Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Kuvien perusteella palauttaisin kaiken ja kaupan purku tai sitten sama kokoonpano uusilla osilla. Aika iso riski, että jotain on ottanut osumaa vaikka testatessa saattaisikin näyttää olevan kunnossa.
Tätä itsekin mietin, kylläpä tuli vähän ankea keissi tästä. Vähän nyt meni usko tähän hommaan, kun kuinka edes varmistua siitä, että sinne menisi uudet osat sisälle? Emo, ramit ja prossu nyt varmaan ainakin ottaneet osumaa. Paketti kyllä sinänsä päällepäin siisti.

Valmistaja suosittelee ottamaan coolerin irti kuljetuksen ajaksi. Tietysti vähän hankala kasauspalvelun kannalta, mutta itseä kyllä hirvittäisi vastaanottaa kone missä tuollainen yli kilon painoinen cooleri tai painava näytönohjain paikallaan.

"As it is not possible to reliably calculate or control the forces that act upon a system during transport (e.g. in shipping), we generally recommend, for safety reasons, taking the cooler off"

Niin, tuo tietysti yksi vaihtoehto. Kyllähän näitä kai kasattuna jonkin verran kuljetetaan. Ehkä tässä vaan kävi huono tuuri, mutta harmittaahan se. Näyttistä tässä ei ollut mukana, se tulee erikseen.
 
Kuinka kauan on mahdollista tehdä takuupalautus tuotteen tilauksesta? Jos joutuu itse öljyämään koneen kotelon tuulettimia vaikuttaako se siihen takuuseen? Ja jos näytönohjaimessa tulee esim 2 kertaa sama ongelma onko mahdollista vaihtaa se näytönohjain esimerkiksi parempaan ja maksaa sen verran ylimääräistä mitä se parempi maksaa verrattuna tän hetkiseen näytönohjaimeen? Tarkoitan että aiemmin mulla tuli näytönohjaimen tuulettimesta joku outo ääni toin sitten koneen sinne datatronicille ja sain sit sen kans takasin ja he olivat vaihtaneet näytönohjaimen samaan mikä aiemmin oli mutta jos sattuisi tulemaan vielä ongelmia näytönohjaimen tuulettimessa olisko se parempaan näytönohjaimeen vaihtaminen mahdollista?
 
Tätä itsekin mietin, kylläpä tuli vähän ankea keissi tästä. Vähän nyt meni usko tähän hommaan, kun kuinka edes varmistua siitä, että sinne menisi uudet osat sisälle? Emo, ramit ja prossu nyt varmaan ainakin ottaneet osumaa. Paketti kyllä sinänsä päällepäin siisti.

Näkyisikö ainakin emossa sarjanumero päällä. Luulisi että prossustakin on sarjanumero jossain lippulapussa tai laatikossa tulevia takuu caseja ajatellen
 
Lähettääkö DT konepaketit varovasti rikottavana vai ihan peruspostissa?

Jos jälkimmäisessä, niin silloin paketit saa kunnolla kyytiä kiertoradalla, eikä niitä laiteta esim. rullakoissa päällimmäiseksi vaan heitellään ihan varomattomasti muun postin joukossa.
 
Moikka, tilausviite CYJWFXQVG, kotelolle ei mitään toimitusarviota. Onkohan tätä tulossa järkevällä aikataululla vai pitääkö miettiä korvaavaa tuotetta? Kiitos.
 
Moi, mikäköhän mahtaa olla tilauksen GJHAKTSPS tila tällä hetkellä? Yrittänyt saada aspaan yhteyttä nyt pari päivää mutta ei pääse läpi millään.
 
Lähettääkö DT konepaketit varovasti rikottavana vai ihan peruspostissa?

Jos jälkimmäisessä, niin silloin paketit saa kunnolla kyytiä kiertoradalla, eikä niitä laiteta esim. rullakoissa päällimmäiseksi vaan heitellään ihan varomattomasti muun postin joukossa.
Rullakon päälimmäiseksi jos laitat hajoavat paketit, niin aika todennäköisesti ne hajotat.

Asiakaspalaute: Tilasin tuotteet, oli joku inventaariobugi ja en saanut heti tuotteita. Soitin datatronicciin, ja kaksi päivää tästä uusi kone on kasassa. Itselleni ollut siis luotettava ja nopea ainakin kolme kertaa.
 
Rullakon päälimmäiseksi jos laitat hajoavat paketit, niin aika todennäköisesti ne hajotat.

Asiakaspalaute: Tilasin tuotteet, oli joku inventaariobugi ja en saanut heti tuotteita. Soitin datatronicciin, ja kaksi päivää tästä uusi kone on kasassa. Itselleni ollut siis luotettava ja nopea ainakin kolme kertaa.
Särkyvät palvelusta maksetut paketit laitettiin ainakin ennen vanhaan rullakon päällimäiseksi, josta lajittelukeskuksessa fyysiset henkilöt osasivat katsoa ne erityislajiteltavaksi tarrojen perusteella, ennen kuin rullakon koko sisältö kipattiin lajittelukoneen syövereihin.

Rullakko kipataan lajittelukoneeseen siten, että ylimpänä olevat lähetykset ovat kippauksen jälkeen kaikista alimmaisena.

Tästä on kyllä paljon aikaa kun työskentelin Postissa, mutta uskoisin ettei menetelmät ole hirveästi muuttuneet.
 
Onko tämä nyt ihan oikea tarjous vai perutaanko tilaus, jos sen laittaa sisään? Kun keskustelussa mainitaan, että ilmeisesti tukkurista johtuen teillä ja Multitronicilla molemmilla hinta tippunut normaalista melko huomattavasti.
E: Viittaan siis tähän viestiin:
Kun molemmat *tronicit tiputtavat samaan aikaan hintaa niin hinta tulee joltain tukkurin hinnastosta suoraan kun niiden varastoahan nuo myyvät omalla kateprosentillaan.
Itku ja parku kun varastossa olevat 3 kpl myydään tämän ketjun myötä nyt moninkertaisesti ja toisilta tukkureilta ei saa samaan hintaan niin toimitus kestää ikuisuuden tai sitten perutaan suoraan. Tässä tuo "alennus" on ~30% niin voivat jopa sitten kärsiä nahoissansa ellei asiakas kyllästy odottamaan.
E2: Niin ja sama näköjään tässäkin (ilman heat sinkiä vielä 13 € edullisempi): 60,90 € | Crucial T500 M.2 1 TB PCI Express 4.0 TLC NVMe
 
Viimeksi muokattu:
Mitähän mahtaa kuulua 14.1 tehdylle KDFKVDUON tilaukselle? Aiemmin muistien kohdalla luki, että toimitus viivästynyt. Nyt status kohdassa ei lue enää mitään.
 
Miten voi olla, että teitä ei puhelimen välityksellä saa kiinni? Ei tää näin voi mennä, että parhaiten teidät saa kiinni toisen osapuolen keskustelupalstan kautta ja asiakaspalvelun puhelimessa sanotaan vaan että palvelu on pois käytöstä.
Tuttuni on laittanut sähköpostia asiakaspalveluun ja koittanut tiedustella tilauksensa tilannetta, ei vastausta. Samoin myös asiakaspalvelun puhelimeen koitettu soittaa useampaan kertaan useampana päivänä. Ensin ohjaudutaan jonoon ja hetken päästä ilmoitetaan että palvelu ei ole käytössä.

Jos teillä on aikaa vastailla täällä foorumilla niin luulisi, että aikaa löytyisi vastailla myös sähköposteihin ja puhelimeen.
 
@Datatronic osaatteko arvioida kauan tilauksessa NQPWDRHRV vielä menee ja onko mahdollista vaihtaa esim. cooleri että tulisi nopeammin?
Kyllä on ja suosittelen sitä koska kaikki muut osat ovat ja cooleria ei ole tällä hetkellä millään tukkurilla. Minkä, suunnilleen samanhintaisen koolerin haluaisit tähän vaihdettavan? Toki jos valitset halvemman palautamme erotuksen.
 
Kuvien perusteella palauttaisin kaiken ja kaupan purku tai sitten sama kokoonpano uusilla osilla. Aika iso riski, että jotain on ottanut osumaa vaikka testatessa saattaisikin näyttää olevan kunnossa.
Lähinnä kooleri hajoaa ja emolevy pitää tarkistaa tarkasti. Prosessori tuskin hajoaa, vaan emolevy hajoaa sitä ennen. Me kyllä tarkistamme nyt tosi tämäntyyppiset tapahtumat. Ja takuuhan meillä on kuitenkin 2-3 vuotta. Eli kasaukselle 2 vuotta ja esim. emolevylle 3 vuotta. Kyllä tuon kanssa ihan huoletta voi olla.
 
Valmistaja suosittelee ottamaan coolerin irti kuljetuksen ajaksi. Tietysti vähän hankala kasauspalvelun kannalta, mutta itseä kyllä hirvittäisi vastaanottaa kone missä tuollainen yli kilon painoinen cooleri tai painava näytönohjain paikallaan.

"As it is not possible to reliably calculate or control the forces that act upon a system during transport (e.g. in shipping), we generally recommend, for safety reasons, taking the cooler off"
Tuo kuvan paukkupakkaus joka täyttää tuon koko tilan niin on niin jämerä että tämmöistä ei ole tapahtunut aikoihin. Kyseessä kyllä nykyisin tosi harvinainen tilanne, että kooleri hajoaa matkassa. Tämän takia asiakkaalle on huomattavasti parempi että kooleri on asennettuna. Se on yksi niitä vaikeampia asennuskohteita kuitenkin koneessa. Toki meiltähän saa tilata osat ilman kasausta ja kasaushan on tosi mukavaa puuhaa :) Mutta kaikki eivät sitä halua tehdä.
 
Mitähän mahtaa kuulua 14.1 tehdylle KDFKVDUON tilaukselle? Aiemmin muistien kohdalla luki, että toimitus viivästynyt. Nyt status kohdassa ei lue enää mitään.
Tämä muisti, joka on viimeinen tuote joka puuttuu, saapuu meille maanantaina. Tällä hetkellä oli Tanskassa seuranta tuolle lähetykselle missä näitä muisteja on matkassa.
 
Mr. Datatronic vastaa täällä aktiivisesti, nöyrästi ja nopeasti, mutta kyllä siellä itse toimiston päässä sakkaa aika pahasti asiakaspalvelu. Jos olisin nyt konetta vailla, niin tätä ketjua katsoessa miettisin tilausta pariin kertaan. Ainoa poikkeus lienee, jos kaikki kamat on varastossa, niin homma rokkaa.
 
Miten voi olla, että teitä ei puhelimen välityksellä saa kiinni? Ei tää näin voi mennä, että parhaiten teidät saa kiinni toisen osapuolen keskustelupalstan kautta ja asiakaspalvelun puhelimessa sanotaan vaan että palvelu on pois käytöstä.
Tuttuni on laittanut sähköpostia asiakaspalveluun ja koittanut tiedustella tilauksensa tilannetta, ei vastausta. Samoin myös asiakaspalvelun puhelimeen koitettu soittaa useampaan kertaan useampana päivänä. Ensin ohjaudutaan jonoon ja hetken päästä ilmoitetaan että palvelu ei ole käytössä.

Jos teillä on aikaa vastailla täällä foorumilla niin luulisi, että aikaa löytyisi vastailla myös sähköposteihin ja puhelimeen.
Meillä on kokoajan useampi ihminen joka vastaa puhelimiin ja se on meidän ylivoimaisesti eniten resurssia käyttävä asiakaspalvelun kanava. Siihen kyllä panostetaan, mutta meidän pitää selvittää minkä takia tuo jono noin nopeasti heittää ulos "palvelusta". Yksittäiset puhelut ovat kyllä usein melko pitkiä, kun selvitetään asiaa ja mahdollisesti esim. etsitään korvaavaa tuotetta yms. Mutta selvitän tuon jonon, koska ei siinä silti pitäisi koskaan mennä esim. 5-10 minuuttia pidempään niin pitäisi jo päästä kyllä läpi...
 

Statistiikka

Viestiketjuista
267 237
Viestejä
4 622 833
Jäsenet
76 003
Uusin jäsen
Mikko777

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom