Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Kyllä tässä on jokin mennyt pieleen, koska näitä oli parin päivän välein tilattu pari kappaletta ja jostain syystä vain yksi tuli meille. Tätä on tilattu nyt melko nopealta tukkurilta pari kappaletta. Pahoittelut mokastamme.
Mutta ymmärrättehän te tässä sen paradoksaalisuuden. kun minä tein tilauksen 16.5 niin siitä on generoitunut joku tilaus jonka "piti tulla 3.6" päivä. Eli teidän systeemin mielestä tuo on johonkin tilaukseen silloin pärähtänyt. Luulisi että järjestelmä tässä kehtaa antaa jonkun huomautuksen teille joka aihettaa homman tarkistuksen kun tulevat ja lähtevät tilaukset ei täsmää tuolloin 3.6. Mutta nyt kun kyselin tästä sitten kesäkuun puolessa välissä ja Matti M vastaili siihen 17.6 että kyseinen tuote tulee ensi viikolla niin eikö tällöin viimeistään olisi pitänyt hälytyskellojen alkaa soimaan tai jonkun edes tarkistaa mikä tässä kestää? Vai vedettiinkö tuo vastaus ihan hatusta?

En tiedä miten teillä systeemit toimii, mutta näin ulkopuolisen silmissä tämä näyttää vähintäänkin oudolta tämä homma.
 
Onnistuisikos edes sellainen, että varmasti näistä kaikista kokoamisista on ns. jono, niin syöttämällä oman tilauskoodinsa, saisi tietää missä kohtaa jonoa on? Eli niin kauan kuin osia puuttuu, niin arvio viimeisen osan saapumiseen ja sen jälkeen vaikka sijoitus jonossa, jos sille jonolle ei uskalla antaa mitään aika-arviota.

Toisaalta kyllä teillä nyt jokin käsitys on, että jos osat ovat olemassa, niin montako konetta keskimäärin kasataan viikossa. Näin ollen "etusivulla" voisi olla ainakin hyvin tarkka minimiaika paketin kasaukselle, että ainakaan tämän aikaisemmin sitä ei tulisi odottaa. Ja ilo on tietenkin suurempi, jos se nyt sitten onkin valmis päivän pari aikaisemmin. Toisin päin kun arvioi, niin siitä tulee vain vihapuhetta foorumi täyteen.
Tämänkaltaiseksi sitä ominaisuutta suunnitellaan, kun se saadaan vaan tehtyä.
 
Mutta ymmärrättehän te tässä sen paradoksaalisuuden. kun minä tein tilauksen 16.5 niin siitä on generoitunut joku tilaus jonka "piti tulla 3.6" päivä. Eli teidän systeemin mielestä tuo on johonkin tilaukseen silloin pärähtänyt. Luulisi että järjestelmä tässä kehtaa antaa jonkun huomautuksen teille joka aihettaa homman tarkistuksen kun tulevat ja lähtevät tilaukset ei täsmää tuolloin 3.6. Mutta nyt kun kyselin tästä sitten kesäkuun puolessa välissä ja Matti M vastaili siihen 17.6 että kyseinen tuote tulee ensi viikolla niin eikö tällöin viimeistään olisi pitänyt hälytyskellojen alkaa soimaan tai jonkun edes tarkistaa mikä tässä kestää? Vai vedettiinkö tuo vastaus ihan hatusta?

En tiedä miten teillä systeemit toimii, mutta näin ulkopuolisen silmissä tämä näyttää vähintäänkin oudolta tämä homma.
Se on nopealla vilkauksella näyttänyt siltä. Mutta tosiasiassa 13.5 tehty tilaus on saanut sen tilauksen, joka oli sinun tilauksesta generoitunut ja se vanhempi tilaus ei ollut toiminut oikein. Eli se eka tilaus. Tuo sinun ostosta syntynyt tilaus oli saapunut meille itseasiassa juuri tuolloin 3.6. Mutta järjestyksessä ne on toimitettu. Vika on ihan kyllä meidän systeemissä. Meidän on vaan korjattava tuo vika joka on nyt vähän aikaa meitä vaivannut.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
280 694
Viestejä
4 826 113
Jäsenet
78 130
Uusin jäsen
Amatööri76

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom