Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Etsin uutta kakkosnäyttöä. Kilpailijoilla sitä näkyi olevan suoraan varastossa, mutta toimitusarvion ollessa vain 2-4 päivää päädyin tilaamaan sen Datatronicilta. Tilauksen jälkeen tila on muuttunut "Tuotteet tilattu tukkurilta (3-10pv)". Miksi ennen tilausta annettu toimitusarvio heittää tilauksen jälkeisestä noin paljon? Onhan tuo alle viikon muuttuminen yli kahdeksi viikoksi melkoinen ero.
Meinasin juuri tästä antaa palautetta.

Tilasin tavaraa jonka toimitusajaksi luvattiin 2-4 työpäivää. Kahden päivän kuluttua tila muuttui: "Tuotteet tilattu tukkurilta (3-10pv)". Olin toki varautunut yli viikon toimitusaikaan, mutta kun huomasin että arviota on muutettu niin se ärsytti paljon.

Suutuin kuitenkin turhaan, koska alkuperäinen arvio piti paikkansa ja paketti tuli perille neljäntenä päivänä. :tup:

Niin paljoa en piirilevyistä tiedä, että kysytään. Eilen tilattu ja alle 24h saatu 9800X3D. Kiitos jälleen erittäin nopeasta toimituksesta.

Kysymys. Uskaltaako prosessoria ottaa käyttöön, kun kulmasta (pinnoituksesta?) puuttuu hieman? Lähinnä etten asenna prosessoria joka ei toimi ja sen jälkeen sanotaan, että itse olen tehnyt vaurion. Kuvat otettu heti paketin avaamisen jälkeen.
IMG_1857.jpeg
IMG_1856.jpeg
IMG_1858.jpeg
IMG_1859.jpeg
IMG_1860.jpeg

Edittänä vielä. Asia hoidettu puhelimessa 👍 pistetään palautukseen ja uutta tilalle. Kiitos nopeasta avusta.

Viimeksi muokattu:
Onko mahdollista saada ID-Coolingia valikoimiin?

Tuntuu olevan pitkälti vain proshopilla tarjolla koko euroopassa tuotteet ja heillä huono valikoima hyllyssä ja pitkät toimitusajat.

Statistiikka

Viestiketjuista
267 775
Jäsenet
76 092
Uusin jäsen
empeppo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom