Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Siis mitä täällä tapahtuu. Nyt näyttää datatronicin saldo -3 ja tukkureilla nolla. Tehtiinkö teille oharit vai mikä homma?
Tähän tuli yksi peruutus ja sen takia saldo "parani" eli ei ole tehty oharia. Kysyn tukkurilta missä viipyvät, näiden pitäisi olla jo kyllä matkassa eli tuo tukkurin saldomuutoksen ei pitäisi vaikuttaa tuotteen saatavuuteen.
 
Nyt täytyy sitten tulla kyllä erikseen kehumaan aspaa. Oli hankaluuksia yhden tilaustuotteen tukkusaldoissa ja tilaus viivästyi. Soittamalla aspaan asia hoitui muutamassa minuutissa ja saatiin tilaus etenemään korvaavalla tuotteella.
 
Onko toi hinta placeholderi vai onko se tosiaan noussut noin paljon kuukauden aikana?
Hinta perustuu nyt kalleimman toimittajan hintaan. Hinnoittelu pohjautuu joko halvimman toimittajan hintaan jolla on saldoa tai meidän sisäänostohintaan jos meillä on saldoa. Silloin kun kenelläkään ei ole saldoa menee hinta korkeaksi. Mutta hinta palautuu taas kunhan tuota saadaan meille kohtapuoliin.
 
Meidän aspa on nyt ihan tikissä ja sieltäkin saa nopeasti vastauksia ja vielä yksityiskohtaisemmin pystymme sitä kautta auttamaan :)
 
Meidän aspa on nyt ihan tikissä ja sieltäkin saa nopeasti vastauksia ja vielä yksityiskohtaisemmin pystymme sitä kautta auttamaan :)
Vaikea uskoa. Sain vastauksen sähköpostiini vain kun hätyyttelin puhelimella. Tänään oli kolmas arkipäivä siitä kun laitoin sähköpostia.

Eli, puhelimitse asiakaspalvelu toimii ja asiat eteni(vaikkakaan ei haluamaani suuntaan), mutta sähköposteihin vastaamisessa olisi parantamisen varaa.

Edit. Juuri soititte mulle ja asiat meni kuten pitikin.
 
Viimeksi muokattu:
Vaikea uskoa. Sain vastauksen sähköpostiini vain kun hätyyttelin puhelimella. Tänään oli kolmas arkipäivä siitä kun laitoin sähköpostia.

Eli, puhelimitse asiakaspalvelu toimii ja asiat eteni(vaikkakaan ei haluamaani suuntaan), mutta sähköposteihin vastaamisessa olisi parantamisen varaa.
Ehkä aihe on ollut haasteellinen eikä aspa ole siihen osannut vastata vaan eskaloitu. Tikettejä avoinna on kuitenkin tosi vähän.
 
Moro, Soittelin tilauksesta TBKFRJZWV maanantai aamuna ja silloin tilanne oli että olisi tänään tullut noita jäähyjä tukkurilta, ei vissiin tullutkaan kun merkattu ensi maanantaille lähetys?
 
Terve. Laitoin jo sähköpostia mutta voisin täälläkin kysellä tilauksesta WDPFEKBLU. Paketti tuli perille mutta toimituksesta puuttui emolevy ja virtalähde, olisiko tietoa mihin ne ovat hukkuneet matkan varrella?
 
Moro, Soittelin tilauksesta TBKFRJZWV maanantai aamuna ja silloin tilanne oli että olisi tänään tullut noita jäähyjä tukkurilta, ei vissiin tullutkaan kun merkattu ensi maanantaille lähetys?
Hei, pitihän jäähyt tulla. Laitoin tästä viestiä kun puuttuivat nyt kuormasta
 
Tällä hetkellä datatronicin arvosana heikko 3/5.

Tietokone tilattu toukokuun puolella. Ensin oli maksun kanssa häiriötä. Rahat lähtivät tililtä, mutta en saanut tilausvahvistusta tilauksesta. Eri tahojen asiakaspalveluihin soittelujen jälkeen lopputulos oli, että jokainen taho syytti ongelmasta toista tahoa (datatronic, paytrail, pankki). Muutaman arkipäivän kuluessa maksu ilmeisesti löysi perille, kun tilausvahvistus saapui.

Tämän jälkeen en ole heistä kuullutkaan yhteydenotoista (kommentti tilaukselle + sähköpostia) huolimatta. Lopulta kyllästyin odottelemaan ja soitin heille. En ihan täysin ymmärrä tätä asiakaspalvelun ideaa. Miksi tuo sähköposti on edes näkyvilä, jos sieltä ei ole tarkoituskaan vastata asiakkaille? Näköjään myös ylemmässä viestissä ongelmaa, että sähköpostista ei vastata.

Katsotaan kun (jos?) kone saapuu, että liikkuuko arvio alaspäin.
Kirjoitetaan tilannepäivitystä. Paketti lähti Lahdesta maanantaina ja oli perillä minulla tiistaina. Kuljetukseen oli laitettu hyvä määrä pakkausmuovia. Kone oli käyttövalmis muovien poistamisen jälkeen. Omista kiireistäni johtuen pääsin vasta nyt avamaan tietokoneen.

Kaikin puolin kone näyttäisi olevan asiallisesti kasattu ja johdot ovat sisällä siististi. Takalevyä en avannut, koska itselleni ei ole väliä ovat johdot takalevyn takana siisti vai ei. Perinteisten windowsin ja ajureiden lisäksi olen saanut Steamin asennettua. Toistaiseksi kaikki toimii kuten pitääkin.

Eli itse tuote on juuri sitä mitä pitääkin ja mistä on maksettu. Toimitus oli myös mielestäni nopea. Harmi, että tiedottaminen asiakkaan suuntaan on nolla (tilauksen kommentteihin ei vastata, sähköposteihin ei vastata) ja väliaikatietoja (ja vastauksen sähköpostiin) saa vasta kun foorumilla ihmiset nostavat meteliä

Käsittääkseni oma tilaus oli "jumissa" kasausjonossa. En tiedä kuinka helposti tuohon olisi saatavana seuranta, että kuinka paljon jonoa oikeasti on ja mikä on oma paikka jonossa. Tällä hetkellä ainoa tieto taitaa olla kasauspalvelun tuotesivulla oleva staattinen teksti "Kasauspalvelun toimitus 1-4 Viikkoa kasausjonon ja tuotteiden saatavuuden mukaan"
 
Mulla kävi just toisinpäin :D Tais sun Barracuda tulla meikäläiselle ja mun Logitech sulle. Oman hiirenikin sain jo, pitää se kovo postitella takaisin, kunhan muistaa napata töihin lähtiessä.
Nyt menee niiden kuuluisten kesähessujen piikkiin tämä. Muistutettu nyt kesätyöntekijöitä myös siitä, että vaikka skannauspisteellä kun tilaus käsitellään ei enää virheitä voi tehdä niin voi ne vielä pakatessa onnistua sekoittamaan jos ei katso kuittia, tuotetta ja sitä lappua joka laatikon päälle laitetaan, että ne täsmäävät. Pahoittelut.
 
Kirjoitetaan tilannepäivitystä. Paketti lähti Lahdesta maanantaina ja oli perillä minulla tiistaina. Kuljetukseen oli laitettu hyvä määrä pakkausmuovia. Kone oli käyttövalmis muovien poistamisen jälkeen. Omista kiireistäni johtuen pääsin vasta nyt avamaan tietokoneen.

Kaikin puolin kone näyttäisi olevan asiallisesti kasattu ja johdot ovat sisällä siististi. Takalevyä en avannut, koska itselleni ei ole väliä ovat johdot takalevyn takana siisti vai ei. Perinteisten windowsin ja ajureiden lisäksi olen saanut Steamin asennettua. Toistaiseksi kaikki toimii kuten pitääkin.

Eli itse tuote on juuri sitä mitä pitääkin ja mistä on maksettu. Toimitus oli myös mielestäni nopea. Harmi, että tiedottaminen asiakkaan suuntaan on nolla (tilauksen kommentteihin ei vastata, sähköposteihin ei vastata) ja väliaikatietoja (ja vastauksen sähköpostiin) saa vasta kun foorumilla ihmiset nostavat meteliä

Käsittääkseni oma tilaus oli "jumissa" kasausjonossa. En tiedä kuinka helposti tuohon olisi saatavana seuranta, että kuinka paljon jonoa oikeasti on ja mikä on oma paikka jonossa. Tällä hetkellä ainoa tieto taitaa olla kasauspalvelun tuotesivulla oleva staattinen teksti "Kasauspalvelun toimitus 1-4 Viikkoa kasausjonon ja tuotteiden saatavuuden mukaan"
Tämä on yksi kehitysprojekteja, koska meillä on se järjestys tiedossa konepakettijonossa ja sitä kautta voisimme antaa aika-arviota, niin tämä on rakennettavissa. Tosin tähän palataan syksyllä. Sähköpostilla pitäisi nyt saada kyllä hyvin vastauksia, vaikka alkukuusta oli kyllä haastetta. Ehkä se huono kokemus osui siihen aikaan?
 
Kaikki osat olleet varattuna kasaukselle (kasausjonossa muutaman päivän) reilun viikon, mutta nyt prosessori vaihtui ”toimitusarvio 5-10 päivää”. Mitäs tää meinaa?
 
Kaikki osat olleet varattuna kasaukselle (kasausjonossa muutaman päivän) reilun viikon, mutta nyt prosessori vaihtui ”toimitusarvio 5-10 päivää”. Mitäs tää meinaa?

Bugi sivustolla, jos menee saldot nollaan niin varattujen tuotteiden statuskin muuttuu, vaikka ne on edelleen varattuna sinne tilaukseen. Siitä kysellään täällä jatkuvasti.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
280 652
Viestejä
4 826 538
Jäsenet
78 125
Uusin jäsen
Seij768

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom