Diablo 3

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 168
Ottaen huomioon, että monet edelliset pätsit on julkaistu juurikin klo 8-10 välillä, itse odottaisin samanlaista ajankohtaa tälläkin kertaa.

Itse olen ollut MuroBBS-klaanin jäsen lähes sen perustamisesta lähtien. Sen tarkemmin en klaaneja tunne.
 
Liittynyt
11.04.2018
Viestejä
802
Ottaen huomioon, että monet edelliset pätsit on julkaistu juurikin klo 8-10 välillä, itse odottaisin samanlaista ajankohtaa tälläkin kertaa.

Itse olen ollut MuroBBS-klaanin jäsen lähes sen perustamisesta lähtien. Sen tarkemmin en klaaneja tunne.
Aivan niin eihän nykyään tarvi maintenancea, my bad... Täytyy vilasta toi klaani...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 168
Pientä viivästystä pätsin julkaisussa. Tulee kuitenkin varmuudella ulos tänään (Jenkkilän aikaa), on itse asiassa jo konsoleilla ulkona.

Jostain syystä kaikki pätsäysongelmat aina pelkästään PC-versiossa. :darra:
 
Liittynyt
11.04.2018
Viestejä
802
Pientä viivästystä pätsin julkaisussa. Tulee kuitenkin varmuudella ulos tänään (Jenkkilän aikaa), on itse asiassa jo konsoleilla ulkona.

Jostain syystä kaikki pätsäysongelmat aina pelkästään PC-versiossa. :darra:
Niin eihän se oo siel vasta kun reilu yksi päivällä kello, taitaa mennä huomisen puolelle suomenaikaa, harmi kun ei väsytä yhtään olis voinu ottaa torkut ennen sitä. Bounty matskuja tullut farmattua ja tehtyä reforgeja jos vaikka sais jotain uberiä unity ois kiva olla secondary cc reductionil (ancient pitää olla LoDin takia). Jäi matskuja viel joku 1200 bounty mats sitten kun avaan cachet et saan shardeilla potan mikä on ainoa mikä puuttuu, hiukan vaan korpee et tuli aikoinaan pari-kolme tuhatta matskua käytettyä reforgeen ku tein primal sparkerin, noh sillähän ei sitten tee mitään enää... Onneksi on kuitenkin viel perfect primal deathwish, sama asia se on vaan ss cubeen ja se lapaseen.

Edit: Jos muuten ihan tarkkoja ollaan niin deathwish on nanosti parempi primal SS on 3336 dps vs primal DW 3345 dps. :D

Edit 2: Uus patch ulkona 0.15 aukes about...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.08.2019
Viestejä
726

Patch 2.6.8 Now Live


Below you will find the final patch notes for the most recent update for Diablo III, Patch 2.6.8.


Last updated February 28 @ 10:00 a.m. PST.
Below you will find the patch notes for the most recent update for Diablo III, Patch 2.6.8.
PATCH 2.6.8
Table of Contents:
Note: The following changes apply to both PC and Console versions of Diablo III unless otherwise noted.
General
  • Infernal Machines and Organs are now subject to vacuum pick-up
  • Crafting plans from Bounty Caches are now guaranteed to drop unless all plans have been learned
Return to Top
Seasons
  • A new Season Theme has been added for Season 20, the Season of the Forbidden Archives:
    • For the duration of Season 20, all slots in Kanai's Cube will be able to select Legendary powers from Weapon, Armor, or Jewelry
      • This means you could select three Armor powers, three Weapon powers, three Jewelery powers, or any other combination thereof across all categories
      • Items are not self-additive or multiplicative (meaning, you cannot stack multiples of the same item's power)
      • Once the Season has ended and characters roll over to Non-Season, players will have all currently active powers in their Kanai's Cube reset
      • Developer's Note: As we outlined in our Developer Insight blog, we want to continue to get creative (and maybe a little crazy) with the Season Themes and powers we add to the game. We heard from some players that they preferred themes that made your character directly feel more powerful rather than needing to focus on the environment around you. If that describes you, then the Season of Forbidden Archives should be right up your alley, and we're really interested to see how this changes the game for Season 20.
  • Two new Seasonal rewards are available for players who fully complete the Season 20 Journey, including a new portrait frame and pet
Return to Top
Classes
  • Crusader
    • Developer's Note: We're not convinced that this change has fully reigned in Crusader performance to be more in line with other classes. We'll be continuing to keep an eye on overall Crusader performance (as well as performance among the other classes) in 2.6.8 and beyond.
    • Heaven's Fury
      • The animation for the Fires of Heaven rune can no longer be cancelled early.
  • Witch Doctor
    • Spirit Barrage (Phantasm)
      • The periodic attacks from Spirit Barrage (Phantasm) are now twice as slow, but twice as powerful
      • Developer's Note: We rolled this change back between PTR and Live as it was creating additional bugs. We may consider re-exploring this option in the future if we find this adjustment is still needed.
Return to Top
Items
  • Developer's Note: With Patch 2.6.8, we're adding three(!) new class sets with similar goals to those we included in the previous patch. Each set was designed primarily with boosting long-requested skills and play styles we lifted directly from community feedback. Frenzy, Spirit Barrage, and Hydra were requests that offered a lot of opportunity for gameplay exploration, and we're looking forward to seeing what players do with these new tools at their disposal. Additional changes to associated supplemental Legendaries have been included to round out these builds.
  • Mantle of Channeling
    • The bonus granted by this item now occurs 1 second after channeling has begun
  • Barbarian
    • New Class Set: Horde of the Ninety Savages
      • 2-Piece Bonus: Double the effectiveness of all Shouts. Feared, Frozen, or Stunned Enemies take double damage.
        • Developer's Note: The callout that Stun may be the best fit for this set bonus was definitely heard, but we didn't want to take away other potential builds enabled by experimenting with Fear or Frozen. We hope this opens up a variety of options for Barbarians to explore!
      • 4-Piece Bonus: Each stack of Frenzy reduces damage taken by 6%. Frenzy lasts twice as long.
      • 6-Piece Bonus: Frenzy deals 1000% increased damage per stack.
    • Undisputed Champion
      • Frenzy gains the effect of every rune and deals 300-400% increased damage.
    • Bastion's Revered
      • Frenzy now stacks up to 10 times and hits an additional time per stack. Each additional hit will chain to any enemies within 15 yards and the damage is split between all affected enemies.
  • Witch Doctor
    • New Class Set: Mundunugu's Regalia
      • 2-Piece Bonus: Big Bad Voodoo now follows you and lasts twice as long.
      • 4-Piece Bonus: Gain 60% damage reduction for 30 seconds when you enter the Spirit Realm.
      • 6-Piece Bonus: Spirit Barrage deals 20000% increased damage plus an additional % equal to 5 times your Mana Regeneration/Second.
        • Developer's Note: We found this set was overperforming at the highest end, but we also wanted to maintain its capabilities at early gearing stages. The addition of a base multiplier and reducing the effectiveness of the Mana Regeneration bonus should accomplish this goal.
    • The Barber
      • Instead of dealing direct damage, your Spirit Barrage now accumulates on the target. When you stop casting, it explodes dealing 225-250% 400-500% of the accumulated damage to all enemies within 15 yards.
      • Is now classified as a Ceremonial Knife, with a base 1.4 attack speed
    • Gazing Demise
      • Spirit Barrage gains the Phantasm rune. Each active Phantasm lasts twice as long, increases the damage of Spirit Barrage by 40-50% 100-150%, and also increases the attack rate from Manitou spectres.
    • Ring of Emptiness
      • You deal 250-300% increased damage to enemies affected by both either your Haunt and or Locust Swarm.
  • Wizard
    • New Class Set: The Typhon's Veil
      • 2-Piece Bonus: Double the duration of Hydras and increase the number of heads on multi-headed Hydras by two.
      • 4-Piece Bonus: Damage taken is reduced by 8% for each Hydra head alive as long as there is one available. Each time you take damage, a Hydra heads dies. Heads cannot die more than once every 2 seconds
      • 6-Piece Bonus: Hydras deal 1200%1300% increased damage for each Hydra head alive.
        • Developer's Note: We've continued to tilt more of the power for Hydra in favor of the 6-piece set bonus and away from the supplemental Legendary items.
    • Serpent's Sparker
      • You may have one extra Hydra active at a time and they deal 450-600% 250-300% increased damage.
    • The Magistrate
      • Frost Hydra Your Hydras now periodically cast Frost Nova and deal 450-600% 250-300% increased damage.
    • Etched Sigil
      • The bonus granted by this item now occurs 1 second after channeling has begun.
    • Deathwish
      • The bonus granted by this item now occurs 1 second after channeling has begun.
Return to Top
Bugs
  • Several issues with adding/removing players to group and starting new games as a group have been resolved
  • Captain Crimson's Trimmings
    • Fixed an issue where the set bonus did not increase damage reduction when using Devour - Voracious
  • Barbarian
    • Fixed a bug where Threatening Shout (Grim Harvest) would not activate when enhanced by the Horde of the Ninety Savages set bonus
  • Crusader
    • Corrected the spelling of “Imperius” on the flavor text for several pieces of the Aegis of Valor set
    • Fixed an issue where the bolts cast by Fist of the Heavens - Divine Well failed to zap enemies
  • Demon Hunter
    • Fixed an issue where In-geom was not properly dropping for Demon Hunters
  • Wizard
    • Fixed a bug where Arcane Torrent would get an extra damage multiplier from Etched Sigil and Deathwish
    • Fixed a bug where Hydra (Frost Hydra) was getting a damage bonus instead of Attack Speed bonus from its owner's Attack Speed; this rune now benefits from Attack Speed in the same manner as other Hydra runes
  • PTR Specific
    • Note: The following issues were only live on the PTR, but we're including the fixes here for visibility and to indicate intended functionality on live.
    • Fixed a bug with Bastion's Revered where it would not properly benefit from Convention of Elements
    • Fixed a bug where Big Bad Voodoo would not properly follow its owner through zones when utilizing the new 2-Piece set bonus
    • Fixed a bug where Hydras would have a short delay after being summoned
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
875
Toi mundungun setin myötä tuleva spirit barrage buildi on kyl mielenkiintoinen ja mukavan erilainen
 
Liittynyt
11.04.2018
Viestejä
802
Noniin tulihan se testattua ja vedettyä solo GR 120 tollasella hydra buildilla Diablo III Character Planner . Eli ei ollut edes squirt amulettia, joten pitäs mennä se 124-125. Ihan mukava toughness ainakin on, mut sais olla kyl about 375% per item toi damage boost. Sitten testasin myös tolla amuletilla et on ihan hauska vetää strickenin tilalle zei ku siin on se stuni :)
 
Liittynyt
22.08.2019
Viestejä
726

CJ 'Rhykker' Miozzi didn’t think he was going to like Diablo III Seasons when they first came out.
“I thought, well, I have my main character and all this progress. Why would I want to do a fresh start?” he recalls.
But Rhykker, a YouTube content creator whose Diablo III video guides routinely snag millions of views, now plays every single Season. The rush from level 1 to 70 keeps him coming back each time. He enjoys a challenge, and in Season 20’s case, it’s the hellishly difficult choice of which build he’s going to try next.
“I’ve been playing this game for seven years, and I think a big part of what keeps me playing is changing things up. But in general, it’s hard for me to pick a favorite anything,” he says with a laugh.
We were eager to hear his thoughts on the three new armor sets that arrived in Diablo III Patch 2.6.8 on March 3. To take a look at the mechanical guts of these new sets yourself, be sure to check out our latest patch notes.

Barbarian class set: Horde of the Ninety Savages
This new set relies on a primary Barbarian skill called Frenzy, a single-target attack that accelerates your attack speed each time it lands. With the full Horde of the Ninety Savages set bonus, Frenzy deals even more damage, and each strike is spread to all enemies in a 15-yard radius. If you like swinging your weapon at breakneck speeds, this set may be for you.
“For a long time, people have been asking for a Frenzy build,” says Rhykker. “There was one in the past, but it sort of fell behind.”
Now the Frenzy Barbarian may be poised for a furious return.
“[The set] really captures the fantasy of the Frenzy Barb—the visceral thrill of ridiculous attack speed,” Rhykker says. “It’s taking a skill that people already like to build around and super-boosting it.”

Witch Doctor class set: Mundunugu's Regalia
The Mundunugu’s Regalia set reinvigorates a classic fan-favorite build based around the Witch Doctor skill Spirit Barrage: a mid-range projectile attack that bombards enemies with spectral bolts.
“I wouldn’t be surprised to see this become the top new Witch Doctor build—and possibly one of the top builds in the game,” Rhykker says.
Spirit Barrage isn’t the only Witch Doctor skill enhanced by this set. Mundunugu’s Regalia creates a new play experience in concert with Big Bad Voodoo, which normally grants a buff in a limited area. With this set, the Big Bad Voodoo buff will now follow you.
“It’s a cool way to change up the more traditional Spirit Barrage Witch Doctor [build],” Rhykker says. “It alters how one of the skills operates, and that’s something I find really interesting. I like when sets do things that you can’t normally accomplish, so that you can only get that play experience with the set.”

