Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Hienoa että olette ratkaisseet luotettavasti ongelman mitä Noctuan kaltainen aika insinöörispainotteinen firma ei ole saanut ratkaistua :)
Kyllä minustakin tuntuu, että ainakin tässä minun tapauksessa tuosta jämerästä vaahtomuovista coolerin ja kotelon seinän välissä on ollut vain haittaa. Jos siihen olisi vaikka kylkeen jokin runtannut, niin tuollaisenaan, kun se sisuksissa oli, se vain edesauttaa tuon coolerin menemistä solmuun. Kun kotelon seinämä pullotti sen vaahtomuovin päällä. Eikö sen vaahtomuovin pitäisi ennemmin olla siellä coolerin alla estämässä tärinää/liikehdintää 🤔

Joka tapauksessaa on siihen jonkin verran täytynyt voimaa kohdistua, että se on vääntynyt ja siksi mm. emon kunto huolettaa suuresti.
 
Hienoa että olette ratkaisseet luotettavasti ongelman mitä Noctuan kaltainen aika insinöörispainotteinen firma ei ole saanut ratkaistua :)
Samaa pakkausratkaisua taitaa käyttää melkein kaikki jotka koneita kasaa, ainakaan isommassa mittakaavassa. Ja tosi hyvin kyllä toimii, mutta noita ei ole ihan yksinkertaisesti ostettavissa esim. jos itse haluaa lähettää lähetyksen ja silloin ehdottomasti suosittelisin cpu koolerin poistamista.
 
Kyllä minustakin tuntuu, että ainakin tässä minun tapauksessa tuosta jämerästä vaahtomuovista coolerin ja kotelon seinän välissä on ollut vain haittaa. Jos siihen olisi vaikka kylkeen jokin runtannut, niin tuollaisenaan, kun se sisuksissa oli, se vain edesauttaa tuon coolerin menemistä solmuun. Kun kotelon seinämä pullotti sen vaahtomuovin päällä. Eikö sen vaahtomuovin pitäisi ennemmin olla siellä coolerin alla estämässä tärinää/liikehdintää 🤔

Joka tapauksessaa on siihen jonkin verran täytynyt voimaa kohdistua, että se on vääntynyt ja siksi mm. emon kunto huolettaa suuresti.
Sen seinämän ei pitäisi kyllä antaa periksi siis kyse on siinä ihan kuitenkin kotelon seinästä ja siihen kyllä pitäisi jäädä jälki jos sitä niin kovasti käsittelisi. Tuolla pakkausmateriaalilla sen saa vaan kaikkein jämerimmin juuri paikalleen että se ei liikkuisi alaspäin kun pakettia nostetaan ja lasketaan alas. Jos siihen iso isku sivusta tulee niin silloin toki jo kotelokin voi mennä rikki ja toki lähetyksiä joskus hajoaa, mutta sen jälkeen kun tämä pakkaustapa otettiin käyttöön niin todella harvassa nämä ovat olleet.
 
Katselin uutta usb-muistia ja teillä se näytti olevan halvin. Mutta ostohaluja ei hirveästi ole tästä kaupasta, kun lukee viimeaikaisia viestejä ketjussa. Ja tuote olisi ollut tukkureilla saatavilla, eli tilaustuote.

Ja miksi teidän sivut näyttää että minulla olisi monta koneen osaa ostoskorissa, vaikka en ole muistaakseni itse sinne mitään koskaan laittanut? Ohessa kuva tuosta ostoskorista.

ScreenShot042.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Ja miksi teidän sivut näyttää että minulla olisi monta koneen osaa ostoskorissa, vaikka en ole muistaakseni itse sinne mitään koskaan laittanut? Ohessa kuva tuosta ostoskorista.
Olet varmaan joskus klikannut jonkun linkkaamaa ostoskoria(konepakettiehdotusta), etkä ole tyhjentänyt evästeitä, niin ostoskori on jäänyt muistiin. Tyhjentämällä evästeet, ei ostoskorissa pitäisi olla tavaraa ja ostoskorista löytyy tyhjennä ostoskori painike.
 
Katselin uutta usb-muistia ja teillä se näytti olevan halvin. Mutta ostohaluja ei hirveästi ole tästä kaupasta, kun lukee viimeaikaisia viestejä ketjussa. Ja tuote olisi ollut tukkureilla saatavilla, eli tilaustuote.

Ja miksi teidän sivut näyttää että minulla olisi monta koneen osaa ostoskorissa, vaikka en ole muistaakseni itse sinne mitään koskaan laittanut? Ohessa kuva tuosta ostoskorista.

ScreenShot042.jpg
Melkein 150 tilausta toimitetaan nykyisin joka päivä. Eli kyllähän valtaosa tilauksista mene ihan suunnitelman mukaisesti. Mutta itseasiassa otin tuota tuotetta nyt varastoon, koska sitä on kokoajan tasaisesti mennyt. Eli voit sitä ensiviikon alussa tilata suoraan varastosta :)
 
Tilaus RBRXGCAHR

En ajatellut sen enempää ja pistin postin toimitustavaksi, mutta haluaisin vaihtaa sen shenkerin kotiinkuljetukseksi. Pistin kyllä emailia kanssa eilen mutta ihan näillä näppäimillä pitäisi kasauksen olla valmis.
 
Tilaus RBRXGCAHR

En ajatellut sen enempää ja pistin postin toimitustavaksi, mutta haluaisin vaihtaa sen shenkerin kotiinkuljetukseksi. Pistin kyllä emailia kanssa eilen mutta ihan näillä näppäimillä pitäisi kasauksen olla valmis.
Hei, toimitustapa vaihdettu ja ei tule lisäkustannuksia
 
Ehtoota kun täällä taitaa vastauksia tulla aika ripeään, eli WCXKTSTZP tilauksen kotelon tilanteesta kyselen, kuinka suuri aikaväli tuommoisten ei tukkurilla saldoa tuotteiden suhteen yleensä on?
 
Onko tämä nyt ihan oikea tarjous vai perutaanko tilaus, jos sen laittaa sisään? Kun keskustelussa mainitaan, että ilmeisesti tukkurista johtuen teillä ja Multitronicilla molemmilla hinta tippunut normaalista melko huomattavasti.
E: Viittaan siis tähän viestiin:

E2: Niin ja sama näköjään tässäkin (ilman heat sinkiä vielä 13 € edullisempi): 60,90 € | Crucial T500 M.2 1 TB PCI Express 4.0 TLC NVMe
Pahoittelut, jos olen vähän hankala, mutta onko tähän mahdollista saada vastausta?

Näyttäisi vähän, että reagoitte siihen ainakin lopettamalla tuotteiden myymisen toistaiseksi. Voiko siitä tulkita, että tukkurista johtuen hinta painui liian alas ja piti painaa panikkinappulaa?

Olisin mielellään tilannut tuotteen, mutta nyt ostaminen ei ole enää mahdollista/hinta on noussut, kun toin asian esille. :tdown:
 

BXTFCIACS piti mennä kasaukseen eilen, mutta näköjään vieläkin jonossa, onko tälle antaa jotain updatea milloin mahdollisesti lähtisi matkaan?

 
Mielenkiinnosta vaan kyselen että kun mulla oli kone huollossa jossa totesitte prossun olevan viallinen (7800X3D) niin olisko siihen ollut mahdollista laittaa 9800X3D ja olisko se maksanut jotain extraa? Kone on jo matkalla takasin niin ei sillä enää väliä mutta jäi mietityttämään.
 
Vaikka kuinka hyvin pakkais, niin kyllä eri kuljetuspalvelut niitä paketteja paiskovat miten haluavat. Silti tollanen harmittaa.
 
@Datatronic

Eikö teidän pitänyt käydä kaikki muutkin arcikin vesijäähyt läpi ja nimetä paremmin?

Tässä on nyt loputkin arcticit, jotka on väärin nimetty:

 
Pelkästään kahden päivän aikana on tullut jono-, toimitusaika- ja kasauskyselyitä noin 15 kpl.

Ihan turhaan ketju on seurannassa, kun se ei palvele ketään muita kuin näiden kyselijöitä ja harvoja niitä, jotka tiedustelevat uusia tuotteita listalle.

Ei ole ihme jos asiakaspalvelu ei toimi jos on monta kanavaa mistä vastailevat näihin samoihin asioihin.
 
Eihän tällä ketjulla ole mitään muuta funktiota kuin toimia valitusalustana käyttäjille, jotka pakeni Turkulaisen kaupan ketjusta pois valittamasta. Pitkään seuranneena hyvin vaikea miettiä mitä positiivista nämä foorumit enää tarjoaa kuluttajalle.
 
Pelkästään kahden päivän aikana on tullut jono-, toimitusaika- ja kasauskyselyitä noin 15 kpl.

Ihan turhaan ketju on seurannassa, kun se ei palvele ketään muita kuin näiden kyselijöitä ja harvoja niitä, jotka tiedustelevat uusia tuotteita listalle.

Ei ole ihme jos asiakaspalvelu ei toimi jos on monta kanavaa mistä vastailevat näihin samoihin asioihin.

Ihan näin yleisesti ihmettelen, että miksi täällä haluaa edes olla yhteistyökumppanina, kun Datatronicin anti tänne on pelkästään vastata näihin jono-, toimitusaika- ja kasauskyselyihin? Pikemminkin tulee mainehaittaa siitä, kun eksyt tänne ketjuun ja luet näitä viestejä, niin päällimmäisenä tulee ajatus, että aika paljon ongelmia tilata Datatronicilta mitään.

Kyselin aiemmin syksymmällä, että miten olisi tarkoitus tarjota tänne tarjouksia, niin kuin on ensimmäisella sivulla luvattu? Silloin vastaus oli, että onhan foorumin-käyttäjille tarjolla ilmainen koneenkasaus. No siitä onkin hirveästi hyötyä, kun olet etsimässä jotain yksittäistä komponenttia, että konepaketinkasaus olisi ilmainen. Tuo tarjous on varmasti toimiva kun Jami-Viljamit 12v on hankkimassa ensimmäistä konepakettia, mutta niille käyttäjille jotka tykkää koneet kasata itse ja muutenkin vaihdella komponentit itse, niin tuo tarjous on ihan yhtä tyhjän kanssa. Eikä omassa tapauksessa nyt koneita tule kasattua kuin muutaman vuoden välein, mutta komponentteja sen aikana saattaa tulla vaihdeltua kokoonpanoon, niin olisi ihan kiva katsoa täältä jos olisi jotain spessutarjouksia tämän foorumin käyttäjille.

Silloin kun täällä vielä se turkulainen tietokonekauppa vaikutti ja myöskin Murobbs:n aikaan, niin tuli kyllä tilattua kaikennäköistä tarjouskamaa ja muuta kilkettä, kun edes haluttiin tarjota käyttäjille joitain ostettavaa tarjousten muodossa. Se, että oliko niille monesti edes tarvetta, niin tuskin, mutta oli kiva ostaa kun tavaraa oli tarjolla nimenomaan foorumin käyttäjille.
 
Ihan näin yleisesti ihmettelen, että miksi täällä haluaa edes olla yhteistyökumppanina, kun Datatronicin anti tänne on pelkästään vastata näihin jono-, toimitusaika- ja kasauskyselyihin? Pikemminkin tulee mainehaittaa siitä, kun eksyt tänne ketjuun ja luet näitä viestejä, niin päällimmäisenä tulee ajatus, että aika paljon ongelmia tilata Datatronicilta mitään.

Kyselin aiemmin syksymmällä, että miten olisi tarkoitus tarjota tänne tarjouksia, niin kuin on ensimmäisella sivulla luvattu? Silloin vastaus oli, että onhan foorumin-käyttäjille tarjolla ilmainen koneenkasaus. No siitä onkin hirveästi hyötyä, kun olet etsimässä jotain yksittäistä komponenttia, että konepaketinkasaus olisi ilmainen. Tuo tarjous on varmasti toimiva kun Jami-Viljamit 12v on hankkimassa ensimmäistä konepakettia, mutta niille käyttäjille jotka tykkää koneet kasata itse ja muutenkin vaihdella komponentit itse, niin tuo tarjous on ihan yhtä tyhjän kanssa. Eikä omassa tapauksessa nyt koneita tule kasattua kuin muutaman vuoden välein, mutta komponentteja sen aikana saattaa tulla vaihdeltua kokoonpanoon, niin olisi ihan kiva katsoa täältä jos olisi jotain spessutarjouksia tämän foorumin käyttäjille.

Silloin kun täällä vielä se turkulainen tietokonekauppa vaikutti ja myöskin Murobbs:n aikaan, niin tuli kyllä tilattua kaikennäköistä tarjouskamaa ja muuta kilkettä, kun edes haluttiin tarjota käyttäjille joitain ostettavaa tarjousten muodossa. Se, että oliko niille monesti edes tarvetta, niin tuskin, mutta oli kiva ostaa kun tavaraa oli tarjolla nimenomaan foorumin käyttäjille.
Näin se menee ja alusta saakka DT:llä on ollut huomioimatta Suomen suurimman tietotekniikkafoorumin suuri jäsenmäärä ja sen tuomat potentiaalit sekä edut liiketoiminnassa.

Kaikki mitkä liittyvät jono-, toimitusaika- ja kasauskyselyihin pitäisi hoitaa heidän omien kanavien (sähköposti, puhelin tai nettisivut) kautta, eikä tuoda niitä tänne foorumille kaikkien luettavaksi.

Aikaisemmin oli myös puhetta siitä, että onko näiden tilausnumeroiden julkisessa käsittelyssä tietoturvariskiä.

Jotenkin tuntuu kun näistä asioista aletaan täällä keskustelemaan, niihin vastataan aina ylimielisesti ja hommalle ei tehdä oikeasti mitään. Yleensä pari päivää on hiljaisempaa ja sitten kun joku laittaa taas oman ensimmäisen tilausnumeron ja tiedustelun, lumipallo alkaa vierimään ja kohta niitä onkin taas 20 lisää.

Jos nyt tulisi tarvetta jollekin komponentille, ei ihan ensimmäisenä tulisi mieleen DT, koska täältä saa koko ajan lukea negatiivisia viestejä sähköposteihin- ja puhelimeen vastaamattomuudesta, toimitusongelmista, virheistä varastosaldoissa, kasausjonojen pituudesta tai tukkurien ongelmista saada tuoteita toimitettua ja aina vika on jossain muualla kuin omissa järjestelmissä.
 
Screenshot_20250208-161407.png

Nyt kun nämä paljon kyselyjä herättäneet muistit näyttävät vihdoin saapuvan, niin huomasin että teille on tullut halvemmalla myyntiin nopeammat (pienemmän latenssin) saman valmistajan muistit. Joutuuko näitäkin odottamaan 3kk vai mikä on saatavuus, jos peruutan edellisen tilauksen ja tilaan nämä nopeammat?


Screenshot_20250208-173455.png
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
267 487
Viestejä
4 627 789
Jäsenet
76 042
Uusin jäsen
Tiina Oietilä

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom