• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Disney+ Standard - 9,99€/vuosi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Flow
  • Aloitettu Aloitettu
Hinta muuttunut mutta parin päivän päästä menevä tilaus voipi olla vielä kympillä. :kahvi:

Screenshot_2025-10-21-15-16-47-45_b5a5c5cb02ca09c784c5d88160e2ec24.jpg

Liekkö ero kuinka on perunut? Mikäli on perunut Disney+ apissa, niin tuo ei ole siirtynyt Kukkelin puolelle ja tilaus näyttää jatkuvan 9,99€/v hinnalla - näin ainakin omalla ja tuttavani kohdalla.

No nyt kuulostais järkevältä syyltä miksi toisilla on mennyt eri tavalla vaikka onkin perunut. Missään kun ei ole kysytty peruitko playssa vai disneyssä.

95f.gif

Täällä myös näyttää että vuositilaus jatkuisi 23.10. hintaan 9.99€, toivottavasti menee läpi 😛

Vinkkinä vielä, kun ylläpidosta on jo kertaalleen huomautettu.
No siinäkös huomauttelee jos postaus rikkoo jotain sääntöä. Muita tämän alueen ketjuja seuratessa ilmeisesti on kuitenkin sallittua kommentoida jos ei aio hyödyntää tarjousta, jos harmittaa että tarjous ei koska asiaa x, jos ei ehtinyt hyödyntää tarjousta vaikka halusi... niin aika erikoista että se nyt sitten vaatii huomautusta jos joku aikookin tarjouksen hyödyntää.

Varmistaisko joku viisaampi että jos Paypalilla maksaessa haluan varmistaa, että maksan jatkovuodesta max 9,90e enkä 109,90e niin pystynkö sellaisen limitin laittaan? Onnistuuko esim. Paypal-saldolla?

Varmistaisko joku viisaampi että jos Paypalilla maksaessa haluan varmistaa, että maksan jatkovuodesta max 9,90e enkä 109,90e niin pystynkö sellaisen limitin laittaan? Onnistuuko esim. Paypal-saldolla?

Voit vaikka tilisiirrolla laittaa paypalille 10€ ja poistaa luottokortti paypalista väliaikaisesti jos haluat 100% varma olla. Testasin tota tilisiirtoa ja olisiko seuraavana päivänä näkynyt paypal tilillä siirretty summa.

No siinäkös huomauttelee jos postaus rikkoo jotain sääntöä. Muita tämän alueen ketjuja seuratessa ilmeisesti on kuitenkin sallittua kommentoida jos ei aio hyödyntää tarjousta, jos harmittaa että tarjous ei koska asiaa x, jos ei ehtinyt hyödyntää tarjousta vaikka halusi... niin aika erikoista että se nyt sitten vaatii huomautusta jos joku aikookin tarjouksen hyödyntää.
Postaus rikkoo ylläpidon ohjeistusta, joka on erikseen ketjussa annettu. Jokaisen käyttäjän ei tarvitse erikseen käydä postaamassa samasta asiasta - menee nollapostailun puolelle. Osallistukaa keskusteluun jos on oikeasti jotain lisää annettavaa ketjuun, kiitos.

Ite juuri tänään siirsin 10 egee PayPal balanceen ja laitoin PayPal balancen ensisijaiseksi maksutavaksi.

Ite juuri tänään siirsin 10 egee PayPal balanceen ja laitoin PayPal balancen ensisijaiseksi maksutavaksi.
Jos sinulla on siellä muitakin maksutapoja, niin pelkästään tuo ei estä isompaa veloitusta. Se vain ottaisi 10 euroa balancesta ja loput esim kortilta.

Oishan se hämärää jos sieltä mitään muuta kuin 9,9€ lähtisi, kerta niin tiedoissa näkyy eikä ole itse hyväksynyt hinnanmuutosta. Olettaisin että sen voi sitten perua tavalla tai toisella, jos niin pääsisi käymään.

Jännittävää kyllä nähdä huomenna, että toteutuuko tää toinenkin vuosi putkeen. On viimeset 2-3 viikkoa tullut katsottua hiki hatussa paria vanhempaa sarjaa tuolta kun ajattelin, että loppuu varmasti tilaus tähän:poop:

Jo ekan kerran oli ehdottomasti parhaita "diilejä" vuosiin ja muuten ei kyllä tulisi disneytä pidettyä. skyshowtime/hbo on pyörinyt -50% hommalla niin niihin verrattuna tuntuu nämä muut turhan kalliilta normaalilla hinnalla

Postaus rikkoo ylläpidon ohjeistusta, joka on erikseen ketjussa annettu. Jokaisen käyttäjän ei tarvitse erikseen käydä postaamassa samasta asiasta - menee nollapostailun puolelle. Osallistukaa keskusteluun jos on oikeasti jotain lisää annettavaa ketjuun, kiitos.
Niin ymmärsin kyllä että tuollainen ohjeistus on tässä ketjussa annettu ja sitä ihmettelinkin että miksi juuri tässä ketjussa tuollainen on kun muissa ketjuissa vastaavat "nollapostaukset" on kuitenkin sallittua. Tässäkin ketjussa on jo 16 sivua joten tuskinpa jokainen postaaja lukee koko ketjua läpi ja tarkistaakseen onko joku asia nyt juuri tässä yksittäisessä ketjussa kielletty jossain postauksessa. No samapa tuo minulle on.

Mukavaa että tarjous näyttää jatkuvan, kyllähän tuolta tähän hintaan vielä katseltavaa löytyy vaikka vähemmälle käytölle onkin jäänyt kuin muut striimipalvelut.

Leiri, joka ei tehnyt mitään (ei perunut, ei hyväksynyt uutta hintaa tai mitään muutakaan) näyttäisi kuuluvan voittajiin. Minulla näkyy katevaraus 9,90 € luottokortilla.

Vuosi lisää suht edukkaasti siis!

Leiri, joka ei tehnyt mitään (ei perunut, ei hyväksynyt uutta hintaa tai mitään muutakaan) näyttäisi kuuluvan voittajiin. Minulla näkyy katevaraus 9,90 € luottokortilla.

+joukkoon mukaan ne, jotka perui oikeaan aikaan tässä taannoin. Itse peruin (tai no siis vaimon sähköposti) mut sit se oli kuitenkin päivittynyt 9,90 € jatkuvaan niin ei nyt sit enää peruta. Huomenna näkee paljo kortilta lähtee (Visan raja laskettu siks aikaa 2000->50 €:oon).

Itse peruin jossainkohtaa, ja sitten syyskuussa rämpytin peru-tilaa-peru-tilaa-peru kun porukka sanoi että näkyy 9,9€/v ja itsellä näkyi 100€/v (s-posteissa olikin se 9,9€/v mutta ne meni mulla suoraan roskakoriin)
Jätin sitten tilauksen aktiiviseksi ja ihan pari päivää sitten muuttui nykytilanteeseen 9,9€/v

En tiedä oliko maksutavan rämppäämisellä vaikutusta kun tein senkin kun ei meinannut hinta laskea....

Noh toivottavasti loppu hyvin kaikki hyvin...(Näen vasta huomenna mikä summa lähtee)

Ohan tämä ollut melkoista tunteiden vuoristorataa ja jatkuvaa vaihtelua nousuista pettymyksiin, ja ei tää säätö kyllä anna hirveen ammattimaista kuvaa Disneystä....

Disney+apissa peruin tilauksen jotain pari kk sitten, kortilla kuitenkin näkyy nyt 9,99€ katevaraus. Mielenkiintoisesti näyttää Kuukelin ja Disney+apin välillä olevan tolpanväli poikki.

Herää kysymys, millä oikeudella Kuukeli tuon veloituksen tekee :confused2:
Tilanne olisi erityisen mielenkiintoinen, mikäli veloitus olisikin sen satasen.

Kun tilauksen on tehnyt PlayStoressa, niin voiko sen perua vain samassa paikassa, vaikka api näytti tilauksen peruuntuneen. Tässäpä sitten pähkäiltävää ensi vuodeksi.

Ja jos/kun tolpanväli on poikki, meneekö Kuukelilta Disneylle tieto tilauksen jatkumisesta...

Viimeksi muokattu:
Onnittelut heille, jotka saivat vielä jatkoa!! :thumbsup: :thumbsup:

En kyllä tiedän mitä Disney/Kuukkelissa tapahtui, mutta itselleni tuli viimeisin viesti 24.9. ao. ja sen vuoksi laitoin itselleni muistutuksen, että 1.10. perutaan tilaus.
1761136397557.png

Toivottavasti saisi vielä jollain tavalla jatkoa 10e/v nykyisen päättymisen jälkeen esim. ihan uudella tilauksella :D :cool:
Tällä hetkellä ei tosiaan pysty mitään tekemään, kun ei mukamas ole aktiivista tilausta.

Viimeksi muokattu:
Teidän innoittamana painoin vielä kerran resubscribe ja sovelluksesa kertoo, että 99,90e, mutta sähköpostissa 9,99e. Pistin kanssa kortin verkkomaksurajaksi 10e ja ei mitään, pelaanhan minä yhden rivin lottoakin viikottain!

Itse peruin vuositilauksen aikanaan heti suoraan. Tovi sitten tuli tuo ilmoitus että alkaa olemaan tarjous päättymäisillään ja uusi hinta olisi 99.90, mutta nyt tosiaan näyttänyt toista viikkoa hinnaksi tuon 9.90, pakkohan tähän oli taas tarttua.. :)

Itse peruin vuositilauksen aikanaan heti suoraan. Tovi sitten tuli tuo ilmoitus että alkaa olemaan tarjous päättymäisillään ja uusi hinta olisi 99.90, mutta nyt tosiaan näyttänyt toista viikkoa hinnaksi tuon 9.90, pakkohan tähän oli taas tarttua.. :)

Missä sulla siis tää 9,90 hinta näkyy?

Nyt Android Disney+ apissa lukee, että tilausta hallitaan Kuukeli-tllin kautta.

Teidän innoittamana painoin vielä kerran resubscribe ja sovelluksesa kertoo, että 99,90e, mutta sähköpostissa 9,99e. Pistin kanssa kortin verkkomaksurajaksi 10e ja ei mitään, pelaanhan minä yhden rivin lottoakin viikottain!
No sehän näyttäisi toimineen 😀 Tililtä lähti jo tänään 9,99 euroa. Hei milloin teidän kanssa pääsisi kaljalle yhdessä lähtemään? Tämä on ehkä paras ryhmä ikinä.

1000015435.jpg

4081.jpg

No sehän näyttäisi toimineen 😀 Tililtä lähti jo tänään 9,99 euroa. Hei milloin teidän kanssa pääsisi kaljalle yhdessä lähtemään? Tämä on ehkä paras ryhmä ikinä.

1000015435.jpg
Itselläkin sovellus sanoo 99e, mutta sähköposti sanoo että 9.99e veloitetaan 23.10.
Noh laitoin kaikki maksurajat kymppiin katsotaan mitä käy

Löysinpä tämän tueksi ihan mustaa valkoisella Google Playn julkaisijoille tarkoitetuista ohjeista.

Tässä puhutaan siis mistä tahansa automaattisesti jatkuvista tilauksista Google Playn kautta:

Eli yksiselitteisesti jos tässä vaiheessa tulee ilmoitus hinnannostosta, niin se on myöhäistä tälle uusiutumiskerralle, koska siihen on aikaa alle 30 päivää.

Toki saattavat hyvinkin sitten vain katkaista tällaiset tilaukset, mutta anyway.

Hyvillä mielin painoinkin taas "resubscribe".
Veikkaan että tässä kävi juurikin tässä kuvatusti; muuten kaikilla olisi hinta pompsahtanut 99,90€/v mutta Disney otti ja ilmoitti uudesta hinnankorotuksesta (99,90€/v -> 109,90€/v) 30.9., eli alle 30 päivää sitten ja nollasi tilanteen. Toivotaan että Disney korottelee hintoja vuoden päästä taas samaan aikaan 😉

Perkele, en katsonut päivämääriä tarkemmin. Oli lähtenyt veloitus 9,90€ keskiviikkona, mutta äsken peruin ja vasta sitten katsoin tarkemmin.... Ei Anna tilata uudelleen.Screenshot_2025-10-23-08-31-33-26_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg

Itsellä peruttu hyvissä ajoin tilaus play kaupan kautta. Nyt näyttää uusiessa hinnaksi 99€.

Sama täällä...joitain viikkoja sitten peruin ja mitä nyt kokeillu noita vippaskonsteja maksutavan muutoksella jne. niin aina näyttää mailin mukaan lähtevän 9,99e hinnalla vaan playstore näyttää, että 23.2025 ois lähtenyt hintamuutoksella 99 euron hintaan ja punaisella ilmoitus tuosta hintamuutoksesta...Annoin olla.

Google Play Appi tehnyt näköjään eilen katevarauksen hinnalle 9,99€ ja tänään alkaa uusi vuoden jakso, joten tällä mennään taas. Mitään peruutuksia en tehnyt. Suuri kiitos aloituspostaajalle viimevuotisesta vinkistä.

Google play:sta ja siellä näyttää kuitenkin 99,9€ hinnaksi... että että.
Google play:n näyttämä veloitus lienee ensisijainen automaattisähköpostiin verrattuna?
Mulla ei play tilauksissa näy että tilaa uudelleen nappulaa niinkuin muissa perutuissa tilauksissa.

Nyt tuli tilausvahvistus itselle 9,99€ myös seuraavan vuoden tästä päivästä alkaen. En ole ollut hyväksymässä mitään vuoden sisällä. Näyttää nyt että hinta muuttuu 23.10.2026 hintaan 109,99€.

Ai että kun teki hyvää painaa tuosta Peru tilaus, kun vaimon kortilta meni 9,99 € tänään. Turhaan meinasin maksella 2,99 €/kk! Ihmetteleeköhän ne Disneyllä et noita 2,99 € tilauksiakin alkaa peruuntua heti ekan kuun aikana... :D

1761206164516.png

Ja ny ei tarvi mainoksiakaan sietää edelleenkään!

Jaahas toimi sittenkin. Peruin 99e/vuosi, ja tilasin uudestaan. Päivittyi google playhin 109€/vuosi seuraava maksu 2026. Meni samalla 9.99e tililtä ja vuosi tätä lisää.

E: Kokeilin siis tätä jo eilen ja tänään aamulla pariin kertaan. Nyt vaan meni maksu suoraan tililtä ja päivittyi ensivuoden hinta, outoa

Uskottava se on, jopa Disney+tilauskin toimii:lol:

Kiitos, Google Play ‑tilaus Google Commerce Limited jatkuu ja sinua on veloitettu.
Disney+ Standard - Yearly (Disney+) (sovelluksen loi Disney) 9,99 €/vuosi. Automaattisesti uusiutuva tilaus

Viimeksi muokattu:
Playkaupan tilaushallinnasta.

Screenshot_20251022_164723_Google Play Store.jpg

Minulla näkyy edelleen tämä sama näkymä, eli tänään pitäisi olla 9,99 veloitus. Paypal maksutapana. Vielä ei ole veloitusta tapahtunut.

Pitääkö/kannattaako tehdä jotain, vai odotella vain kärsivällisesti?

Minulla näkyy edelleen tämä sama näkymä, eli tänään pitäisi olla 9,99 veloitus. Paypal maksutapana. Vielä ei ole veloitusta tapahtunut.

Pitääkö/kannattaako tehdä jotain, vai odotella vain kärsivällisesti?
Odota. Itselläni sama maksutapa ja näkymäkin oli sama tuolla 'Tilauksen ylläpito' Play kaupassa näytti samalta. Vasta äsken tuli itselleni sähköpostikuittaus Paypalilta ja Googlelta, että 9.99€ veloitettu.

Mulla tämä 10 egen lisävuosi meni sikälikin sopivasti, että minun piti muutenkin näillä hetkillä lisätä se vähintään 10 euroa Elisan Latausliittymääni, jotta se pysyy aktiivisena (24 kk edellisestä latauksesta oisi tullut täyteen parin viikon päästä).

Latasin kympin Elisaan toissa päivänä, ja nyt tänään Disney sitten veloitti 9,99 € siitä saldosta. :)

Mulla tämä 10 egen lisävuosi meni sikälikin sopivasti, että minun piti muutenkin näillä hetkillä lisätä se vähintään 10 euroa Elisan Latausliittymääni, jotta se pysyy aktiivisena (24 kk edellisestä latauksesta oisi tullut täyteen parin viikon päästä).

Latasin kympin Elisaan toissa päivänä, ja nyt tänään Disney sitten veloitti 9,99 € siitä saldosta. :)
Hetkinen, mikäs tämä juttu on? Saako Elisan latausliittymän kautta jotain maksettuakin ja mitä kaikkea?

Statistiikka

Viestiketjuista
292 634
Jäsenet
80 321
Uusin jäsen
rukkanen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom