Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ootko lukenut eulaa? Spekuloin vaan, että sieltä todennäköisesti löytyy luvat vaikka ja mihin, ja Kaliforniassa kun kaveri kattoo että "oho, ei menny kuin strömssöössä", niin eulan pohjalta siellä ensimmäiset peliliikkeet tehdään. Toki mekkalan jälkeen ja asian mahdollisesti eskaloituessa soutamista ja huopaamista voi olla luvassa, mutta noin ensireaktiona isot jenkkifirmat on olleet aika tylyjä monesti.Höpö höpö. Tuo ei ole mitään virheen korjaamista. Jos/kun tilaa 12kk niin ei ne voi yksipuolisesti poistaa 11 kuukautta tilauksesta, koska hinnan oli tarkoitus olla joku muu.
Sama ku pizzeriassa toisivat asiakkaalle pöytään 12 osaan palotellun pizzan ja kun hän alkaa ottamaan ensimmäistä haukkua niin hakevat tonnin seteli- ilmeellä 11 palaa takaisin. Jos ei maksa lisää niin syöminen jääkin yhteen slaissiin.
Ei. Täysi hinta.Saako tota standardia päivitettyä premiumiin pienellä erotuksella?
Joku kattoo innoissaan rekisteröintien määrää ja miettii miten palvelusta on tullut viraali hitti. Ei ole insider statusta niin ei pääsyä näkemään vastaanotettujen maksujen määrää.Siellä ei turhaan katsella myyntikäyriä. Ihan ajanhukkaa se.
Mistä tämä Max -50% löytyy vai löytyykö?Myös uusia käyttäjiä jotka eivät ole koskaan käyttäneet palvelua (esim. itse) tulee heille, jotka ovat sitoutuneet ainakin vuodeksi ja jos hinta säilyy samana (tuskin) pysyvät vielä pitkään.. Hieman sama kuin -50% MAX:n katselussakin vaikka ei edes joka viikko jaksaisi sovellusta avata...
Ei löydy enää. Muutama vuosi sitten, kun MAX aloitti Suomessa, niin sen sai tarjouksena -50%Mistä tämä Max -50% löytyy vai löytyykö?
Ihmetyttää, että kun kuullun mukaan tämä "väärä" hinta olisi ollut saatavilla useamman viikon, niin miten sitä ei ole huomattu ja korjattu? Jos oletetaan hintaa virheeksi, niin voisi kuvitella tämän "virheellisen" hinnan johtavan isoon tilauspiikkiin, joka melko varmasti huomattaisiin nopeasti. Paitsi jos tieto tästä hinnasta ei olekkaan levinnyt laajalti ja on lopulta niin pienen porukan tiedossa, että ei heiluta näkyvästi tilausmääriä.
Mun mielestä sopimusehdoissa suht selkeästi sanottu että ei ole peruttavissa, ellei sitten sopimuksen alkupäivään ole yli 14pv.
Virhe
Tilaussopimusta ei voi muuttaa. Hallinnoi tilauksia.
Selvä
Tuli mieleen, että muutama vuosi sitten (ehkä 2020?) sai Telialta 5g liittymän omistajana vuodeksi ilmaiseksi cmoren, mutta sen sai lunastettua myös ilman mitään liitymää vaikka ei pitänyt. Eivät ainakaan silloin peruneet näitä väärin perustein saatuja ilmaisia tilauksia. Ei nyt ehkä ihan suoraan voi tosin tähän verrata kun eri palvelusta kyse.Onko näitä hintavirheelisiä tilauspalveluita ennen peruttu? Tavaran ymärtää kun se jostain pitää taikoa. Mutta sinänsä mahdolliset lisäkäyttäjät joista osa ei edes käytä palvelua ovat vähän eri kuvio.
Eli muistaako kukaan tapauksia jossa oli palvelusta kuten tässä kyse?
Vaikea kyllä löytää "todisteita" siitä, että ois tietoinen / suunniteltu juttu. Enemmän näyttää virhehinnoittelulta. Sitä myös ihmettelen, että tää jatkuu ja jatkuu vaan.Jos tämä jo viikkoja ollut niin alkaa pyöriä päässä ajatus voisiko olla painettu "paniikkinappulaa" ja tämä yksi keino boostata käyttäjämääriä. Disneyllä ei mene lujaa taloudellisesti ja mukava olisi seuraavassa kvartaali-raportissa kertoa sijoittajille positiivista tilaajamääristä tai edes vähemmän negatiivista. Voisiko siis tämä "hintavirhe" olla tarkoituksella valituilla alueilla ja profililoitu sopivaksi segmentiksi se porukka, joka tämmöiseen kikkailuun tarttuu.
Itsellä oli Disney+ julkaisusta lähtien 3 vuotta ja juuri syyskuussa lopetin tilauksen. Tänä vuonna en kai katsonut muuta kuin Shogunin. Mutta nyt pistin tämän tilaukseen "kun halvalla saa" vaikka tuskin paljoakaan käyttöä eli kymppi Disneylle ja +1 tilaajamääriin, ilman tätä alea eivät olisi minua takaisin saaneet. Saas nähdä perutaanko tilaus vai onko vuoden voimassa tällä hinnalla (ei varmasti enää ensi vuonna), ei oikeastaan väliä kummin käy.
Outoa tosiaan, että tätä ei ole korjattu. Olisiko Disneyn puolelta joku syy tähän? Ainakin tietyn segmentin ihmiset ovat tämän löytäneet, jos datan kannalta asiaa miettii![]()
Näillähän on joka alustalle oma hinnoittelu. IOS/Android vetää välistä oman % ja ne säädetään kauppapaikoissa. "Hyvällä" tuurilla väärä hinta on itse sovelluksen uusimmassa versiossa ja päivitys kestää tehdä muutaman päivän kun se menee jonkun hyväksymiskanavan läpi.Täysi veikkaus että ongelma on Disneyn ja Googlen välillä. Joku on syöttänyt väärän vuosihinnan googlen systeemeihin ja korjaaminen vaatii molempia osapuolia. Aluksi alatason ihmiset keskustelevat ja syyttelevät toista firmaa eikä asian korjaaminen ala ennenkuin saadaan riittävän korkeat disney pomot yhteyteen riittävän korkeiden google pomojen kanssa.
Eikä tätä väärää hintaa ole välttämättä huomatta ennenkuin eilen tai tänään kun piikki on kasvanut valtavaksi.
Saivartalen hieman. Mun mielestä tuossa ei täyty se normaali hinnasta poikkeuvuuden ymmärtäminen, koska esim. minulla ei ollut käsitystä paljon tuo normaalisti maksaa, eikä sitä oikein missään lukenut.Mutta ehkä se, että kk hinta on sama kun vuosi hinta, niin ehkä se voi olla ihmettelyn aihe. Mutta äkkiä voisi olla ajatus, että se on paljous alennus.Tässä kulutrajasuojan puolelta asiaa tuosta myyjän mahdollisesta väärästä hinnasta ja sen vuoksi kaupan purkamisesta. Lähinnä kaupan perumisen syyksi tässä tapauksessa voisi kelvata se, että ostajan olisi pitänyt ymmärtää hinta virheelliseksi sen normaali hinnasta poikkeavuutensa vuoksi. Ero on niin suuri normaaliin. Tosin jos on ollut tällä alalla aiemminkin kovia kampanjoita, niin se saattaa vesittää sen, että asiakkaan olisi pitänyt ymmärtää.
