Diablo 4

Server Slamin voi poistaa, julkaisuversio ei päivity sen päälle. Taidan silti kokeilla kopioida edes ultra-tekstuurit talteen, tuskin niitä vaihdetaan tässä vaiheessa. :hmm:

 
Viimeksi muokattu:
Veikkaus joo, ripauksella kyynisyyttä tottakai. Mutta en muuta syytä tuolle ilmaiselle battle passille josta saa noita boostereita, yms. Keksi kuin sen, että se integroidaan jossain kohtaa maksullisen battle passin kanssa samaan yhteen kokonaisuuteen. Toivottavasti olen väärässä, mutta en yllättyisi jos näin kävisi. Aluksi pidetään ne kuitenkin erillään, saadaan hyvät arvostelut ja niin edelleen.

Tarkennuksena nyt vielä siis, että ilmaiseksi pystyy saamaan nämä boosterit ja muut, mutta ne on yhdistetty maksulliseen passiin ja vaihtoehtona on joko grindaa X-määrä tunteja tai ostaa tier ohituksia. Kaikki maksullisen passin tierit pysyvät kosmeettisena, näin blizzard voi sanoa, että ei ole p2w.
Eihän se nyt noin mene, siinä vaiheessa jos voi ostaa minkäänlaista buustia / skippiä yms, niin se on p2w. Kehittäjät ovat jo moneen otteeseen sanonut ettei tule olemaan p2w ja battlepass on selitetty miten se toimii.
 
Mutta edelleenkin nämä skinit ei paranna sun hahmoa ja en ymmärrä miksi kukaan tollasia hankkisi tai sitten on liikaa ylimääräistä rahaa. Malli ei tule olemaan pay to win, kuten Immortalissa. Tolla maksullisella battlepassilla tosiaan saa jotain turhuuksia, mitkä ei vaikuta pelissä kehittymiseen.

Se on tapa tukea pelin kehitystä julkaisun jälkeen. Ilman jonkinlaista rahoitusta kaikki jatkokehitys tehdään tappiolla. On ihan sama, kuinka paljon voittoa pelin myynti julkaisussa tekee, niitä voittoja ei lasketa mukaan julkaisun jälkeisen kehityksen rahoitukseen.

Tunnut myös aliarvioivan ihmisten halun käyttää rahaa kosmeettiseen kamaan.

Kehittäjät ovat jo moneen otteeseen sanonut ettei tule olemaan p2w ja battlepass on selitetty miten se toimii.

Jo nykyiselläänkin kaikki boostit ja premiumvaluutta battlepassissa on lukittu tasovaatimusten taakse. On sama kuinka paljon maksaa skippauksista, sekä maksavien ja ei-maksavien pelaajien pitää pelata yhtä paljon saavuttaakseen ne.

Kehittäjät ovat myös todenneet, että mikäli maksullinen battlepass alkaa osoittaa P2W-merkkejä, ne korjataan välittömästi.
 
Viimeksi muokattu:
Eihän se nyt noin mene, siinä vaiheessa jos voi ostaa minkäänlaista buustia / skippiä yms, niin se on p2w. Kehittäjät ovat jo moneen otteeseen sanonut ettei tule olemaan p2w ja battlepass on selitetty miten se toimii.
Toivon todella, että näin ei käy, tietenkin. Mutta vain aika voi todella näyttää mitä Blizzardilla on mielessä.

Ja eikös Blizzard myös ole vahvistanut maksulliset (tarina) lisä-osat näiden mikromaksujen päälle?
 
Se on tapa tukea pelin kehitystä julkaisun jälkeen. Ilman jonkinlaista rahoitusta kaikki jatkokehitys tehdään tappiolla. On ihan sama, kuinka paljon voittoa pelin myynti julkaisussa tekee, niitä voittoja ei lasketa mukaan julkaisun jälkeisen kehityksen rahoitukseen.

Tunnut myös aliarvioivan ihmisten halun käyttää rahaa kosmeettiseen kamaan.
Ehkä aliarvioin, mutta itse en nää noilla mitään ideaa. Johtuu varmaan siitä, että ikää on lähemmäs 40. CS en ole yhtään skiniä ostanut jne.

Ei se itseä haittaa vaikka joku niitä haluaa ostaa. 90€ Deluxeversiosta riittää mun tukemiseen pelille.
 
Toivon todella, että näin ei käy, tietenkin. Mutta vain aika voi todella näyttää mitä Blizzardilla on mielessä.

Ja eikös Blizzard myös ole vahvistanut maksulliset (tarina) lisä-osat näiden mikromaksujen päälle?
Ihan perus settiä on maksaa lisäosasta, ei tämä ole free to play peli.
 
Ehkä aliarvioin, mutta itse en nää noilla mitään ideaa. Johtuu varmaan siitä, että ikää on lähemmäs 40. CS en ole yhtään skiniä ostanut jne.

Epic Games on vuosia tehnyt ihan helvetisti tuohta Fortnite nahkoja myymällä. Myös Path of Exile rahoittuu puhtaasti mikromaksuilla.

Omasta mielestäni tuo on kuluttajan näkökulmasta paras rahoitusmalli, koska sisältöä tekemällä voi motivoida pelaajat käyttämään rahaa. Vastaavasti heikkoon sisältöön pelaajien reaktio on olla ostamatta mikrotransaktioita, jonka vuoksi firmalla on insentiivi pitää peli kiinnostavana jatkuvalla kehityksellä.
 
Puhtaasti kosmeettisten kamojen myynti on jatkuvista rahoitustavoista yksi parhaimmista (tai ehkä paremminkin vähiten huono). Se ei anna minkäänlaista pelimekaanista etua maksaville pelaajille. Maksulliset skinit ym. ovat vain statussymboleita, ei sen kummempia ja voivat motivoida muita pelaajia myös ostamaan niitä.

Battlepassista sen verran, että siitä saatava premiumvaluuttaa voi säästää ja käyttää tulevaisuudessa maksullisen passin ostoon. Yhdestä seasonista ei kuitenkaan saa riittävästi valuuttaa, että sillä saisi jo ostettua seuraavan seasonin passin.
 
Aivan takuuvarmasti Blizzard tulee kokeilemaan kepillä jäätä, että miten pitkälle voivat viedä mikromaksut. Blizzardin sanaan ei voi luottaa, mitä tulee tuohon "ei tule olemaan p2w". Ovat jo kerran valehdelleet päin naamaa (D:I), mikään ei estä heitä tekemästä sitä uudelleen eikä kukaan heitä laita siitä vastuuseen (koska saavathan he tehdä omalla pelillään mitä ikinä tahtovat).

Blizzard tulee rutistamaan kaiken rahan irti D4:stä mitä vain ikinä saavat. Nyt julkasussa on fiksuinta sanoa, että ei ole p2w, jotta näitä 70€+ pelikopioita menisi kaupaks mahdollisimman paljon.
 
Aivan takuuvarmasti Blizzard tulee kokeilemaan kepillä jäätä, että miten pitkälle voivat viedä mikromaksut. Blizzardin sanaan ei voi luottaa, mitä tulee tuohon "ei tule olemaan p2w". Ovat jo kerran valehdelleet päin naamaa (D:I), mikään ei estä heitä tekemästä sitä uudelleen eikä kukaan heitä laita siitä vastuuseen (koska saavathan he tehdä omalla pelillään mitä ikinä tahtovat).

Blizzard tulee rutistamaan kaiken rahan irti D4:stä mitä vain ikinä saavat. Nyt julkasussa on fiksuinta sanoa, että ei ole p2w, jotta näitä 70€+ pelikopioita menisi kaupaks mahdollisimman paljon.

Ei tämä ole mikään blizzardin viimeinen peli eikä edes 60 miljardin pelitalolla ole varaa menettää maksavia asiakkaita, niin ei tule tapahtumaan tuo skenaario.
 
Ei tämä ole mikään blizzardin viimeinen peli eikä edes 60 miljardin pelitalolla ole varaa menettää maksavia asiakkaita, niin ei tule tapahtumaan tuo skenaario.
Ei ne mitään asiakkaita menetä, aika hyvin ihmiset on jo unohtaneet D:I P2W-fiaskon vaikka julkasusta on kulunut vasta vuosi. Ja ennen tuota jo reilusti etukäteen oli "Don't you guys have phones" -kuuluisa lausahdus, WC3 Deforged, skandaalit ja mitähän muuta :D
Blizzard on liian iso kaatuakseen joihinki mikromaksuihin.
 
Ei ne mitään asiakkaita menetä, aika hyvin ihmiset on jo unohtaneet D:I P2W-fiaskon vaikka julkasusta on kulunut vasta vuosi. Ja ennen tuota jo reilusti etukäteen oli "Don't you guys have phones" -kuuluisa lausahdus, WC3 Deforged, skandaalit ja mitähän muuta :D
Blizzard on liian iso kaatuakseen joihinki mikromaksuihin.
Kuinkahan moni tota Immortaliakin pelaa enää? Voisin väittää, että D1-3 pelaa huomattavasti suurempi määrä pelaajia, koska tuossa Immortalissa tosiaan on nuo p2w -mekanismit.

E: Ja itsellä olisi ainakin jäänyt D4 ostamatta, jos siihen olisi tungettu samanlaisia P2W mekanismeja. Kyllä mä ainakin muistan nämä fiaskot.
 
Kuinkahan moni tota Immortaliakin pelaa enää? Voisin väittää, että D1-3 pelaa huomattavasti suurempi määrä pelaajia, koska tuossa Immortalissa tosiaan on nuo p2w -mekanismit.

E: Ja itsellä olisi ainakin jäänyt D4 ostamatta, jos siihen olisi tungettu samanlaisia P2W mekanismeja. Kyllä mä ainakin muistan nämä fiaskot.
Juju onkin siinä, että ne kyseenalaiset mikromaksut tulevat sitten jälkijunassa. Eivät he halua säikäyttää pelaajia nyt ennen julkaisua p2w-elementeillä. Jää nähtäväksi; itse jätän pelin kaupan hyllylle. Koitin betaa ja ei tuosta pelistä oikein tullut mitään 70€ tason wau-fiilistä.
 
Itsekkään en 70€ pysty maksamaan vaikka jongun tason diablo-sarjan fani olenkin. Paitsi jos ostaisi 600€ näyttiksen että saan pelin :hmm:
 
Ei tämä ole mikään blizzardin viimeinen peli eikä edes 60 miljardin pelitalolla ole varaa menettää maksavia asiakkaita, niin ei tule tapahtumaan tuo skenaario.
Kosmeettista ja muuta sälää varmaan myydään maksimit mitä voidaan mutta tuo p2w-skenaario ei oikein kuulosta mahdolliselta. Toki voisi tuoda mielenkiintoa hardcoressa esim pvp-hetkiin kun meinaa toinen pelaaja nitistää sinun 200€ buustatun hahmon :cigar:
 
Toki voisi tuoda mielenkiintoa hardcoressa esim pvp-hetkiin kun meinaa toinen pelaaja nitistää sinun 200€ buustatun hahmon :cigar:
Asiaa sivuten, tässähän tulee olemaan niitä PvP alueita missä on ihan jotain hyvää kamaa. Taisi olla jotain mitä sai peräti vaan sieltä, ehkä joku currency myös jos oikein muistan?
HC hahmot kuolee myös siellä pysyvästi, niin siinä on kyllä jännät paikat ja jos näkee jonkun jollain sieltä vaikeasti hankitun titlen, itemin tms kanssa niin voi jo ehkä kehuskella.

Etenkin kun sanoivat jo että siellä voi ihan hyvin olla joku full HC group joka venaa et pääsee soloi listii. Saa kyllä aika varovainen olla jos sinne HC ukolla menee. :D
 
Eiköhän tuo P2W tullut testatuksi jo Immoralissa.

Samaisella puljulla on myös toinenkin peli (MW/WZ), missä on Battle Pass, mistä saa maksullisella versiolla vain kosmetiikkaa palkinnoksi ja minkä suorittamalla saa myös tarpeeksi pelin sisäistä valuuttaa seuraavan Battle Passin ostamiseen.
Näin ollut jo jotain kolme+ vuotta, joten en nyt jaksa uskoa että tässäkään muutettaisiin passi peekaksweeksi alun jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Overwatch vai mikä? Codissa ainakin on, mutten samaksi puljuksi kutsuisi vaikka julkaisija olisi sama.

Edellisessä striimissä muuten kerrottiin, että D4 battle passin currency ei riitä ostamaan seuraavaa battle passia.
Se on vähän harmi.
Toisaalta ehkä tämä vielä enemmän ohjaa Blizzua siihen suuntaan, että ei tarvitse sitä rahaa ruveta kaivamaan edes etäisesti p2w tyyppisistä asioista. Aina saavat vähintään jonkin verran rahaa kaikilta jatkokausien battle pass ostajilta.
 
Juuh, CoDin MW/WZ meinasin.
Siinä on mielestäni ihan järkevästi toteutettu tuo Battle Pass systeemi.
Tuossakaan ei ilmaispassin suorittamisella ekalla kaudella saanut aivan niin paljoa valuuttaa, että olisi voinut ostaa heti seuraavan kauden passin, mutta toisen kauden jossain vaiheessa sen sai jo muistaakseni ilman oikean rahan käyttämistä ostettua ja sen jälkeen joka kausi, kun vain suoritti passia tarpeeksi pitkälle.
En tiedä miten tässä on toteutettu tuo, että onnistuuko pelkällä pelaamisella haalia mammonaa passin ostamiseksi useamman kauden aikana, vai onnistuuko ollenkaan, mutta sillä ei ole niin pitkään kuitenkaan mitään väliä kun ilmaisestakin passista saa kaikki boostaavat ominaisuudet.
Sitten jos joku haluaa hienompia pöksyjä tai popoja, niin voi laittaa kättä taskuun.
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Asiaa sivuten, tässähän tulee olemaan niitä PvP alueita missä on ihan jotain hyvää kamaa. Taisi olla jotain mitä sai peräti vaan sieltä, ehkä joku currency myös jos oikein muistan?
HC hahmot kuolee myös siellä pysyvästi, niin siinä on kyllä jännät paikat ja jos näkee jonkun jollain sieltä vaikeasti hankitun titlen, itemin tms kanssa niin voi jo ehkä kehuskella.

Etenkin kun sanoivat jo että siellä voi ihan hyvin olla joku full HC group joka venaa et pääsee soloi listii. Saa kyllä aika varovainen olla jos sinne HC ukolla menee. :D

PvP:tä varten tehään ihan omat hahmot HC:lla näin on aina ollu, näin on aina tuleva.
 
Eiköhän tuo P2W tullut testatuksi jo Immoralissa.

Samaisella puljulla on myös toinenkin peli, missä on Battle Pass, mistä saa maksullisella versiolla vain kosmetiikkaa palkinnoksi ja minkä suorittamalla saa myös tarpeeksi pelin sisäistä valuuttaa seuraavan Battle Passin ostamiseen.
Näin ollut jo jotain kolme+ vuotta, joten en nyt jaksa uskoa että tässäkään muutettaisiin passi peekaksweeksi alun jälkeen.
Samainen firma julkaisi myös pelin uudestaan, että pystyivät uudistamaan mikromaksut ja tekemään uusista heroista käytännössä maksullisia. Edellisessä versiossa luvattiin että herot tulevat aina olemaan ilmaisia, mutta kun lisättiin nimen perään 2, niin voidaan hyvillä mielin rahastaa sitten. Nyt kun PVE-versio on virallisesti peruttu, niin tämähän paljastui päivänselväksi rahastukseksi. Ei ole Blizzardiin enää luottamista.
 
Itsekkään en 70€ pysty maksamaan vaikka jongun tason diablo-sarjan fani olenkin. Paitsi jos ostaisi 600€ näyttiksen että saan pelin :hmm:

Mun mielestä kanssa omituisen hintava peli, eikä edes löydy mistään halvemmalla. Ja vähän harmi, itsellä on D3 jäänyt väliin, D4 olisi kiva ollut kokeilla, mutta ei tuollaiseen hintaan ja sitten kun tuo tippuu järkevän hintaiseksi, on se jo sen verran ikääntynyt ettei huvita lähteä pelaamaan alusta muiden pitkään pelanneiden sekaan.
 
Oletteko kuulleet ilmiöstä nimeltään inflaatio? D3 maksoi julkaisussa 59.99€ ja inflaatiokorjattuna hinta olisi reippaasti yli 70€ nykyrahassa. Toisin sanoen D4 on halvempi kuin edeltäjänsä.
Voiko pelialalla ajatella inflaatiosta tolleesti? Eihän se niille käytännössä maksa enempää myykö ne 100 000 peliä vai 100 miljoonaa peliä kun kaikki on digitaalista nykyisin. Ja PC-pelaajien määrä on kasvanut niin vaikka työntekijöiden palkat ovat kasvaneet niin toki myös tuotot kasvavat kun on suuremmat markkinat minne myydä peliänsä.
 
Tahtoo olla aika peruskauraa et AAA pelit on nykyään sen 70€, mutta itse ajatellut että tämä on jotain konsolipuolelta valunutta hinnoittelua kun crossplay on nyt niin muotia.
En konsolia omistanut sitten ekan pleikan minkä osti julkaisussa, mutta eikös siellä vielä joitain vuosia sitten perinteisesti ollut pelit kalliimpia.
 
Tahtoo olla aika peruskauraa et AAA pelit on nykyään sen 70€, mutta itse ajatellut että tämä on jotain konsolipuolelta valunutta hinnoittelua kun crossplay on nyt niin muotia.
En konsolia omistanut sitten ekan pleikan minkä osti julkaisussa, mutta eikös siellä vielä joitain vuosia sitten perinteisesti ollut pelit kalliimpia.
PS5 on Diablo 4 80e. Mutta levyversion voi tieten myydä pois kun kyllästyy ja saada massimoa takaisin
 
PS5 on Diablo 4 80e. Mutta levyversion voi tieten myydä pois kun kyllästyy ja saada massimoa takaisin

Eipä taida samalla levyllä voida kuin yhden bnet tilin D4:sen aktivoida. Muutenhan noita ei ostaisi kukaan, kun kaikki vaan jakaa.
 
Mutta se levy pitää olla koneessa sisällä kun pelaa, ei kai se levy tiedä kenen tunnuksilla ollaan? Eli käsittääkseni voi myydä eteenpäin.
 
Mutta se levy pitää olla koneessa sisällä kun pelaa, ei kai se levy tiedä kenen tunnuksilla ollaan? Eli käsittääkseni voi myydä eteenpäin.

Pitäähän peli olla linkattuna käyttäjän bnet accountiin mihin peli rekisteröidään? Eli luulisi paketissa tulevan koodi joka laitetaan bnet accountille.
 
Juu voi olla tässä erilailla. Switchille ostin joskus D3 käytettynä ja se ainakin toimi hyvin omalla tilillä kun vaan oli kortti sisässä.
 
Kannattaa sitä ympäristön havannointia laajentaa vähän oman navan ulkopuolelle. Erinäköiset skinit ovat ihan älyttömäm iso bisness
En väittänytkään missään vaiheessa, että ei olisi iso bisnes.
Niin, hyvä kysymys. Onko tuosta muuten mitään infoa että kauanko pääjuonen pelaamiseen menee ns. tavalliselta pelaajalta?
"The main campaign in Diablo 4 is roughly 35 hours long which was confirmed by the game’s director Joe Shely and General Manager Rod Fergusson in an intervierw with GameSpot. "
 
Meikeläisellä on aika pieni kyllästymiskynnys grinaamisen ja toiston suhteen, joten saa nähdä kuinka paljon tätä jaksaa pelata. Genre kun perustuu juuri tuohon :). Betan ja Slammin perusteella vaikutti ehkä paremmalta kuin aiemmat grindit. @Janishell eikös tämä ole pääasiassa yksinpeli, mitä voi pelata cooppina? PvP taitaa olla pienemmän porukan juttu, jos olen oikein ymmärtänyt. Riippuu miten arvottaa, mutta kaippa tuossa saa 70 €:lla kekemistä vaikka pelaisi vain main storyn ja muutaman dungeonin yhdellä hahmolla läpi. Paha tosiaan sanoa miten paljon mobit tai bossit muuttuu mekaniikoiltaan kiinnostavammiksi pelin edetessä, vai mennäänkö vain HP ja DMG kertoimilla. Osalla vihuista oli ihan ok mekaniikkoja betassa.

Ilmeisesti D4 on suht altti ystävällinen, eli yhdellä hahmolla avattuja asioita ja kamoja on aika saumattomasti kaikkien hahmojen käytettävissä, jos vain class ja level vaatimukset täyttyy. Eli nopeutuu se uuden hahmon pelaaminen ja skillien avaaminen.
Mitä tulee oikean rahan tunkemiseen peleihin, sekä mikromaksuihin, niin itse mietin näin. 70 € pelistä on suht reilusti, mutta alkaa olla normi nykyään. Toisaalta TIE Fighter maksoi vuonna 1994 yli 400 mk eli nykyrahassa 110 €. Aika vähän mitään mielenkiintoista tulee ulos nykyään (tai ne hypetetyt on täysiä floppeja), joten suurin osa hankinnoista kuitenkin alelaarista. Kunnon wanhan ajan DLC:stä olen myös valmis maksamaan. Eli sellaisista, missä on lisää tarinaa, alueita, pelattavia hahmoja tai kokonaan uusia ominaisuuksia ja mekaniikkoja. Siis jotain mikä tosiaan vaikuttaa itse peliin. Vaikka skinit sun muut kosmetiikat elävöittävät pelimaailmaa, niin C64 aikakauden pelaajana en itse maksa niistä pennikäkään. Jos joku saa niistä iloa, niin se ei ole minulta pois. Käyttäkööt rahansa kuten tahtoo. Mutta pelkästään kosmetiikan mikromaksuista itkemistä en ymmärrä. Jos mikromaksuilla ei saa pelaamiseen tai pelimekaniikkoihin vaikuttavia etuja, niin itselle on ihan sama vaikka hassu hattu tai yksisarvinen maksaa 100 €.

Ja mitä tulee "pelin ja kehittäjän tukemiseen" mikromaksujen kautta... en oikein koe että itselläni olisi joku tarve ihan vain hyväntekeväisyyttäni tukea megalomaanisia peliyrityksiä ja heidän osakkeenomistajia. Joku pienempi, esim POE, on vähän eri asia. Se on ilmainen ja vuosia sitten heitin siihen muutaman euron, mutta senkin vain stashin kasvattamiseen, en hattuihin. Star Citizen tulee lähinnä mieleen tästä "meillä on velvollisuus tukea" kultista ja on monella mennyt lähes pakkomielteen asteelle. Omalla $80:n sijoituksella olen odotellu SC:a pihalle jo 10 vuotta, tuskin se julkaisu nopeutuisi vaikka kuinka kaataisin rahaa sisään. Eihän ne palvelimet ilmaiseksi vuosikausia pyöri, mutta eiköhän se ole firman tehtävä pyöritellä nuo business case laskelmat niin että hommat täsmää, ei kuluttajien tarvitse uniaan menettää murehtimalla Blizzardin kannattavuutta.
 
Viimeksi muokattu:
Ja mitä tulee "pelin ja kehittäjän tukemiseen" mikromaksujen kautta... en oikein koe että itselläni olisi joku tarve ihan vain hyväntekeväisyyttäni tukea megalomaanisia peliyrityksiä ja heidän osakkeenomistajia. Joku pienempi, esim POE, on vähän eri asia. Se on ilmainen ja vuosia sitten heitin siihen muutaman euron, mutta senkin vain stashin kasvattamiseen, en hattuihin. Star Citizen tulee lähinnä mieleen tästä "meillä on velvollisuus tukea" kultista ja on monella mennyt lähes pakkomielteen asteelle. Omalla $80:n sijoituksella olen odotellu SC:a pihalle jo 10 vuotta, tuskin se julkaisu nopeutuisi vaikka kuinka kaataisin rahaa sisään. Eihän ne palvelimet ilmaiseksi vuosikausia pyöri, mutta eiköhän se ole firman tehtävä pyöritellä nuo business case laskelmat niin että hommat täsmää, ei kuluttajien tarvitse uniaan menettää murehtimalla Blizzardin kannattavuutta.

Tässä oli paljon asiaa, mutta sen verran voinee tarkentaa että PoE ei ole kovin pieni, jos puhutaan nyt osakkeenomistajista ja "megalomaanisista peliyrityksistä" :) ActivisionBlizzard on ihan nappikauppaa verrattuna Tencentiin, kirjaimellisesti kymmenen kertaa isompi firma kyseessä, Tencent omistaa GGG:sta yli 93%, ja niillä on loputtomasti valuuttaa. Mainittakoon toki vielä sen verran että Path of Exilen kiinaversio on hyvin, hyvin erilainen kuin länsimainen mitä tulee mikromaksuihin sun muihin, mutta sehän ei toki meidän pelailuihin tai rahankäyttöön vaikuta.
 
@ruiskumaali Vilkaisin Steamista, että olen pelannut PoE:a viimeksi syyskuussa 2014 ja tunteja vain 117. Eli meikeläisen PoE ura oli vain vuoden mittainen. Tencent hankki GGG:n enemmistön vasta toukokuussa 2018. Eli GGG oli pikkufirma kun sitä aikoinaan tuin. Mutta joo, ollaan molemma osaltaan oikeassa :) Steamin statsit joskus kyllä yllättää melkoisesti... "vastahan ihan äskettäin pelasin tuota". Ja sori off topicista.
 
Mielestäni on todella naivia sanoa,että battlebassit sun muut "vain kosmeettiset" asiat eivät vaikuta peliin sillä onhan siinä nyt suuri merkitys,koska perus peli jätetään niin tylsäksi ja harmaaksi kuin voi jättää ja ne kaikki karkit sun muut jätetään rahalle.

Kaikki nämä voisi olla pelissä jo valmiina mikä tekisi pelistä vielä mukavamman mutta nyt ne suljetaan pois,koska raha. Varmasti tulee kaiken maailman efektiä ja mitä lie pauketta triplasti pelaamiseen kun laittaa rahaa likoon.
 
Mielestäni on todella naivia sanoa,että battlebassit sun muut "vain kosmeettiset" asiat eivät vaikuta peliin sillä onhan siinä nyt suuri merkitys,koska perus peli jätetään niin tylsäksi ja harmaaksi kuin voi jättää ja ne kaikki karkit sun muut jätetään rahalle.

Kaikki nämä voisi olla pelissä jo valmiina mikä tekisi pelistä vielä mukavamman mutta nyt ne suljetaan pois,koska raha. Varmasti tulee kaiken maailman efektiä ja mitä lie pauketta triplasti pelaamiseen kun laittaa rahaa likoon.
Harmittaahan se.

8qRhlPe.png
 
Mutta se levy pitää olla koneessa sisällä kun pelaa, ei kai se levy tiedä kenen tunnuksilla ollaan? Eli käsittääkseni voi myydä eteenpäin.
Juu, ei ole mitään kytköstä levyllä BNet accounttiin käsittääkseni

Ei tiedäkään, mutta sulla pitää olla ostettuna D4 sun bnet tilille, että voit pelata. Ja yhdellä kaupasta ostetulla D4 -levyllä/kotelolla ei voi rekisteröidä kuin yhden tilin.

Battle.net vaan toimii näin. Ainoa tapa myydä sun blizzard peli, on myydä sun koko Battle.net tili.

Diablo 3:ssa oli konsoleilla offline mode, niin se on varmasti toiminutkin ilman bnettiä tietenkin, mutta se onkin ainoa tapaus. Kaikissa muissa peleissä on online pakko blizzardilla.
 
Viimeksi muokattu:
Ei tiedäkään, mutta sulla pitää olla ostettuna D4 sun bnet tilille, että voit pelata. Ja yhdellä kaupasta ostetulla D4 -levyllä/kotelolla ei voi rekisteröidä kuin yhden tilin.

Battle.net vaan toimii näin. Ainoa tapa myydä sun blizzard peli, on myydä sun koko Battle.net tili.

Diablo 3:ssa oli konsoleilla offline mode, niin se on varmasti toiminutkin ilman bnettiä tietenkin, mutta se onkin ainoa tapaus. Kaikissa muissa peleissä on online pakko blizzardilla.
Aika monessa nykyisessä pelissä, ainakaan pcllä, ei ole mitään painoarvoa tuolla levyllä vaan mukana tuleva koodi laitetaan kiinni johonkin käyttäjään, ja sen voi rekisteröidä kerran.
 
Ajatukset ja huomiot ei omia. Vaikka WT1 on tehokkaampi tapa, aloittanen silti WT2:lla että on jotain järkeä pelata tuota kontenttia.

TLDR: Tehokkain ja nopein tapa päästä WT3:lle ja end gamen pariin on pelata kampanja WT1:llä ja vaihtaa WT2:lle vain Capstone dungeonin ajaksi. Nämä kaksi asiaa suorittamalla aukeaa WT3.

WT1 on nopeampi, koska WT2 bonukset kohdistuvat vain monsujen tappamiseen (+20% XP ja +15% gold), eikä WT2 anna parempaa drop ratea itemeille. Bonukset itsessään kuulostavat hyvälle, mutta kun yhtälöön ottaa mukaan WT2:n mukanaan tuoman pidemmän kill timen, niin WT1 on nopempi. Ja koska WT1:llä tapat nopeammin saat nopemmin XP:ea, droppeja ja goldia. Lisäksi, koska WT1:llä etenet kampajanssa nopeammin, saat myös mountin nopeammin, minkä ansiosta liikkumisnopeus nousee pelaamiseen käytetyssä ajassa aikaisemmin kuin WT2:lla.

1684483684847.png


 
Aika monessa nykyisessä pelissä, ainakaan pcllä, ei ole mitään painoarvoa tuolla levyllä vaan mukana tuleva koodi laitetaan kiinni johonkin käyttäjään, ja sen voi rekisteröidä kerran.
D3 konsolilla pelioikeus siirtyy levyn mukana. Battlenet tiliin ei merkat mitään konsoliavainta vaan kun alat pleikalla pelaamaan psn tili yhdistetään battlenetiin mutta pelioikeus on aina sidottu levyyn. Voit siis lainata vaikka levyn kaverille ja hän voi sillä pelata omalla tilillä. Oletan että d4 toimii samoin.
Edittinä vielä myös digitaalisen version pelioikeus on sidottu psn tiliin, ei battlenet d3 tapauksessa.
 
Ite aatelin pelata WT2 heti alkuun, vaihka ei olisi se optimaalisin tapa pelata. Itelle se on tuntu hyvältä vaikeusasteelta alussa :D
 


Itse miettinyt kuinka epäterveellistä tämä tulisikaan olemaan. Herätä ylös ja pelata aamukahvista iltaviskiin saakka.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 791
Viestejä
4 499 092
Jäsenet
74 283
Uusin jäsen
Maunula

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom