Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Tai:

Foorumikoodilla kiinteä esim. 40e alennus, oli kasauksen kanssa käyttiksen asennus tai ei. Jos on liian halpa niin 30e jne. Jono kaikille sama, kuten nytkin.

Kympin kasaus olisi kilpailijoihin verrattuna melkein yhtä kilpailukykyinen kuin 0e mutta alennuksesta pääsisivät nauttimaan myös ne, jotka eivät osaa/halua asentaa Windowsia. Säätää vain tuon alennuksen määrän sitten sellaiseksi, että vielä kannattaa.
 
Kympin kasaus olisi kilpailijoihin verrattuna melkein yhtä kilpailukykyinen kuin 0e mutta alennuksesta pääsisivät nauttimaan myös ne, jotka eivät osaa/halua asentaa Windowsia. Säätää vain tuon alennuksen määrän sitten sellaiseksi, että vielä kannattaa.

Menee ehkä hieman off-topicciin mutta ainakin ennen se syy miksi joku käyttöjärjestelmän uudelleenasennus saattoi maksaa sen 60 tai 80€ kun taas "uuden" käytetyn ja huomattavasti tehokkaamman koneen sai 80-100€ (tämä siis XP aikaan kun jotkut toivat vielä "asenna uusiksi tähän se 98 tai 95, niin hyvä kone.. ..ehtii keittää kahvit kun käynnistyy ja käytetään vaan viikonloppuisin") oli ihan siinä että se pelkkä käyttöjärjestelmän asennus ei monesti riitä.

Ihmisillä voi olla se sata ja yksi muuta juttua joiden täytyy toimia, erillistä korttia, porttia, ohjainta, lisälaitetta jne jne.

Toki uudessa koneessa vähemmän mutta menee siinä silti helposti aikaa eikä se monissa (poislukien ns. markettikoneet tai identtiset läppärit) mene vain sillä että asennat suoraan valmiista varmuuskopiosta taustalla ja isket paketin asiakkaalle.

Sitten kysellään vielä: "onko varmasti testattu (ja millä ohjelmilla) lämmöt, prosessorin, muistien ja näytönohjaimen toimivuudet, äänten määrän ja mahdolliset kitinät, vikinät ja kelojen vinkumiset". Onko muistettu sitä ja sitä testiohjelmaa ajaa useampia tunteja kun nyt itse ajoin testiä X 24 tuntia ja tuli tälläiset lukemat vaikka kaiken piti olla kunnossa...
 
Maksullinen "jonon ohitus" olisi parempi, Datatronicin suorittamana kuin aikoinaan jimmsin suorittamana, miksi? Se kun meni ihan tältäkin forumilta lukiessa tunteisiin aika monella.

Höhlä idea mielestäni ja söisi vain "iotekkiläisten" etua entisestään.
 
Tätä topicia seuratessa tulee ensimmäisenä mieleen, että en haluaisi olla nettikaupassa töissä tai varsinkaan tilauksien asiakaspalvelussa. Ymmärrän jos odottelua on kuukausia, mutta porukka on ihan uskomattoman kärsimätöntä, kun tänään tilattu asia pitäisi saada nyt tai mieluiten eilen.

En ainakaan itse jaksaisi päivästä toiseen palvella missään määrin jatkuvaa vinkumista tilausten perään, jos mitään "oikeaa" asiaa ei ole ja toimitusarvio ei ole edes täyttynyt. Varsinkin kun tämän topicin perusteella myös noita tilauksia halutaan muutella lennosta samalla tavalla tuuliviirin lailla kun eräs valtionpäämies.
 
Tätä topicia seuratessa tulee ensimmäisenä mieleen, että en haluaisi olla nettikaupassa töissä tai varsinkaan tilauksien asiakaspalvelussa. Ymmärrän jos odottelua on kuukausia, mutta porukka on ihan uskomattoman kärsimätöntä, kun tänään tilattu asia pitäisi saada nyt tai mieluiten eilen.

En ainakaan itse jaksaisi päivästä toiseen palvella missään määrin jatkuvaa vinkumista tilausten perään, jos mitään "oikeaa" asiaa ei ole ja toimitusarvio ei ole edes täyttynyt. Varsinkin kun tämän topicin perusteella myös noita tilauksia halutaan muutella lennosta samalla tavalla tuuliviirin lailla kun eräs valtionpäämies.
Pitäähän se tilaus saada perille pääsiäiseksi, vapuksi tai ennen koulujen loppua ja se tuntuu olevan hyväksytty syy laittaa tilausnumeroa foorumille ja sitä kautta koittaa kiirehtiä asiaa 😅

Lisäksi samat yhteydenotot sähköpostilla ja soittamalla yms. että varmasti asiakaspalvelu ruuhkautuu.
 
Mikä on muuten paras yhteydenotto tapa? Tilauksen kommentille tuotteesta, sähköposti, puhelin vai tänne? Kyseessä siis tilauksen tuotevaihto.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
275 872
Viestejä
4 756 537
Jäsenet
77 376
Uusin jäsen
3dayoperation

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom