Diablo 3

Miten muuten eka hahmo levutetaan nopeasti tappiin seasonin alussa? En ole koskaan oikein osannut tehdä sitä hyvin.
 
Tiimipeli + killstreakit nettoavat aika hyvin kokemusta. Ei se sooloamallakaan vaadi hirveää vaivaa päästä tasolle 70.
 
Hard/Expert vaikeustaso, riftejä vääntämällä ja tekemällä alueita joissa paljon tapettavaa missä saa killstreakkeja. Alussa voi ottaa muutaman levun nopeasti sillä, kun käy kampanjan puolella tekemässä alku tehtäviä siihen asti kun pitää blacksmithing vaimoa auttaa, tuota tehtävää ei saa sitten palauttaa kun sen vaimon on tappanut vaan avataan uusiksi Torment 6:ssa ja sitten palautetaan. (jos tuota ei ole nykyään jo korjattu?) Asetta pitää päivittää muutaman tason välein (40 levulla pitäisi alkaa vääntää 60 levun aseita joihin pitäisi saada lower level requirement, saman voi toistaa 60 levulla 70 levun aseisiin, niin halutessaan/tarvitessaan), vähän riippuen jos on tuuria ja saa jonkin kätevän legendaryn. Jolloin voikin nostaa suoraan sopivaan Tormenttiin.
 
Miten muuten eka hahmo levutetaan nopeasti tappiin seasonin alussa? En ole koskaan oikein osannut tehdä sitä hyvin.
Itse ainakin teen seasoniin hahmon, sen jälkeen challenge rift josta saa rahaa ja matskuja, laatikko toki avataan sillä tuoreella seasoniin tehdyllä hahmolla. Aloitus asetta paremman työkalun voi napata vaikka kylässä seisovilta followereilta. Laatikosta saaduilla shardeilla voi yrittää kadalalta saada jonkin omalle classille levelöintiä auttavan esineen, jonka saa käytöön jo suhteellisen alussa tai jos jaksaa juosta hakemaan cuben niin mahdollisesti sinne.
Challenge riftistä saaduilla rahoilla levuttaa blacksmith ylös ja viimeistään lvl40 craftata omalle classilleen sopiva keltainen lvl70 ase. Sen jälkeen matskujen ehkä riittäessä saada rollitua siihen mahdollisimman suuri "level requirement reduced by" (max 30), eli tuurin käydessä voi saada lvl40 käyttöön niin kovan aseen että saa vaikeustasoa nostettua reilusti.
Jotkut tappaa bountynä olevia bosseja neljän groupeissa tai juoksee riftiä ja toki kaikkea kannattaa vetää niin korkealla tasolla kuin meno vaan sujuvaa on.
 
UE Multishot toimii ilmeisesti tosi hyvin Captain Crimson setin kanssa. Normaaliversio buildista on hieman lasikanuuna, joten CC tuo tarvittavaa kestoa ja päälle vähän lisätehoakin.

Housut ja vyö CC settiä, RoRG kuutioon, Squirt's amuletti kaulaan. Muut kamat samoja kuin normaalissa UE buildissa.
 
UE Multishot toimii ilmeisesti tosi hyvin Captain Crimson setin kanssa. Normaaliversio buildista on hieman lasikanuuna, joten CC tuo tarvittavaa kestoa ja päälle vähän lisätehoakin.

Housut ja vyö CC settiä, RoRG kuutioon, Squirt's amuletti kaulaan. Muut kamat samoja kuin normaalissa UE buildissa.

Nii tuo olikin tiedossa, nyt tässä vaan testaillut vyr/chantodoa wizulla vaihdoin vain zodiacin (oli CoE) käteen cubesta ja sitten flavor of time cubeen, mielestäni mukavampi kuin squirt's.
 
Taisi jäädä itseltä Crimson UE testaamatta ennen seasonin alkua, setin craftausplani kun ei tipu millään. Seasonissa sen on syytä tippua tai päitä putoilee. :grumpy:

Noh, tulipahan kerättyä jokunen materiaali.
 
vähän koitin uusia juttuja
14736744.jpg
14736745.jpg
Vielä on impale DH kovempi isommilla greatereilla.
WW Barbaari kapteeni setin kans oli jotain 9min GR100
 
Tippui nuo Crimson reseptit "alilevusina". Saako noista isomman tason reseptit tai onko silla mitään väliä?
 
Kyllä niistä ainakin ennen on joutunut keräämään sen lvl 70 version
 
Muistakaahan muuten tehdä se challenge rift jos vielä ette ole.

Siinä on tällä kertaa semmonen rov dh ihmeellinen variaatio, mutta itselle jäi 1,5min yliaikaa kun vedin sen enkä todellakaan ole mikään hyvä pelaaja dh:lla..

Muistaa vaan sitä elemental arrowia (?) spämmäillä rain of vengeancen cooldowneilla ja toki vengeance päällä aina kuin mahdollista. Hyvät matskut tarjolla näin seasonin alkuun.
 
18 tuntia takana (sisältäen levutuksen ilman boostia) ja seasoni ns. "paketissa". Eli koko season journey tehty ja GR100 vedelty UE6CC3 buildilla. :dead:
Jos joku tarvitsee boostia ym niin voi heittää vaikka yv:tä.
 
8h kerkesin tänään pelata ja lvl59 kohdalla sain vähän boostia, että sai loput levelit nopsaan. Kävi quiverin ja bowin kanssa mäihä niin nyt on 6p Marauder käytössä ja Multishot-aseet. T11 kerkesin nopsaan koittaa ja hyvin tuntui ainakin siellä pärjäävän. Niin hyvin tullut noita setti-itemejä, että on tuo 6p käytössä jo vaikka ei ole kaikkia Haedrig's Giftejä saanut.

Seuraavaksi sitten vain lujaa UE:n ja Shadowin farmausta. :comp:
 
Itse lähdin munkilla liikkeelle ja vähän yskien on ollut aikaa pelata. Onkohan tuosta supportiksi?

Wol kellobuildia kasaamaan. Ehkä barbi tulee 2 hahmoksi kun supporteilla olen tottunut menemään..
 
Viimeksi muokattu:
Jos rollaan jotain tavaraa ja siihen on yleensä se yks asia minkä ihmiset siihen haluaa rollata, niin onko se mahdollisuus saada se, ku jollain muulla statsilla mitä ihmiset ei käytä?

Esim jos pipoon haluaa CHC, ni onko täysin sama tsäänssi saada se, kun vaikka increases zombie charger mitä kukaan ei siihen halua?
 
Eri affiksella on painotusarvot eli joitakin affikseja saa todennäköisemmin kuin toisia. En osaa sanoa, kuinka paljon eri affiksien painotukset poikeavat toisistaan, mutta kokeilepa esim. rollata raakaa vahinkoa pois aseesta.

Painotukset ovat hyvin tapauskohtaisia.
 
S18 suoritettu Conquerorille asti, Guardianista puuttuisi vain se kolmas conquest ja vähän esineiden kuutiointia. UE6CC3 Multishot on todella tehokas vaikka kamat pääosin edelleen ovat vähän niin ja näin.

Silti sain ihan pätevääkin kamaa:
lege10.jpg
 
Pieni tilannepäivitys Blizzardilta:
Diablo III and Ongoing Support
Tässä ehkä tärkein kohta:


Ihan mukavaa, että näinkin vanhaa peliä edelleen kehitetään eteenpäin vaikka ei tuotakaan jatkuvaa kassa virtaa firmalle. Uusia settejä, legekykyjä ja tasapainopäivityksiä on edelleen tulossa.

Kassavirtaa varmasti edelleen on ottaen huomioon että pelin ansaintamalli Kiinassa on F2P levelille 60 asti ja sen jälkeen mikrotransaktioita esimerkiksi expabonuksista, stashin laajennuksista ja myös kosmettisista muutoksista.
 
Jaa a pitäs hommaa stash tilaa taas, kun ei edelliseen seasoniin tullut osallistuttua, mikähän ois hyvä classi, lets see...

Toi muuten on totta et Kiinassa voi ostaa stash tilaa ja expa boostei.
 
Ja se on Guardian paketissa.

Jos joku vielä ei ole seasonia aloittanut ja miettii luokkavalintaa, DH on suositukseni.
 
Tuli itsekin painettua oikein kunnolla tänä vkl ja nyt on Season Journey taas kertaalleen paketissa. GR100 meni myös, vaikka gemit on vasta lvl80 ja paragoniakaan ei ole edes 800.

On kyllä ollut DH "vähän" eri fiilis mättää kuin viime seasonin Leap Quaken kanssa rimpuilu. :D

Justiinsa mukavasti vähän kestävyyttä toi tuo Captain Crimson -setti ja nyt voi läimiä ihan nollat taulussa Multishotilla.
 
Itsellä mennään näin:

Keesus

Gemien upit ovat siis hyvin vaiheessa vielä. Gearikin siellä suunnalla.
 
Heh, oon vetäny WD:llä jo GR100, eli oon pelannu jo aikas paljon, mutta tää ei oo antanu mulle yhen yhtä ancient Aquila Cuirassta.
Suht masentavaa.

edit: niin, eikä ensimmäistäkään ancient Lakumba's Ornamenttia.
 
Kelpaisiko jollekkulle, joku kohtuullinen steam gifti boostimisesta seasonal sc 70lvl:lle?
 
Ei huono. Todennäköisyys saada hyvillä affikseilla oleva Flavor of Time on ihan hillittömän pieni.
 
Meni viikonloppuna GR100 ensimmäistä kertaa, lähimmäksi tähän mennessä päässyt Necron julkaisussa 93. Ei ihan meinannut luotto riittää 200 000 miljardiin damageen alle 30 sekunnissa, mutta Impalella näköjään onnistuu. Suosiollinen Convention-rolli vielä 3s ennen aikaa :tup:

 
Viimeksi muokattu:
Paragon 700+ menossa ja löytyneiden Ring of Royal Grandeur sormusten määrä: 0 :mad:
On tällä Unhallowd Multishot setillä mennyt GR90, mutta oishan kiva päästä vähän ylemmäksi.
 
Act4?? En kyllä ikänä ole saanut muusta kuin Act1 bountysta o_O

Niin monta tuhatta noita on tullut tehtyä että luulisin huomanneeni.
 
Act 4 cacheissa ei ole omia legejä, joten niistä voi saada kaikkien muiden actien legejä.
 
En ole vähään aikaan nyt käynnistänyt peliä, mutta peli on viime aikoina kärsinyt lukuisista bugeista, monet niistä liittyy nimenomaan yhteisöpalveluihin ja vastaaviin.
 
Patch 2.6.7 PTR Begins 10/17
Seasons
  • Developer Note: One of the biggest pieces of feedback from Season 18's buff was that the Triune bonus didn't stick with your character while you adventured. With Season 19, we've altered course as well as upped the ante by experimenting with new mechanics to add an element of both chaos and power to the battlefield. It should feel a bit like Pandemonium, and it may be a consideration whether or not you want to reset your total kill streak for a particular killstreak bonus versus continuously maintain the overall effect (especially as the highest level killstreak rewards will be harder to leverage in situations like Greater Rifts). Killstreaks with higher kill count requirements are more powerful, and we're looking forward to seeing what players think of and do with them!
  • The buff for Season 19, the Season of Eternal Conflict, has been added
    • Pandemonium
      • For the duration of the Season, all players will have a stacking buff that that persists as long as you have hit or killed a monster within the last 5 seconds
      • Each stack gives 0.05% movement speed and 0.1% bonus damage. This bonus caps at 50% movement and 100% damage (1000 stacks)
      • In addition, after reaching a certain number of kills in a row, a power is unleashed, dealing an amount of scaling damage based on player level and difficulty or Greater Rift level:
        • 15 Kills: Five massive energy twisters are unleashed
        • 30 Kills: Dark Geysers form beneath enemies
        • 50 Kills: Exploding Chickens seek and destroy
        • 100 Kills: Corpses rain from the sky
        • 150 Kills: A wide Frost Nova freezes enemies
        • 200 Kills: Treasure chests fall from the sky
        • 300 Kills: A ring of fire engulfs everything
        • 400 Kills: Meteors hail from above
        • 500 Kills: Angels descend upon the battlefield to fight for your cause
        • 1000 Kills: ???
      • Powers are tracked at a group level; this means only one power can be active in play at a time, regardless of the number of players in a group
Items
  • Developer Note: With Patch 2.6.7, we are beginning to roll out new class sets for every class in Diablo III. For the Season of Eternal Conflict, we're focusing on the two classes that embody the Light and wield some form of Holy elemental damage: Crusader and Monk. You'll also find a handful of retuned or newly added Legendary powers intended to synergize with the new class sets. We did a lot of community research into which skills were most requested by players as well as most underrepresented in current builds, and we hope you're as excited as we are for these new gameplay options. The other class sets will be coming in later patches, so if your class isn't represented this time around, fret not—they're coming in a future patch!
  • You'll also notice a significant number of Barbarian item changes in this patch. While the Barbarian class set will be coming at a later date, we have very much heard the War Cry from our dedicated Barbarian community and implemented a number of changes heavily inspired by extremely thorough feedback. While not every suggestion has been taken at a 1:1 parity, the thoughtful analysis helped guide us to changes we could implement in this patch. Thanks very much to the community members who expressed their concerns in a respectful, constructive manner. It's very helpful, and we greatly appreciate the thought and effort that went into making your voices heard!
  • New Crusader Set: Aegis of Valor
    • 2-Piece Bonus: The charged bolts from Fist of the Heavens has a chance to cast another Fist of the Heavens
    • 4-Piece Bonus: Hitting with Fist of the Heavens reduces damage taken by 1% for 5 seconds. Stacks up to 50 times
    • 6-Piece Bonus: Increase the damage of Fist of the Heavens by 10,000%
  • New Monk Set: Patterns of Justice
    • 2-Piece Bonus: Sweeping Wind gains the effect of every rune
    • 4-Piece Bonus: Each enemy within Sweeping Wind increases your movement speed by 5%. Stacks up to 10 times.
    • 6-Piece Bonus: Attacking with Tempest Rush while Sweeping Wind is active will temporarily increase the size of Sweeping Wind after hitting over 30 times within a short period. Sweeping Wind damage is increased by 10,000%
  • Darklight
    • Fist of the Heavens has a [45-60%] 100% chance to be cast twice.
    • Additional Legendary Power: Increases the damage of Fist of the Heavens by [200-250%].
  • Eye of the Storm
    • New Legendary Power: When Sweeping Wind hits exactly 1 enemy, its damage is increased by 100%.
  • Vengeful Wind
    • Increases the maximum stack count of Sweeping Wind by [6-7] 10
    • Additional Legendary Power: Increases the damage of Sweeping Wind by [250-300%]
  • Chantodo's Resolve
    • The scaled attack speed damage bonus to Wave of Destruction has been reduced
    • Developer Note: This is a reactive adjustment from an earlier change to how Wave of Destruction receives a bonus from Attack Speed. The buff that resulted from that change was more than we expected, so we're reigning it in.
  • Wrath of the Wastes
    • 6-Piece Bonus: The damage bonus now also applies to Rend
  • Lamentation
    • Additional Legendary Power: Increases the damage of Rend by [150-200%]
  • Ambo's Pride
    • New Legendary Power: Attacking with Whirlwind also applies Rend and the total damage of Rend is dealt over 1 second
  • Remorseless
    • Hammer of the Ancients has a [25-30%] chance to summon an Ancient for 20 seconds
    • New Legendary Power: While both Wrath of the Berserker and Call of the Ancients are active, Hammer of the Ancients deals [200-250%] more damage.
  • Fjord Cutter
    • You are surrounded by a Chilling Aura when attacking.
    • New Legendary Power: Seismic Slam attacks 50% faster and also deals 100-150% increased damage against Slowed or Chilled enemies
  • Bracers of Destruction
    • Seismic Slam deals [400-500%] increased damage to the first 5 10 enemies it hits.
  • Fury of the Ancients
    • Call of the Ancients gains the effect of the Ancients' Fury rune and your Ancients attack 100% faster
  • Bone Ringer
    • Now has a cap of 60 stacks.
    • Developer Note: We never intended for this item to be used in a way where you farm stacks for an egregious amount of time (5+ minutes) and then watch all their health disappear in less than a second. It's not an engaging style of gameplay, and we don't want that experience to be the best way to play the Necromancer.
  • Legacy of Dreams
    • This gem is now more likely to drop from a Greater Rift Guardian

Uusia settejä aletaan puskea ulos. Crusaderilla vaiko munkilla seuraavaan seasoniin, siinäpä pulma.
 
Vengeful Windin lisästackit buffaavat Sunwukoa noin 30%, mikä ei välttämättä ole huono juttu, Sunwuko on ainakin WoL vaihtoehdoista ilmeisesti se heikoin tällä hetkellä.
 
Ensi seasonille en kyllä varmasti tee Lon hahmoa enkä varsinkaan munkkia.

Tai sitten vaan teen jotain hyvin hyvin väärin kun toi WoL Lon on ihan saa kelin helposti kylmänä. (geari ei tietenkään ole mikään maailman paras)

Tai sitten vaan oon niin paska (:D) Eipä tätä tule niin "ammattimaisesti" nyt pelattua, että kiinnostaisi kuolemat kun softcorella mennään.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
258 783
Viestejä
4 496 458
Jäsenet
74 292
Uusin jäsen
GeGGoZ

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom