Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 663
Mikähän mahtaisi olla ARCTIC S4028-15K 5 pack ja ARCTIC S8038-10K 4 packkien tila?

Tullut tilattua pari näitä ja esim 40mm piti tulla jo kuukausi sitten.

Ei kiireitä silleen, mutta kuitenkin vähän mietityttää :tup:
Hei, valitettavasti nämä molemmat ovat tukkureilta loppu ja he eivät anna tuotteille mitään toimitusaikaa.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 028
Ubiquiti Cloud Gateway Maxia onko tulossa valikoimaan, joko 512gb mallia tai ilman tallennustilaa?
Offtopic, mutta ymmärtääkseni niin kauan kun Ubiquitilla on out-of-stock omasta nettikaupasta (tai kysyntää riittää siellä) niin valuu huomattavasti vähempi jälleenmyyjille tavaraa. Ai mistäkö tiedän? Yleensä muutamien kuukausien päästä julkistuksesta rupeaa tavaraa olemaan hyllyssä jälleenmyyjillä.
 

Dudem

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 909
Laitetaanpa tänne omakin päin persettä menevä tapaus, jossa koitan saada NVMe levyn vaihdettua toiseen.
10.7. Laitettu viestiä Datatronicille ja sovittu, että laitetaan Mushkinin (Vortex Redline 1 Tb) levy vaihtoon, kun se ei toimi PCIe 3.0 paikassa. Kirjoitin lapulle mukaan perus selvityksen ongelmasta ja minkä vaihtoehtoisen tuotteen haluan tilalle (plus Datatronicin tuotekoodi).
11.7. Viety paketti Postiin.
16.7. Tulee sähköpostia, että asia takuukäsittelyssä.
5.8. Lähetetty uusi NVMe minulle, arvatkaapa mikä levy tulee sitten aiemmin sovitusta takuukäsittelystä. Samallainen Mushkinin levy, kuin olin aiemmin heinäkuussa lähettänyt takuuseen. Eli on vain tilattu uusi Mushkin eikä otettu huomioon yhtään mitään, mitä aiemmin oli sovittu. :thumbsup:
9.8. Testattu tuo uusi, jos vaikka olisikin ollut vain viallinen tuote, no eipä ole vaan Mushkin on vain surkea tukemaan PCIe standardia taaksepäin. PS. Kingston KC3000 toimii nätisti PCIe 3.0 paikassa.
9.8. Lähetetty viestiä taas Datatronicille ja laitettu nyt ihan linkki Datatronicin sivuille minkä tuotteen haluan tilalle ja maksan välisummat ym.
9.8. Datatronic vastaa, että taas asia sopii ja laita takuuseen.
12.8. Viety taas pakettia Postiin.
16.8. Laitan taas viestiä, että Posti on näköjään kämminyt ja laittanutkin kirjepostina tulemaan eikä pakettina. Sekä kyselen onkohan tullut perille, tähän viestiin ei ole vastattu.
19.8. Laitettu viestiä ja kyselty perään, että mikähän on tilanne. Sekä Postin kuitti liitteeksi mukaan, että on viety sinne ja näin.
20.8. Eipä ole mitään takaisinpäin kuulunut. Yli kuukausi mennyt tähän mennessä tämän kanssa.

Tässä kun on keskustelua seurannut, niin alkaa jotenkin homma menemään huonompaan suuntaan ja ihmettelen asiaa aika paljon, että onko tämä nyt joku teidän järjestelmän ongelma vai kenties liian vähän porukkaa esim. asiakaspalvelussa? Ei niin mitään järkeä, että täälläkin sivu kaupalla ihmiset kyselee tilausten tietoja, kun nämä pitäisi selvitä mahdollisimman selvästi tuolta kotisivuilta. Ja tämä rasittaa myös sitä asiakaspalvelua, nämä kyselyt ja tuotteiden väärät tiedot ym.
No niin tämä saaga saatiin päätökseen.
21.8.2024 Datatronic vastaa ettei lähettämääni pakettia ole tullut ja pyydetään tuntomerkkejä, että Posti saa paketin yrittää etsiä.
21.8.2024 Datatronic lähettää sovitun Kingstonin KC3000 NVMe-aseman minulle ja en joudu maksamaan erotusta. :thumbsup:
22.8.2024 Datatronic ilmoittaa, että lähettämäni Mushkin on saapunut heille ja tällä homma on nyt taputeltu kasaan.
23.8.2024 Paketti haettu ja tuote oli se mikä oli sovittukin. Tällä kertaa paketointiin oli käytetty reilusti isompaa laatikkoa kuin aiemmin. :D

Kiitokset Datatronicille siitä, että kun asia vihdoin lähti etenemään, niin se eteni vauhdilla ja päästiin haluttuun lopputulokseen. Toivon että jatkossa asiat selviää järkevämmällä aikataululla ja nettisivujen kautta olisi riittävästi tietoa saatavilla ettei joutuisi niin paljon perään kyselemään.

Sekä mahdollisuuksien mukaan asiakaspalvelu ilmoittaisi asiakkaan suuntaan tilanne tietoa esim. jos tilaus on 1-2 viikkoa seisonut avoinna, niin asiakaspalvelusta sitten pyrittäisiin tilannetta edistämään. Näin tehtiin eräässä toki Service Desk työpaikassa, jossa oltiin asiakkaisiin yhteydessä jos ei ensimmäisellä kerralla saatu asiaa hoidettua ja muistaakseni 3 kertaa yritettiin tätä. Muistaakseni järjestelmä näistä myös ilmoitteli, että tiketti on avoinna tee jotain sille.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
250 647
Viestejä
4 363 727
Jäsenet
72 670
Uusin jäsen
marha54

Hinta.fi

Ylös Bottom