Disney+

Kenelläkään muulla ollut ongelmia veloituksen kanssa? Eilen ei maksu mennyt luottokortilta läpi vaikka kaikki on kunnossa. Vakuuttivat että tänään lähtisi mutta epäilen...
 
Itsellä kyllä äskettäin toimi ihan normaalisti.
 
Kortti liitetty suoraan? Olisiko mahdollisesti kyse tuosta melko tuoreesta säädännöstä, että korttimaksut pitää vahvistaa?
PayPalin kautta ainakin meni maksu eilen mukisematta.
 
Yritän tässä juuri päivittää maksutietoja kortin vaihduttua ja ei tunnu onnistuvan millään, jää vain pyörittämään latausympyrää kun on syöttänyt kortin tiedot että tuntuu siellä jotain häikkää olevan.
 
Onko mikä selain käytössä. Itsellä ainakin kerran ei tuntunut Firefoxilla toimivan Disney+ sivuilla maksaminen.
 
Itsellä oli joskus HBO:n kanssa tuo, tosin myös taisi pari muuta palvelua tämän vuoden aikana(?) pyytää jonkun kk kohdalla sitä varmistamista. Joku taisi täällä sanoa että sitten ei pitäisikään sitä tulla enää lainkaan tai ainakaan pitkään aikaan.
 
Itse tosiaan eilen onnistuin pankkitunnuksilla varmistamaan korttini, eli ehkä se sitten tänään vleloittuu.
 
Onko mikä selain käytössä. Itsellä ainakin kerran ei tuntunut Firefoxilla toimivan Disney+ sivuilla maksaminen.

Firefoxilla juurikin yritin alkuun, Chromella osasi avata popuppina tuon pankkivahvistuksen mutta sen jälkeen jäi uudestaan jumiin ja herjasi nyt että maksutietojen käsittelyssä tapahtui virhe tms.
 
Mulla ei mennyt läpi eilen Paypalin kautta Disney vaikka muut veloitukset ovat toimineet ok. Päivitin saman kortin Paypaliin ja tänään meni ok läpi. Disneyn päässä varmaan häikkää
 
Minulta MENI läpi paypalilla veloitus, vaikka ihan varmasti peruutin tilauksen jo useampi viikko sitten.
Meni maku koko Disney plussasta tämän myötä. Disputen pistin myöskin menemään koska nyt vttu oikeasti. Eipä tuo peruuttaminen helpolla löytynyt mutta silti löytyi. Viimeksi kun peruutin, siitä ei tullut mitään "sad to see you go" postia tms. Nyt tuli. No ihan sama, viimeksi jo vastasin samoihin kysymyksiin "miksi peruutat tilauksesi" jne. jotta oikeassa paikassa peruuttelin tilausta viimeksikin.
 
Minulta MENI läpi paypalilla veloitus, vaikka ihan varmasti peruutin tilauksen jo useampi viikko sitten.
No luultavasti et ole vain oikeasti peruuttanut. Ei kyllä itsellä ole kokemusta millainen toi on, mut ehkäpä se viimeinen varmistus jäänyt tekemättä? Olikoha cmore, jolla ihan hemmetin kusipäinen perutuus-systeemi, näyttää pikaisesti katsottuna (ja olettaen) ku olisit jo perunut, mut silti siellä on jossain alaspäin scrollatessa se viimeinen varmistus piilossa, jos ei ole tarkkaavainen.
 
No luultavasti et ole vain oikeasti peruuttanut. Ei kyllä itsellä ole kokemusta millainen toi on, mut ehkäpä se viimeinen varmistus jäänyt tekemättä? Olikoha cmore, jolla ihan hemmetin kusipäinen perutuus-systeemi, näyttää pikaisesti katsottuna (ja olettaen) ku olisit jo perunut, mut silti siellä on jossain alaspäin scrollatessa se viimeinen varmistus piilossa, jos ei ole tarkkaavainen.

Ruutuplussassa joutuu scrollailee ja peruuttaa tilausta ihan simppana
 
Itsellä Disney on ainakin Googlen kaupan kautta ja pitää sieltä perua jotta peruutus oikeasti toimii.
 
