunnilla tai mitä siihen nyt meneekään.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
653
Toi undead on kyl ollu melkone vitsi itselläni. Mitään vaikutusta sillä ei oo kyl ollu muutakun healit on vaikeempaa. Fanea on kiva selvitellä kun otin valmiin hahmon.

Onkos näillä muilla pyro ect kun saa 10 asti pojot niin jotain ultra epic spellejä? Ei oo viel näkyny
Ite tykkäsin pelaa undeadilla. Loputtomat lockpickit ja poison healaus tuntu ihan luontevalta. Eihän se yhtä kovaa healaa tietenkään kuin rank10 hydro regenillä, mutta tarpeeks kun muistaa olla jättämättä sen viime tinkaan ja pitää armorit tapissa.

Eipä se taida olla kuin tuo Summon Incarnate mikä muuttuu "ultra epic spelliks" kymppirankilla. Rank 5 taitaa aika pitkälti saada kaikki parhaat spellit noin muuten. Lisäksi ne "ultra epic spellit" yleensä myös maksaa 3 sourcea castata niin ei niitä ihan älyttömästi spämmätä. :)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
653
Itse tulkitsen noita siten että tuo eka eli savessa näkyvä aika ei huomioi "uusia yrityksiä" ja muita re-loadeja. Eli jos nysvää yhtä vaikeaa taistelua tunnin niin steamin luku kasvaa sen tunnin kun taas pelin sisäinen ehkä varttitunnilla tai mitä siihen nyt meneekään.
Joo samoin. Tuntuu silti aika hurjalta että 27h olisin saanut uppoamaan johonkin save jumppaan ja main menussa istumiseen. :D Pelissä oli kuitenkin tasan yksi taistelu jonka aikana jumppasin muutaman kerran save&load (viimenen bossi), ja yhdellä kädellä laskettava määrä muita bosseja joilta piti perääntyä loadilla ja tulla myöhemmin takas.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 246
Pakko kyllä arvostaa miten on jopa pelaajalle vittuilevia easter eggejä :D Löysin matkan varrelta "Very silent watcher's" chest armorin, totesin että voi Jeesus sentään miten paljon on armoria yhdessä esineessä ja voi pistee runea päälle ja jotain lisäominaisuuksiakin vielä, ihan sama kun on noin paljon armoria niin pistän Lohselle. Ei muuta kuin fiksaamaan Lohselle pari pointtia finesseä että saa sen päälle, statsit näyttää loistavalta ja...ja... sitten huomaan että se asettaa jatkuvan silenced tilan jolla ei voi castata mitään spellejä.

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 775
Itellä katosi beast ja sebille kokonaan kun siirryin nameless islelle, eivät ole enää laivassa. Muutenkin kyllä bugeja jokalähtöön, ykkönen tuli pelattua vasta reilu vuosi julkaisun jälkee. Ilmeisesti sama olisi kannattanut tehdä tän kohdalla :vihellys:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 246
Itellä katosi beast ja sebille kokonaan kun siirryin nameless islelle, eivät ole enää laivassa. Muutenkin kyllä bugeja jokalähtöön, ykkönen tuli pelattua vasta reilu vuosi julkaisun jälkee. Ilmeisesti sama olisi kannattanut tehdä tän kohdalla :vihellys:
Liekö tuo edes bugi, ei minullakaan taida olla siellä laivassa enää niitä paria tyyppiä joita en raahaa mukana (Beast ja Ifan). Jossain kohtaa pelin UI sanoi jotain että varaudu menemään tällä ryhmällä. Toki vasta Reaper's coastissa itse.

Oli miten oli, niin ensi viikolla puskee jotain päivitystä, siinä varmaan paljon bugikorjauksia. Onneksi olen sen verran alkupäässä vielä, että monet bugit varmaan keretään korjaamaan minun läpipeluun edeltä. Itsellä tullut vastaan lähinnä sellaisia semi-bugeja joilla ei niin väliä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 775
Liekö tuo edes bugi, ei minullakaan taida olla siellä laivassa enää niitä paria tyyppiä joita en raahaa mukana (Beast ja Ifan). Jossain kohtaa pelin UI sanoi jotain että varaudu menemään tällä ryhmällä. Toki vasta Reaper's coastissa itse.

Oli miten oli, niin ensi viikolla puskee jotain päivitystä, siinä varmaan paljon bugikorjauksia. Onneksi olen sen verran alkupäässä vielä, että monet bugit varmaan keretään korjaamaan minun läpipeluun edeltä. Itsellä tullut vastaan lähinnä sellaisia semi-bugeja joilla ei niin väliä.
Joo luultavasti vaikuttaa sekin miten niiden henkilökohtaisia questeja tekee. Taistelutkin alkaa käydä puuduttavaksi tactician modella, suurin osa peliajasta menee seuratessa vihun loitsumisanimaatioita. Meleetä ne ei juuri käytä, lievä pettymys tämä verrattuna ykköseen mutta läpi tulee silti kahlattua :tup:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
653
Joo luultavasti vaikuttaa sekin miten niiden henkilökohtaisia questeja tekee. Taistelutkin alkaa käydä puuduttavaksi tactician modella, suurin osa peliajasta menee seuratessa vihun loitsumisanimaatioita. Meleetä ne ei juuri käytä, lievä pettymys tämä verrattuna ykköseen mutta läpi tulee silti kahlattua :tup:
Mikäs tässä nyt niin pettymys on ollut ykköseen verrattuna? Omasta mielestä kaikin puolin parempi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 775
Mikäs tässä nyt niin pettymys on ollut ykköseen verrattuna? Omasta mielestä kaikin puolin parempi.
Lähinnä nuo taistelujen kestot tactician modella, toki mukavaa kun voittaa tiukan väännön mutta todella pitkäkestoisia matseja kyllä paljon. Eka divinity ei muistaakseni ihan noin hidastempoinen ollut niiden osalta. Ite teen pääasiassa jousilla/meleellä damagen niin ei kauaa tarvi miettiä mitä tekee :beye:

Bugejakin löytyy, kone pystyy seinien läpi ampuun nuolia joissain paikoissa. Ja damaget joita itse ei voi tehdä niin kone pystyy tekee suojien ohi. Saa shackles of painit yms. kiinni vaikka itse ei samaan pysty ennenkuin physic murrettu. Tosin tuo ei ole bugi vaan tasoitusta :vihellys:
 
Viimeksi muokattu:
A

anonyymi

Vieras (tunnus poistettu)
Eillen oli melko eeppistä pomo tappelua siellä ethernal luolas...koko tiimi delannut, mulla 20 helaa jälellä ja 2 vastustajaa millä oli about 100 hp jälellä. Molemmilla magic suojat joten en voinut käyttää taikaa niitä vastaan ja physical skillit oli cooldownis niin piti keksiä keino voittaa vuoroja.

Medusa head oli vapaana ja toinen vain jähmettyi niin piti vieläkin keksiä keino voittaa vuoroja ja inventaariota siinä paskat housussa plärätessäni löysin näkymättömyys potionin ja sit sarjatulel viholliset kumoon.

On tämä hauska peli...
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 173
Lähinnä nuo taistelujen kestot tactician modella, toki mukavaa kun voittaa tiukan väännön mutta todella pitkäkestoisia matseja kyllä paljon.
Animaatioihin saisi kyllä laittaa vähän vauhtia. Etenkin summoner-classin demonin kutsuminen ja buffaaminen alkaa maistua perseeltä sen sadannen taikomisen jälkeen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
653
On kyllä hätäsiä pelaajia kun näin monelle tuottaa ongelmia kattoa animaatiot loppuun. :D
 
Liittynyt
08.02.2017
Viestejä
31
tuli alotettua uudestaa classikilla kun tuli niin paljo missattua ekalla yrityksellä note to self
-kerää kaikki mikä lähtee irti varsinkin alussa kun raha tiukilla
-laiva taistelussa piti vaihtaa eplorerille kun en tiennyt että taitoja saa vain skill bookeista enkä tiennyt et trademaan pääsee siittä napista ohi dialogin, uudestaan kun pelaa nii hieman helpommin menny jokku taistelut :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 246
Mulla kyllä tulee joku ihan absurdi tuntimäärä tähän kunhan joskus menee läpi :D Eilen paukahti lvl 12, pelattuna 71 tuntia classicilla (en ole aloittanut kertaakaan alusta tms.) ja ei kai tämä ole edes puolivälissä. Pitäisi varmaan rekisteröidä sitten jonnekin "how long to beat"- sivulle kohtaan "longest" :btooth:

Mutta siis, tämä vain hyvä asia koska kyllähän tässä pelimaailmassa mielellään viettää aikaa. Siitä peliajasta vaan aika paljon taitaa mennä siihen kamojen mikromanagerointiin kun aina on liikaa kaikkea krääsää joka ehkä mahdollisesti saattaisi joskus tulla tarpeeseen. Minua on aina vituttanut tämänkaltaisissa peleissä (tai oikeastaan kaikissa peleissä missä on "kamaa") että sitä krääsää on aina vitusti liikaa. Siinä varmaan taistelutkin tulee kertaluokkaa vaikeammaksi kun ei jaksa kiinnostua siitä että kannattaisiko nyt vetää joku omenapiiras naamaan. Onneksi nyt sentään rahaa alkaa olemaan paljon niin pitänee mennä shoppailemaan taas.

Taistelut menee ihan jees silloin kun vastustajat on omaa leveliä tai joskus harvoin alempaa, mutta kyllähän tämä menee näköjään siihen että on kartta täynnä erilaisia taisteluita jotka on liian kovia nyt ja pitää palata asiaan 1-2 levelin päästä. Lisäksi tuossa taistelusysteemissä on jotain mikä minulla ei nyt ole oikein balanssissa; mulla on tyypeillä hyvät armorit, mutta jotenkin pitäisi saada lisää damagea. Ja näillä nyt siis kaikilla on se oma pääasiallinen damage stat aika tapissa mitä nyt mielekkäästi voi olla. Mun taisteluiden MVP on vittu Bone Widow, ei tuolla kukaan muu lätki yhtä hyvillä luvuilla turpiin.
Harmi kun tässä ei ole samanlaista statistiikkaa kuin PoE:ssa että näkisi montako prosenttia damagesta kukin hahmo on tehnyt.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
653
Mulla 2H warrior ja Huntsman oli kevyeen kovempia DPS koneita kuin Bone Widow. Oli sekin toki summoniksi varsin kova jätkä. :) Castereiden damage output ei oikein missään vaiheessa vakuuttanut hirveästi. Välillä sai ihan kivat AoE:t aikaan Pyrolla kun sen sai tappiin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 246
Mulla 2H warrior ja Huntsman oli kevyeen kovempia DPS koneita kuin Bone Widow. Oli sekin toki summoniksi varsin kova jätkä. :) Castereiden damage output ei oikein missään vaiheessa vakuuttanut hirveästi. Välillä sai ihan kivat AoE:t aikaan Pyrolla kun sen sai tappiin.
Joo no mulla on vähän liian maagipainotteista tuo meno suhteessa siihen että en saa mitään hillittömiä elementti-showta aikaiseksi. 2H warrior on sama Sebille joka on ensisijaisesti summoner/necromancer. Kunnon hunterille olisi kyllä tarvetta kun ne selkeästi toimii hyvin vaikka ei olisi edes statsit sinnepäin. Ei vaan viitsi vetää mitään hahmoa ihan uusiksi. Toki mulla loppupeleissä Red Prince dual wielding roguena tekee eniten lämää.
 
A

anonyymi

Vieras (tunnus poistettu)
Mun mielestä summoning petit on kovinta kauraa täs pelis. Esim poison kukka petti tekee aivan sika kovaa aoeta ja tää summoning level 10 leijona mikä lie mukautuu aina alustaan kiinni. Näihin kun boostaa vielä tupla lämät spellillä niin äijää kaatuu.

Pidän myös warfare äijästäni. Shield throw vai mikä lie tekee aivan hillitöntä lämää, siihen sit crittiä ja muuta kivaa. Helaakin äijällä on jo 3k + suojat päälle. Hyvä tankki.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
653
Joo huntsman on todella kova. High groundilta kun vaan pääsee räiskimään niin casterit tappaa aika helposti yhdellä vuorolla kunhan geari on kunnossa.

Mulla oli johonkin lvl10-15 asti myös tommonen 1h+shield tankki matkassa, sitten vaihdoin 2handeriin. Kyllähän se hemmetin kestävä oli mutta kun ei sillä oikein voinut "tankata". Viholliset vaan kiertää ohi suurimman osan ajasta. 2H kädessä on ihan mukavan kestä silloinkin mutta tekee ihan hillittömästi kovempaa damagea.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 775
Joku joka pelaa kans tacticianilla niin vois kertoilla mielipiteitä nuista taisteluista :vihellys: Alkaa enään olee lopputaistelua vaille valmis mutta kyllä melkomoista vääntämistä ollut, eka divinity tuli aloitettua classicilla ja vaihdettua puolessa välissä tacticianiin koska liian helpot taistelut.

Tässä on kyllä ruuvattu selkeesti ylöspäin vaikeutta ja kaikki vihut loitsuu kyllästymiseen asti. Damagee saa helpoiten kahdella jousimiehellä, red prinse tankkina sillä geomanger ja necromancer kyvyt pitkälle vietynä. Lohse enempi healerina, tosin tarvittaessa löytyy tulivoimaakin. Deat wish ja living on the edge tärkeimmät loitsut koko pelissä, et saa jouskareille damagee ja elonpäiviä :beye:

Loitsuja ei oikee kannata vihuihin käyttää ennenkuin saa suojat pois, toki joku meteor shower tekee damagee suojista huolimatta. Koko porukka on nyt 21 levelillä, äsken arxin viemäreissä matsi jonka alussa koko sakki kuoliaaksi ennenkuin ehti ite tekeen mitää.

Red princellä hp 14k, physic suojat 9k ja magic 2k, eikä muutkaan ihan lapasia niiden osalta. Toki toisella kerralla ite voitti kun sijoitti joukot ennen matsin alkua järkevämmin, eka kerralla heitti meteor showerin vihu ja siihen melkein kaikki lakos :btooth:
 

Terevis

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
333
Tuli läpi väännettyä tacticianilla loppujenlopuksi aika helppo. Peli on todella rasistinen combin suhteen. Tuli vedettyä käytännössä full physical. 2h necro warrior, necro meta rogue, hydro ranger ja support summoner. Lähes aina blood summon. Tolla meni todella kivuttomasti. Vähän hölmösti suunniteltu tää armor systeemi. Ei oikeen mitään järkeä pelata muuta kun full magic tai physc. Muuten kyllä todella mukava peli.
 
A

anonyymi

Vieras (tunnus poistettu)
Nyt rupee olemaan toinen saari koluttu läpi ja kolmannelle sais lähtee jos haluu.

Haluaisin kuitenkin ensin saada tämän aseeni valmiiksi mutta en oikee hiffaa miten se tapahtuu. Eli olen löytänyt kaksi lege palaa vai mitä nää nyt on ja ne pitäs yhdistää. Blood islandilla on se joku anchient forge mutta en mä sillä saanu sitä kasaan. Onko joku saanu sen koottua? Vinkkiä kiitos.

Myös noi noidat mikkä roikkuu ristillä täs toises saaren on outoja. Oon varmaan myynyt mun wandin kun en sitä enää löydä ja en saa tuhottua niitä.

Menee vähän leikkimiseksi kun 1 juoksee invillä ohi ja muut tulee pyramiidi kuutioilla perästä :D Onneksi niitä nyt ei montaa täs toisel saarel oo...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 775
Menihän se läpi, ehkä tältä peliltä odotti liikaa ykkösen jälkeen, mutta vähän ristiriitaiset fiilikset kokonaisuudesta. Undead ei oikeastaan muuttanut mitään pelissä, yhtä tehtävää lukuunottamatta jonka sillä pystyi ratkaisemaan :vihellys:

Vahva kasi kokonaisuudesta, mutta ei ehkä ihan sen hypetyksen veroinen mitä netti pullollaan :beye:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
653
Itse tykkäsin kyllä kovasti, pelityyli olikin enempi semmonen maailmaan uppoutuva kuin mikään partyn min-maxaus ja muna huurussa nythetiläpi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 775
Fixed several quests not closing properly or when expected

Aikamoni tehtävä kyllä jäi avonaiseksi syystä tai toisesta vaikka kaikki tehty mitä tarvis :btooth:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
653
Fixed several quests not closing properly or when expected

Aikamoni tehtävä kyllä jäi avonaiseksi syystä tai toisesta vaikka kaikki tehty mitä tarvis :btooth:
Juu, näin teki. En tosin kyllä missään vaiheessa kokenut että se mitenkään erityisemmin vaikuttaa pelikokemukseen kun itse tiesi kuitenkin jo tehneensä ne. :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 246
Vaatimattomat 4.3 gb päivitystä lataa nyt :)
Taisi lähinnä korvata vanhoja tiedostoja uusilla, levytilaa taitaa olla jopa hitusen enemmän kuin ennen patchiä (mulla se on sen verran ahdasta että huomaa :D).
Patchistä en kyllä mitään erityistä iloa ole saanut, bugeja olen varmaan huomannut tämän viimeisen vuorokauden aikana enemmän kuin aiemmin. Esim. sellainen että hahmon statsit ei aina päivity kunnolla, eli jos on vaikka joku +4 dodge esine niin välillä sitä pitää kierrättää inventoryn kautta että se "rekisteröityy". Tai ainakin että näkyy, tiedä sitten onko edes ollut laskennoissa mukana.

Nuo questit on tosiaan aika epämääräisiä enkä näe mitään käytännön eroa ennen tai jälkeen päivitystä Reaper's coastilla. Pitkä lista kaikenlaista sälää joista osa vaikuttaa siltä kuin niiden pitäisi jo olla closed.
 

JL79

omistaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
348
Paljonko peliä on jäljellä poistuttaessa ekalta saarelta?
 

JL79

omistaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
348
Mitähän tohon valehtelisi... ehkä 75%?

Toinen saari on hitusen laajempi kuin ensimmäinen, siitä seuraavat taas selvästi pienempiä.
Vielä siis riittää pelattavaa. Vielä ekalla saarella ja steamin kellossa jo 35h
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
653
Vielä siis riittää pelattavaa. Vielä ekalla saarella ja steamin kellossa jo 35h
Riittää kyllä :) Ensimmäinen saarihan on oikeastaan monella tapaa jonkinlainen tutorial, ja oikea vääntö alkaa vasta sitten sen jälkeen.
 

pilottistifu

Tukijäsen
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
202
Täytyy kyllä sanoa että on harvinaisen koukuttava peli :) Empä muista millon viimeksi joku peli ois aiheuttanu näin paljo turhautumista ja onnistumisen fiilistä :D Meinannu Witcher 3 jälkeen tuntua melko tylsiltä ja tyhjiltä rpg:t mitä oon pelannu mutta tämä tuntuu toimivan oikein hyvin :)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 809
Viestejä
4 192 654
Jäsenet
70 791
Uusin jäsen
NuuttiS

Hinta.fi

Ylös Bottom