Itse en ole kovin korkeita puskenut soolona, olisiko jollain munkilla ja barbaarilla season 6-7 paikkeilla siihen 70 tuntumaan jääty. Jollain taisi mennä vielä 73 jos oikein muistan.
Noilla tasoilla toki alkaa olemaan (ainakin osalla classeista/buildeista) melkoisen grindin takana ne kunnon vermeet jotka sen mahdollistaa. Eli ancienttina joka palasta, augmenttia joka osaan, ja sitten tietenkin korkeahkot legendary gemmit.
Ryhmässä ollaan menty sitten jo sinne GR85 paikkeille muutama season sitten.
Ei tosin kovin mielekkäitä noi sen tason ja yli metat, ainakaan ennen. Käytännössä oli yks DMG dealer ja muut supporttia. Olisiko jotain metoja ollut missä "jopa" 2 dmg dealeriä.
Noh, peli kyllä maistuu taas, ja tää taso missä itse nyt pyörin eli GR45-60 väli on siitä kiva, ettei vaadi vielä kovin ihmeellisiä kamoja ja tulee edelleen mukavaa boostia helposti kamojen yms myötä.
Katsotaan kuinka pitkälle jaksaa, DH Grenadierilla pitäisi mennä joku GR75 vielä suht helposti. Siihen buildiin kerään nyt kasoja tuolla mun ilmaisen setin buildilla.
Sain eilen vihdoin boksiin Dawnin, joten oli pakko testaa miten GR45 menee jo. Hyvin se meni, 3m19s.
Paljon on kuitenkin varaa parantaa, eli ancientteja vain muutama vasta ja yhtään augmenttia ei ole. Minuutin pätkä tuosta kokeilusta:
https://streamable.com/kh5ef
Eka DH itsellä koskaan, ja ainakin tuo buildi on kyllä niin ADHD kuin voi. Tosin hauskaa.
Liittyen muuten D3 / Shadowplay. Asetuksisa on 60fps, mutta silti video tallentui 30fps? Enkä tiedä yhtään miksi volume on aivan onneton, erikoista.