@emagdnim, todennäköisesti juuri näin käynyt että viimeinen peruuta nappi jäänyt löytymättä. Se kun tuli vasta "miksi lähdet" kyselyn jälkeen. Suomennokset olivat melko kulmikkaat, sen napin teksti ei kuvannut palvelun peruuttamista, vaan enemmänkin edellisen kyselyn tulosten hyväksyntää tai uudelleen syöttöä. Eikä URL osoitteet vastanneet sitä mitä piti. Laittaisin muun kuin videopalvelun tulokulmasta noi sivut "miksi ammattilaisten www-sivut, ovat kakkelia" säikeeseen.
 
Laitetaan tännekin jos jotakuta kiinnostaa:

Tuote: Disney+ 12kk
Hinta: 0€
Kauppa: Salessorce Dreamforce 2021-tapahtuma
Linkki: Dreamforce 2021

Stream Dreamforce on Salesforce+ September 21–23 and receive 12 months of Disney+

DISNEY PLUS Terms and Conditions

Offer open to Dreamforce 2021 (“Dreamforce”) registrants who view at least one complete Dreamforce session while signed in with their Trailblazer ID on Salesforce+ between September 21, 2021 at 9:00 a.m. PT and September 23, 2021 at 3:00 p.m. PT. All eligible registrants will receive an e-mail from Salesforce on or about October 5, 2021; to receive your promotional code for Disney+, you must follow the instructions in the e-mail, including the submission of a redemption form through which you will confirm your eligibility and agree to Salesforce terms and conditions. Must redeem your code by October 31, 2021 at 11:59 PM PT. Current subscribers to Disney+, Salesforce employees, and employees and officials of government entities are ineligible (“government entity” means any national, state, provincial, municipal, or local governmental organization). Must be 18 or older and a resident of the U.S. or Canada to participate. Access to Disney+ is subject to the Disney+ Subscriber Agreement and Privacy Policy. Valid payment method required to redeem offer. After the 12 month promotional period, your Disney+ subscription will automatically renew on a monthly basis and you will be charged the then-current monthly retail price for Disney+ each month until cancelled. Cancel any time, subject to terms. No refunds or credits for partial months or years. Cancellation will be effective at the end of your promotional period or billing period. Offer cannot be combined with any other offer and is not redeemable for cash or any other goods or services. Offer limited to one per Dreamforce registrant. Salesforce reserves the right to modify or cancel the offer at any time. Offer is nontransferable and cannot be sold or shared, and offer code is not valid and will not be honored if obtained from any third party. If you violate any of these terms, the offer will be invalid.
 
Nyt ei enää appi käynnisty Oneplus 8T luurilla. Ei auta poistaminen ja uudelleen asennus. Play-kaupan kommenteissa moni valitti samaa ongelmaa.
 
Onko kellään ollut tekstitys ongelmia? LG:n b8 ja b9 telkkareina kummallakin samaa ongelmaa. Jos vaikka sarjaa katsoo niin melkeen joka jakson alkuun joutuu vaihtamaan kielen vaikka ruotsiksi ja sitten suomeksi että alkaa näkymään. Kai se joku bugi on, ainakaan uudelleen asennus ei auttanut.
 
Onko kellään ollut tekstitys ongelmia? LG:n b8 ja b9 telkkareina kummallakin samaa ongelmaa. Jos vaikka sarjaa katsoo niin melkeen joka jakson alkuun joutuu vaihtamaan kielen vaikka ruotsiksi ja sitten suomeksi että alkaa näkymään. Kai se joku bugi on, ainakaan uudelleen asennus ei auttanut.

LGE9 televisiossa sama ongelma. Mitkään kikkailut eivät auta.
 
Onko kellään ollut tekstitys ongelmia? LG:n b8 ja b9 telkkareina kummallakin samaa ongelmaa. Jos vaikka sarjaa katsoo niin melkeen joka jakson alkuun joutuu vaihtamaan kielen vaikka ruotsiksi ja sitten suomeksi että alkaa näkymään. Kai se joku bugi on, ainakaan uudelleen asennus ei auttanut.

Just huomasin saman oireen myös omassa Samsungissa, jakso kun vaihtui niin tekstit katos eikä tulleet takaisin ennen kuin vaihdoin toisen kielen tekstit ensin ja sitten takaisin suomeksi.
 
Onko kellään ollut tekstitys ongelmia? LG:n b8 ja b9 telkkareina kummallakin samaa ongelmaa. Jos vaikka sarjaa katsoo niin melkeen joka jakson alkuun joutuu vaihtamaan kielen vaikka ruotsiksi ja sitten suomeksi että alkaa näkymään. Kai se joku bugi on, ainakaan uudelleen asennus ei auttanut.
LG c9 sama ongelma
 
Onko kellään ollut tekstitys ongelmia? LG:n b8 ja b9 telkkareina kummallakin samaa ongelmaa. Jos vaikka sarjaa katsoo niin melkeen joka jakson alkuun joutuu vaihtamaan kielen vaikka ruotsiksi ja sitten suomeksi että alkaa näkymään. Kai se joku bugi on, ainakaan uudelleen asennus ei auttanut.

On ollut sama ongelma jo jonkin aikaa, LG:n C8 meillä.
 
LG BX myös satunnaisesti samaa ongelmaa, tainnut ilmetä lähinnä Skip Intro/Recap -toimintojen yhteydessä.
 
aattelinkin että tuskin on yksin minun ongelma. eipä sille kai mitään voi, ei kyllä aikaisemmin ole ongelmaa ollut missä lie välissä alkanut kun oli tauolla koko palvelu jonkin aikaa. toivottavasti korjaantuu on hieman ärsyttävä vika.
 
Piti testata omassa telsussa ilmeneekö ko. ongelmaa. Ei ongelmia. Sony KD-65X85J
 
Just huomasin saman oireen myös omassa Samsungissa, jakso kun vaihtui niin tekstit katos eikä tulleet takaisin ennen kuin vaihdoin toisen kielen tekstit ensin ja sitten takaisin suomeksi.

Jahas, nyt sitten toisessa jakson vaihtumisessa ongelmaa ei ilmaantunut. Mikä lie bitti siellä menee sitten välillä poikittain ja tekee tuota. Mitä nyt rupesin muistelemaan niin aiemmin tuota ongelmaa ei ole tainnut itselläni esiintyä.
 
Tekstitys ongelmaa täälläkin. Mutta esiintyykö muilla lyhyitä pätkäsyitä? Kuva ja ääni nykäisee silloin tällöin, ehkä muutaman minuutin välein tai harvemmin, mutta kuitenkin niin usein että alkaa harmittamaan. Televisiona LG 55B6, joka kytketty ethernetillä verkkoon ja liittymänä 300/100 valokuitu.
 
Salesforcen Dreamforce 2021 -koodi tipahti omaan postilaatikkoon, mutta en saanut sitä mitenkään aktivoitua kun kaikki kokeilemani jenkki-VPN:ät näyttää olevan forbidden-location. Disney näyttää blokanneen myös Azuren käyttämät ip-avaruudet :D
 
Tulipa katsottua Black Widow. Alku lupasi paljon ja odotin todella synkkää tarinaa. Noh loppu ei ollut aivan sitä, mitä toivoin. Ihan katsottava, mutta alku antoi odottaa paljon enemmän.

Y the last man: alan kyllä kääntymään siihen, että woketus elää aika vahvana nykyisin :rolleyes: Disneyn ja Netflixin ohjelmissa on aika vahvana feminiininen kaiku. Ainoa mies dystopisessa maailmassa, jossa ihmiset taantuu alkukantaiseksi, mutta lihaa ei laiteta piiloon ollenkaan... :rofl: Ihmiskunnan tulevaisuus vaakalaudalla ja siementä ei laiteta jakoon :x3:
 
Y the last man: alan kyllä kääntymään siihen, että woketus elää aika vahvana nykyisin :rolleyes: Disneyn ja Netflixin ohjelmissa on aika vahvana feminiininen kaiku. Ainoa mies dystopisessa maailmassa, jossa ihmiset taantuu alkukantaiseksi, mutta lihaa ei laita piiloon kukaan... :rofl: Ihmiskunnan tulevaisuus vaakalaudalla ja siementä ei laiteta jakoon :x3:

Huomasin tämän ja katselin että mikä juttu, kunnes huomasin esittelyssä sanan cissukupuolinen ja päättelin siitä kyseessä olevan joku uusi wokehörhöily ja jätin katsomatta. Onko tuo minkäänlainen, kannattaako siihen uhrata aikaa? Pystyykö sitä katsomaan ilman että tekee mieli repiä naama irti nykyaikaisen Oikeiden Arvojen tuputuksen takia?
 
Huomasin tämän ja katselin että mikä juttu, kunnes huomasin esittelyssä sanan cissukupuolinen ja päättelin siitä kyseessä olevan joku uusi wokehörhöily ja jätin katsomatta. Onko tuo minkäänlainen, kannattaako siihen uhrata aikaa? Pystyykö sitä katsomaan ilman että tekee mieli repiä naama irti nykyaikaisen Oikeiden Arvojen tuputuksen takia?
Mielenkiintoinen tarina kuitenkin. Leffojen laatu noin yleisesti pudonnut kuin lehmän häntä, niin on tuo vielä katsottavissa, kun parempaa ei tarjolla.
 
Pitäskö löytyä esim free guy leffaan myös suomenkielinen tekstitys? Lgn telkku eikä löydy
 
Pitäskö löytyä esim free guy leffaan myös suomenkielinen tekstitys? Lgn telkku eikä löydy
Onko kellään ollut tekstitys ongelmia? LG:n b8 ja b9 telkkareina kummallakin samaa ongelmaa. Jos vaikka sarjaa katsoo niin melkeen joka jakson alkuun joutuu vaihtamaan kielen vaikka ruotsiksi ja sitten suomeksi että alkaa näkymään. Kai se joku bugi on, ainakaan uudelleen asennus ei auttanut.
itseäni lainaten, ettei olis tästä kyse?
 
Saisi tuo Mayansin 3. kausi tulla hiljalleen. Sehän on jo esitetty aikapäiviä sitten Jenkeissä ja nelostakin ruvetaan kuvaamaan.
 
Saisi tuo Mayansin 3. kausi tulla hiljalleen. Sehän on jo esitetty aikapäiviä sitten Jenkeissä ja nelostakin ruvetaan kuvaamaan.
Tässä lienee sama kuin Boschin (Amazon) kanssa, eli HBO Nordic napannut yksinoikeuden uusimpaan kauteen ennen kuin sarjan varsinaisen omistajan oma striimipalvelu saapunut.

HBO:lla kun tuo kolmas kausi löytyy:

 
Tässä lienee sama kuin Boschin (Amazon) kanssa, eli HBO Nordic napannut yksinoikeuden uusimpaan kauteen ennen kuin sarjan varsinaisen omistajan oma striimipalvelu saapunut.

HBO:lla kun tuo kolmas kausi löytyy:


Ahaa, eli tässä kävi ns. striimauspalveluiden perinteiset. Eipä auta kuin odotella ja nauttia muista sarjoista sillä aikaa. Tämä nykyinen meininki, missä jokaisella palvelulla on oma pieruappinsa alkaa kyllä olla jo hieman rasittavahkoa.
 
Kippaako kenelläkään Disney+ Chromecastia? Täällä ei tahdo toimia paria minuuttia kauempaa - millään muulla sovelluksella en ole tällaista huomannut.
 
Onko muillakin AndroidTV-sovelluksessa tekstitysfontti jotenkin muuttunut? Eli teksti on valkoinen mustilla ääriviivoilla kuten ilmeisesti ennenkin, mutta valkoinen alue on jotenkin liian kapea suhteessa mustaan, jolloin teksti on vaikealukuista. Jostain syystä AndroidTV:ssä vieläpä puuttuu tuo tekstityksen muokkausmahdollisuus, joka näyttäisi muilla alustoilla olevan.
 
Monella palveluntarjoajalla on nuo anddoid tv-sovellukset puutteellisia. Ei toki haittaa jos voisi pc:llä globaalisti customisoida mutta kun monen appsin kohdalla ei voi.
 
Disney+:aan tulee joistain Marvel-leffoista "IMAX Enhanced" -versio kuvasuhteella 1,9:1, joka täyttää 16:9-kuvan lähes kokonaan (jää vain pienet mustat viirut kuvan ylle ja alle). Onhan ne kauan pantanneetkin IMAX-versioita kotilevityksestä.

Leffat, joihin tämä tulee pe 12.11.:
  • Shang-Chi and The Legend of The Ten Rings
  • Ant-Man and The Wasp
  • Avengers: Endgame
  • Avengers: Infinity War
  • Black Panther
  • Black Widow
  • Captain America: Civil War
  • Captain Marvel
  • Doctor Strange
  • Guardians of the Galaxy
  • Guardians of the Galaxy Vol. 2
  • Iron Man
  • Thor: Ragnarok
Tiedotteessa lukee käsittämätön kuvasuhde "1:90:1", mutta kyllä ne tarkoittaa 1,90:1.
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
259 320
Viestejä
4 509 422
Jäsenet
74 352
Uusin jäsen
JuhaSaar

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom