Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Tuotetiedoista ei tuollaisenaan oikein selviä, mitä pakkauksen sisältönä kaikkiaan on, ja mikä on eri aineiden idea – aivan erityisesti tuo hinnaltaan pienin "microclean" jää aika monitulkintaiseksi; on siis ilmeisesti _pelkkä_ mikrokuituliina (perustuen Game).

Näistä varsinaisista tuotetiedoista täytyy selvitellä tarkemmin jotta saadaan muokattua esille tarvittavaa infoa.

EDIT. tuotetiedot on nyt tarkemmin lisätty.

Viimeksi muokattu:
No osittain näinkin mutta kannattaa muistaa että tuo sisältää rahdin meillä. Mutta noihin voisi kyllä laittaa myös hyvää kamppista jos ostaa itse matonkin koska silloin rahti menee samassa :)

Hintakommentti ei ollut kritiikki teitä kohtaan vaan itse tuotetta joka ainakin minusta vaikuttaa täysin turhalta tilpehööriltä. Oletettavasti kaikilta löytyy vettä ja jotain pesuainetta jolla hiirimatot saa puhdistettua - sillä varauksella, että käytössä oleva hiirimatto kestää vesipesun. Itse olen useamman kerran pessyt Asuksen isoa hiirimattoa ilman ongelmia.

Viimeksi muokattu:
Menee vähän offtopickiksi. Iso häviäjä tässä takuuasiassa on käytettyjen ostajat. Jos vaikkapa ostettu 50€:n DDR4 setti myydään uudelle omistajalle 100-150€. Uusi setti maksaa nousseiden hintojen vuoksi 300€ ja takuuhyvityksenä yritys/tukkuri korvaa käytetyn ostajalle vain alkuperäisen ostosumman 50€.

Menee vähän offtopickiksi. Iso häviäjä tässä takuuasiassa on käytettyjen ostajat. Jos vaikkapa ostettu 50€:n DDR4 setti myydään uudelle omistajalle 100-150€. Uusi setti maksaa nousseiden hintojen vuoksi 300€ ja takuuhyvityksenä yritys/tukkuri korvaa käytetyn ostajalle vain alkuperäisen ostosumman 50€.

Tämän vuoksi en maksaisi kuin kuitissa olevan summan. Muutenhan tuo on ihan riskisijoitus.

Statistiikka

Viestiketjuista
302 559
Jäsenet
82 191
Uusin jäsen
kallutin

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom