Datatronic
Yhteistyökumppani
- Liittynyt
- 25.02.2021
- Viestejä
- 2 665
Hei, tänään 23.8 saadaan tilaus lähetettyäHei, mikä on tilauksen ALPASCFJM laita?
Hei, tänään 23.8 saadaan tilaus lähetettyäHei, mikä on tilauksen ALPASCFJM laita?
Hei, valitettavasti nämä molemmat ovat tukkureilta loppu ja he eivät anna tuotteille mitään toimitusaikaa.Mikähän mahtaisi olla ARCTIC S4028-15K 5 pack ja ARCTIC S8038-10K 4 packkien tila?
Tullut tilattua pari näitä ja esim 40mm piti tulla jo kuukausi sitten.
Ei kiireitä silleen, mutta kuitenkin vähän mietityttää
Kiitos positiivisesta palautteestaLaitetaan väliin jotain positiivistakin: eilen tilattu tuote saapui tänään, aika tasan 24h tilauksesta oli noudettavissa.
Hei, valitettavasti näillä ei ole minkäänlaista toimituspäivää.Ubiquiti Cloud Gateway Maxia onko tulossa valikoimaan, joko 512gb mallia tai ilman tallennustilaa?
Hei, vastattu spostilla5.8 tilattu ds72 muistitikku, arvio oli 5-7 työpäivää ja tukkurilla 8kpl saldoa, nyt saldona 0 eikä vahvistettua toimitusaikaa ja tikusta ei tietoa, missäs tämän kanssa nyt mennään?
Joo ookoo. Toivottavasti tämän vuoden aikana.Hei, valitettavasti nämä molemmat ovat tukkureilta loppu ja he eivät anna tuotteille mitään toimitusaikaa.
Offtopic, mutta ymmärtääkseni niin kauan kun Ubiquitilla on out-of-stock omasta nettikaupasta (tai kysyntää riittää siellä) niin valuu huomattavasti vähempi jälleenmyyjille tavaraa. Ai mistäkö tiedän? Yleensä muutamien kuukausien päästä julkistuksesta rupeaa tavaraa olemaan hyllyssä jälleenmyyjillä.Ubiquiti Cloud Gateway Maxia onko tulossa valikoimaan, joko 512gb mallia tai ilman tallennustilaa?
Hei, ensi kuun loppupuoliskolla näitä pitäisi taas saada lisää.Oliskos tsänssiä että ottaisitte Scythen Mugen 6 dual fan black edition jäähyn myyntiin?
No niin tämä saaga saatiin päätökseen.Laitetaanpa tänne omakin päin persettä menevä tapaus, jossa koitan saada NVMe levyn vaihdettua toiseen.
10.7. Laitettu viestiä Datatronicille ja sovittu, että laitetaan Mushkinin (Vortex Redline 1 Tb) levy vaihtoon, kun se ei toimi PCIe 3.0 paikassa. Kirjoitin lapulle mukaan perus selvityksen ongelmasta ja minkä vaihtoehtoisen tuotteen haluan tilalle (plus Datatronicin tuotekoodi).
11.7. Viety paketti Postiin.
16.7. Tulee sähköpostia, että asia takuukäsittelyssä.
5.8. Lähetetty uusi NVMe minulle, arvatkaapa mikä levy tulee sitten aiemmin sovitusta takuukäsittelystä. Samallainen Mushkinin levy, kuin olin aiemmin heinäkuussa lähettänyt takuuseen. Eli on vain tilattu uusi Mushkin eikä otettu huomioon yhtään mitään, mitä aiemmin oli sovittu.
9.8. Testattu tuo uusi, jos vaikka olisikin ollut vain viallinen tuote, no eipä ole vaan Mushkin on vain surkea tukemaan PCIe standardia taaksepäin. PS. Kingston KC3000 toimii nätisti PCIe 3.0 paikassa.
9.8. Lähetetty viestiä taas Datatronicille ja laitettu nyt ihan linkki Datatronicin sivuille minkä tuotteen haluan tilalle ja maksan välisummat ym.
9.8. Datatronic vastaa, että taas asia sopii ja laita takuuseen.
12.8. Viety taas pakettia Postiin.
16.8. Laitan taas viestiä, että Posti on näköjään kämminyt ja laittanutkin kirjepostina tulemaan eikä pakettina. Sekä kyselen onkohan tullut perille, tähän viestiin ei ole vastattu.
19.8. Laitettu viestiä ja kyselty perään, että mikähän on tilanne. Sekä Postin kuitti liitteeksi mukaan, että on viety sinne ja näin.
20.8. Eipä ole mitään takaisinpäin kuulunut. Yli kuukausi mennyt tähän mennessä tämän kanssa.
Tässä kun on keskustelua seurannut, niin alkaa jotenkin homma menemään huonompaan suuntaan ja ihmettelen asiaa aika paljon, että onko tämä nyt joku teidän järjestelmän ongelma vai kenties liian vähän porukkaa esim. asiakaspalvelussa? Ei niin mitään järkeä, että täälläkin sivu kaupalla ihmiset kyselee tilausten tietoja, kun nämä pitäisi selvitä mahdollisimman selvästi tuolta kotisivuilta. Ja tämä rasittaa myös sitä asiakaspalvelua, nämä kyselyt ja tuotteiden väärät tiedot ym.
Hei, yritetään kovasti tänään saada valmiiksi!Hei,
Mikä on tilauksen TBUQMRTYX tilanne?
Hei, laitatko vaikka yksityisviestillä tilausviitteen niin tutkitaan mitä on tapahtunutTuotetta on odotettu jo kolmatta viikkoa... Ensimmäinen tilaus tästä liikkeestä ja pitkästä toimitusajasta jäi negatiivinen vaikutelma.
Lisää tekijöitä, sitten jää enemmän aikaa myös noille.Tämä viimeisin kohta on varmasti juuri se tärkeä palaute. Meillä on hyvä työkalu jolla seurata tilauksia ikäjärjestyksessä ja sen seuranta on tärkeää. Tätä myös tehdään, mutta selvästi liian vähän. Usein aspassa sähköpostit ja puhelimet vievät sen huomion ja proaktiivinen seuranta joskus jää vähemmälle huomiolle. Tähän ehdottomasti pitää kiinnittää huomiota!
Riippuu mitä asetuksia ja miten muokkaat. Pelkän xmp:n laitto ei saisi sitä takuuta evätä. Esim Gamersnexsus on tota testannut eikä esim intel evännyt takuuta.Voiko @Datatronic vastata tähän että JOS muokkaan itse asetuksia biossissa mikä periaatteessa on ylikellottamista (XMP) säilyykö takuu koska ei ole teidän experttien tekemä niin ei tarvitsisi mailailla nyt enempää lisää tai soitella ensiviikolla vähän kyllästyttää jo?