Hintavirhe sitoo myyjää
Varsinkin verkkokaupassa hintavirheet ovat yleisiä. Kuluttaja ei voi vaatia myyjää tekemään kauppaa ilmoitettuun hintaan. Tehty kauppa kuitenkin sitoo. Myyjä ei yleensä voi perua kauppaa, vaikka se on ilmoittanut hinnan liian pieneksi. Myyjän tulee toimittaa tuote, ellei kuluttajan ole pitänyt...www.kuluttajariita.fi
Oleellista tässä on se että ei ole mitään kampanjaa, ei mainoksia, ei mitään mainintaa hinnasta muualla. Hinta tulee esiin vain tiettyjen olosuhteiden täyttyessä.Tässä kulutrajasuojan puolelta asiaa tuosta myyjän mahdollisesta väärästä hinnasta ja sen vuoksi kaupan purkamisesta. Lähinnä kaupan perumisen syyksi tässä tapauksessa voisi kelvata se, että ostajan olisi pitänyt ymmärtää hinta virheelliseksi sen normaali hinnasta poikkeavuutensa vuoksi. Ero on niin suuri normaaliin. Tosin jos on ollut tällä alalla aiemminkin kovia kampanjoita, niin se saattaa vesittää sen, että asiakkaan olisi pitänyt ymmärtää.
Hintavirhe sitoo myyjää
Varsinkin verkkokaupassa hintavirheet ovat yleisiä. Kuluttaja ei voi vaatia myyjää tekemään kauppaa ilmoitettuun hintaan. Tehty kauppa kuitenkin sitoo. Myyjä ei yleensä voi perua kauppaa, vaikka se on ilmoittanut hinnan liian pieneksi. Myyjän tulee toimittaa tuote, ellei kuluttajan ole pitänyt...www.kuluttajariita.fi
Entä se kohta apista missä kk- ja vuosihinta oli päällekäin ja sama?Saivartalen hieman. Mun mielestä tuossa ei täyty se normaali hinnasta poikkeuvuuden ymmärtäminen, koska esim. minulla ei ollut käsitystä paljon tuo normaalisti maksaa, eikä sitä oikein missään lukenut.Mutta ehkä se, että kk hinta on sama kun vuosi hinta, niin ehkä se voi olla ihmettelyn aihe. Mutta äkkiä voisi olla ajatus, että se on paljous alennus.
Koskeehohan tämä erityisen halpa(virheellinen?) hinta vuositilauksen osalta myös kaikkien muiden maiden tilaajia?
Alalla työskentelevänä Play Storeen saadaan se päivitys sisään kaikille käyttäjille vaikka parissa tunnissa jos on vain kiinnostusta niin tehdä. Sinäänsä tuon korjaaminen tapahtuu ennemmin Googlen alustalla eikä itse applikaatiossa, koska nuo hinnat tulee suoraan Googlelle annetuista hinnoista, jos sinne Google Play:n alustaan on laitettu että x subscription maksaa y verran niin se reflektoi suoraan applikaatioon, tätä voidaan "lennosta" jopa muuttaa jos niikseen tahdotaan tehdä.Näillähän on joka alustalle oma hinnoittelu. IOS/Android vetää välistä oman % ja ne säädetään kauppapaikoissa. "Hyvällä" tuurilla väärä hinta on itse sovelluksen uusimmassa versiossa ja päivitys kestää tehdä muutaman päivän kun se menee jonkun hyväksymiskanavan läpi.
Jos ostat taas selaimessa menee 100% rahoista suoraan Disney:lle.
Edit: Play Storessa kestää jopa 24h että päivitys menee läpi, sitten kun joku tajuaa tehdä sen: Manage app updates - Managed Google Play Help
jos on aiemmin ollut kk tilaus, pitää se vaihtaa vuositilaukseksi...Täällä ei kyllä tarjoa moista...
Täällä ei kyllä tarjoa moista...
Miten tämän sai? Itselle jäi tuo "odottaa peruutusta",eikä löydy että saisi tilattua muutakin jatkon tuolle 3,99€ premium.Mulla onnistui tuon 3,99 e/kk Premiumin päivittäminen 9,99 e/vuosi -tilaukseen ja kuittikin tuli ostoksesta, mutta nyt tilauksissa näkyy taas "Seuraava maksu: 3,99 €, 27.10.2024".
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.