Wizard class set: The Typhon's Veil
The Typhon's Veil class set creates a completely new interaction with the Wizard's Hydra skill, which normally spawns a single elemental Hydra that independently attacks your enemies. With this set, Hydras are modified to grow additional heads and deal even more fearsome damage. The trade-off is that every time you take damage, one of your Hydra heads die off, reducing the damage reduction the set otherwise provides.
“There were some concerns about how [the concept] would operate,” he says, referring to the community’s worries about being able to keep the Hydras alive long enough to see payoff with the build."
In response, we made some adjustments to the set on the Public Test Realm (PTR). One change prevents the Hydra heads from dying off too quickly (they now cannot die more than once every two seconds). Additionally, the amount of additional damage each head deals was further increased in response to player feedback.
Rhykker finds The Typhon’s Veil the most mechanically interesting of the three new sets.
“It modifies the skill by making your Hydra have more heads," he says. "So that’s already a visual change, but there’s also an operative change in the skill. Integrating [those changes] with the heads dying whenever you take damage is a very interesting concept to me.”
After testing the adjustments on the PTR, Rhykker is optimistic about the changes and looking forward to trying the build in the next Season.


Try the class sets today
All three class sets are now available for play in Patch 2.6.8. Try them out now or give them a go when Season 20 begins on March 13! Read the full 2.6.8 patch notes here. See you in Hell.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
875
Eilen tuli parin päivän tauon jälkeen pelattua hetki ja jostain syystä wd:lla ei ollu cooldowneja lainkaan skilleissä
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 168
Oliko kyseessä visuaalinen bugi vai pystyikö taitoja käyttämään rajattomasti? Oliko hahmo channeling pylonin vaikutuksen alaisena? Onko käytössä Grave Injustice -passiivi?
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
875
Pystyi rajattomasti ja esim ihan kartan alussa vaikka wp:lla. Mutta nyt kun käynnistin oli asiat palannut normaaliksi
 

Inehmo|

#73
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
672
Mites jengin seasoni on lähtenyt käyntiin?

Itse ekaa kertaa oikeasti koittanut tosissaan saada jotain aikaan Necrolla ja onhan tuo melko tuskallinen taival, vaikka tällä Seasonilla saa apuja Cubesta vaikka kuinka. Ei vaan ole tottunut siihen, että kuolo korjaa kun pieraseekin väärään suuntaan. Ekaa kertaa myös koitan saada LOD-buildia aikaiseksi eli ilman settibonareita mennään. Paljon hitaampaa on tuo eteneminen mutta toisaalta myös ehkä hiukan palkitsevampaa. Melkein puolet itemeistä on vielä ei-Ancient että sinällään tehtävää riittää vielä. Ja rollitkin ihan mitä sattuu aika monessa itemissä.

Tämmöisellä buildilla nopeampia GR:iä koitan painella ja muutamilla muutoksilla myös ois tarkoitus puskea.

Inecro

Tässä tänään paiskoin speed-GR85:ia ja sattui yksi ihan hyvä rifti kohdalle. :joy:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 168
Viikonloppuna tuli season journey paketoitua kokonaan, nyt olen vain vähän riftejä vedellyt WD:llä ja DH:lla. Mundunugu on on kyllä mahtava setti WD:lle, alustavasti GR95 jo melkein silmät kiinni vaatimattomilla paragoneilla.

Primaleja on tippunut nihkeästi, mutta kolmas oli täysosuma.
lege13.jpg
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 837
Seasoni on Journeyn osalta laitettu pakettiin muutama päivä sitten. Aloitin Wizardilla josta vaihdoin Barbaariin ja kaveriksi vielä Demon Hunter. Paragoneja tasan 900 ja korkein GR on tasan 100. Ei ihan kauheasti tule pelitunteja enää viikossa, kun innostus taas lopahti Journeyn teon jälkeen.

EDIT: Omat noopit jos jotakuta kiinnostaa Barbarella
 

Inehmo|

#73
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
672
Kaksi Primalia on itelle tippunut ja toinen niistä oli tämmönen

1585120592542.png


Ei vaan kauheasti tee mieli tuota Necrolla käyttää. :rofl2:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 760
Jääköhä tää kausi välii kun wowituttaa sen verran..

Toisaalta vois Wizardin ehkä tehdä kun sais Vyrs setin niin voisi käydä sen dungeon masterin tekee, kun Vyrs puuttuis.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
76
HC Wizardi tuli pitkästä aikaa tehtyä ja soolona pelaillut. GR 109 mennyt vajaaseen 9 minsaan hydralla, eiköhän tuosta vielä jokunen leveli nousta ellei kuolo korjaa.

E: GR 110 läpi
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
264
Witch doctorilla on ollut hauskaa pelata. Osittain varmaan siksi, että ei kyseistä classia ole pelannut pitkään aikaan. Toinen paitsiossa ollut classi on crusader. Josko sitä gem of easea... :p
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 168
Aloin levelöidä LoD -kiveä, jospa kokeilisi Rapid Fire -buildia DH:lla. :think:

Kestävyyden maksimoimiseksi tarvitsisin Stone Gauntlets, mutta ne kuuluvat ainoastaan Str-luokkien loottiin. En todellakaan ole tekemässä enää barbia tai crusaderia enää tässä vaiheessa seasoniin vain saadakseni nuo hanskat. Toivon mukaan tippuvat tuurilla jostain randomina, smart loot systeemin mukaan jokainen droppi on aina 15% todennäköisyydellä muulle kuin pelatulle luokalle.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
76
Aloin levelöidä LoD -kiveä, jospa kokeilisi Rapid Fire -buildia DH:lla. :think:

Kestävyyden maksimoimiseksi tarvitsisin Stone Gauntlets, mutta ne kuuluvat ainoastaan Str-luokkien loottiin. En todellakaan ole tekemässä enää barbia tai crusaderia enää tässä vaiheessa seasoniin vain saadakseni nuo hanskat. Toivon mukaan tippuvat tuurilla jostain randomina, smart loot systeemin mukaan jokainen droppi on aina 15% todennäköisyydellä muulle kuin pelatulle luokalle.
Kanai's cubessa rarea legeksi niin voi tehdä vaikka 1 levelin ukolla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 168
Toistan: en ole tekemässä barbia tai crusaderia vain noiden hanskojen takia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
76
No menishän siinä hanskoihin varmaan se 5 minuuttia, mutta eihän se toki pakko ole :D
 

Inehmo|

#73
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
672
Itse kävin tekemässä Necrolleni Stone Gauntletit nimenomaan LVL1 Barbaarilla ja tuli tosiaan ensimmäisen 10 hanskan joukossa, jotka upgradesin, tuli ne Stone Gauntletitkin että ei tosiaan ole kummonen homma.

Enemmän harmittaa, että tuli samalla reissulla Primal Tasker & Theo hanskat ja niissä on nyt sitten Str eli ne olis BIS Skeleton Mage-buildeihin mutta 1000 Intiä on näillä pienillä paragoneilla vähän nihkee jättää välistä. Ollut vähän tämmönen "kun käy tuuri niin sillonkin huono tuuri" -seasoni tämä. :rolleyes:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 168
Tulipahan kokeiltua LoD Rapid Fireä ja muistui mieleen, miksi sen buildin pelaaminen jäi viimeksikin kesken. Sen pelaaminen on h-i-d-a-s-t-a. Vahinkoa tekee oikein hyvin jo vaikka kaikki kamat ei ole ancienttia ja LoD myöskin on vajaatasoinen, mutta eteneminen rifteissä on silti nihkeää. GR85 suoritus vie melkein 10 min. Klassinen UE Crimson Multishot tekee huomattavasti vähemmän vahinkoa, mutta GR85 menee jopa alle 4 min.

Niinpä jatkoin sitten vaihteeksi WD:n pelaamista. Mundu SB on mahtava pelata.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 168
Non-seasonissa vaihteeksi vähän kokeilua seuraavaa PTR:ää odotellessa:

Screenshot173.jpg


Ihan jees kasuaalivetona optimoimattomalla buildilla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 837
Jahas ensi siisonissa siis uudella DH setillä liikenteeseen. :geek: Olenkin halunnut tuolla Strafella jo pidempään leikkiä ja tässä nykyisessä tuli jotain yrityksiä harrastettua, mutta ei saanut sellaista kivaa buildia aikaiseksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 837
2.6.9 PTR alkaa ensi torstaina.
Tuonne oli päivittynyt tieto, että aloitus venyy ongelmien takia.
Update on May 21: We've found some issues during PTR deployment that are needing some additional QA time. We are actively working on solutions, and Patch 2.6.9 PTR is delayed until further notice. We will get back to you as soon as possible, and thank you for understanding.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 168
Mietteitä PTR:ltä.

Necron setissä on potentiaalia. Se on suht suoraviivainen pelata, joskin kärsii pelin yhdestä heikkouksista eli heikosta tekoälystä. Simulacrumit eivät aina pysy kunnolla mukana ja mikäli tiellä on vähänkään esteitä, luuseipäät osuvat esteisiin vihollisten sijasta.

Final Service on myös rikki, se syö edelleen petit.

DH:n setti on ollut melkoinen mielipiteiden jakaja kun porukka pääasiallisesti odotti "spin-to-win" tyylistä ratkaisua. Itseäni tämä toteutunut tapa ei haittaa vaikka se ei kaikkein sujuvin pelityyli olekaan. Momenttistackit pitää refreshata manuaalisesti primääritaidoilla ja stackit tippuvat vähän turhan nopeasti, maksimi on 10 stackia ja niitä menettää 1 sekunnissa. Toisin sanoen stackit maksimiin, 10 sekuntia Strafea, toista.

Lagi on muuten PTR:llä ihan infernaalista tällä hetkellä. Pelaaminen on todella takkuista.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
17
Diablo 2 ladder resetti kesäkuun alussa, kiinnostaa huomattavasti enemmän kuin tämä kökkö
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 375
Joo, olen PoE-pelaaja henkeen ja vereen, mutta Switchille sitä ei saa, joten olen miettinyt Diablo 3:stä sille. Onko kokemuksia täällä Switch-versiosta ja onko se ihan täysversio verraten vaikkapa PC-versioon?
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Joo, olen PoE-pelaaja henkeen ja vereen, mutta Switchille sitä ei saa, joten olen miettinyt Diablo 3:stä sille. Onko kokemuksia täällä Switch-versiosta ja onko se ihan täysversio verraten vaikkapa PC-versioon?
En ole pelannut, mutta sen tiedän että sitä on kehuttu erinomaiseksi täälläkin ketjussa. Vissiin harvinaisen onnistunut portti.

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 168
Julkiseen peliin vain ei kannata eksyä, vahingossa tai tarkoituksella. Kaikista alustoista juuri Switch-versio kärsii eniten huijareista.

Muuten se on kyllä onnistunut portti.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 375
Kiitoksia infoista, joo ei oo tarkoitus eksyä julkisiin peleihin. Pistetään harkintaan!
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 375
Nonii, menin ja ostin sitten fyysisenä Diablon ja nyt tulossa Kustin polkemana. Onkos jotain hyvää startteribuildia vai riittääkö ~2k tunteja PoEssä ymmärtämään asioita, vaikka suoraan ei voikaan pelejä verrata. Muutenkin tipsejä otan vastaan.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 604
Ainaki pc:llä levelauksessa buildit on vähän se ja sama. End gamessa on sit netti pullollaan uusimpia buildeja uusimmille seasoneille, joskin en tiedä tosiaan miten switchiä päivitetään.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 375
Hmm.. Nyt pari iltaa maistellut peliä normaalilla barbaarina, joten kannattaako vetäistä story ekana läpi ja sitten jotain muuta vaiko adventureen vaiko mitä. Ihan pihalla tuom suhteen.. Ja siis seasonal hahmo toki. Ja Switchillä.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 604
Hmm.. Nyt pari iltaa maistellut peliä normaalilla barbaarina, joten kannattaako vetäistä story ekana läpi ja sitten jotain muuta vaiko adventureen vaiko mitä. Ihan pihalla tuom suhteen.. Ja siis seasonal hahmo toki. Ja Switchillä.
Story kertaalleen jos kiinnostaa yhtään. Sen jälkeen siihen tuskin koskee. Ainakaan PC:llä sillä ei mitään varsinaisesti tee end-gamen kannalta, joten se on ihan siitä kiinnostaako se tarina vai ei. Jos ei kinosta nii suoraa adventurea vaan grindailemaan.
 
Liittynyt
11.04.2018
Viestejä
802
Story kertaalleen jos kiinnostaa yhtään. Sen jälkeen siihen tuskin koskee. Ainakaan PC:llä sillä ei mitään varsinaisesti tee end-gamen kannalta, joten se on ihan siitä kiinnostaako se tarina vai ei. Jos ei kinosta nii suoraa adventurea vaan grindailemaan.
PC:llä ei ainakaan pääse adventure modeen jos ei kerran ole pelannut storya jollain läpi.
 

tnr

Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
85
Itse tykkäsin tarinasta, niin kannattaa se mielestäni kertaalleen pelata. Läpipeluu tuo myös kontekstia jatkossa, että missä ympäristöissä adventure mode pyörii ja mitä vihuja vastaan tulee, vaikkei sillä nyt merkitystä juuri olekaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 365
Viestejä
4 158 508
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom