Digijärjestelmäkamerat/rungot ja objektiivit -yleisketju

Liittynyt
01.01.2021
Viestejä
1 070
Mites tollanen kun uusimmissa kameroissa ei ole mekaanista suljinta, niin lasketaanko niissä sitten ollenkaan shutter counteja tms. mitä näkee aina kun käytettyjä myydään? tallentaako tälläinen kamera sitten virtuaalisen sc:n vai jääkö lukema pois?
 
Liittynyt
08.12.2018
Viestejä
1 540
Mites tollanen kun uusimmissa kameroissa ei ole mekaanista suljinta, niin lasketaanko niissä sitten ollenkaan shutter counteja tms. mitä näkee aina kun käytettyjä myydään? tallentaako tälläinen kamera sitten virtuaalisen sc:n vai jääkö lukema pois?
Ei kai silloin tarvi miettiä shutter counteja kun se suljin ei 'kulu'. Kennolle varmaan lasketaan elämänkaari mutta sitten tulee videominuutit mukaan jne.
 
Liittynyt
01.01.2021
Viestejä
1 070
Mikäköhän trendi on että noissa review videossa ja kaikissa kameravideossa sitä sensoria pitää esitellä siinä videolla. Tietysti on hyvä kertoa minkälaiset speksit siinä on, mutta mun silmään ne kaikki sensorit näyttää samalta. Tulee vaan enemmän pölyä sen pintään kun sitä esittelee siinä. Sen ehkä vielä ymmärtää jos sitä esitelee review-videossa, mutta kuvauspäivän behind the scenes -videossa se menee musta ihan yli. sama on jos menee kivijalkaliikkeeseen kyselee kameraa, niin myyjä ottaa sen bajonettisuojauksen aina pois ja antaa kameran käteen.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 670
Minkälaisia laukkusysteemejä teillä on, joilla on näitä isompia objektiiveja käytössä?
Pitäs luonnollisesti joku kantoväline tommoselle Sony FE 200-600mm f/5.6-6.3 G OS "järkäleelle" olla, mielellään niin että se on jopa kamerassa valmiina koko ajan kiinni, tuskin sellaisiin tilanteisiin sitä kantaa missä tulisi tarvetta vaihdella objektiivia, joten varsinaisesti monen objektiivin laukulle ei siten tarvetta. Pienempi laukku löytyy jo omasta takaa muihin tilanteisiin.

Vaihtoehdothan varmaan olis kokonaan erillinen laukku tai sit reppu johon mahtuis itse kameran lisäksi muutakin(esim. eväitä, lisävaatetta).
 
Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
320
Minkälaisia laukkusysteemejä teillä on, joilla on näitä isompia objektiiveja käytössä?
Pitäs luonnollisesti joku kantoväline tommoselle Sony FE 200-600mm f/5.6-6.3 G OS "järkäleelle" olla, mielellään niin että se on jopa kamerassa valmiina koko ajan kiinni, tuskin sellaisiin tilanteisiin sitä kantaa missä tulisi tarvetta vaihdella objektiivia, joten varsinaisesti monen objektiivin laukulle ei siten tarvetta. Pienempi laukku löytyy jo omasta takaa muihin tilanteisiin.

Vaihtoehdothan varmaan olis kokonaan erillinen laukku tai sit reppu johon mahtuis itse kameran lisäksi muutakin(esim. eväitä, lisävaatetta).
Mulla menee keskikokoseen Thinktank reppuun. Joutuu vaan repimään sen verran pehmusteita irti et mahtuu kamera+objecti. Kannattaa kattoo et tuleivaisuudessa mahtuu myös telejatkeen kanssa reppuun myös. Käy liikkeessä kokeilee mikä miellyttää, tarjouksessa voi olla hyviäkin alennuksia.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 994
Viestejä
4 316 436
Jäsenet
71 953
Uusin jäsen
Noob17

Hinta.fi

Ylös Bottom