Synkronoituuko trophytkin Playstationille? Eli jos pelaisin pelin läpi esimerkiksi PC:llä yms.Kyllä voi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Synkronoituuko trophytkin Playstationille? Eli jos pelaisin pelin läpi esimerkiksi PC:llä yms.Kyllä voi
On. PC:llä ja Switchillä pelaan, cross-progression toimii loistavasti. Switchillä pelaan pelkästään handheldinä ja tykkään kyllä. Inventorymanagement on tuskaa ja ainakin itselle gearin vertailu on hankalaa kun ei näe character statseja ja inventoryä samaan aikaan. Ja en ole keksinyt miten mercille saa juotettua healthpotuja.
Trapsin Assassinia pelaan, jos sillä on jotakin merkitystä .
mie sitä mietin että oisko ideaa pelata xboxin serieksen ohjaimella tätä peliä pc:n kautta.Kiitos.
Aloin miettimään, että pitäisikö hommata Switch ihan tätä varten, kun tekisi mieli pelata muuallakin kuin koneen edessä kyhjöttäen.
Nykyinen käsipeli GPD Win 2 ei tätä pysty pyörittämään (Ja on muutenkin rikki, niin mitäpä tuosta).
Ainakin PC:llä pädillä mercin juottaminen on L2+D-pad
Mulla oli tää ongelma kerran nyt..Kolmas kerta kun tulee sama bugi. Ukko jämähtää paikalleen, mitään ei voi nostaa maasta, skillejä ei voi käyttää. Inventorysta voi heittää tavaraa maahan ja town portalin voi castata, mutta siihen ei voi mennä. Aseen vaihto W:stä ei poista tuota bugia (Oli ratkaisuna redditissä ongelmaan)
Eilen tippui superior monarch +15 ed. Mitähän tollasella on arvoa?
Olettekos käyneet keskenänne kauppaa tässä viestiketjussa vai treidaatteko jossain ulkopuolisella foorumilla? Tarvitsisin apua löytämään tiettyjä socket-itemeitä runewordeja varten ja cowleveliä on nyt tullut runnailtua sen verran monta kertaa siinä onnistumatta että voisi kysellä muitakin avuksi.
D2:R Softcore Trading - d2jsp ForumOlettekos käyneet keskenänne kauppaa tässä viestiketjussa vai treidaatteko jossain ulkopuolisella foorumilla? Tarvitsisin apua löytämään tiettyjä socket-itemeitä runewordeja varten ja cowleveliä on nyt tullut runnailtua sen verran monta kertaa siinä onnistumatta että voisi kysellä muitakin avuksi.
Itse vihaan d2jsp:tä ja FG-kauppaa niin paljon, että en halua suositella tuota kenellekään.D2:R Softcore Trading - d2jsp Forum
täällä on paras paikka vaihtaa tavaroita jos haluaa käyttää sellaista valuuttaa nimeltään kuin: Forum Gold. Tuota kyseistä valuuttaa voi myös ostaa tuolta sivustolta paypalilla, jolloin myös onnistuu tämä Pay-To-Win pelityyli.
Tuo d2jsp on joko vastaan tai puolesta. Itse olen omistanut yli 5 accounttia tuonne sivustoon. Tein nyt resurrectin puolesta uuden tunnuksen, mutta mie onneton unohin käyttäjätunnuksen ja salasanan sinne. Niin en sitten siellä jaksa mitään myydä/ostaa..Itse vihaan d2jsp:tä ja FG-kauppaa niin paljon, että en halua suositella tuota kenellekään.
Tavanomaisempaa tradea tarjoaa https://diablo2.io/trade/
Huomasin myös tuon oudon "sumuefektin" kun pelasin vanhempien koneella, jossa on i5 2400 + GeForce 1050Ti. Kokeilin kaikkia grafiikka-asetuksia mutta en päässyt siitä eroon. Omalla 5700XT:llä tuota ei ilmene.Onkos täällä muita ketkä pelaa ps4 versiota?
Ihan alusta asti ihmetellyt kun pelissä on ns dirty screen efekti, ensin sitä ajattelin että kai se on jotain sumua tms, mutta vitut ole, tietyssä valossa erottaa että koko ruutu on täynnä nätisti rivikkäin olevia pieniä neliöitä joiden läpi sitten d2 graffat piirtyy
Se näkyy ehkä helpoiten viimeisessä actissa siellä ylhäällä vasemmalla missä on se joku marta tms npc, kun hitaasti kävelee siinä sen oviaukon ulkopuolella edestakaisin, paikallaan ollessa noita neliöitä ei pysty havaitsemaan.
Telsuna on oled, mutta tosiaan tuo on ainoa missä tota outoa näkyy, esim harmaan testikuvat eivät näytä mitään vastaavia, joten pelissä tuon täytyy olla vikana.
Juuri siis tollasen mikä näyttää tosi voimakkaalta dirty screen efektiltä mutta on oikeasti vaan kuin katsoisi jonkun filtterin läpi mikä on korvannut sumun neliöillä?Huomasin myös tuon oudon "sumuefektin" kun pelasin vanhempien koneella, jossa on i5 2400 + GeForce 1050Ti. Kokeilin kaikkia grafiikka-asetuksia mutta en päässyt siitä eroon. Omalla 5700XT:llä tuota ei ilmene.
Joo tuota Forum Goldia ei kyllä kannata tukea.Itse vihaan d2jsp:tä ja FG-kauppaa niin paljon, että en halua suositella tuota kenellekään.
Tavanomaisempaa tradea tarjoaa Trade
No olipa act 2 hell ihan p........ hammerdinilla, Magic immuunit resurrectaavat, mana burnit, sika kapeat käytävät koppakuorijaiset yli suurissa joukoissa/unique monstereina jotka löivät huomattavasti kovempaa kuin act bossit. Boss taas oli helppo kuin mikä (95% cold ress). Saisi ruveta droppaamaan pikkuhiljaa parempia vaatteita, essence vain bossilta. Niin ja seuraajalle socket itemeitä...
nojuu, on kyllä aikamoisia vastustajia mokomat. Trappsinhan mie oon. se vaa vaatii edes sen yhden aina kaatumaan ennenku deathsentry alkaa toimimaan.Minkä levelin hahmo ja mikä buildi? Eihän tuo ihan pikkupoikien hommaa ole teurastaa hellin lehmiä.
Hmmm...
Kyl välil vituttaa ku pitää olla liian rehti peleis, mulle tarjottiin tosta Arachnid Mesh beltistä, 116% ED ni Ber runea ja sanoin ku se kysy mitä haluan ni sanoin et mieluusti Ohm, mutta kelpaa Gul-Ohm, totesin et tuo sun Ber rune on aivan liian arvokas. Lähti sanomatta mitään, pelistä pois, eli se on joku alottelija varmaan jolle sattunut droppaa Ber rune.
Myynnissä siis tuo edelleen.
Nimimerkillä: Olen siis edelleen ilman tal rashan chestiä ku se aikalail maksaa sen Berrin.
Softi vai HC?
Ihan babynä mennään, ei pysty enää pelaa HC ku ei hermo kestä ja lisäksi ku loppu duunit ni kaljahan täs on kädes kokoajan...
Frenzystä kyllä kehittyy parempi. Hahmon level vaikuttaa valtavasti osumatarkkuuteen. kahdella aseella huitoessa nopeampi ase aina ns main hand slottiin (hanskojen yläpuolelle). Frenzyllä (ja double swingillä) olisi hyvä kiinnittää huomiota myös aseen rangeen. Jos pää-aseella (sillä lyödään ensin) on huomattavasti pidempi range kuin off-hand aseella, toinen ase voi huitoa ns tyhjää kun ei yllä viholliseen asti.Alotin toisen hahmon viikko sitten ja Barbaarilla mennään, mutta mitä ihmettä: Frenzy vs. Double Swing. Alkupelin Double Swing tuntuu olevan 10 kertaa parempi taito!? Frenzy on hidas eikä tunnu nopeutuvan ollenkaan, kun Double Swing taas hakkaa vihuja matalaksi kovaan tahtiin. Alkaako tuo Frenzy jossain välissä olemaan parempi, vai onko mulla ollu vain huono tuuri pari tuntia?
Toinen mikä ihmetyttää on attack rating. Mulla oli ihan heti pelin alusta asti käytässä kokonainen Berserker-setti ja sitä myötä attack rating 2000-3000, mutta iskut tuntuu menevän ohi ihan samaan tapaan ku Paladinilla 300-400 attack ratingilla. Olisin odottanut että vielä normaalilla pelatessa joka isku osuu... Ärsyttää varsinki Frenzyä käyttäessä puolet iskuista menee ohi.
Hell-tasolla punaisten pottujen juottaminen mercille on yhtä tyhjän kanssa. Ehkä pitää elossa, ettei poisoniin kuole, mutta örkkien tekemää vahinkoa ei yliaja.
Rejuv/Full rejuv -potut käyttöön.
E: Helliltä löytyy kyllä sellaisetkin hirviöt, ettei kerkiä edes juottaa, ennenkuin kuolee