Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Aika laiskaa jos kauppa ei kehtaa ilmoittaa takuusta mitään. Kertoo jo, että ei tarvii tilata mitään täältä.
Takuutoedot tulee osalle tuotteista automaattisesti mutta osalle ei ja niitä päivitämme manuaalisesti. Tosi paljon näitä on jo lisätty mutta ikävä kyllä edelleen on työtä edessä. Oliko jokin tietty tuote jota tutkit?
 
Jätetään nyt tällainen julkinen pääasiassa positiivinen palaute:

Kasattuna tilattu kone tuli tilauksesta aika tasan 1,5 viikon päästä, josta viikon verran odoteltiin tukkurilta tilattuja osia, ja paketti oli kotona aikalailla vuorokauden sen jälkeen kun kone oli kasattu. Kone tuli nätisti paketissa, johdotus ja asennukset näyttivät asianmukaisilta. Tilauksen lisätoiveeni oli myös täysin huomioitu, eli johtoja jätetty helposti saavutettavaksi jälkiasennettua SATA-SSDtä varten, kotelotuulettimet asennettu olettamiini sijainteihin ja sain myös näytönohjaimen pahvilaatikon pehmusteineen ja sisältöineen erikseen mukaan.

Ehkä pari pikkumiinusta: Koneen sisällä ei ollut kuljetuksessa pehmusteita, ohjeistus pehmusteiden poistosta oli vaan viivattu yli lapusta. Ehkä tässä oli todettu, ettei pienempään koteloon sellaisia mahdu/tarvitse ja pysyvät kuljetuksessa kunnossa muutenkin - itse olisin ehkä koittanut cpu coolern ympärille laittaa. :hmm: Lisäksi kotelon mukana tuli magneettikiinnitteinen näytönohjaimen anti-sag tuki, mutta se oli jätetty asentamatta - ei vissiin pakollinen tuon Sapphire Pulse 9070n kanssa, mutta lisäsin sen itse kuitenkin alle, kun se mukana tulleista tavaroista löytyi.

Varsinaista laatueroa en huomannut ~8 vuoden takaiseen kilpailijan tietokonekasaukseen/toimitukseen/tilauskokemukseen.

Pienissä koteloissa valitettavasti pakkausmateriaalin laittaminen on vaikeampaa josta syystä meidän tyypillistä vaahtomuovipussia ei ole sinne laitettu.
Viesti lappuun tulee kasauksen kautta automaattisesti.
Magneettia ei tyypillisesti kuljetuksen ajaksi asenneta koska nämä ei kiinnity niin hyvin että pysyisi paikallaan kuljetuksen ajan
 
Viimeksi muokattu:
Jep, aivan ala-arvoista ja myötähäpeää aiheuttavaa luettavaa tuo Datatronicin ketju täällä. Siellä on lukuisat foorumilaiset yrittäneet antaa rakentavaa palautetta jotta kehittäisivät toimintaansa, mutta palaute menee jatkuvasti aivan kuuroille korville.
Eikö se ole hyvä asia että asiakkaita kiinnostaa antaa palautetta?
 
Saisiko tuotteistettua Seasonic TX-1300 ATX 3.1 versio?


Seasonicin kontaktin mukaan virtistä tulossa pieni kuorma EU varastoon ensi kuun alussa ja myyntiin kuun lopulla, täytyisi yksi saada napattua kun vanha virtis vetelee viimeisiään.
 
Saisiko tuotteistettua Seasonic TX-1300 ATX 3.1 versio?


Seasonicin kontaktin mukaan virtistä tulossa pieni kuorma EU varastoon ensi kuun alussa ja myyntiin kuun lopulla, täytyisi yksi saada napattua kun vanha virtis vetelee viimeisiään.
Hei, tätä 3.1 -mallia ei ole vielä listattu tukkureilla, mutta lisätään totta kai heti kun se tulee myyntiin
 
Positiivista palautetta:

Sunnuntaina illalla tilattu varastossa ollut jäähdytin prossulle. Tänään (tiistaina) aamupäivästä paketti oli noudettavissa. Oikein nopeaa toimintaa!
 

Onkohan näitä nyt tulossa? Aiemmin näkyi saldoa tukkureilla ja tilauksessa on toimitusajalle arvio, mutta nyt näyttää, että myöhästynyt ja tukkurisaldo laskenut nollaan.
Hei,
valitettavasti tämä on nyt loppu toistaiseksi...
Onneksi saatiin se 1kpl joka oli meiltä tilattu.
Pitäisi saapua tänään
 
Miten se nyt menee tilausten seurannassa.
1747918771470.png
Tarkoittaako tuo Ei saatavilla että sitä että aikataulutietoa ei ole saatavilla vai sitä että tuotetta ei ole saatavilla? Minusta tuo on vähän epäselvästi ilmaistu.
 
Miten se nyt menee tilausten seurannassa.
1747918771470.png
Tarkoittaako tuo Ei saatavilla että sitä että aikataulutietoa ei ole saatavilla vai sitä että tuotetta ei ole saatavilla? Minusta tuo on vähän epäselvästi ilmaistu.
Järjestelmä ei tiedä onko kyseessä väliaikainen puutos vai pidempiaikainen puutos tässä tilanteessa. Eli tähän tarvitset meiltä Aspan apua selvittämään tuon.
 
Järjestelmä ei tiedä onko kyseessä väliaikainen puutos vai pidempiaikainen puutos tässä tilanteessa. Eli tähän tarvitset meiltä Aspan apua selvittämään tuon.
Mutta osaako tuo kuitenkin erotella vaihtoehdot "Tuote on poistunut valmistuksesta" eli sitä ei ole oikeasti saatavilla enää ollenkaan ja "Tuotteella ei ole arviota toimitusajasta" mutta on silti saatavilla jollain aikataulua. Tuo on vähän sama juttu kun se että teillä tilaus aina merkkaantuu jälkitoimitukseksi vaikka termihän virallisesti tarkoittaa muun toimituksen jälkeen tapahtuvaa toimitusta mutta tehän lähetätte kaiken kerralla joten sitä muuta toimitusta ennen jälkitoimitustahan ei tapahdu.

Nämä on näitä pieniä asioita mutta minusta nämä hoidettuna oikein selkeyttää tuota tilausten seurantaa.


Edit.

Toinen mukava asia olisi se että tilausten seurannasta tilausten yksityiskohdista nimikkeistä olisi suora linkki tuotteen sivulle esim tuotekoodin kohdasta jolloin esim aikaisempien tilausten yksittäisiä tuotteita saisi lisättyä ostoskoriin vaivattomammin.

1748005055939.png
 

Statistiikka

Viestiketjuista
277 973
Viestejä
4 784 414
Jäsenet
77 698
Uusin jäsen
jyle

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom