Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 665
Mikähän mahtaisi olla ARCTIC S4028-15K 5 pack ja ARCTIC S8038-10K 4 packkien tila?

Tullut tilattua pari näitä ja esim 40mm piti tulla jo kuukausi sitten.

Ei kiireitä silleen, mutta kuitenkin vähän mietityttää :tup:
Hei, valitettavasti nämä molemmat ovat tukkureilta loppu ja he eivät anna tuotteille mitään toimitusaikaa.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 028
Ubiquiti Cloud Gateway Maxia onko tulossa valikoimaan, joko 512gb mallia tai ilman tallennustilaa?
Offtopic, mutta ymmärtääkseni niin kauan kun Ubiquitilla on out-of-stock omasta nettikaupasta (tai kysyntää riittää siellä) niin valuu huomattavasti vähempi jälleenmyyjille tavaraa. Ai mistäkö tiedän? Yleensä muutamien kuukausien päästä julkistuksesta rupeaa tavaraa olemaan hyllyssä jälleenmyyjillä.
 

Dudem

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 909
Laitetaanpa tänne omakin päin persettä menevä tapaus, jossa koitan saada NVMe levyn vaihdettua toiseen.
10.7. Laitettu viestiä Datatronicille ja sovittu, että laitetaan Mushkinin (Vortex Redline 1 Tb) levy vaihtoon, kun se ei toimi PCIe 3.0 paikassa. Kirjoitin lapulle mukaan perus selvityksen ongelmasta ja minkä vaihtoehtoisen tuotteen haluan tilalle (plus Datatronicin tuotekoodi).
11.7. Viety paketti Postiin.
16.7. Tulee sähköpostia, että asia takuukäsittelyssä.
5.8. Lähetetty uusi NVMe minulle, arvatkaapa mikä levy tulee sitten aiemmin sovitusta takuukäsittelystä. Samallainen Mushkinin levy, kuin olin aiemmin heinäkuussa lähettänyt takuuseen. Eli on vain tilattu uusi Mushkin eikä otettu huomioon yhtään mitään, mitä aiemmin oli sovittu. :thumbsup:
9.8. Testattu tuo uusi, jos vaikka olisikin ollut vain viallinen tuote, no eipä ole vaan Mushkin on vain surkea tukemaan PCIe standardia taaksepäin. PS. Kingston KC3000 toimii nätisti PCIe 3.0 paikassa.
9.8. Lähetetty viestiä taas Datatronicille ja laitettu nyt ihan linkki Datatronicin sivuille minkä tuotteen haluan tilalle ja maksan välisummat ym.
9.8. Datatronic vastaa, että taas asia sopii ja laita takuuseen.
12.8. Viety taas pakettia Postiin.
16.8. Laitan taas viestiä, että Posti on näköjään kämminyt ja laittanutkin kirjepostina tulemaan eikä pakettina. Sekä kyselen onkohan tullut perille, tähän viestiin ei ole vastattu.
19.8. Laitettu viestiä ja kyselty perään, että mikähän on tilanne. Sekä Postin kuitti liitteeksi mukaan, että on viety sinne ja näin.
20.8. Eipä ole mitään takaisinpäin kuulunut. Yli kuukausi mennyt tähän mennessä tämän kanssa.

Tässä kun on keskustelua seurannut, niin alkaa jotenkin homma menemään huonompaan suuntaan ja ihmettelen asiaa aika paljon, että onko tämä nyt joku teidän järjestelmän ongelma vai kenties liian vähän porukkaa esim. asiakaspalvelussa? Ei niin mitään järkeä, että täälläkin sivu kaupalla ihmiset kyselee tilausten tietoja, kun nämä pitäisi selvitä mahdollisimman selvästi tuolta kotisivuilta. Ja tämä rasittaa myös sitä asiakaspalvelua, nämä kyselyt ja tuotteiden väärät tiedot ym.
No niin tämä saaga saatiin päätökseen.
21.8.2024 Datatronic vastaa ettei lähettämääni pakettia ole tullut ja pyydetään tuntomerkkejä, että Posti saa paketin yrittää etsiä.
21.8.2024 Datatronic lähettää sovitun Kingstonin KC3000 NVMe-aseman minulle ja en joudu maksamaan erotusta. :thumbsup:
22.8.2024 Datatronic ilmoittaa, että lähettämäni Mushkin on saapunut heille ja tällä homma on nyt taputeltu kasaan.
23.8.2024 Paketti haettu ja tuote oli se mikä oli sovittukin. Tällä kertaa paketointiin oli käytetty reilusti isompaa laatikkoa kuin aiemmin. :D

Kiitokset Datatronicille siitä, että kun asia vihdoin lähti etenemään, niin se eteni vauhdilla ja päästiin haluttuun lopputulokseen. Toivon että jatkossa asiat selviää järkevämmällä aikataululla ja nettisivujen kautta olisi riittävästi tietoa saatavilla ettei joutuisi niin paljon perään kyselemään.

Sekä mahdollisuuksien mukaan asiakaspalvelu ilmoittaisi asiakkaan suuntaan tilanne tietoa esim. jos tilaus on 1-2 viikkoa seisonut avoinna, niin asiakaspalvelusta sitten pyrittäisiin tilannetta edistämään. Näin tehtiin eräässä toki Service Desk työpaikassa, jossa oltiin asiakkaisiin yhteydessä jos ei ensimmäisellä kerralla saatu asiaa hoidettua ja muistaakseni 3 kertaa yritettiin tätä. Muistaakseni järjestelmä näistä myös ilmoitteli, että tiketti on avoinna tee jotain sille.
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
2 036
Tuotetta on odotettu jo kolmatta viikkoa... Ensimmäinen tilaus tästä liikkeestä ja pitkästä toimitusajasta jäi negatiivinen vaikutelma.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 665
Tämä viimeisin kohta on varmasti juuri se tärkeä palaute. Meillä on hyvä työkalu jolla seurata tilauksia ikäjärjestyksessä ja sen seuranta on tärkeää. Tätä myös tehdään, mutta selvästi liian vähän. Usein aspassa sähköpostit ja puhelimet vievät sen huomion ja proaktiivinen seuranta joskus jää vähemmälle huomiolle. Tähän ehdottomasti pitää kiinnittää huomiota!
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
78
Täältä kans kiitokset.
Tilaus ZCLEPSVUG tuli perille vähän säädön jälkeen ja saan lahjan toimitettua ensi viikon lopussa.
 

Heikki_H

Arch, btw
Tukijäsen
Liittynyt
26.02.2020
Viestejä
1 353
Tämä viimeisin kohta on varmasti juuri se tärkeä palaute. Meillä on hyvä työkalu jolla seurata tilauksia ikäjärjestyksessä ja sen seuranta on tärkeää. Tätä myös tehdään, mutta selvästi liian vähän. Usein aspassa sähköpostit ja puhelimet vievät sen huomion ja proaktiivinen seuranta joskus jää vähemmälle huomiolle. Tähän ehdottomasti pitää kiinnittää huomiota!
Lisää tekijöitä, sitten jää enemmän aikaa myös noille.
 
Liittynyt
09.08.2024
Viestejä
24
Noniin. Koneenkasauspalvelussa on lueteltu mitä tehdään ja mistä maksetaan. Huomasin että ostamani osa ei toimi sillä tasolla mitä pitäisi ja perään tunteja itseopiskelua googlesta ja täältä. Kaikki viittasi hommaan mikä lueteltu kasauspalvelussa. Yhteyttä dataan ja vastaus oli "varmaan unohtunut tässä ohjeet et voit tehdä itse". Unohtelu näköjään aika normaalia toimintaa oliko kolmas asia jo mikä laitettiin unohduksen piikkiin YHDESSÄ tilauksessa. Ei se pakollinen homma toimii ilmankin mutta pointti on se että maksoin sen tekemisestä ja nimenomaan kasauksen idea on ettei minunlaiseni kallun näissä asioissa tarvitse itseopiskella vaan käyttää huoletta tuotetta koska ammattilaiset kasannu ja säätänyt maksua vastaan. Nythän tämä menee siihen että itseopiskellaan monta päivää ja tarkistellaan tuotetta että kaikki on kunnossa koska huolehtijaluonne.

Voiko @Datatronic vastata tähän että JOS muokkaan itse asetuksia biossissa mikä periaatteessa on ylikellottamista (XMP) säilyykö takuu koska ei ole teidän experttien tekemä niin ei tarvitsisi mailailla nyt enempää lisää tai soitella ensiviikolla vähän kyllästyttää jo? Jääpähän vastaus internettiin samalla eli paras takuu tämän langan perusteella.

Ja tuntuu että tulee aina negatiivista asiaa niin positiivisena on että maileihin aina vastattu muutaman tunnin sisään (niitä on ollut monta) ja puhelimeen ekalla yrityksellä minuutin sisään.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
13 041
Voiko @Datatronic vastata tähän että JOS muokkaan itse asetuksia biossissa mikä periaatteessa on ylikellottamista (XMP) säilyykö takuu koska ei ole teidän experttien tekemä niin ei tarvitsisi mailailla nyt enempää lisää tai soitella ensiviikolla vähän kyllästyttää jo?
Riippuu mitä asetuksia ja miten muokkaat. Pelkän xmp:n laitto ei saisi sitä takuuta evätä. Esim Gamersnexsus on tota testannut eikä esim intel evännyt takuuta.


Toisaalta, jos manuaalisesti laitat tappovoltit, niin takuu ei tätä kata.

@Datatronic vahvistanee tämän vielä myöhemmin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
250 814
Viestejä
4 370 267
Jäsenet
72 680
Uusin jäsen
matsip

Hinta.fi

Ylös Bottom