Diablo 3

Oliko kyseessä visuaalinen bugi vai pystyikö taitoja käyttämään rajattomasti? Oliko hahmo channeling pylonin vaikutuksen alaisena? Onko käytössä Grave Injustice -passiivi?
 
Pystyi rajattomasti ja esim ihan kartan alussa vaikka wp:lla. Mutta nyt kun käynnistin oli asiat palannut normaaliksi
 
Mites jengin seasoni on lähtenyt käyntiin?

Itse ekaa kertaa oikeasti koittanut tosissaan saada jotain aikaan Necrolla ja onhan tuo melko tuskallinen taival, vaikka tällä Seasonilla saa apuja Cubesta vaikka kuinka. Ei vaan ole tottunut siihen, että kuolo korjaa kun pieraseekin väärään suuntaan. Ekaa kertaa myös koitan saada LOD-buildia aikaiseksi eli ilman settibonareita mennään. Paljon hitaampaa on tuo eteneminen mutta toisaalta myös ehkä hiukan palkitsevampaa. Melkein puolet itemeistä on vielä ei-Ancient että sinällään tehtävää riittää vielä. Ja rollitkin ihan mitä sattuu aika monessa itemissä.

Tämmöisellä buildilla nopeampia GR:iä koitan painella ja muutamilla muutoksilla myös ois tarkoitus puskea.

Inecro

Tässä tänään paiskoin speed-GR85:ia ja sattui yksi ihan hyvä rifti kohdalle. :joy:
fQC85Bl.jpg
 
Viikonloppuna tuli season journey paketoitua kokonaan, nyt olen vain vähän riftejä vedellyt WD:llä ja DH:lla. Mundunugu on on kyllä mahtava setti WD:lle, alustavasti GR95 jo melkein silmät kiinni vaatimattomilla paragoneilla.

Primaleja on tippunut nihkeästi, mutta kolmas oli täysosuma.
lege13.jpg
 
Seasoni on Journeyn osalta laitettu pakettiin muutama päivä sitten. Aloitin Wizardilla josta vaihdoin Barbaariin ja kaveriksi vielä Demon Hunter. Paragoneja tasan 900 ja korkein GR on tasan 100. Ei ihan kauheasti tule pelitunteja enää viikossa, kun innostus taas lopahti Journeyn teon jälkeen.

EDIT: Omat noopit jos jotakuta kiinnostaa Barbarella
 
Kaksi Primalia on itelle tippunut ja toinen niistä oli tämmönen

1585120592542.png


Ei vaan kauheasti tee mieli tuota Necrolla käyttää. :rofl2:
 
Jääköhä tää kausi välii kun wowituttaa sen verran..

Toisaalta vois Wizardin ehkä tehdä kun sais Vyrs setin niin voisi käydä sen dungeon masterin tekee, kun Vyrs puuttuis.
 
HC Wizardi tuli pitkästä aikaa tehtyä ja soolona pelaillut. GR 109 mennyt vajaaseen 9 minsaan hydralla, eiköhän tuosta vielä jokunen leveli nousta ellei kuolo korjaa.

E: GR 110 läpi
 
Viimeksi muokattu:
Witch doctorilla on ollut hauskaa pelata. Osittain varmaan siksi, että ei kyseistä classia ole pelannut pitkään aikaan. Toinen paitsiossa ollut classi on crusader. Josko sitä gem of easea... :P
 
Aloin levelöidä LoD -kiveä, jospa kokeilisi Rapid Fire -buildia DH:lla. :think:

Kestävyyden maksimoimiseksi tarvitsisin Stone Gauntlets, mutta ne kuuluvat ainoastaan Str-luokkien loottiin. En todellakaan ole tekemässä enää barbia tai crusaderia enää tässä vaiheessa seasoniin vain saadakseni nuo hanskat. Toivon mukaan tippuvat tuurilla jostain randomina, smart loot systeemin mukaan jokainen droppi on aina 15% todennäköisyydellä muulle kuin pelatulle luokalle.
 
Aloin levelöidä LoD -kiveä, jospa kokeilisi Rapid Fire -buildia DH:lla. :think:

Kestävyyden maksimoimiseksi tarvitsisin Stone Gauntlets, mutta ne kuuluvat ainoastaan Str-luokkien loottiin. En todellakaan ole tekemässä enää barbia tai crusaderia enää tässä vaiheessa seasoniin vain saadakseni nuo hanskat. Toivon mukaan tippuvat tuurilla jostain randomina, smart loot systeemin mukaan jokainen droppi on aina 15% todennäköisyydellä muulle kuin pelatulle luokalle.
Kanai's cubessa rarea legeksi niin voi tehdä vaikka 1 levelin ukolla.
 
No menishän siinä hanskoihin varmaan se 5 minuuttia, mutta eihän se toki pakko ole :D
 
Itse kävin tekemässä Necrolleni Stone Gauntletit nimenomaan LVL1 Barbaarilla ja tuli tosiaan ensimmäisen 10 hanskan joukossa, jotka upgradesin, tuli ne Stone Gauntletitkin että ei tosiaan ole kummonen homma.

Enemmän harmittaa, että tuli samalla reissulla Primal Tasker & Theo hanskat ja niissä on nyt sitten Str eli ne olis BIS Skeleton Mage-buildeihin mutta 1000 Intiä on näillä pienillä paragoneilla vähän nihkee jättää välistä. Ollut vähän tämmönen "kun käy tuuri niin sillonkin huono tuuri" -seasoni tämä. :rolleyes:
 
Tulipahan kokeiltua LoD Rapid Fireä ja muistui mieleen, miksi sen buildin pelaaminen jäi viimeksikin kesken. Sen pelaaminen on h-i-d-a-s-t-a. Vahinkoa tekee oikein hyvin jo vaikka kaikki kamat ei ole ancienttia ja LoD myöskin on vajaatasoinen, mutta eteneminen rifteissä on silti nihkeää. GR85 suoritus vie melkein 10 min. Klassinen UE Crimson Multishot tekee huomattavasti vähemmän vahinkoa, mutta GR85 menee jopa alle 4 min.

Niinpä jatkoin sitten vaihteeksi WD:n pelaamista. Mundu SB on mahtava pelata.
 
Non-seasonissa vaihteeksi vähän kokeilua seuraavaa PTR:ää odotellessa:

Screenshot173.jpg


Ihan jees kasuaalivetona optimoimattomalla buildilla.
 
Jahas ensi siisonissa siis uudella DH setillä liikenteeseen. :geek: Olenkin halunnut tuolla Strafella jo pidempään leikkiä ja tässä nykyisessä tuli jotain yrityksiä harrastettua, mutta ei saanut sellaista kivaa buildia aikaiseksi.
 
2.6.9 PTR alkaa ensi torstaina.
Tuonne oli päivittynyt tieto, että aloitus venyy ongelmien takia.
Update on May 21: We've found some issues during PTR deployment that are needing some additional QA time. We are actively working on solutions, and Patch 2.6.9 PTR is delayed until further notice. We will get back to you as soon as possible, and thank you for understanding.
 
Mietteitä PTR:ltä.

Necron setissä on potentiaalia. Se on suht suoraviivainen pelata, joskin kärsii pelin yhdestä heikkouksista eli heikosta tekoälystä. Simulacrumit eivät aina pysy kunnolla mukana ja mikäli tiellä on vähänkään esteitä, luuseipäät osuvat esteisiin vihollisten sijasta.

Final Service on myös rikki, se syö edelleen petit.

DH:n setti on ollut melkoinen mielipiteiden jakaja kun porukka pääasiallisesti odotti "spin-to-win" tyylistä ratkaisua. Itseäni tämä toteutunut tapa ei haittaa vaikka se ei kaikkein sujuvin pelityyli olekaan. Momenttistackit pitää refreshata manuaalisesti primääritaidoilla ja stackit tippuvat vähän turhan nopeasti, maksimi on 10 stackia ja niitä menettää 1 sekunnissa. Toisin sanoen stackit maksimiin, 10 sekuntia Strafea, toista.

Lagi on muuten PTR:llä ihan infernaalista tällä hetkellä. Pelaaminen on todella takkuista.
 
Diablo 2 ladder resetti kesäkuun alussa, kiinnostaa huomattavasti enemmän kuin tämä kökkö
 
Joo, olen PoE-pelaaja henkeen ja vereen, mutta Switchille sitä ei saa, joten olen miettinyt Diablo 3:stä sille. Onko kokemuksia täällä Switch-versiosta ja onko se ihan täysversio verraten vaikkapa PC-versioon?
 
Joo, olen PoE-pelaaja henkeen ja vereen, mutta Switchille sitä ei saa, joten olen miettinyt Diablo 3:stä sille. Onko kokemuksia täällä Switch-versiosta ja onko se ihan täysversio verraten vaikkapa PC-versioon?
En ole pelannut, mutta sen tiedän että sitä on kehuttu erinomaiseksi täälläkin ketjussa. Vissiin harvinaisen onnistunut portti.

 
Julkiseen peliin vain ei kannata eksyä, vahingossa tai tarkoituksella. Kaikista alustoista juuri Switch-versio kärsii eniten huijareista.

Muuten se on kyllä onnistunut portti.
 
Kiitoksia infoista, joo ei oo tarkoitus eksyä julkisiin peleihin. Pistetään harkintaan!
 
Nonii, menin ja ostin sitten fyysisenä Diablon ja nyt tulossa Kustin polkemana. Onkos jotain hyvää startteribuildia vai riittääkö ~2k tunteja PoEssä ymmärtämään asioita, vaikka suoraan ei voikaan pelejä verrata. Muutenkin tipsejä otan vastaan.
 
Ainaki pc:llä levelauksessa buildit on vähän se ja sama. End gamessa on sit netti pullollaan uusimpia buildeja uusimmille seasoneille, joskin en tiedä tosiaan miten switchiä päivitetään.
 
Hmm.. Nyt pari iltaa maistellut peliä normaalilla barbaarina, joten kannattaako vetäistä story ekana läpi ja sitten jotain muuta vaiko adventureen vaiko mitä. Ihan pihalla tuom suhteen.. Ja siis seasonal hahmo toki. Ja Switchillä.
 
Hmm.. Nyt pari iltaa maistellut peliä normaalilla barbaarina, joten kannattaako vetäistä story ekana läpi ja sitten jotain muuta vaiko adventureen vaiko mitä. Ihan pihalla tuom suhteen.. Ja siis seasonal hahmo toki. Ja Switchillä.
Story kertaalleen jos kiinnostaa yhtään. Sen jälkeen siihen tuskin koskee. Ainakaan PC:llä sillä ei mitään varsinaisesti tee end-gamen kannalta, joten se on ihan siitä kiinnostaako se tarina vai ei. Jos ei kinosta nii suoraa adventurea vaan grindailemaan.
 
Story kertaalleen jos kiinnostaa yhtään. Sen jälkeen siihen tuskin koskee. Ainakaan PC:llä sillä ei mitään varsinaisesti tee end-gamen kannalta, joten se on ihan siitä kiinnostaako se tarina vai ei. Jos ei kinosta nii suoraa adventurea vaan grindailemaan.

PC:llä ei ainakaan pääse adventure modeen jos ei kerran ole pelannut storya jollain läpi.
 
Itse tykkäsin tarinasta, niin kannattaa se mielestäni kertaalleen pelata. Läpipeluu tuo myös kontekstia jatkossa, että missä ympäristöissä adventure mode pyörii ja mitä vihuja vastaan tulee, vaikkei sillä nyt merkitystä juuri olekaan.
 
Tarina itsessään on ihan OK, se kuinka se välitetään pelaajalle onkin sitten ongelma. Esim. dialogi on ihan hirveää ja saattaa aiheuttaa spontaaneja haluja leikata korvat irti päästä.
 
PTR päivittyi, DH:n uusi setti koki hieman muutoksia, muuten muutokset ovat minimaalisia.

Gears of Dreadlands alkaa olla paljon lupaavampi. Bugikorjausten ja buffien ansiosta GR95 meni jo reiluun 5min aikaan. Ehkä hieman lisää tehoa kaipaisi, mutta muuten setti on paljon mielekkäämpi.
 
Tarina itsessään on ihan OK, se kuinka se välitetään pelaajalle onkin sitten ongelma. Esim. dialogi on ihan hirveää ja saattaa aiheuttaa spontaaneja haluja leikata korvat irti päästä.
Tämä ja ne cutscenet ennen ja kesken bossfightin yms on ärsyttäviä. D2 tyyliin pitäs olla että suoraan pääset pomon kimppuun ilman mitään esittelyitä ym.

Kumma ettei niitä voitu ottaa pois edes adventuresta.
 
Tämä ja ne cutscenet ennen ja kesken bossfightin yms on ärsyttäviä. D2 tyyliin pitäs olla että suoraan pääset pomon kimppuun ilman mitään esittelyitä ym.

Kumma ettei niitä voitu ottaa pois edes adventuresta.
Nehän saa asetuksista pois.
 
Nehän saa asetuksista pois.
No saa ja saa. Silti siinä tulee semmonen omituinen lyhyt lataustauko.. Pitäs olla niin että marssit suoraan huoneeseen ja siellä pomo odottaa kunnes käy kimppuun.

No osa taitaa olla näin.. esim. skeleton king kun pitää painaa sitä kruunua ja azomdan taitaa vaan odotella kun juokset sinne. Jossain pomoissa juokset sen viereen niin kohta tulee joku outo tauko ja sut teleportataan johkun sopivaan aloituspaikkaan mistä taistelu alkaa!
 
No saa ja saa. Silti siinä tulee semmonen omituinen lyhyt lataustauko.. Pitäs olla niin että marssit suoraan huoneeseen ja siellä pomo odottaa kunnes käy kimppuun.

No osa taitaa olla näin.. esim. skeleton king kun pitää painaa sitä kruunua ja azomdan taitaa vaan odotella kun juokset sinne. Jossain pomoissa juokset sen viereen niin kohta tulee joku outo tauko ja sut teleportataan johkun sopivaan aloituspaikkaan mistä taistelu alkaa!
Samoin Malthaelissa kesken taiston tuleva cutscene on ihan mielenkiintoinen ratkaisu varsinkin, kun heikommat hahmot on teilattu ennen, kun pelaaja saa controllin takaisin.
Muutenkin välillä nihkeää buffien droppaamisen kannalta esim. Urzaelin pitkähkö stun.
 
Saako joku luokka ensi seasonilla erityisen paljon rakkautta? Wizardilla vetelin nyt ja crusaderia ajattelin seuraavaksi, ellei se nyt ole ihan umpipaska muihin verrattuna.
 
DH:n uusi GoD-setti on osoittatunut todella tehokkaaksi. Tarjoaa paljon buildivariaatioitakin.

Bugejakin siinä tosin on myös, ja korkeimmat clearit hyödyntävät Valla's Bequestia ja sen rikkinäistä toimivuutta setin kanssa.

 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
258 765
Viestejä
4 495 582
Jäsenet
74 288
Uusin jäsen
Luopari

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom