No itseasiassa, ei mullekkaan mitään tuosta setistä ollut dropannu, mutta satuin saamaan hirveellä pullalla 8 pelaajan public baalista Zod runen ja sillä ostin ekan aseen+amuletin (aseen kyl päivitin jälkeenpäin perfect rolliseks), perfect mf beltistä maksoin muistaakseni Pul tai Mal, potta oli joko Lem tai Lum ja sitten se chesti oli sen Vex+Mal+Pul ja olin saanut Pul+Gul runen myymällä lähes perfectin Arachnid Meshin ja sitten upgradesin 4 Mallia eka Gul ja sit ne kaks Gul runea Vex. Eli tosiaan ei mulle itelle oo koskaan muistaakseni dropannut Mal runea korkeempaa, mutta oon saanut niitä myymällä kamaa.
Nyt tulee juostua perus bossi runeja Mf on 257% ja just ennen boss killiä vaihdan aseeks Sen Gull daggerin ni saa viel +100% mf. Sai sen 24% lisää (topaz, mutta Istillä saa sit 25%) mf ku naapuri anto socket quest rewardin mulle normaalilta ja viel toisen sit ku ollaan nightmarella, pelaan sen kanssa yhtä alttia, barbaaria. Annoin sille ancients pledgen, spirit monarchin, spirit crystal swordin, jäätävästi low lvl settejä, magefistit ja jotain muuta kivaa, eli tuli maksettua ne socket questit.
Kysymys kuuluukin muistaakos joku et pystyykö socket questilla tekee myös tal rashan pottaan ja aseeseen socketin?