Diablo II: Resurrected

Baal tapettu normaalilla vaikeustasolla, mutten vielä mennyt portaaliin. Kävin respecaamassa Holy Fire Paladinin Hammerdiniksi (tai lähelle sitä) ja kävin juoksemassa cow levelin läpi. Laski aika paljon peli-intoa tuo Hammerdin kun ne vasarat tekee niin paljon damagea.

Nightmare vaikeustasoa enemmän kiinnostais mieluummin alottaa jollain muulla hahmolla joka joutuu oikeasti tappemaan. Ei oikein kiinnosta juosta ympäriinsä ja kaikki vihut vain kuolee parin sekunnin jälkeen, vaikka se aluksi hauskaa olikin Holy Fire Paladinilla jostain puolesta välistä lähtien. Barbaari ois kait hyvä siihen että pitää itsekin tehdä jotain?

ACT5:sta saisin vielä socketin johonki tavaraan jota vielä pohdin, mutta onko sen jälkeen enää mitään tekemistä?
Aika moni D2 veteraani voi kertoa, että varsinainen peli alkaa vasta kun pääsee Hell-vaikeusasteelle. Hammerdin on toki kova sana alusta loppuun, mutta helposti silläkään ei pärjää, jos ei gearit ole kunnossa. Aika moni skilli ja buildi tyssää kuin seinään, kun pitäisi Helliä aloitella.
 
Aika moni D2 veteraani voi kertoa, että varsinainen peli alkaa vasta kun pääsee Hell-vaikeusasteelle. Hammerdin on toki kova sana alusta loppuun, mutta helposti silläkään ei pärjää, jos ei gearit ole kunnossa. Aika moni skilli ja buildi tyssää kuin seinään, kun pitäisi Helliä aloitella.
Joo on tässä omanlaisensa viehätys vaikka aloitin vasta ensimmäistä kertaa nightmarella. Jäin turhaan grindaamaan normaalille asetta ACT5:n slottitehtävään kun sen voi tehdä koska tahansa. Pitää silti koittaa sitä barbaaria jossain välissä, kun gamepadilla pelatessa tästä saa enemmän irti. Hiirellä viittomisessa on puolensa mutta mukavampi väistellä tarkasti ja painella pikanäppäimiä gamepadilla, vaikka peliä ei ole siihen edes suunniteltu.

Mulla meni Baaliin joku 30 minuuttia ja 20 scroll of town portalia Holy Firellä, mutta respecaamisen jälkeen kun koitin uudestaan Hammerdinilla niin meni alle minuutissa ja silloinkin otin varman päälle hidastellen.
 
Kyl tää tästä edistyy pikku hiljaa alttikin jo lvl 72, tuli jäätyä farmaamaan countessia ja pit luolaa. Runejakin hieman kertynyt... MF on tosin 0% ku ei oo mf gearia mis ois resistejä tarpeeks.

Low tier rune.pngMid tier rune.png

Edit: Jahas pitäskö myydä toinenkin titans' revenge pois ois viel perfect roll ni saiskohan siitä mal runen ku tarvis sen druidin chestiin. Tosin tarvii myös hommata 3 slottinen elite base...
 
Viimeksi muokattu:
Mie oon jo senverran vanha että en jaksa tradettaa mitään vaan kerään omaisuutta kuin höperö vanhus konsanaan. "..kyllä tätä joskus voi tarvita.." Tiedän toki että nyt alussa olis hyvä vaihtaa näitä kysyttyjä itemeitä eteenpäin, kun niiden arvo tippuu kuin lehmän häntä kuukauden päästä. Mutta kai se tämä laiskuus on vain niin vahva. Ennenvanhaan ku mulla oli kavereita, niin oli hauskaa aina tehdä provikkoina vaihtoja. Aina se kenen vuoro oli myydä romua, niin sai tietyn verran tuotosta itelleen. Voi niitä hyviä aikoja.. Mutta ehkä mie joskus löydän kavereita, mutta vahva epäilys on kyllä. Pitkällä aikuisikäisenä kavereiden saaminen on todella hankalaa ja käytännössä jopa mahdotonta.
 
Tuli käytettyä Discordin hakupalkkia ekaa kertaa Diablo 2 Resurrection discordissa kauppakanavalla Join the Diablo II: Resurrected Discord Server!

ja sitä kautta löydettyä Helliä pelaava heppu joka vaihtoi alkupelin tusina runen Berserker's Hauberiuksi.
Nyt on setti kasassa barbaarille, vaikkei se taitaa käydä nopeasti vanhaksi jos innostuu.
 
Itse pelaan self foundina ihan vaan kun ei aika riitä muuhun. Tuskaahan tuo välillä on, mutta todella ison ilon tuo kun löytää uuden kalan joka menee käyttöön tai saa jonkun runewordin tehtyä.
 
Self foundina vedetään täälläkin, on enemmän haastetta kun ei saa BIS kamoja ihan tuosta vaan päälle, vaan joutuu vähän improvisoimaan.
 
Ei niitä kamppeita saa kunnolla vaihdettua ennen ku tulee joku pelin sisäinen kauppa joka hoitaa homman automaattisesti (niinku Steam-korteilla). Varmaan 1% pelaajista kysyy tuntemattomalta, että myykö ja sen jälkeen vielä ilmestyy paikalle.
 
Mun piti alkaa taas urheilee pitkästä aikaa mut tää oli vaan liian kova kiusaus niin ostin olutta ja pääsin nyt normalilla Act 3:n alkuun. Elämä on täynnä valintoja, tuntuu että valitsin oikein.
 
Onhan tämä pelin sisällä mahdollinen vaihtokauppa aika rasittavaa touhua, etenkin jos on tietoinen ihan hyvistä kolmannen osapuolen sivustoista, missä kauppa käy paljon sujuvammin.

Mielestäni aika iso, tai jopa isoin tekemättä jäänyt muutos/uudistus. Eihän siinä mitään, jos ei maksa vaivaa tai päätetty että ei sovi pelin "filosofiaan" tms.

Positiivisemmin; Alkoi jo Barb kyllästyttämään, joten laitoin Sorsan alulle. Kokeilin myös samalla XBox -pädiä uudestaan. (Barbilla tuo oli aivan peestä, melee-hahmolla liian hankalaa saada hahmo osumaan tiettyyn hirviöön)
Toimii ainakin alussa todella hyvin, etenkin kohteisiin lukkiutuminen. Huomattavasti vähemmän rasittavampaa fyysisesti, kun ei tarvitse hiirtä heitellä maton puolelta toiselle, kun kohteet on ympäri ruutua.
Taidoilla kuten Frozen Orb (Tähän itse tähtäämässä)/Chain Lighting varmaan todella leppoisaa ja toimivaa menoa, kun riittää, että tähtää vähän "sinnepäin".

Muilla kokemuksia pädiä/hiirtä vaihdellen?
 
Kyllähän tämä maistuu sangen hyvin! Ainoa mikä ärsyttää edelleen on tuo pirun pulloralli mutta kyllä sen kanssa tulee toimeen. Tällä hetkellä nightmare tasolla menossa act 1 loppua. Kohtalaisen aseenkin sai värkättyä kasaan.
edit. Niin ja Hammerdinilla liikenteessä.
Screenshot 2021-10-02 091528.png
 
Kyllähän tämä maistuu sangen hyvin! Ainoa mikä ärsyttää edelleen on tuo pirun pulloralli mutta kyllä sen kanssa tulee toimeen. Tällä hetkellä nightmare tasolla menossa act 1 loppua. Kohtalaisen aseenkin sai värkättyä kasaan.
edit. Niin ja Hammerdinilla liikenteessä.
Screenshot 2021-10-02 091528.png
Sama setti itsellä menossa. IMO melko helppo tuo act 1 NM Hammerdinilla. Spirit helpottaa vielä lisää etenemistä ja potioneiden käyttöä.
Löysitkö suoraan 4 socketin pohjan Spiritille vai käytitkö Questin suoman hyödyn tähän?
 
Sama setti itsellä menossa. IMO melko helppo tuo act 1 NM Hammerdinilla. Spirit helpottaa vielä lisää etenemistä ja potioneiden käyttöä.
Löysitkö suoraan 4 socketin pohjan Spiritille vai käytitkö Questin suoman hyödyn tähän?
Käytin questin tähän. Kotvasen päästä tippuikin sitten suorilta 4 socketin miekka :facepalm:
 
Kyllähän tämä maistuu sangen hyvin! Ainoa mikä ärsyttää edelleen on tuo pirun pulloralli mutta kyllä sen kanssa tulee toimeen. Tällä hetkellä nightmare tasolla menossa act 1 loppua. Kohtalaisen aseenkin sai värkättyä kasaan.
edit. Niin ja Hammerdinilla liikenteessä.
Jos tarkoitat pullorallilla mana/health pullojen käyttöä niin tästä pitikin kysyä. Itsellä Sorceres käytössä ja kaikissa oppaissa on että Energyä ei kannata laittaa ainakaan yli 50 pistettä ja kai voisi riittää oletuksillakin mana, ja Warmthiin kannatti laittaa vain yksi skill point.

Oliko tässä siis ihan normaalia että manapulloja juodaan jatkuvasti, ja mitkään paremmat aseetkaan ja tavarat ei käytännössä lisää manan generoitumista merkittävästi?

En siis yhtään muista miten se meni manan osalta silloin 20v sitten, mutta tuntuu että teleportin käyttökin on jo vaikeata kun mana ei oikein ikinä riitä jos ei ole koko aikaa juomassa manapulloja.
 
Jos tarkoitat pullorallilla mana/health pullojen käyttöä niin tästä pitikin kysyä. Itsellä Sorceres käytössä ja kaikissa oppaissa on että Energyä ei kannata laittaa ainakaan yli 50 pistettä ja kai voisi riittää oletuksillakin mana, ja Warmthiin kannatti laittaa vain yksi skill point.

Oliko tässä siis ihan normaalia että manapulloja juodaan jatkuvasti, ja mitkään paremmat aseetkaan ja tavarat ei käytännössä lisää manan generoitumista merkittävästi?

En siis yhtään muista miten se meni manan osalta silloin 20v sitten, mutta tuntuu että teleportin käyttökin on jo vaikeata kun mana ei oikein ikinä riitä jos ei ole koko aikaa juomassa manapulloja.
Esim teleportin kanssa +skills tavarat auttavat mana-ongelmia merkittävästi pienentäen teleportin mana costia ja nostaen warmthin leveliä. Toki isompi damage loitsuilla myös suhteessa pienentää mana kulutusta, koska samaa hirviötä ei tarvi ampua minuutti tolkulla.

+Mana after each kill on monstereita vastaan verraton apu loitsijoilla (melee hahmoilla mana leech%). Muutamaan slottiin kun saa sitä helpottaa mana ongelmat yleensä huomattavasti

Toki huippukamppeet monesti myös kasvattaa mana poolia
 
Act2 Norm/Hell Combat merc ja hälle Insight rw:lla oleva ase. Helpottaa aika paljon Sorceressin teleportia.

edit. Löytyykö tästä joukosta PD2:n pelaajia, jotka ovat nyt siirtyneet tähän D2R:ään? Itse olen nyt tuota PD2 pelannut enemmän ja tottunut sen pelimuutoksiin, joten en ole täysin varma miten Resurrectedin osalta homma enää omaan makuun toimii. Alkuperäistä peliä tullut kyllä pelattua tuhansia tunteja, joten historiaa löytyy.
 
Viimeksi muokattu:
@Sejus miten tuon aseen saa siis tehtyä, diablo wikissä luki että olisi "Ladder only runeword". Ymmärrän kyllä miten perus runewordit toimii mutta olen muuten melko vasta-alkaja ja ensimmäistä kertaa pelaa Diablo 2sta.

Voiko sen jo nyt siis tehdä jos tein online hahmon alussa?
 
Voi tehdä insighting vaikka heti.
Mikä olisi hyvä kauppapaikka itemien tradeemiseen? Alkaa olla arkku täynnä tavaraa, ja tuntuu ettei kukaan halua ostaa mm Talrasha belt, natalyas boots, frostburns, trang armor+gloves, ceberus helm, ja mitävielä.
Onko joku foorumi vai onko kaikki discordissa nykyään. Täytyykö tässä discordi tekasta.
 
D2jsp ja sen forum kulta (FG) taitaa edelleen olla se yleisin kaupankäyntialusta / kauppapaikka
 
@Sejus miten tuon aseen saa siis tehtyä, diablo wikissä luki että olisi "Ladder only runeword". Ymmärrän kyllä miten perus runewordit toimii mutta olen muuten melko vasta-alkaja ja ensimmäistä kertaa pelaa Diablo 2sta.

Voiko sen jo nyt siis tehdä jos tein online hahmon alussa?
Heti saa tehtyä, tarvitset vain oikeat runet oikeassa järjestyksessä ja 4 socketin yhden käden miekan. Tässä resurrectedissä taisi olla heti alkuunsa kaikki runet auki. Toki tarvitsee olla oikealla vaikeusasteella että alkaa tiettyjä runeja tippumaan.
 
Tein uuden threadin kauppapaikaksi, katsotaan onko sille tarvetta tai käyttöä. Toivottavasti kysyntä ja tarjonta kohtaa siellä. :thumbsup:
 
Jos tarkoitat pullorallilla mana/health pullojen käyttöä niin tästä pitikin kysyä. Itsellä Sorceres käytössä ja kaikissa oppaissa on että Energyä ei kannata laittaa ainakaan yli 50 pistettä ja kai voisi riittää oletuksillakin mana, ja Warmthiin kannatti laittaa vain yksi skill point.

Oliko tässä siis ihan normaalia että manapulloja juodaan jatkuvasti, ja mitkään paremmat aseetkaan ja tavarat ei käytännössä lisää manan generoitumista merkittävästi?

En siis yhtään muista miten se meni manan osalta silloin 20v sitten, mutta tuntuu että teleportin käyttökin on jo vaikeata kun mana ei oikein ikinä riitä jos ei ole koko aikaa juomassa manapulloja.
20v sitten laitettiin energyä .. jopa full energy buildeja käytettiin.

HP oli 400-500 ja manaa 1500. Energy shield absorboi semmonen 70% dmg to mana. Eli kokonais HP oli jotain 1500
Yleensä HP oli 600-700 ja manaa 1000-1200.

Tämä jatkui kyllä vielä lisäosassakin vallitsevana ennen 1.10, jonka jälkeenmanapulloja pystyi ostamaan kaupasta loputtomasti. Ennen 1.10 niitä piti poimia maasta, joita niitäkin droppasi vähemmän.

Itse kyllä edelleen laitan energyä ainakin 100-200. Ja käytän myös energy shield.
Yleensä pelaan Orb buildeilla joten siinä jää vähän enemmän pisteitä käytettäväksi muualle.
 
Mitäs kaikkea tässä pitäisi muistaa kun kehittää hahmoa, tyyliin että ei unohda mitään tärkeätä matkalla Hellille?

Itse unohdin Cow levelin normaalilla, olis ilmeisesti pitänyt sen duden jalka muistaa ottaa matkaan (ja sit ei kai saa tappaa sitä mega-lehmää jotta voisi tehdä sitä uudestaan).
Ja myös jäi vähän epäselväksi runewordien kamat jos haluaisi ostaa base campissa (Act1-5) tavaroita joissa on mahdollista olla tarpeeksi/kaikki socketit ilman että ne ovat magical-tason vehkeitä, oliko tuohon jotain for dummies ohjetta? Luin vain jostain että lvl20 olisi maksimi milloin voisi ostaa 2 socket kypärää Act2 normaalilla mutta sain kyllä moisen ostettua lvl21 ehkä 10 yrityksen jälkeen.

Nuo em. jutut ei sinällään ongelmia, lähinnä olisi kiva tietää jos muita vastaavia on lähellä tulossa niin osaisi varautua niihin.
 
Mitäs kaikkea tässä pitäisi muistaa kun kehittää hahmoa, tyyliin että ei unohda mitään tärkeätä matkalla Hellille?

Itse unohdin Cow levelin normaalilla, olis ilmeisesti pitänyt sen duden jalka muistaa ottaa matkaan (ja sit ei kai saa tappaa sitä mega-lehmää jotta voisi tehdä sitä uudestaan).
Ja myös jäi vähän epäselväksi runewordien kamat jos haluaisi ostaa base campissa (Act1-5) tavaroita joissa on mahdollista olla tarpeeksi/kaikki socketit ilman että ne ovat magical-tason vehkeitä, oliko tuohon jotain for dummies ohjetta? Luin vain jostain että lvl20 olisi maksimi milloin voisi ostaa 2 socket kypärää Act2 normaalilla mutta sain kyllä moisen ostettua lvl21 ehkä 10 yrityksen jälkeen.

Nuo em. jutut ei sinällään ongelmia, lähinnä olisi kiva tietää jos muita vastaavia on lähellä tulossa niin osaisi varautua niihin.

No tärkeätä olisi pitää resistit mahdollisimman lähellä cappia ja sitten voi tappaa resurrectionis sen bossinkin cow levelistä, siihen on tehty QoL päivitys et sen saa tappaa.


Nyt ois sitten altillakin pelattu hell läpi, baal droppas viel vipermagi armorinkin, metkaa vaan et altti on korkeemmalla levelillä ku main charru 80 ja 81 levut. Tullut wipeiltyä tuolla sorceressil aika rankasti kun ei ollut geari kunnos viel ekalla charrulla.

Edit: Typot...
 
Viimeksi muokattu:
Tähän peliin on tehty liian helposti saataviksi runeja. Ennenvanhaan meni 8 bottia yhtäaikaa 24/7 juoksemassa ennenku niitä edes sai kohtuuajassa. Nykyisin normaalit ihmiset löytänyt tiheässä ajassa vaikka mitä.
 
Mikähän kusee kun juuri ostelin tämän PS4:lle ja otin pSN+ jäsenyyden vuodeksi ja ainoa mitä tapahtuu on että peli herjaa Cannot connect to server...
 
Level 85 napsahti druidille ja spirit tehty aseeksi. Jokohan ukko joutaisi eläkkeelle? :whistling: :rofl:
 
Tähän peliin on tehty liian helposti saataviksi runeja. Ennenvanhaan meni 8 bottia yhtäaikaa 24/7 juoksemassa ennenku niitä edes sai kohtuuajassa. Nykyisin normaalit ihmiset löytänyt tiheässä ajassa vaikka mitä.
Kyllä tätä näin on paljon mukavampi pelata kun voi keskittyä pelaamiseen rune etsintöjen sijaan. Pelille tulee minusta enemmän arvoakin kun tavarat ja mahdollisuudet kehittyä on paremmat. Kerkeää tekemään useamman hahmon ennen kyllästymistä. Nyt kun runeja voi oikeasti säilyttääkin tuleviin buildeihin kun arkussa on tilaa.
 
Rupee olee tal rasha setti kasasssa, puuttuu enää chesti, tuli ostettua muut osat yhteensä pul, um ja zod runeilla. Vaikka toki se Zod rune harvinaisin onkin ni ei sil juuri käyttöä ole viel täs vaihees.
 
Onko noita runejen dropratea nostettu, vai hyvää tuuria? Aikoinaan pelasin Amazonin ja sorcererin 98 leveleille ja muitaki classeja jonku verran. Puhettakaan että olis mitään Zod runeja näkynyt
 
Pakkohan noitakin jossain vaiheessa on pudota, jollekin.

Harmi vain, että harvinaisuudestaan huolimatta aika hyödytön HR.
 
Onkohan tämä bugi?:
Oon palkannu NM act 2 mercin, jotta sillä olis Might aura. Kun teen Hellillä pelin, se aura kuitenkin vaihtuu Blessed Aimiksi..?
 
Onkohan tämä bugi?:
Oon palkannu NM act 2 mercin, jotta sillä olis Might aura. Kun teen Hellillä pelin, se aura kuitenkin vaihtuu Blessed Aimiksi..?

Samaa huomasin kans kun menin tekee baal rundei normaalilla immortal king kamoja farmaamaan. Et oli blessed aim käytös might sijaan yhyy
 
Mercin ruutu näyttää eri auran Norm/Hell ja NM välillä, mutta aura on kuitenkin aivan oikea (Sen minkä ostit).
 
Sorsa Hellillä ja yksi juttu mikä tuli huomattua:

Cold Mastery toimii osiin Cold Immune -örkeistä huomattavan tehokkaasti, tehden hyvin vahinkoa ja niihin joihin ei (Esim. Blood Moorin Zombiet) nämä voi pitää pysyvästi jäädyttyneenä Glacial Spike -loitsulla ja antaa vain Mercin pökkiä pahikset hengiltä.

Toimi hyvin ainakin Unique Packia vastaan.

Melkonen muutos (Ellei bugi, en ole seurannut onko kehittäjät kommentoineet), saa nähdä miten eteenpäin mennessä.
 
oi tappaa resurrectionis sen bossinkin cow levelistä, siihen on tehty QoL päivitys et sen saa tappaa.
Juu tääki on hauska kun se oli alkuun niin että Cow Kingin jos tappoi niin ei päässyt enää uudelleen. Lisäosa kun tuli niin sitten sen sai tappaa loputtomasti. Ja 1.10 jälkeen taas ei voinu tappaa :)

Tähän peliin on tehty liian helposti saataviksi runeja. Ennenvanhaan meni 8 bottia yhtäaikaa 24/7 juoksemassa ennenku niitä edes sai kohtuuajassa. Nykyisin normaalit ihmiset löytänyt tiheässä ajassa vaikka mitä.
Onko noita runejen dropratea nostettu, vai hyvää tuuria? Aikoinaan pelasin Amazonin ja sorcererin 98 leveleille ja muitaki classeja jonku verran. Puhettakaan että olis mitään Zod runeja näkynyt
On, lisäksi niitä voi yhdistää ja upgradea. Eli 2x Cham runea + muuta sälää = Zod
Niitä droprateja nostettiin 1.11 vai oliko 1.12.
Tosiaan ne high runet oli kyllä sellaisia ettei niitä juuri kukaan löytäny. Toki kymmenet tuhannet pelaajat kun mätti niin aina niitä droppasi ja sitten sai vaihtaa invillisen sojeja semmoseen yhteen runeen :) Ennen vanhaan sojit oli vaihtovaluuttaa nykyään runet.

Pakkohan noitakin jossain vaiheessa on pudota, jollekin.

Harmi vain, että harvinaisuudestaan huolimatta aika hyödytön HR.
No jos sattuu löytää jotain kovia ethereal aseita niin sitte. BoTD runeword on myös aika kova.
Ethereal Tomb Reaver kelpais kyllä.
Tai joku kova rare parilla socketilla.

Sorsa Hellillä ja yksi juttu mikä tuli huomattua:

Cold Mastery toimii osiin Cold Immune -örkeistä huomattavan tehokkaasti, tehden hyvin vahinkoa ja niihin joihin ei (Esim. Blood Moorin Zombiet) nämä voi pitää pysyvästi jäädyttyneenä Glacial Spike -loitsulla ja antaa vain Mercin pökkiä pahikset hengiltä.

Toimi hyvin ainakin Unique Packia vastaan.

Melkonen muutos (Ellei bugi, en ole seurannut onko kehittäjät kommentoineet), saa nähdä miten eteenpäin mennessä.
Redditissä ja diablo forumeilla tuosta oli puhetta.
Ilmeisesti teksti skillissä on sama kuin esim Lower resist ja conviction aurassa.. Eli kaiken järjen mukaan sen pitäisikin poistaa immune. Mutta oisiko tuo ollut bugi aikojen alusta lähtien?
Ilmeisesti 1.07 immune lähti pois, mutta patch notejen mukaan 1.08 olisi immunen poisto disabloitu. (ihan lisärin alussa) Ja ennen 1.07 ei immuneja pelissä ollutkaan.
Vaikea sanoa miten tuo kuuluisi mennä.

Myöhemmissä acteissa Hellissä mobien cold resist on niin paljon yli 100, että noita immuneita ei saa pois kuin ehkä conviction auran avulla, jos nuo nyt edes stackaa. Siinä oli se joku 1/5 sääntö. Eli jos mobilla on yli 100 resist ja on immune niin sun Cold Mastery voi pudottaa tuota resistiä vain 1/5 siitä mitä sun skillissä lukee. Eli jos on -100% niin -20% eli monsterin cold ressu saa olla vain 119, jotta immune lähtee. Jotenkin noin.

Ihan hyvä että immunet lähtee tuolla imo. Tuota olisi kaivattu jo 15-20 vuotta etenkin classikkia pelatessa Sorceressilla :) Siellä kun noita +skillejä on niin nihkeästi niin jos teet Cold sorsan niin on vaikea repiä skillipojoja toiseen elementaliin, kun yleensä haluat investoida static fieldiin suht paljon mikä toimii classicissa Hellissäkin 1% HP asti.
 
Joo, joku vähennetty teho res pierce% on.

Oma sorsa on aika tuhnu, niin tässä ollaan vasta potentiaalin pohjalla. Miten käy, kun on parhaat kamat päällä?
 
Tässä on nyt vielä se ongelma et kaikilta ei lähde tuota immunea pois, sen takia itel menikin järki ni oli respecattava blizz/meteor. Ja sekään ei mennyt putkeen ku levutin eka ~25 asti lightning sitten respec, seuraava respec menikin siihen ku sain spirit monarcin, ja sit tyylikkäästi vika respec siihen et vaihto hybridics saman päivän aikana. Nyt tosin ois jo se 84-85 levua ni vois kokeilla uusiks full coldia, puuttuis vaan yks essence, ja terroria taitaa olla viisikin kappaletta ni vois tradeta. Mutta mielestäni tää on mielenkiintosempaa pelata hybridillä, taidan vaihtaa full coldiin takas vasta sitten ku saan mercille cryptic axen 4 slottisen basen ku nyt on vaan partizan...
 
Nightmare tuli pelattua läpi, ja cow levelistä yrittänyt saada epic/superb itemiä (chest/head). Ei paljon onnea ollut vain valmiiksi enchanttuja epic luokan itemejä näkynyt pari. Suberb itemeitä kyllä tulee, mutta suurimmaksi osasta niistäkin puuttuu socketit, Nooh leveleitä tainnut 5 tulla tähän mennessä (70-71 levelille jos jaksais nuita farmata). Parit hyödylliset set hanskat phys luokille, cold resist chest ja turha caster shield ja lisää set itemeitä, gemmejä ja 100% healt/mana potioneja alkaa jo olla, pari uutta runea tullut tosin ei taida vielä mitään erikoista.
 
Viimeksi muokattu:
Kolmas kerta kun tulee sama bugi. Ukko jämähtää paikalleen, mitään ei voi nostaa maasta, skillejä ei voi käyttää. Inventorysta voi heittää tavaraa maahan ja town portalin voi castata, mutta siihen ei voi mennä. Aseen vaihto W:stä ei poista tuota bugia (Oli ratkaisuna redditissä ongelmaan)
 
Onko kukaan pelannut tätä Switchillä?

On. PC:llä ja Switchillä pelaan, cross-progression toimii loistavasti. Switchillä pelaan pelkästään handheldinä ja tykkään kyllä. Inventorymanagement on tuskaa ja ainakin itselle gearin vertailu on hankalaa kun ei näe character statseja ja inventoryä samaan aikaan. Ja en ole keksinyt miten mercille saa juotettua healthpotuja.

Trapsin Assassinia pelaan, jos sillä on jotakin merkitystä :).
 
  • Tykkää
Reactions: JST
On. PC:llä ja Switchillä pelaan, cross-progression toimii loistavasti. Switchillä pelaan pelkästään handheldinä ja tykkään kyllä. Inventorymanagement on tuskaa ja ainakin itselle gearin vertailu on hankalaa kun ei näe character statseja ja inventoryä samaan aikaan. Ja en ole keksinyt miten mercille saa juotettua healthpotuja.

Trapsin Assassinia pelaan, jos sillä on jotakin merkitystä :).
voiko jollaki toisella pelikoneella jatkaa samaa peliä mitä pelaan oikealla tietokoneella? vai miten tää homma menee?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 402
Viestejä
4 550 209
Jäsenet
74 984
Uusin jäsen
Tere

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom