Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Liekkö ero kuinka on perunut? Mikäli on perunut Disney+ apissa, niin tuo ei ole siirtynyt Kukkelin puolelle ja tilaus näyttää jatkuvan 9,99€/v hinnalla - näin ainakin omalla ja tuttavani kohdalla.
Täällä myös näyttää että vuositilaus jatkuisi 23.10. hintaan 9.99€, toivottavasti menee läpi![]()
Vinkkinä vielä, kun ylläpidosta on jo kertaalleen huomautettu.Ok, olkoot näin. Jokaisen ei kuitenkaan ole tarve erikseen tulla ilmoittamaan pelkästään että 9,99 tilaus jatkuu.
No siinäkös huomauttelee jos postaus rikkoo jotain sääntöä. Muita tämän alueen ketjuja seuratessa ilmeisesti on kuitenkin sallittua kommentoida jos ei aio hyödyntää tarjousta, jos harmittaa että tarjous ei koska asiaa x, jos ei ehtinyt hyödyntää tarjousta vaikka halusi... niin aika erikoista että se nyt sitten vaatii huomautusta jos joku aikookin tarjouksen hyödyntää.Vinkkinä vielä, kun ylläpidosta on jo kertaalleen huomautettu.
Varmistaisko joku viisaampi että jos Paypalilla maksaessa haluan varmistaa, että maksan jatkovuodesta max 9,90e enkä 109,90e niin pystynkö sellaisen limitin laittaan? Onnistuuko esim. Paypal-saldolla?
Postaus rikkoo ylläpidon ohjeistusta, joka on erikseen ketjussa annettu. Jokaisen käyttäjän ei tarvitse erikseen käydä postaamassa samasta asiasta - menee nollapostailun puolelle. Osallistukaa keskusteluun jos on oikeasti jotain lisää annettavaa ketjuun, kiitos.No siinäkös huomauttelee jos postaus rikkoo jotain sääntöä. Muita tämän alueen ketjuja seuratessa ilmeisesti on kuitenkin sallittua kommentoida jos ei aio hyödyntää tarjousta, jos harmittaa että tarjous ei koska asiaa x, jos ei ehtinyt hyödyntää tarjousta vaikka halusi... niin aika erikoista että se nyt sitten vaatii huomautusta jos joku aikookin tarjouksen hyödyntää.
Ite juuri tänään siirsin 10 egee PayPal balanceen ja laitoin PayPal balancen ensisijaiseksi maksutavaksi.Varmistaisko joku viisaampi että jos Paypalilla maksaessa haluan varmistaa, että maksan jatkovuodesta max 9,90e enkä 109,90e niin pystynkö sellaisen limitin laittaan? Onnistuuko esim. Paypal-saldolla?
Jos sinulla on siellä muitakin maksutapoja, niin pelkästään tuo ei estä isompaa veloitusta. Se vain ottaisi 10 euroa balancesta ja loput esim kortilta.Ite juuri tänään siirsin 10 egee PayPal balanceen ja laitoin PayPal balancen ensisijaiseksi maksutavaksi.
Niin ymmärsin kyllä että tuollainen ohjeistus on tässä ketjussa annettu ja sitä ihmettelinkin että miksi juuri tässä ketjussa tuollainen on kun muissa ketjuissa vastaavat "nollapostaukset" on kuitenkin sallittua. Tässäkin ketjussa on jo 16 sivua joten tuskinpa jokainen postaaja lukee koko ketjua läpi ja tarkistaakseen onko joku asia nyt juuri tässä yksittäisessä ketjussa kielletty jossain postauksessa. No samapa tuo minulle on.Postaus rikkoo ylläpidon ohjeistusta, joka on erikseen ketjussa annettu. Jokaisen käyttäjän ei tarvitse erikseen käydä postaamassa samasta asiasta - menee nollapostailun puolelle. Osallistukaa keskusteluun jos on oikeasti jotain lisää annettavaa ketjuun, kiitos.
+joukkoon mukaan ne, jotka perui oikeaan aikaan tässä taannoin. Itse peruin (tai no siis vaimon sähköposti) mut sit se oli kuitenkin päivittynyt 9,90 € jatkuvaan niin ei nyt sit enää peruta. Huomenna näkee paljo kortilta lähtee (Visan raja laskettu siks aikaa 2000->50 €:oon).Leiri, joka ei tehnyt mitään (ei perunut, ei hyväksynyt uutta hintaa tai mitään muutakaan) näyttäisi kuuluvan voittajiin. Minulla näkyy katevaraus 9,90 € luottokortilla.
Vuosi lisää suht edukkaasti siis!
Itse peruin jossainkohtaa, ja sitten syyskuussa rämpytin peru-tilaa-peru-tilaa-peru kun porukka sanoi että näkyy 9,9€/v ja itsellä näkyi 100€/v (s-posteissa olikin se 9,9€/v mutta ne meni mulla suoraan roskakoriin)Leiri, joka ei tehnyt mitään (ei perunut, ei hyväksynyt uutta hintaa tai mitään muutakaan) näyttäisi kuuluvan voittajiin. Minulla näkyy katevaraus 9,90 € luottokortilla.
Vuosi lisää suht edukkaasti siis!
Itse peruin vuositilauksen aikanaan heti suoraan. Tovi sitten tuli tuo ilmoitus että alkaa olemaan tarjous päättymäisillään ja uusi hinta olisi 99.90, mutta nyt tosiaan näyttänyt toista viikkoa hinnaksi tuon 9.90, pakkohan tähän oli taas tarttua..![]()
No sehän näyttäisi toimineenTeidän innoittamana painoin vielä kerran resubscribe ja sovelluksesa kertoo, että 99,90e, mutta sähköpostissa 9,99e. Pistin kanssa kortin verkkomaksurajaksi 10e ja ei mitään, pelaanhan minä yhden rivin lottoakin viikottain!
Itselläkin sovellus sanoo 99e, mutta sähköposti sanoo että 9.99e veloitetaan 23.10.No sehän näyttäisi toimineenTililtä lähti jo tänään 9,99 euroa. Hei milloin teidän kanssa pääsisi kaljalle yhdessä lähtemään? Tämä on ehkä paras ryhmä ikinä.
![]()
Sama homma, oli myös varaus tilillä.Kympillä vuodeksi etiäpäin
Veikkaan että tässä kävi juurikin tässä kuvatusti; muuten kaikilla olisi hinta pompsahtanut 99,90€/v mutta Disney otti ja ilmoitti uudesta hinnankorotuksesta (99,90€/v -> 109,90€/v) 30.9., eli alle 30 päivää sitten ja nollasi tilanteen. Toivotaan että Disney korottelee hintoja vuoden päästä taas samaan aikaanLöysinpä tämän tueksi ihan mustaa valkoisella Google Playn julkaisijoille tarkoitetuista ohjeista.
Tässä puhutaan siis mistä tahansa automaattisesti jatkuvista tilauksista Google Playn kautta:
Eli yksiselitteisesti jos tässä vaiheessa tulee ilmoitus hinnannostosta, niin se on myöhäistä tälle uusiutumiskerralle, koska siihen on aikaa alle 30 päivää.
Toki saattavat hyvinkin sitten vain katkaista tällaiset tilaukset, mutta anyway.
Hyvillä mielin painoinkin taas "resubscribe".
Tilais sisään ja sähköpostiim vahvistus 9,99€ hinnastaItsellä peruttu hyvissä ajoin tilaus play kaupan kautta. Nyt näyttää uusiessa hinnaksi 99€.
siis mistä tilasit sen uudelleen?Tilais sisään ja sähköpostiim vahvistus 9,99€ hinnasta
Google play:sta ja siellä näyttää kuitenkin 99,9€ hinnaksi... että että.siis mistä tilasit sen uudelleen?
Mulla ei play tilauksissa näy että tilaa uudelleen nappulaa niinkuin muissa perutuissa tilauksissa.Google play:sta ja siellä näyttää kuitenkin 99,9€ hinnaksi... että että.
Google play:n näyttämä veloitus lienee ensisijainen automaattisähköpostiin verrattuna?
Tämä ja en löydä muutenkaan miten saisi Playn kautta ostettua.Mulla ei play tilauksissa näy että tilaa uudelleen nappulaa niinkuin muissa perutuissa tilauksissa.
Playkaupan tilaushallinnasta.
![]()
Odota. Itselläni sama maksutapa ja näkymäkin oli sama tuolla 'Tilauksen ylläpito' Play kaupassa näytti samalta. Vasta äsken tuli itselleni sähköpostikuittaus Paypalilta ja Googlelta, että 9.99€ veloitettu.Minulla näkyy edelleen tämä sama näkymä, eli tänään pitäisi olla 9,99 veloitus. Paypal maksutapana. Vielä ei ole veloitusta tapahtunut.
Pitääkö/kannattaako tehdä jotain, vai odotella vain kärsivällisesti?
Hetkinen, mikäs tämä juttu on? Saako Elisan latausliittymän kautta jotain maksettuakin ja mitä kaikkea?Mulla tämä 10 egen lisävuosi meni sikälikin sopivasti, että minun piti muutenkin näillä hetkillä lisätä se vähintään 10 euroa Elisan Latausliittymääni, jotta se pysyy aktiivisena (24 kk edellisestä latauksesta oisi tullut täyteen parin viikon päästä).
Latasin kympin Elisaan toissa päivänä, ja nyt tänään Disney sitten veloitti 9,99 € siitä saldosta.![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.