Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
PS Eikös Disney+:lle ollut jo oma pysyvä ketjunsa?
Mulla tuli joku ihme härö kun katsoin eilen että tuo sun postaus olisi ollut uuden ketjun aloittava ensimmäinen postausTämä ketju on luotu vuosi ennen kuin Disney+ tuli Suomeen, joten kai se tämä on.
Tuo oli positiivinen yllätys. Voisi jopa testiksi katsella uudelleen. Suositus siis ihmiseltä, ketä ei Marvel leffat kiinnosta. Tässä oli vähän sellaista Hiipivä tiikeri, piilotettu lohikäärme tunnelmaa. Ainakin osassa leffaa. Välillä tosin meni ihan teinihömpäksi.Leffat, joihin tämä tulee pe 12.11.:
- Shang-Chi and The Legend of The Ten Rings
Disney+:aan tulee joistain Marvel-leffoista "IMAX Enhanced" -versio kuvasuhteella 1,9:1, joka täyttää 16:9-kuvan lähes kokonaan (jää vain pienet mustat viirut kuvan ylle ja alle). Onhan ne kauan pantanneetkin IMAX-versioita kotilevityksestä.
Leffat, joihin tämä tulee pe 12.11.:
- Shang-Chi and The Legend of The Ten Rings
- Ant-Man and The Wasp
- Avengers: Endgame
- Avengers: Infinity War
- Black Panther
- Black Widow
- Captain America: Civil War
- Captain Marvel
- Doctor Strange
- Guardians of the Galaxy
- Guardians of the Galaxy Vol. 2
- Iron Man
- Thor: Ragnarok
Tiedotteessa lukee käsittämätön kuvasuhde "1:90:1", mutta kyllä ne tarkoittaa 1,90:1.IMAX Enhanced käynnistyy Disney+ -palvelussa – Marvelin elokuvauniversumin nimikkeitä katsottavaksi laajennetulla IMAX-kuvasuhteella
Muun muassa Shang-Chi and The Legend of The Ten Rings ja Iron Man – 13 Marvelin suosikkielokuvaa saapuu koteihin laajennetussa IMAX-kuvasuhteessa – en...www.epressi.com
Ja justwatchista näkee tyyliin joka palvelulle saman. Uudet ja äskettäin lisätyt elokuvat ja sarjat
Flixablen (suomalainen) tekijä sanoo, että esim. justwatchin HBO listauksessa on vähemmän nimikkeitä mitä Flixablessa. Eikä justwatchista saa RSS fiidiä. Itse vertailin HBOn ja Flixablen leffalistaukset ja Flixablessa oli kaikki mitä HBOkin listasi.Ja justwatchista näkee tyyliin joka palvelulle saman.
Omalle kohdalle sattunut useamman kerran niin että Justwatch väittää jonkun sarjan tai leffan olevan palvelussa mutta eipä sitten olekaan Suomen valikoimassa, Flixablen kohdalla vastaavaa ei ole sattunut kertaakaan.Ja justwatchista näkee tyyliin joka palvelulle saman. Uudet ja äskettäin lisätyt elokuvat ja sarjat
Tuli nuo pari saatavilla olevaa jaksoa katsottua Dopesickistä ja vaikuttaa alustavasti ihan äärimmäisen kiinnostavalta minisarjalta. Näyttelijätkin ihan A-luokkaa. Suosittelen.
Onkohan muuten Disney+:ssa samaa HBO Maxin tautia, että sarjojen osalta 4K:ta pihtaillaan? Esimerkiksi tuo kehuttu Dopesick on Hulussa UHD/HDR-laadulla: Dopesick . Disney+:ssa sitten pelkällä HD-laadulla.
Shang-Chin kökkö cgi iski omaan silmään vain muutamassa kohdassa.Olipas välillä kököt cgi tässä shangissa. Ei oo ennen marvel laatu pettänyt cgin suhteen.
Katsoin tämän tietämättä Wandasta tai Visionista mitään. Aiemmin olin katsonut elokuvasarjan vain jonnekin Ironman 2 paikkeille.
Tuo uusi The Beatles: Get Back on aivan upea, jos Beatles kiinnostaa ja/tai on omaa bändiharrastustaustaa. Kutkuttavaa kamaa.
Jos aihe ei erityisesti kiinnosta, niin tuo lienee liian raskasta ja pitkästyttävääkin katsottavaa, kun siinä ei oikein ole mitään erityisempää narratiivia (eikä kertojaa). Seurataan vain levyntekoa ja treenaamista tilanteessa, jossa bändi on hajoamassa sisäisiin ristiriitoihinsa ja asettivat itselleen tiukan aikarajan mutta taloudelliset resurssit on äärettömät.
Tän olis kyllä voinut pätkiä lyhyempiin jaksoihin. No, voihan tuota itsekin katso pätkissä, mutta jotenkin henkisesti vaikeampi tarttua yli 2,5 tunnin ohjelmaan. Tuostahan olisi tullut mukavasti vaikka 8 tunnin jaksoa.Katoin Get Backin eilen loppuun, ja oli vielä paljon parempi kuin tuossa vaiheessa (noin tunnin nähneenä) ajattelin.
En saanut ilmoitusta tägäyksestäsi (laitoit editilla viestiin? silloin ei tule ilmoitusta). En muista enää.@TenderBeef Paljonko Flixablessa oli elokuvia listattu?
Oletko testannut että justwatchin listaukset vastaa esim. viaplayn tai cmoren omia uutuuslistoja? Tai ylen omia listoja joita he ovat ainakin viime aikoina muutellut koko ajan (on ollut listaus sarjoista jossa näytettiin kaikki uudet jaksot ja sitten välillä se sama sivu näytti vain yhden kuvakkeen per sarja vaikka saattoi olla enemmän kuin yksi uusi jakso.. ovat muutelleet lähiaikoina eestaas näiden kanssa useamman kerran) Olen kuullut joidenkin kokemuksista, että justwatch ei vaan ole ihan luotettava, esim. alla oleva kokemus:Justwatchin puolesta puhuu Appi ja myös Yle, Cmore, Ruutu ja Viaplay tuettuna näistä ’kotimaisista.
Omalle kohdalle sattunut useamman kerran niin että Justwatch väittää jonkun sarjan tai leffan olevan palvelussa mutta eipä sitten olekaan Suomen valikoimassa, Flixablen kohdalla vastaavaa ei ole sattunut kertaakaan.
Kokonaisuudessaan imo paras palvelu tarkoituksessaan. Muut palvelut on samojen lähteiden varassa.En saanut ilmoitusta tägäyksestäsi (laitoit editilla viestiin? silloin ei tule ilmoitusta). En muista enää.
Oletko testannut että justwatchin listaukset vastaa esim. viaplayn tai cmoren omia uutuuslistoja? Tai ylen omia listoja joita he ovat ainakin viime aikoina muutellut koko ajan (on ollut listaus sarjoista jossa näytettiin kaikki uudet jaksot ja sitten välillä se sama sivu näytti vain yhden kuvakkeen per sarja vaikka saattoi olla enemmän kuin yksi uusi jakso.. ovat muutelleet lähiaikoina eestaas näiden kanssa useamman kerran) Olen kuullut joidenkin kokemuksista, että justwatch ei vaan ole ihan luotettava, esim. alla oleva kokemus:
Itse olen eri mieltä, jos ei voi luottaa listojen oikeassa olemiseen niin... itse luotan flixableen ja katson yle/viaplay/cmore niiden omilta sivuilta (pitänyt tehdä jo kauan itse rss fiidit noihin mutta aina on (mukamas) niin paljon muuta tekemistä että jäänyt, mutta joku päivä).Kokonaisuudessaan imo paras palvelu tarkoituksessaan.
Täällä toimii. LG CX ja Disney+ sovelluksen versio 1.10.1Alustana LG CX ja Dolby Atmos ei toimi elokuvissa Frozen, Frozen 2 ja Raya ja viimeinen lohikäärme vaikka tuotetiedoissa on maininta. Tähtien sodat, Marvelit ja muutamat muut elokuvat, niin Dolby Atmos toimii. Muilla samaa ongelmaa?
Juu, sama Soundbar. Aktivoituu heti atmos kun laittaa Frozenit pyörimään. Oisko paikallaan tehdä "cold boot" vehkeille?Meillähän on sama soundbar käytössä (Q90R) ja sinulla siis aktivoituu soundbarin näyttöön Atmos esimerkiksi Frozen elokuvissa?
Kyl siinä on aina ollut jonkin verran rosoinen kuva, oli ekoja kokonaan diginä kuvattuja leffoja.28 Days Later.. Ihan karmea kuvanlaatu, niinku ois ladattu jostain dc++ vuonna 2005. Vai kuuluuko tähän leffaan paskalaatuinen kuva?
Mistä pystyn android versiolla tästä disneyn ohjelmasta säätämään tekstityksen kokoa? Mä en vaan löydä.
Selaimella jos katon, niin tekstityksen koko on sopiva kun sen sellaiseksi säädän, mutta puhelimella streamaan chromecastiin, niin se tekstityksen koko muuttuu kärpäsen paskan kokoiseks (näin pieneksi), ettei sitä edes näe, enkä edes löydä mistä sitä kokoa pystyy säätämään.
Selaimella testasin resetoida tekstitysasetukset ja vaihdoin vielä väriä ja kokoa, mutta kun castaan chromecastiin, niin mikään ei muutu ja se teksti on liian pientä, eikä väri vaihdu.
Tuli vihdoinkni hankittua atmos-kaiuttimet 5.1-systeemin kaveriksi, kun Disney+:n ansiosta atmoksen tarjonta lisääntyi tuntuvasti.
En vain tunnu saavan mistään MCU- tai Disney-leffasta kunnon atmos-ääntä ulos. Ehkä yksittäisiä ääniefektejä kyllä, mutta 3D-soundspace jää kyllä aika vaisuksi.
Foxin leffoissa (Free Guy, Deadpool, jne) soundspace tuntuu toimivan paljon paremmin.
Onko leffat vain miksattu täysin eri tavalla, vai onko mulla jotain häikkää? Vahvistin kyllä sanoo ATMOS jokaisen leffan kohdalla.