Mites te jotka tätä pelaatte jotenki erityisen tavoitteellisesti nii juoksetteko te läpi just jotain samaa runia sata kertaa levutusvaiheessaki vai puurratte etiäpäin kaiken siivoten? Jotenki ku ite näitä aikanaan pelas, nii sitä ei mitenkää min-maxannu vaan kaikki vihut kaadettii mitä vastaan tuli ja alueita koluttiin nurkasta nurkkaan. Vasta oikeastaa D3:ssa alko enemmän pelaamaan jotenki "tehokkaammin".
Ite pelaan yleensä aina questit läpi. Lähes aina soolona public pelissä.
Toiset ottaa vikan WP ja runnaa jotain 1 aluetta (trist tai tombs) .. Ite juoksen actin läpi ja tapan siinä vihuja samalla. Kai siinä about sama aika menee ja ei ole niin tylsää.
Aika kova kun cold sorsa voi nyt tappaa cold immuneita mennen tullen. Tarpeeks vaan cold masteryä niin eipä ole mobit immuneja enää edes hellillä.
Ei cold mastery ole ainakaan ennen immuneja poistanu. Pitää olla conviction aura tai lower resist, mutta käytännössä Hellillä kaikki Cold resistit on niin korkeita (150-170) että edes noi aurat ei poista.
Korkea paladinin Conviction aura + lower resist taitaa poistaa kaikki immunet.
Lightning on helpompi poistaa Infinity runewordin conviction auralla, koska lightning resistit mörköillä on pääasiassa alempia.
Vaikuttaa bugilta. Ei vanillassa pelkällä cold masteryllä immunityt lähteneet, edes vaikka oli Infinity mercillä. Johtui muistaakseni siitä, että osalla monstereista on todella korkea cold res, mistä johtuen sitä ei saanut millään rikki. Lightning immunity on helpoin rikkoa elementaaleista.
Jaa olikin bugi.
Mun mielestä ihan kiva jos cold mastery rikkoo immunen. Tosiaan jäljelle jää erittäin korkea resisti silti.
Toimii siis vähän samalla tavalla kun ennen lisäosaa. Eli vihuilla ei ollut immuneja, mutta joillakin korkeita resistejä (myös physical), jolloin niiden tappaminen sillä skillillä oli hidasta kuitenkin.
Esim Fire Sorc ei kyllä viihtynyt Act4 alueilla missä oli korkean Fireres mobeja (Chaos Sanctuary).
rikkooko Cold sorsa nykysin myös cold immunet? pystyykö tappaa cold immunet jos maximoi cold masteryn?
Kyllä tuossa ainakin static field kannattaa apuna olla niin saa sen 50% HP:sta pois.
Pikkasen kiinnostaisi tehdä Classiciin Frozen Orb + Static field sorsa. Siellä on aina ollut se iso ongelma ettei cold immuneja saa millään hengiltä kun dual elemental on aika heikko, mutta static field voi pudottaa HP:t aina 1% asti ja jos Mastery rikkoo Cold immunen niin mobit sais jäädytettyä eli hidastettua.
Sitte static field + parit frozen orbit millä mobi hengiltä.
En tiedä sitten paljon se vaatii tuota Cold masteryä että immunet hajoaa. Taitaa olla liikaa resistiä esim Oblivion Knightilla (180)..

LoD:ssa onnistuisi Infinityn kanssa. Siellä taas static field nerfattu .)
Onko tässä single playeriä ollenkaan? Tuo kartan vaihtuminen pänni betassa.
Kyllä siellä hahmovalikossa joku offline näyttäis olevan.
Itseä ei kyllä kartan vaihtuminen ole haitannut kun olen lähes aina pelannut online.
Joku miettii aina että miten tätä peliä jaksaa jauhaa jatkuvasti niin juuri tuo kartan resetoituminen on 1 asia. Eli mobit ja kartta vaihtelee, jolloin jokainen peli sessio on ainakin hieman erilainen.
Monella alueella myös monsterit voi spawnata esim 6:sta eri mobi tyypistä.
Vaikka Act4 River of Flame: Urdar, Maw Fiend, Pit Lord, Abyssal Knight, Maggot, Grotesque Noista tulee aina 3.