oi tappaa resurrectionis sen bossinkin cow levelistä, siihen on tehty QoL päivitys et sen saa tappaa.
Juu tääki on hauska kun se oli alkuun niin että Cow Kingin jos tappoi niin ei päässyt enää uudelleen. Lisäosa kun tuli niin sitten sen sai tappaa loputtomasti. Ja 1.10 jälkeen taas ei voinu tappaa
Tähän peliin on tehty liian helposti saataviksi runeja. Ennenvanhaan meni 8 bottia yhtäaikaa 24/7 juoksemassa ennenku niitä edes sai kohtuuajassa. Nykyisin normaalit ihmiset löytänyt tiheässä ajassa vaikka mitä.
Onko noita runejen dropratea nostettu, vai hyvää tuuria? Aikoinaan pelasin Amazonin ja sorcererin 98 leveleille ja muitaki classeja jonku verran. Puhettakaan että olis mitään Zod runeja näkynyt
On, lisäksi niitä voi yhdistää ja upgradea. Eli 2x Cham runea + muuta sälää = Zod
Niitä droprateja nostettiin 1.11 vai oliko 1.12.
Tosiaan ne high runet oli kyllä sellaisia ettei niitä juuri kukaan löytäny. Toki kymmenet tuhannet pelaajat kun mätti niin aina niitä droppasi ja sitten sai vaihtaa invillisen sojeja semmoseen yhteen runeen
Ennen vanhaan sojit oli vaihtovaluuttaa nykyään runet.
Pakkohan noitakin jossain vaiheessa on pudota, jollekin.
Harmi vain, että harvinaisuudestaan huolimatta aika hyödytön HR.
No jos sattuu löytää jotain kovia ethereal aseita niin sitte. BoTD runeword on myös aika kova.
Ethereal Tomb Reaver kelpais kyllä.
Tai joku kova rare parilla socketilla.
Sorsa Hellillä ja yksi juttu mikä tuli huomattua:
Cold Mastery toimii osiin Cold Immune -örkeistä huomattavan tehokkaasti, tehden hyvin vahinkoa ja niihin joihin ei (Esim. Blood Moorin Zombiet) nämä voi pitää pysyvästi jäädyttyneenä Glacial Spike -loitsulla ja antaa vain Mercin pökkiä pahikset hengiltä.
Toimi hyvin ainakin Unique Packia vastaan.
Melkonen muutos (Ellei bugi, en ole seurannut onko kehittäjät kommentoineet), saa nähdä miten eteenpäin mennessä.
Redditissä ja diablo forumeilla tuosta oli puhetta.
Ilmeisesti teksti skillissä on sama kuin esim Lower resist ja conviction aurassa.. Eli kaiken järjen mukaan sen pitäisikin poistaa immune. Mutta oisiko tuo ollut bugi aikojen alusta lähtien?
Ilmeisesti 1.07 immune lähti pois, mutta patch notejen mukaan 1.08 olisi immunen poisto disabloitu. (ihan lisärin alussa) Ja ennen 1.07 ei immuneja pelissä ollutkaan.
Vaikea sanoa miten tuo kuuluisi mennä.
Myöhemmissä acteissa Hellissä mobien cold resist on niin paljon yli 100, että noita immuneita ei saa pois kuin ehkä conviction auran avulla, jos nuo nyt edes stackaa. Siinä oli se joku 1/5 sääntö. Eli jos mobilla on yli 100 resist ja on immune niin sun Cold Mastery voi pudottaa tuota resistiä vain 1/5 siitä mitä sun skillissä lukee. Eli jos on -100% niin -20% eli monsterin cold ressu saa olla vain 119, jotta immune lähtee. Jotenkin noin.
Ihan hyvä että immunet lähtee tuolla imo. Tuota olisi kaivattu jo 15-20 vuotta etenkin classikkia pelatessa Sorceressilla
Siellä kun noita +skillejä on niin nihkeästi niin jos teet Cold sorsan niin on vaikea repiä skillipojoja toiseen elementaliin, kun yleensä haluat investoida static fieldiin suht paljon mikä toimii classicissa Hellissäkin 1% HP asti.