Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yritätkö selaimella? Pitää olla sovelluksessa ja maksu Google Pay:llaVanhalla androidilla (Samsung A5, 2017) testattua ja taitaa olla poistunut, koska ei ollut enää tuota hintaa.
Tein myös uuden Disney+ tilin ja testattu, sama homma. Näyttää vain 99,99e/v.
![]()
Koita Disney+ apilla vielä.Vanhalla androidilla (Samsung A5, 2017) testattua ja taitaa olla poistunut, koska ei ollut enää tuota hintaa.
![]()
Vanhalla androidilla (Samsung A5, 2017) testattua ja taitaa olla poistunut, koska ei ollut enää tuota hintaa.
![]()
Olet väärässä paikassa. Ylhäällä lukee disneyplus.com. Jotenkin pitäisi saada se tilaus suoraan apista eikä verkkosivun kautta. Ainakin minulle on edelleen vähän epäselvää miten tämä onnistuu.
Minä ainakin maksoin paypalilla. Jotain se herjasi maksun jälkeen, mutta tilaus tuli voimaan kuitenkin.Yritätkö selaimella? Pitää olla sovelluksessa ja maksu Google Pay:lla
android OS AppVanhalla androidilla (Samsung A5, 2017) testattua ja taitaa olla poistunut, koska ei ollut enää tuota hintaa.
![]()
Sopimuksen toinen osapuoli näyttää sähköpostien perusteella olevan The Walt Disney Company (Benelux) B.V. Alankomaista, joten ei he voi tuosta vaan Kalifornian säännöillä pelata.Mikki Hiiri voi tehdä mitä tahansa, aika hyvin on saanut sanella jenkkienkin lainsäädäntöä, tuskin siinä Suomen kuluttajansuojakaan paljoa paina.
Ei mulla ainakaan muutaman vuoden vanhassa padissa. Jouduin päivittämään Disney+ apin ensitöikseni ja sitten antoi tehdä uuden tilauksen 9,99 / vuodessa. Vanhalla apilla ei antanut edes avata sovellusta.Tyhmä kysymys --
Käyttäytyykö muille niin, kun yrittää Disney appista muuttaa tilausta, niin se avaa selaimen (chrome tässä tapauksessa)?
Eli ei saa tilausta muutettua itse Disney apista vaan joutuu sivustolla -.-"
Sama täällä, mutta uudella tilillä.Mulla meni äsken 9,99€/vuosi tilaus ihan normisti läpi vanhalle tilille jossa ei ollut aktiivista tilausta. Aktiivisella tilillä kaikki vaihtoehdot antoi jotain herjaa. Kaikki nämä Android appsissa tehtynä.
Mulla on google payhin linkattu paypal maksutavaksi. Sulla myös?Minä ainakin maksoin paypalilla. Jotain se herjasi maksun jälkeen, mutta tilaus tuli voimaan kuitenkin.
Näin toimi ainakin itsellä: kirjauduin ulos Disney+ -sovelluksesta. Avasin sen uudestaan, tein uuden tilin (koska vanhalla oli vielä 3,99€ tilaus menossa) ja valitsin tuon 9,99€/v paketin.
Radiossa mainostettiin juuri alkaen 5,99e/kk. Jos tämä olisi oikea kampanja niin uskoisin tämän 9,99e/v olevan markkinoinnin kohteena.Tuskin on hintavirhe. Eiköhän tässä ole tarkoitus tehdä palvelu tutuksi niillekin, joilla tätä ei vielä ole ollut käytössä. Kunnon sissimarkkinointikampanja vielä. 0 euron mainostuksella järkyttävä määrä trafiikkia. Jos noista edes osa jää asiakkaaksi vuoden jälkeen, niin pelkkää voittoa. Onhan näitä disneyn kampanjoita ollut aiemminkin, tosin lyhyempänä. Muistelisin, että vuosi sitten oli 3kk hintaan 1,99/kk ja nyt oli äskettäin 3kk 3,49/kk tjsp. Itse en tuolta koko vuodeksi löydä katseltavaa, kyllä tuo tarve tuli jo taas tuon 3kk aikana tyydytettyä tässä elo-syyskuun aikana, mutta otin kuitenkin nyt tämän "ilmaiseksi" vuodeksi.
Toisin sanoen, en paljon omassa kulutuksessa näe paljon eroa onko vuoden 10 eurolla vai 3kk 10 eurolla ja sitten odottelen taas uutta tarjousta. Iso D tietysti odottaa, että jatkan ehkä jopa vahingossa vuositilausta hintaan 89,90 (tai mitä onkaan vuoden päästä)
Mikäli näin on, niin eiköhän lähipäivinä kuulu ellei arpa voita. No news, good news.Nyt on muuttunut hinta 99,90.

Siis peruivat tuon halvan tilauksen ilmoittamatta mitään? Mulla näkyy kyl vielä toi kympin tilaus ihan normaalisti.Eilen pistin tilaten ja nyt näyttäisikin tilauksen tiedot tälle, joten ovat tainneet peruuttaa ilmoittamatta asiasta
Oli tosiaan pohjalla tuo 3.99e/kk premium josta vaihdoin tilaustyypin ja sähköpostiin sain tilausvahvistuksen.
![]()
Joo en tiiä miksi, mutta tosiaan näin näyttäisi käyneen.Siis peruivat tuon halvan tilauksen ilmoittamatta mitään? Mulla näkyy kyl vielä toi kympin tilaus ihan normaalisti.
Käyttäjän @TheDriimer tilaushan ehti astua voimaan, mutta erona tavanomaiseen keissiin oli että pohjalla oli kuukausitilaus joka vaihdettiin vuositilaukseen (välittömästi). Tilausvahvistuksen mukaan silläkin siis vuositilaus alkoi eilen.Onkohan nyt peruttu kaikki tilaukset, jotka ei vielä ehtiny astua voimaan? Mulla toimii yhä ja näyttää että vuodenkin päästä olis 9,99e.
Eilinen oli myös tuon pohjalla olleen tilauksen uusiutumis päivä ja siitä on lähtenyt veloitus, mutta ei tuosta uudesta tilauksesta, joten liekkö tässä se syy miksi tuosta standard tilaus kadonnut taivaan tuuliin.Käyttäjän @TheDriimer tilaushan ehti astua voimaan, mutta erona tavanomaiseen keissiin oli että pohjalla oli kuukausitilaus joka vaihdettiin vuositilaukseen (välittömästi). Tilausvahvistuksen mukaan silläkin siis vuositilaus alkoi eilen.
Eli jos tuossa tapauksessa olisi joku vaikuttava juttu, niin ehkä se olisi tuo tilaustyypin vaihto, jonka yhteydessä niiden pitäisi palauttaa kuukausitilauksen hinnan osa käyttämättä jääneeltä ajalta.
Aah, sellainen sattuma. Ehkä se tilauksen uusiutumispäivä sitten vain meni Play Storen systeemien proriteetissa korvaavan tilauksen edelle, ja sinulla oli siis melko uniikki tapaus että nämä sattui samalle päivälle.Eilinen oli myös tuon pohjalla olleen tilauksen uusiutumis päivä ja siitä on lähtenyt veloitus, mutta ei tuosta uudesta tilauksesta, joten liekkö tässä se syy miksi tuosta standard tilaus kadonnut taivaan tuuliin.
Noh, ei voi mitään. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
Toivottavasti ei jää luu vetävän käteen taas tästäkin urheilujuhlasta ja Unkari tasoita viime hetkillä omalla maalilla Moilasen hanurin kautta...Ilmassa on suurta urheilujuhlan tuntua! Maistatteko sen jo kielellänne, sen suomalaisuuden unelman jonka olemme tässä saavuttamassa?! Pystymme tähän vain yhdessä ja saumattomalla yhteistyöllä tulemme saavuttamaan sen mitä olemme aina unelmoineet, kohtalomme tulee saavuttamaan SHT (Super.Hyvä.Tarjous). Eteenpäin veljet, me selvitään tästä eikä sopimusta peruta!
Ei, ne joko peruu tai ei peru, eikä sitä tarvitse kytätä.Mulla näyttää myös edelleen näin. Joutuuko tässä nyt päivittäin kyttäämään jos tuo muuttuukin?
![]()
Ihan sama homma eilen. No eikun toisella (vaimon) tilillä tilaus sisään ja jatketaan sillä sitten 3,99 e/kk tarjouksen jälkeen. Saa nyt kuitenkin sen aikaa nauttia 4K PremiumistaJoo en tiiä miksi, mutta tosiaan näin näyttäisi käyneen.
![]()
Tuossa vielä tuo vahvistus mikä tuli silloin ja näyttäisi olevan ihan oikein
Kyllä tämä on selvästi hintavirhe vaikka sitä kuinka yritetään selittää muuksi ja ilmeisen hintavirheen saa korjata tilauksen perumisella.
Täh? Tänne on tullut kohta 400 viestiä ja sitä ei todellakaan mitenkään yleistäen yritetä selittää muuksi, vaan noin 99,9% ketjun lukijoista ymmärtää tämän olevan hintavirhe.
Eiköhän tätä nyt ole julistettu jo tarpeeksi kuuluvasti hintavirheeksi.
Kuten todettua tuolloin tilauksen ehtii vielä perumaan, HBO Maxin kohdalla muistaakseni palvelumuutoksista ja hintamuutoksista on tullut kyllä Googlen puolelta ilmoitus hyvissä ajoin joten eiköhän tästäkin tule mikäli hinta muuttuu.Tuskinpa tuo hinta enää jatkossa menee läpi. Tilaussopimuksessakin on pykälä et 30 päivän varoitusajalla voivat muuttaa hintaa.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.